
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Власна Аналітика Інстаграм містить багато метрик для відстеження. Чи на всі з них потрібно орієнтуватися при просуванні облікового запису?
Наводимо свій топ метрик Інстаграм для відстеження, які можуть допомогти для аналітики та побудови стратегії присутності в Інстаграм у 2022.
Розглянемо кожну докладно.
Для ефективного ведення сторінки бренду облік охоплення публікацій – один із найважливіших показників.
Охоплення показує, скільки унікальних профілів побачили ваш пост/історію/відео. Тобто яку обізнаність та цінність отримує ваш бренд.
Якщо ціль вашої присутності в Інстаграм — підвищення впізнаваності бренду та максимального охоплення користувачів, то орієнтуватися слід саме на збільшення охоплення в Instagram.
Рис. 1 – Охоплення посту та охоплення сторіс
Необхідно відстежувати зміну охоплення від посту до посту та робити висновки:
Всі ці фактори впливають на поведінку аудиторії, тому варто звернути увагу на будь-які зміни, які навіть теоретично можуть вплинути на збільшення або зменшення показників. І якщо допис отримав більше або менше охоплення, ніж зазвичай, використовувати ці результати при плануванні наступних постів та історій.
Крім того за допомогою будь-якого аналітичного сервісу типу Livedune (на жаль, подібні сервіси платні, принаймні їх розширені версії), слід відстежувати пости та історії в стрічці Instagram за 12 місяців за кожним показником ефективності, щоб побачити, які з них показали найкращі результати.
Але з цими діями на базовому рівні чудово справляється й власна аналітика Інстаграм – Instagram Insights.
Рис. 2 – Вкладка Охоплення в Instagram Insights
Більшість значущих метрик Інстаграм відстежує сам.
Охоплення чи покази: що важливіше?
Охоплення враховує кількість унікальних профілів відвідувачів, які хоча б раз переглянули вашу публікацію.
Покази – кількість показів публікації профілям користувачів. Адже один акаунт може переглянути пост більше одного разу. У цьому випадку показник показів покаже загальну кількість переглядів посту.
При цьому в результаті метрика Охоплення виявиться меншою, ніж показник Показів. Тому краще орієнтуватися саме на охоплення, тобто на унікальних відвідувачів.
Коефіцієнт залученості в Інстаграм – це показник реакцій вашої аудиторії.
Коефіцієнт залученості враховує всі активні дії користувачів із постом:
Якщо користувачі коментують публікації та сторіс, ставлять їм лайки, зберігають та діляться вашим контентом, коефіцієнт залучення покаже це.
А якщо у вас підключений бізнес чи професійний акаунт, то залученість розраховуватиме сам Інстаграм.
Рис. 3 – Вкладка Залученість до Інстаграм
Залученість в Instagram Insights враховує всі взаємодії з контентом за рубриками. А також кількість підписок/відписок, дані аудиторії акаунту.
Як розрахувати коефіцієнт залучення посту?
Скласти всі реакції на публікацію та розділити на кількість підписників профілю. Потім помножити на 100%.
Умовні норми ER для акаунтів залежно від кількості підписників:
У деяких джерелах цифри інші, це лише зразковий орієнтир. ER в нормі може різнитися залежно від кількості підписників та тематики.
Якщо ER високий, це означає, що більшість людей, які підписані на акаунт, активно взаємодіють з вашим контентом. Якщо ж ER низький, ваш контент не знаходить підтримки у підписників.
Порахуймо ER допису.
Рис. 4 – Статистика допису
Разом, ER = (58 + 2 + 2) / 441 * 100% = 14,06. Для особистого акаунту це нормальний показник.
А як підрахувати залученість в сторіс, розбираємо у статті Підняття залученості в Інстаграм сторіс.
Відстеження ER – шлях до довгострокового успіху. Так ви зможете точно визначити, які рубрики мають попит у вашої аудиторії, та використовувати цю інформацію для формування контентної стратегії.
Порада щодо відстеження ER відео: користувачі часто взаємодіють із відео, переглядаючи його, а не натискаючи на кнопку Подобається. Для аналітики відео використовуйте охоплення або коментарі, щоб отримати більш правдиві дані.
Instagram Stories – один із найкращих способів побудувати міцні відносини з вашою аудиторією та залучити її в життя бренду.
А відстеження кількості переглядів, свайпів до наступної сторіс і повернень назад підкаже, що справді цікаво підписникам, на що вони реагують охочіше.
Кожна історія, яку ви розмістили в соцмережі, має свої власні метрики Інстаграм:
Рис. 5 – Статистика переглядів історії
Можна використовувати метрики для кожного слайду історії, щоб дізнатися:
А про основні інструменти підняття залученості знову читайте в Залученість в Інстаграм історії. Особистий досвід.
Також є 2 варіанти виміру успішності історій.
Коефіцієнт переглядів Instagram Stories вимірює відсоток людей, які переглянули сторіс від початку до кінця.
Показник застосовується лише в тому випадку, якщо у вас більше одного слайду в історії.
Коефіцієнт покаже відсоткове співвідношення того, скільки людей додивилися ваші історії до кінця.
Рис. 6 – Статистика сторіс
Порахуємо коефіцієнт для сторіс з рис. 6:
Коефіцієнт переглядів = 61 / 62 * 100% = 98%
Отже, 98% аудиторії доглянули всі сторіс до кінця. У нас була маленька вибірка, тож поточний оглядовий показник видно й без підрахунків.
