Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Чат-боти у месенджерах з автоматичними відповідями на поширені питання чи балансом бонусів стають все популярніше. Велика кількість брендів створила зручний для користувачів власний бот у Телеграм. А що Інстаграм? Це ж фактичний онлайн-магазин в соцмережі.
І Інстаграм дає можливість створювати чат-боти у Директі. Причому офіційно, адже запускається бот через API Messenger. Тобто для відповідей на найпоширеніші питання клієнтів у Директ тепер замість кількох адміністраторів акаунту можна під’єднати чат-бота, котрий відповідатиме на прості повідомлення.
Інстаграм не має власної платформи для створення ботів безпосередньо в інтерфейсі. Однак існує широкий вибір сторонніх рішень, котрими можна користуватись.
Розберемось, як працює бот та хто може його створити. Розглянемо вдалі реалізовані приклади українських брендів та наведемо вимоги та початкову інструкцію зі створення.
Чат-бот Instagram – це інструмент для автоматизованого спілкування в Інстаграм. Бот працює на основі штучного інтелекту.
Чат-бот може надсилати автоматичні реакції користувачам соцмережі, які реагують на ваші сторіс або спілкується з тими, хто розпочинає діалог в Директі. Чат-боти Instagram працюють цілодобово та ведуть кілька бесід з користувачами одночасно.
Рис. 1 – Приклади відповідей чат-бота в Інстаграм
На прикладі вище бачимо реакцію на позначку акаунту бренду та автоматичну відповідь на початок діалогу в Директ.
Офіційно Інстаграм дозволяє створювати чат-ботів для 2 типів акаунтів:
Так само як сторіс, дописи чи реклама в Інстаграм, чат-боти можуть допомогти перетворити інтерес користувача на продаж в Директ.
Більшість чат-ботів, у т. ч., в Інстаграм, створені за допомогою шаблонів розмов (вони ж майндмапа). Вони дозволяють ботам взаємодіяти з користувачами на основі певних дій.
Елементи, після спрацювання котрих запускається чат-бот:
Особливість бота полягає в тому, що він може надсилати повідомлення користувачеві після:
Рис. 2 – Приклад слова-тригера для спрацювання автоматичних відповідей у Директ
Інстаграм має такий термін, як 24-годинне вікно. Це означає, що коли користувач:
у власника акаунта з’являється можливість протягом 24 годин від цього моменту запустити чат-бота для спілкування.
Чимало клієнтів роблять покупки через Інстаграм. Комерція через Інстаграм – це дієвий інструмент для бренду, адже користувачі соцмережі люблять робити спонтанні покупки. Й часто перед покупкою надсилають запитання в Директ після перегляду сторіс, дописів чи рілс. У цьому разі бот для відповідей допоможе перетворити зацікавленість на покупку.
Розглянемо переваги користуванням чат-ботом.
Чат-бот для відповідей значно економить час менеджера акаунту та час клієнта, відповідаючи миттєво на повідомлення. Бот працює 24/7, тож користувачі можуть поставити запитання в будь-який час, і одразу отримають відповідь.
Завдяки чат-боту SMM-спеціаліст зможе більше часу присвячувати налаштуванню, аналізу реклами та коригуванню стратегії.
Чат-бот здатен надсилати інформацію з нагадуваннями про акції, розпродаж, заходи бренду тощо.
Чат-боти Instagram відстежують питання, які задають користувачі у Директ, а це допоможе з аналізом ЦА.
Наприклад, якщо певна частина споживачів з разу в раз питають вас щодо політики повернення, то, можливо, настав час її переглянути та сформулювати простіше.
Також можна відстежувати попит на товари та їх актуальну наявність. А отримані дані можна використати під час створення рекламних креативів та запуску рекламних кампаній для залучення клієнтів. Крім того, інформація від користувачів корисна для виявлення слабких місць у воронці продажів. А завдяки відстежуванню запитів клієнтів власник акаунту може дізнатися про проблеми на сайті тощо.
Якщо обрана вами платформа має можливість налаштування бота кількома мовами, зробіть це, перекладіть всі налаштовані повідомлення на українську та англійську, наприклад. Чат-бот Інстаграм здатен визначити походження мови та відповісти відповідним чином.
Нижче — приклад автоматичних відповідей на 2х мовах, налаштованих в самому Інстаграм за допомогою API Messenger.
Рис. 3 – Приклади кількамовного бота
80% покупців з більшою ймовірністю зроблять покупку, коли вони мають персоналізований особистий досвід або досвід роздрібної торгівлі через електронну комерцію. Значна частина цієї аудиторії говорить тією ж мовою, що й ваші клієнти.
Використання миттєвих відповідей чат-бота покращить взаємодію користувачів із вашим брендом та підвищить імовірність того, що вони знову зроблять покупку саме у вас.
