замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
  • UA
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
59
2

На ринку представлено багато доступних безкоштовних інструментів для маркетингу. Про частину з них ми писали — це стаття "Кращі сервіси для SEO-спеціалістів" та "Розширення Google Chrome для роботи з контентом".

Сьогодні наведемо добірку ще з 9, якими користуємося самі й рекомендуємо і вам. Деякі інструменти мають безкоштовну та платну версії. Деякі — аналоги російських сервісів для маркетингу.


Управління проєктами

Існує достатьо велика кількість платформ для організації праці команд. Найбільш популярні з них Asana та Trello.
Ми віддаємо перевагу останньому, його й наведемо.


1. Trello

Trello – зручне безкоштовне маркетингове програмне забезпечення для управління проєктами. Це єдина платформа для управління маркетинговою командою та всім бізнесом.

Trello

Рис. 1 – Інтерфейс Trello

Переваги:

  • створення необмеженої кількості дощок, списків, карток під кожне завдання;
  • встановлення терміну виконання та відстеження прогресу за завданням;
  • необмежену кількість учасників проєктів у Trello;
  • можливість прикріпити файли до картки.

Платна версія сервісу містять кращу інтеграцію та більш цікаві функції. Але і безплатний тарифний план як базовий інструмент управління проєктами чудово підійде для роботи.

Наприклад, як ми користуємося Trello в ITForce:

  • кожен проєкт міститься на окремій дошці;
  • завдання до роботи ставляться картками;
  • у картці відзначаються учасники завдання та таймінг на виконання;
  • картка кріпиться у певну колонку (їх 4);
  • кожна колонка позначає етап виконання завдання.

Дошка в Trello

Рис. 2 – Варіант роботи у Trello

Безплатний план: безплатний план Trello передбачає необмежену кількість особистих дощок, до 10 групових дощок та до 10МБ на кожен вкладений файл.


2. Yoast SEO

Yoast SEO – Найкраще безкоштовне програмне забезпечення для SEO для сайтів на WordPress.

Що таке Yoast SEO? Плагін для заповнення метаданих, розшарування публікації в соцмережах і т. д..

Плагін Yoast SEO

Рис. 3 – Можливості плагіна Yoast SEO

Переваги:

  • простота оптимізації — можна оптимізувати сторінки WordPress без редагування HTML-коду. Достатньо заповнити поля, додані до інтерфейсу WP плагіном Yoast;
  • feedback – плагін показує, наскільки правильно оптимізовані метадані, якою є щільність ключових слів і структура контенту;
  • попередній перегляд Google – Yoast показує, як будуть виглядати ваші метадані в пошуку Google на десктопі та мобільному;
  • оновлення контенту – Yoast автоматично попереджає, коли ваші найкращі сторінки потребують оновлення, щоб вони залишалися актуальними;
  • прості розширені результати – створюйте розширені результати без додавання коду або розмітки Schema на свої сторінки.
  • Оцінка SEO Yoast SEO
  • Читабельність Yoast SEO

Рис. 4 – Оцінка SEO та читабельність у Yoast SEO

Yoast SEO спрощує роботу та допомагає сайту на WordPress піднятися вище у пошукових системах.

Існує платна версія Yoast SEO (її вартість складає 100 доларів), але й можливості безкоштовної версії ефективні.

Безплатний план: безкоштовна версія плагіна Yoast SEO дозволяє редагувати SEO-заголовок та метаописи для кожної сторінки сайту, отримувати оцінку читабельності, перевіряти наявність дубльованого контенту, створювати карту сайту та інше.


Платная реклама

Для роботи з контекстною рекламою ми виділили 3 сервіси. Напевно, ви вже їх використовуєте у роботі, проте, ще раз нагадаємо.


3. Google Keyword Planner

Google Keyword Planner – найкращий безкоштовний інструмент для дослідження ключових слів PPC.

Google Keyword Planner

Рис. 5 – Екран Google Keyword Planner

Переваги сервісу:

  • показує рівень конкуренції за ключові слова;
  • показує обсяг даних пошуку за ключовими словами;
  • допомагає встановити бюджет рекламної кампанії.

Google Keyword Planner чудово підходить для дослідження ключових слів та визначення кампанії з оплатою за клік на основі результатів.

Безплатний план: будь-який користувач з обліковим записом Google може безкоштовно використовувати Планувальник ключових слів Google, навіть якщо ніколи не запускав Google Ads.


4. Google Optimize

Google Optimize – найкраще безкоштовне маркетингове програмне забезпечення для A/B-тестування.

Google Optimize

Рис. 6 – Інтерфейс Google Optimize

Можливості платформи:

  • A/B-тестування – можна запустити A/B-тестування та A/B/n-тестування на своєму сайті;
  • багатоваріантні тести — протестуйте кілька елементів на одній сторінці, щоб побачити, яка комбінація найбільш ефективно досягає поставлених цілей;
  • візуальний редактор – створюйте нові варіанти сторінки без необхідності щоразу перекодувати свій сайт;
  • шнтеграція з Google Analytics – проведення тестів відповідно до цілей та отримання нової інформації;
  • 5 експериментів. У безкоштовній версії Google Optimize одночасно можна проводити не більше п’яти експериментів.

Безплатний план: безкоштовний план Google Optimize для МСБ включає A/B-тестування, обмежене багатоваріантне тестування, персоналізацію та інтеграцію з Google Analytics та Google Ads. Основне обмеження безкоштовної версії Google Optimize – можливість запуску максимум 5 експериментів одночасно. При цьому можна створювати додаткові експерименти у вигляді чернеток.

