
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Бізнес-акаунт в Інстаграм - це нові можливості для інтернет-магазинів спростити взаємодію з клієнтами, переглядати статистику і запускати просування.
Що ми отримуємо:
Як зробити бізнес-акаунт в Інстаграм? Наводимо інструкцію.
1. У Налаштуваннях додатку Інстаграм знайдіть вкладку “Акаунт“.
У самому низу ви знайдете дві пропозиції, виділені блакитним кольором:
Рис. 1 – Перемикання на акаунт автора або бізнес-акаунт
Інстаграм сам підказує про те, що бізнес-профіль підходить для публічних особистостей, авторів контенту, артистів та лідерів думок.
Перемикання між профілями автора і бізнес-акаунтом можливо виконати в будь-який час, в обидві сторони.
2. Що б ви могли просувати ваші публікації в Інстаграм і здійснювати оплату за рекламу, вам потрібно створити (або під’єднати існуючу) сторінку компанії в Фейсбук (рис. 2).
Цю дію можна зробити одразу з акаунту Інстаграм, або через Фейсбук. Щоб це зробити, потрібно зайти в налаштування свого облікового запису, далі у вкладку “Інстаграм” і під’єднати існуючий акаунт за допомогою введення логіна та пароля (рис. 3).
Рис. 2 – Підключення до сторінки Фейсбук через Інстаграм
Рис. 3 – Підключення акаунту Інстаграм до сторінки Фейсбук через Фейсбук
Заповніть поля контактів, щоб в шапці профілю Інстаграм з’явилася кнопка з Контактами, в яких можна вказати свою пошту, адресу компанії та номер телефону.
Натиснувши на неї, користувач зможе відразу зробити вам дзвінок, або потрапити в додаток пошти для відправки повідомлення.
*Зверніть увагу, що ці контактні дані будуть доступні всім користувачам, які потраплять до вас на сторінку.
Рис. 4 – Кнопка Контакти
Будь-яку з опцій кнопки можна заповнювати або приховувати за бажанням.
Рис. 5 – Способи зв’язку
Після підключення бізнес-акаунту буде доступна статистика для всіх ваших публікацій, варто тільки під фото скористатися кнопкою “Переглянути статистику“.
Тут можна знайти дані:
Нова кнопка під шапкою профілю під назвою “Статистика” містить загальну інформацію з активності вашої сторінки й суми залучення всіх ваших публікацій за 7 або 30 днів.
Виходячи з даної статистики отримуємо дані:
А також:
Одразу можна звернути увагу на збільшення або зниження активності, або числа підписників за обраний період часу.
Рис. 6 – Статистика бізнес-акаунту
Топові публікації – це найпопулярніші пости за період.
Ви можете задавати фільтри:
Так ви можете знаходити та відстежувати публікації за важливими саме для вас критеріями.
Підписники – загальна кількість підписників, їх стать (у відсотковому співвідношенні) і вік.
Можна застосувати фільтр як для чоловіків, так і для жінок, визначивши вік для кожної групи окремо.
Кращі місця – географічне положення ваших підписників. Тут є фільтр по містах і по країнах.
Найбільш активний час і дні тижня підписників.
Кнопка “Просувати” дозволить при мінімально заданих параметрах охопити своєю публікацією цільову аудиторію.
Рис. 7 – Кнопка Просувати
Вам потрібно вказати:
Далі задати потрібний бюджет і термін дії промоутування.
Публікація буде показуватися в стрічці й в Сторіс для аудиторії, яку ви вибрали в налаштуваннях раніше.
До речі, перед тим, як просувати пости в профілі, перевірте за нашим чек-листом, чи готовий ваш акаунт до запуску реклами.
Ми рекомендуємо всім Інстаграм-профілям наших клієнтів переходити на бізнес-акаунт. Так ви отримуєте можливість переглядати статистику і просувати пости відразу зі стрічки профілю.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.