Зазначимо, що не завжди й всім потрібні чат-боти. Якщо у вас індивідуальний підхід до продажу товару або прорахунок модифікацій продукту тощо, тоді не варто підключати бот, просто щоб підключити. В цьому разі автоматичні відповіді не матимуть сенсу та ними не користуватимуться.
Звичайно, для використання чат-ботів в Інстаграмі є певні обмеження:
Радимо періодично переглядати розмови бота з користувачами, щоб не пропустити щось важливе.
Найбільш поширені варіанти чат-ботів в Інстаграм це:
Залучення клієнтів в Instagram має вирішальне значення для збільшення продажів. Кожна щоденна відповідь на кожну реакцію на сторіс в Інстаграм забирає багато часу, особливо якщо акаунт має велику кількість підписників.
Рис. 4 – Приклад відповіді бота на коментар у дописі
Ось тут й згодяться чат-боти. В чат-бот можна закласти інформацію про те, яка саме реакція має викликати чат-бота. І на кожну реакцію чи слово можна прикрутити окрему дію, котра спрацьовуватиме після настання потрібної події.
Неможливо забезпечувати якісне обслуговування клієнтів цілодобово, адже менеджери акаунту повинні й спати. Небагато бізнесів мають кілька адміністраторів, щоб підтримувати спілкування з користувачами 24/7. Кому хочеться починати кожен робочий день з десятків чи сотень непрочитаних повідомлень? Саме тут чат-боти беруть на себе відповідальність. Вони можуть мати кілька чатів віч-на-віч у реальному часі з клієнтами, поки вас немає.
Рис. 5 – Приклад бота з поширеними запитаннями користувачів
На прикладі вище бачимо закладені в бот найпоширеніші питання користувачів. Вони спрацьовують, тільки-но користувач натискає на кнопку Повідомлення в профілі магазину.
По-перше, налаштуйте автоматичну відповідь на написання в Директ.
Рис. 7 – Приклад відповідей на реакції у конструкторі Tidio
Проаналізуйте найпоширеніші питання користувачів. У вас збереться кілька майже однакових повідомлень, на котрі можна придумати автоматичну відповідь.
Рис. 7 – Приклад мапи з найпоширеніших питань у конструкторі Tidio
Можна виокремити поширені питання в групи або виділити кілька головних найчастіших питань. Наприклад:
Інтернет пропонує велику кількість платформ для створення чат-ботів. Серед них є й закордонні, і вітчизняні сервіси.
Бот відповідає на повідомлення чи людина, ви все одно несете відповідальність за дії свого бренду. Тож радимо провести деяку підготовчу роботу перед запуском бота.
Зі зростанням потреби в автоматизованих системах обміну повідомленнями зростає і пропозиція, але не всі чат-боти однакові. Тож шукайте дослідження, відгуки клієнтів та інші підтвердження високої якості платформи. Не всі чат-боти працюють коректно. Не варто використовувати неперевірені платформи.
Спершу протестуйте бот. Якщо на сайті, де можна завантажити цього чат-бота, є приклади компаній, які користуються його послугами, спробуйте надіслати повідомлення цим компаніям, щоб побачити, наскільки коректно працює чат-бот. Це займе 5 хвилин вашого часу, а користь від особистого досвіду перевищить часові витрати.
Мета чат-бота Інстаграм полягає в тому, щоб полегшити керування акаунтом та заощадити час спеціаліста, в чиїй зоні відповідальності лежить стеження за профілем бренду у соцмережі. Не забудьте перевірити бот перед запуском та переконатися, що він працює справно — дає ті відповіді, котрі ви в нього заклали.
Використовуйте цю інформацію так само як ви використовуєте статистику Інстаграм, щоб покращити маркетингову стратегію.
Нагадуємо, що для під’єднання бота акаунт в Інстаграм має бути статусу бізнес. А далі підготовча процедура така:
Для прикладу ми обираємо чат-бот від SendPulse, адже це українська компанія й інструкція з налаштування бота в них зрозуміла й покрокова. До речі, платформа має безкоштовний тариф для тестування чат-бота, спробуйте.
Чат-бот безперечно полегшує роботу менеджера акаунту. Можна налаштувати бота відправляти реакції на згадки бренду користувачами, автоматичні відповіді та закласти в нього схему відповідей на найпоширеніші питання.
Проаналізуйте питання користувачів та свій підхід до роботи — можливо, бот полегшить вашу роботу. А можливо, вам він не потрібен. І обов’язково перед запуском протестуйте роботу бота — чи вірно він відповідає та чи вчасно. Й враховуйте, що бот — це помічник, але і його роботу потрібно перевіряти та час від часу коригувати налаштування.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.