
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Кампанії PPC, націлені на залучення трафіку на сайт та конверсійні дії, не приносять користі, якщо цільова сторінка оголошень неефективна.
Google Optimize допомагає спростити процес тестування цільової сторінки для підвищення коефіцієнта конверсії та залучення користувачів.
Основна перевага Google Optimize - проста інтеграція з Google Analytics.
По суті, Google надає єдину платформу, на якій ми можемо відслідковувати продуктивність свого сайту й одночасно оцінювати результати A/B-тестування. Ми можемо обирати цілі тестування відповідно до налаштованих раніше цілей в Google Analytics.
Також Google Optimize пов'язаний з Google Ads. Завдяки цьому ми можемо проводити тести для користувачів, які перейшли з певних кампаній, груп оголошень чи ключових слів.
Перш ніж почати роботу з Google Optimize, нам знадобиться діючий обліковий запис Gmail, котрий потрібно пов'язати з ресурсом Google Analytics, що встановлений на сайті, який ми будемо тестувати.
Переходимо на optimize.google.com та створюємо свій перший контейнер.
Як тільки ми приймаємо всі умови й положення, потрапляємо до представлень експериментів з контейнером за замовчуванням («Мій контейнер»):
Рис. 1 – Налаштування Google Optimize
Якщо натиснути «Мій контейнер» в лівому верхньому кутку, бачимо ідентифікатор свого облікового запису та свого контейнеру:
Рис. 2 – Мій контейнер
На наступному кроці Google Optimize пропонує створити проект оптимізації. Але ми радимо спершу встановити зв’язок з Google Analytics.
Натискаємо «Налаштування» у правому верхньому кутку:
Рис. 3 – Налаштування в Google Optimize
Потім пов’язуємо свій контейнер Google Optimize з Google Analytics:
Рис. 4 – Зв’язок Google Optimize з Google Analytics
Після того, як оберемо ресурс у випадаючому меню, також можемо обрати представлення, що потрібно зв’язати. Натискаємо «Створити» – і все готово.
Рис. 5 – Зв’язок з ресурсом
Потім необхідно встановити на свій сайт фрагмент Google Optimize.
Рис. 6 – Установка коду в Google Optimize
Є два варіанти встановлення цього коду:
Отже, переходимо в GTM, встановлений на нашому сайті, і створюємо новий тег типу Google Optimize.
Рис. 7 – GTM – зв’язок з Google Optimize
Тепер вводимо свої ідентифікатори Google Optimize та Google Analytics:
Рис. 8 – Ідентифікатори Google Optimize і Google Analytics
Обираємо тригер для активації.
*Якщо ви плануєте робити експеримент для всього сайту, обирайте «Всі сторінки».
Рис. 9 – Вибір тригера для активації
Дотримуйтесь інструкцій від Google. Фрагмент коду слід додати в верхню частину тега на кожній сторінці, на якій ви бажаєте запустити Google Optimize.
Як уникнути «ефекту мерехтіння»
Ефект мерехтіння виникає, коли відвідувачеві швидко показується початкова сторінка, перш ніж він побачить тестований варіант.
Якщо ви зіткнулися з такою проблемою, то необхідно налаштувати невеликий скрипт затримки відображення вихідного контенту, щоб тестова версія встигла довантажитися раніше, ніж вихідна.
Керівництво з установки можна подивитися тут – https://support.google.com/optimize/answer/7100284
Натискаємо “Почати” і приступаємо:
Рис. 10 – Перший крок проекту оптимізації
Нам пропонується ввести:
Рис. 11 – Створення проекту оптимізації
Доступними параметрами Експериментів:
Ви порівнюєте дві версії однієї й тієї ж сторінки, щоб побачити, яка з них працює краще: A та B, контрольна або варіант.
Візуально це виглядає приблизно так:
Рис. 12 – A/B тест
Google дозволяє змінювати кілька областей на сторінці й тестувати ці комбінації в тандемі. По суті, це більш складна версія A/B-тесту з декількома елементами на сторінці замість одного.