Метрика актуальна для акаунтів з великою аудиторією.
Коефіцієнт завершеності однієї сторіс вимірює, який відсоток глядачів дивиться слайд повністю (а не свайпає після першої секунди).
Розрахуємо показник для тієї ж попередньої картинки:
Коефіцієнт завершеності = (62 – 6) / 62 * 100% = 90%
Звертайте увагу на ці коефіцієнти й ті історії, де показники вищі. Їхня величина допоможе при плануванні та створенні нових історій.
Відносно новий для України інструмент, який шалено піднімає охоплення (незабаром на нашому сайті буде докладна стаття про механізм).
Що там можна знайти: від навчальних уроків до демонстрації запуску нових продуктів.
Ролики Рілс забавні та захоплюючі, вони добре підходять для підвищення впізнаваності бренду.
Статистика Інстаграм Рілс доступна у вкладці Insights і містить ті ж показники, що й допис у стрічці:
Де подивитися статистику Рілс:
Рис. 7 – Статистика Рілс
Рис. 8 – Статистика Рілс у загальній статистиці акаунту (картинка з SMMplanner)
Якщо ви використовуєте Reels, то в них також можна розрахувати коефіцієнт залученості.
Формула для розрахунку:
Порада: Використовуючи кількість переглядів для розрахунку коефіцієнта залученості, ви краще розумітимете, як ваші ролики співвідносяться один з одним.
Відстеження кількості підписників свого профілю важливо, але тепер – завдяки метрикам Підписки та Відміна підписки в Instagram ми точно знаємо, скільки підписників профіль отримує і втрачає щодня.
Метрика допомагає зрозуміти, який контент сприяє приросту числа підписників, а який призводить до відтоку. Відписки – це нормально, користувачі розвиваються, їх інтереси змінюються, й кількість фоловерів в обліковому записі постійно варіюється.
Рис. 9 – Статистика публікації та загальна статистика акаунту за період
Наприклад, якщо ви отримали приріст відписок після публікації чергового допису у стрічці, це може говорити про те, що контент не сподобався вашій аудиторії. Проаналізуйте, про що був текст і що зображено на фото, щоб врахувати у майбутньому всі складові.
Нормально, коли якісь рубрики у профілі набирають менше реакцій. Важливо виявити, які саме.
Не варто надто зациклюватись на кількості підписників. Їхнє число може змінюватися з різних причин. Зрештою, менша за обсягом, але більш залучена аудиторія, як правило, більш лояльна та цінна.
Залучена аудиторія зі значно більшою ймовірністю:
Працюйте на лояльність та репутацію.
Збереження в Instagram показують, чи зберегли користувачі ваш допис на майбутнє, натиснувши на значок Зберегти у добірку під записом. І це метрика Інстаграм, на яку треба звертати увагу.
Рис. 10 – Кількість збережень публікації
За допомогою відстеження цієї метрики ви зрозумієте, який контент викликає найбільшу кількість збережень і використовувати це для розробки подальшої стратегії просування.
Це мотиваційні цитати чи пости в каруселі з порадами, а може, ваша аудиторія охочіше зберігає красиво змонтовані ролики чи рекомендації освітніх ресурсів.
Репост – це опція у вигляді літачка під постом або сторіс.
Простіше кажучи, репости показують, скільки разів пост був відправлений іншому користувачеві через Інстаграм.
Репости чи розшарування важливі, якщо ми говоримо про те, щоб привернути більше уваги до контенту.
Рис. 11 – Статистика репостів публікації
Слідкуючи, яким контентом діляться з іншими користувачами, ви краще зрозумієте, що приваблює вашу аудиторію. Це розуміння допоможе адаптувати контент-план з урахуванням розшарювань та отримати більше взаємодій із підписниками.
Upd. 14.01.2022 – Телеграм-канал Дежурный smmщик
Instagram працює над відображенням користувача, згаданого в історії, в окремому списку статистики.
Що мається на увазі під згадками:
Рис. 12 – Натискання на стікер у сторіс
Слідкуйте, в якому ключі згадали ваш акаунт та працюйте з SERP:
Емоджі або відповідь бота вже показують вашу повагу та увагу користувачеві.
Рис. 13 – Варіанти реагування на позначки бренду у сторіс та постах
Працюйте з репутацією бренду, підвищуйте задоволення користувачів від комунікації з акаунтом. Напрацьовуйте лояльність клієнтів.
Як відстежити трафік з Інстаграм:
Рис. 14 – Клікабельне посилання у сторіс та у профілі
Дані статистики допоможуть зрозуміти, що мотивує вашу аудиторію, а що ні.
А для того, щоб точно знати джерело та кількість трафіку з Інстаграм, додайте до посилання UTM-мітки. Статистика таких переходів відображатиметься у Google Analytics.
Рис. 15 – Трафік з допису з UTM-міткою
Відстеження наведених 10 метрик – робочий спосіб зрозуміти не тільки те, скільки трафіку приносить контент, але й те, що з нього конвертується у реальні продажі.
Аналітика показників корисна під час планування контенту. Робіть висновки та відштовхуйтеся від отриманих даних. Так ви охопите нові аудиторії користувачів та розширите своє ком’юніті у соцмережі.
А щоб підвищити показники ефективності, перевірте свій акаунт:
Й наша добірка додатків для красивого візуалу, монтажу та анімації контенту допоможуть вам з цим.
Звертайтеся за консультацією до наших спеціалістів!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.