
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
На ринку представлено багато доступних безкоштовних інструментів для маркетингу. Про частину з них ми писали — це стаття "Кращі сервіси для SEO-спеціалістів" та "Розширення Google Chrome для роботи з контентом".
Сьогодні наведемо добірку ще з 9, якими користуємося самі й рекомендуємо і вам. Деякі інструменти мають безкоштовну та платну версії. Деякі — аналоги російських сервісів для маркетингу, що вкрай доречно після 24.02.2022 р..
Існує достатьо велика кількість платформ для організації праці команд. Найбільш популярні з них Asana та Trello.
Ми віддаємо перевагу останньому, його й наведемо.
Trello – зручне безкоштовне маркетингове програмне забезпечення для управління проєктами. Це єдина платформа для управління маркетинговою командою та всім бізнесом.
Рис. 1 – Інтерфейс Trello
Переваги:
Платна версія сервісу містять кращу інтеграцію та більш цікаві функції. Але і безплатний тарифний план як базовий інструмент управління проєктами чудово підійде для роботи.
Наприклад, як ми користуємося Trello в ITForce:
Рис. 2 – Варіант роботи у Trello
Безплатний план: безплатний план Trello передбачає необмежену кількість особистих дощок, до 10 групових дощок та до 10МБ на кожен вкладений файл.
Yoast SEO – найкраще безкоштовне програмне забезпечення для SEO для сайтів на WordPress.
Що таке Yoast SEO? Плагін для заповнення метаданих, розшарування публікації в соцмережах і т. д..
Рис. 3 – Можливості плагіна Yoast SEO
Переваги:
Рис. 4 – Оцінка SEO та читабельність у Yoast SEO
Yoast SEO спрощує роботу та допомагає сайту на WordPress піднятися вище у пошукових системах.
Існує платна версія Yoast SEO (її вартість складає 100 доларів), але й можливості безкоштовної версії ефективні.
Безплатний план: безкоштовна версія плагіна Yoast SEO дозволяє редагувати SEO-заголовок та метаописи для кожної сторінки сайту, отримувати оцінку читабельності, перевіряти наявність дубльованого контенту, створювати карту сайту та інше.
Для роботи з контекстною рекламою ми виділили 3 сервіси. Напевно, ви вже їх використовуєте у роботі, проте, ще раз нагадаємо.
Google Keyword Planner – найкращий безкоштовний інструмент для дослідження ключових слів PPC.
Рис. 5 – Екран Google Keyword Planner
Переваги сервісу:
Google Keyword Planner чудово підходить для дослідження ключових слів та визначення кампанії з оплатою за клік на основі результатів.
Безплатний план: будь-який користувач з обліковим записом Google може безкоштовно використовувати Планувальник ключових слів Google, навіть якщо ніколи не запускав Google Ads.
Google Optimize – найкраще безкоштовне маркетингове програмне забезпечення для A/B-тестування.
Рис. 6 – Інтерфейс Google Optimize
Можливості платформи:
Безплатний план: безкоштовний план Google Optimize для МСБ включає A/B-тестування, обмежене багатоваріантне тестування, персоналізацію та інтеграцію з Google Analytics та Google Ads. Основне обмеження безкоштовної версії Google Optimize – можливість запуску максимум 5 експериментів одночасно. При цьому можна створювати додаткові експерименти у вигляді чернеток.
Як працювати з Google Optimize та запускати там експерименти, ми писали у покроковій інструкції. Дотримуйтесь її у роботі.
Google Trends нагадує, що шукає світ, як згодом змінився інтерес до деяких концепцій.
Сервіс підійде як для роботи з контекстною рекламою, так і з контентом.
Візьмемо запит “war in ukraine” за останні 30 днів:
Рис. 7 – Видача Google Trends за запитом war in ukraine
Ми бачимо, що з початку вересня інтерес до теми зріс. Також є дані про локації, з яких виконувався пошук. Трохи нижче показані пов’язані теми та подібні запити.
Переваги:
Рис. 8 – Порівняння частоти запиту пошукових запитів
Завантажені дані надаються у файлі формату .csv, з яким можна працювати в Google Таблицях і т. д.. Це дозволяє зручніше працювати з результатами та порівнювати їх з прикладами звітів Google Trends конкурентів.
Доречною буде підписка на сповіщення Google Трендів. Тоді вам на мейл надходитимуть листи з останніми даними щодо тем і запитів у вашому регіоні.
Частково теми сервісів для дизайну ми вже торкались. Це статті: 27 безкоштовних фотостоків, Як самостійно створити логотип та Як зробити інфографіку без дизайнера.
Canva – найкращий безкоштовний інструмент онлайн-маркетингу для дизайну.
Рис. 9 – Мультифункціональна Сanva
Можливості:
Canva дозволяє недизайнерам створювати якісний візуальний контент для різних платформ соціальних мереж, електронних листів, блогів та навіть друкованої реклами/матеріалів.
Безплатний план: дає повний доступ до бібліотеки шаблонів. За потребою та бажанням користувачі можуть платити за кожен окремий шаблон або фотографію, яку вони використовують. Для власників МСБ це найкращий варіант. Canva має безкоштовну версію, а також два платні преміум-плани (Pro та Enterprise).
З приводу класних сервісів для роботи з контентом в нас вже була стаття про вдалі розширення. Доповнимо її декількома.
Hemingway Editor – це безкоштовний сервіс для контентмейкерів, який перевіряє англійський текст на читабельність, тон, голос та граматику. Можна сміливо сказати, що це аналог російського Главреда.
Рис. 10 – Перевірка тексту в Hemingway Editor
Можливості:
Hemmingway існує у версіях онлайн-редактора та десктопної програми. Так, ми перевірили, чи працює Hemmingway з текстом українською. Ні, він його не розпізнає.
На ринку, де лідер – Grammarly, Hemingway пропонує безліч функцій крім перевірки та редагування граматики, що робить його одним із найкращих безкоштовних маркетингових інструментів для написання контенту.
Безплатний план: онлайн версія абсолютно безкоштовна. Вартість десктопної – 19,99$. Десктопна версія не вимагає підключення до інтернету, має розширену функціональність — вона дозволяє імпортувати/експортувати документи, інтегрується з Medium та WordPress.
Grammarly – найкраще маркетингове програмне забезпечення для редагування текстового контенту англійською.
Рис. 11 – Перевірка тексту у Grammarly
Розширення Grammarly перевіряє контент на наявність орфографічних та граматичних помилок онлайн у кожному документі, який ви створюєте.
Безплатний план: існує безкоштовне розширення для браузера Google Chrome та десктопна версія програми Grammarly. Обидві дозволяють перевіряти орфографію та граматику для онлайн- та офлайн-контенту.
Plagiarism Checker by EduBirdie – безкоштовний інструмент для перевірки унікальності. Робочий аналог російського сервісу Advego.
Рис. 12 – Перевірка тесту в Plagiarism Checker by EduBirdie
Можливості:
Загалом, усі можливі варіанти копіювання контенту.
Як бачимо, існує багато чудових безкоштовних альтернатив платним програмам. Сьогодні необов’язково платити за можливість працювати та отримувати точні дані для аналізу.
В останні роки модель freemium стала популярною серед SaaS-компаній, так що користуйтеся цією можливістю та оптимізуйте свій маркетинговий бюджет.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.