Ось як це могло б виглядати, якби ви одночасно тестували два заголовка й три головних зображення:
Рис. 13 – Багатоваріантний тест
Тести переадресації – це різновид A/B-тесту. Але замість тестування двох версій однієї й тієї ж сторінки ви тестуєте дві (N) різні сторінки.
Це корисно, якщо ви бажаєте протестувати повний редизайн або навіть дві (N) різні цільові сторінки.
Рис. 14 – Переадресація (редирект)
Персоналізація – це набір змін вашого сайту для певної групи відвідувачів.
На відміну від експериментів, персоналізація може працювати весь час і не мати варіантів. Це набір змін, призначений для всіх, хто відповідає умовам таргетингу.
Наприклад, використання Chrome або мобільного пристрою, перехід на певну сторінку і т. д..
Додайте банер з повідомленням у верхню частину свого сайту, щоб інформувати відвідувачів про зміни у вашому звичайному робочому часі, послугах, що пропонуєте, правилах доставлення та багато іншого.
Можна обрати, на яких сторінках сайту повинен показуватися банер. Наприклад, тільки на головній сторінці або на кожній. Також можна налаштувати колір, розмір й текст банера.
Після того, як ви оберете тип тесту (для прикладу візьмемо A/B, тоді отримаємо сторінку, що виглядає так:
Рис. 15 – Додавання варіантів
Варіанти.
Для простоти продовжимо A/B-тест та додамо варіант сторінки для тестування.
Рис. 16 – Додавання варіанту сторінки для тестування
На цьому етапі нам знадобиться допомога редактора.
Сервіс коректно працюватиме тільки в Chrome. І для його роботи знадобиться встановити розширення Google Optimize.
Інтерфейс, налаштування й управління даними аналогічно всім сервісам Google – дуже просто, зручно й інтуїтивно зрозуміло.
Рис. 17 – Розширення Google Optimize
Будь-яку сторінку можна легко й швидко відредагувати, незалежно від того, ким та за допомогою яких сервісів вона була створена.
Все, що ви бачите на екрані, піддається зміні: форми, кнопки, зображення, текст. Елементи можна пересунути, видалити або відредагувати.
Візьмемо для прикладу наш сайт:
Рис. 18 – Приклад оптимізації сторінки
Рис. 19 – Приклад оптимізації сторінки
Рис. 20 – Приклад оптимізації сторінки
Перед збереженням внесені зміни можна попередньо переглянути.
Після того, як зміни з’явилися в Оптимізації, переходимо до наступного кроку.
1) Таргетинг
Тепер щодо умов, що визначають підмножину відвідувачів, що братимуть участь в тесті:
Параметри таргетингу в Google Optimize:
Рис. 21 – Параметри таргетингу в Google Optimize
Існує безліч варіантів використання кожного з цих типів націлювання. Але важливо пам’ятати, що кожне правило таргетингу, що застосовується, скорочує розмір вибірки аудиторії. У той час як простий таргетинг на URL дозволить тестувати найбільший розмір аудиторії.
Якщо сторінка, що тестується, має високий трафік, то комбінація таргетингів не повинна викликати проблем.
2) Цілі
Цілі експерименту – це показники, за допомогою котрих визначається його статус та ефективність варіантів.
Можна обрати перегляди сторінок, тривалість сеансу й відмови. Але найцінніше те, що можна обрати будь-яку з раніше налаштованих цілей Google Analytics.
Рис. 22 – Вибір цілей
Після того, як пройдені всі перераховані вище етапи, тест можна запускати.
Про те, як відстежувати ефективність експериментів, ми напишемо в наступних статтях.
У висновку хочеться відзначити, що навіть найнезначніші зміни елементів сайту можуть позитивно вплинути на ефективність реклами.
Тому рекомендуємо витратити трохи часу на запуск тестів й здивуватися отриманим результатам.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.