Як працювати з Google Optimize та запускати там експерименти, ми писали у покроковій інструкції Дотримуйтесь її у роботі.


5. Google Trends

Google Trends нагадує, що шукає світ, як згодом змінився інтерес до деяких концепцій.
Сервіс підійде як для роботи з контекстною рекламою, так і з контентом.

Візьмемо запит “war in ukraine” за останні 30 днів:

Видача Google Trends за запитом war in ukraine

Рис. 7 – Видача Google Trends за запитом war in ukraine

Ми бачимо, що з початку вересня інтерес до теми зріс. Також є дані про локації, з яких виконувався пошук. Трохи нижче показані пов’язані теми та подібні запити.

Переваги:

  • аналіз сезонності в певній сфері — за допомогою Google Trends видно зміни попиту в часі та сезонні відхилення;
  • виявлення перспективних регіонів для розвитку;
  • актуальні дані про тренди у сфері;
  • оцінка популярності бренду за певний період часу;
  • завантаження отриманих даних.

Порівняння частоти запиту пошукових запитів

Рис. 8 – Порівняння частоти запиту пошукових запитів

Завантажені дані надаються у файлі формату .csv, з яким можна працювати в Google Таблицях і т. д.. Це дозволяє зручніше працювати з результатами та порівнювати їх з прикладами звітів Google Trends конкурентів.

Доречним буде підписка на сповіщення Google Трендів. Тоді вам на мейл надходитимуть листи з останніми даними щодо тем і запитів у вашому регіоні.


Дизайн

Частково теми сервісів для дизайну ми вже торкались. Це статті: 27 безкоштовних фотостоків, Як самостійно створити логотип та Як зробити інфографіку без дизайнера.


6. Canva

Canva – найкращий безкоштовний інструмент онлайн-маркетингу для дизайну.

Сервіс дизайну Сanva

Рис. 9 – Мультифункціональна Сanva

Можливості:

  • велика бібліотека шаблонів для всіх видів контенту від соціальних мереж до презентацій;
  • редагування фотографій та векторів;
  • цифрова бібліотека стокових фото та відео (деякі можна використовувати безкоштовно, деякі надаються на платній основі);
  • додавання членів команди до свого облікового запису або проєкту, співпраці в режимі реального часу.

Canva дозволяє недизайнерам створювати якісний візуальний контент для різних платформ соціальних мереж, електронних листів, блогів та навіть друкованої реклами/матеріалів.

Безплатний план: дає повний доступ до бібліотеки шаблонів. За потребою та бажанням користувачі можуть платити за кожен окремий шаблон або фотографію, яку вони використовують. Для власників МСБ це найкращий варіант. Canva має безкоштовну версію, а також два платні преміум-плани (Pro та Enterprise).


Сервіси для контенту

З приводу класних сервісів для роботи з контентом в нас вже була стаття про вдалі розширення. Доповнимо її декількома.


7. Hemingway

Hemingway Editor – це безкоштовний сервіс для контентмейкерів, який перевіряє англійський текст на читабельність, тон, голос, граматику та читабельність. Можна сміливо сказати, що це аналог російського Главреда.

Перевірка Hemingway Editor

Рис. 10 – Перевірка тексту в Hemingway Editor

Можливості:

  • перевірка граматики з колірним кодуванням;
  • простий у використанні інтерфейс (можна писати прямо на сторінці сервісу або завантажити готовий текст і редагувати онлайн);
  • рекомендація пропозицій та замін при наведенні курсору на виділений текст.

Hemmingway існує у версіях онлайн-редактора та десктопної програми. Так, ми перевірили, чи працює Hemmingway з текстом українською. Ні, він його не розпізнає.

На ринку, де лідер – Grammarly, Hemingway пропонує безліч функцій крім перевірки та редагування граматики, що робить його одним із найкращих безкоштовних маркетингових інструментів для написання контенту.

Безплатний план: онлайн версія абсолютно безкоштовна. Вартість десктопної – 19,99$. Десктопна версія не вимагає підключення до інтернету, має розширену функціональність — вона дозволяє імпортувати/експортувати документи, інтегрується з Medium та WordPress.


8. Grammarly

Grammarly – найкраще маркетингове програмне забезпечення для редагування текстового контенту англійською.

Перевірка Grammarly

Рис. 11 – Перевірка тексту у Grammarly

Розширення Grammarly перевіряє контент на наявність орфографічних та граматичних помилок онлайн у кожному документі, який ви створюєте.

Безплатний план: існує безкоштовне розширення для браузера Google Chrome та онлайн та десктопна версія програми Grammarly. Обидві дозволяють перевіряти орфографію та граматику для онлайн- та офлайн-контенту.


9. Plagiarism Checker by EduBirdie

Plagiarism Checker by EduBirdie – безкоштовний інструмент для перевірки унікальності. Робочий аналог російського сервісу Advego.

Plagiarism Checker by EduBirdie

Рис. 12 – Перевірка тесту в Plagiarism Checker by EduBirdie

Можливості:

  • розпізнавання навмисного відтворення чужого тексту;
  • парафразі текстів з декількох джерел;
  • дублювання автором власних текстів, значних фрагментів тексту без посилань, які вже були опубліковані.

Загалом, усі можливі варіанти копіювання контенту.

Як бачимо, існує багато чудових безкоштовних альтернатив платним програмам. Сьогодні необов’язково платити за можливість працювати та отримувати точні дані для аналізу.

В останні роки модель freemium стала популярною серед SaaS-компаній, так що користуйтеся цією можливістю та оптимізуйте свій маркетинговий бюджет.


Контент-маркетинг 2022

Як пройти навчання та не злитися в середині процесу

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.