
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Upd. 2.02.2021 - про спамний трафік bottraffic.live та trafficbot.life читайте у статті Що таке bottraffic.live та trafficbot.life у джерелах трафіку?. Для точного відображення обсягу трафіку наш CEO Максим Євсюков запропонував 2 варіанти вирішення проблеми.
Що таке джерела трафіку? Це канали, за якими користувачі приходять на ваш сайт (з розсилки, через Пошук, соцмережі, і т. д.).
Для того, щоб їх відстежити, є Google Analytics. У цій статті розглянемо канали трафіку Google.
Які джерела трафіку бувають та де їх дивитися?
Де в Гугл Аналітиці дивитися канали трафіку: Google Аналітика — Джерела трафіку — Огляд.
В Огляді джерел трафіку одразу бачимо Основний параметр — за ним групується оглядовий звіт:
Рис. 1 – Основний параметр
Конверсія (мета, що потрібно досягти) обирається, виходячи з цілей:
Рис. 2 – Цілі конверсії
Сюди входять будь-які цілі, що налаштовані на сайті: заявка, підписка, реєстрація, електронна комерція, і т. д..
Рис. 3 – Канали, що приводять відвідувачів (початок травня 2020)
Що на графіку показує кругова діаграма?
1) Organic search = Органічний пошук. За нього відповідає SEO.
Приклад: ви вбиваєте запит у Пошуку, отримуєте ТОП-10 та переходите за кожним із посилань.
Запити можуть бути:
Рис. 4 – Інформаційний запит
Рис. 5 – Комерційний запит
2) Referral (реферальний трафік = переходи з інших сайтів)
Рис. 6 – Приклад реферального посилання на наш сайт
3) Social = трафік з соцмереж (Facebook, ВКонтакте, Twitter, і ін.)
Рис. 7 – Перехід з Facebook
4) Direct = прямий трафік
Приклад: ви до рядка браузера вписуєте точний URL сайту, який шукаєте.
Рис. 8 – Приклад прямого заходу на сайт
Ось чому краще обирати простий домен для сайту, такий, що запам’ятовується — так ви отримаєте ще більше безкоштовного трафіку.
У цей пункт також входять збережені сайти (закладки) в браузері.
5) Email = переходи з поштових розсилок
Зазвичай для їх відстеження створюється й включається до URL UTM-мітка. Або ж вона додається автоматично розсильних сервісом, що мегазручно.
Рис. 9 – UTM-мітка в розсилці
6) Other – інші джерела
Сюди відносяться всі канали, переходи з яких не зміг ідентифікувати Google. Іноді тут виявляється й пошукова, й платна реклама.
7) Display
Це переходи з медіаджерел (банерна, відеореклама).
Є ще один з головних каналів – контекстна реклама. На нашому графіку вона не вказана, т. я. у карантин ми цей канал не використовуємо.
8) Paid search (платна реклама в Пошуку з рекламної системи Google Ads)
Джерела цього трафіку:
Вище в прикладі з комерційними запитами (рис. 5) вона позначена у видачі як “Реклама”.
Наступні 2 графіка показують:
Рис. 10 – Користувачі й конверсії
З графіків зрозуміло, що щодня на початку травня наш сайт відвідувало близько 300 осіб. І близько третини/половини затримувалися на ньому на потрібний нам час.
Тепер розберемо основні звіти Google Analytics.
Що, крім джерел трафіку, показують звіти в Google:
У Аналітиці обираю мету, яку повинен здійснити відвідувач. Наприклад, мене цікавить Тривалість (час, проведений на сайті):
Рис. 11 – Мета Тривалість
Кращий канал трафіку для цієї мети — органічний пошук. А з т. з. конверсійності, переходи зі сторонніх сайтів спрацювали результативніше.
Кожен канал клікабельний. Наприклад, мені потрібні джерела реферального трафіку. Клікаю на цей канал, при переході відкривається докладний звіт з переліком сайтів, з котрих до нас приходили користувачі:
Рис. 12 – Звіт за джерелами досягнутої мети
Загальна картина кожного джерела видна в Джерела трафіку — Увесь трафік — Канали:
Рис. 13 – Джерела трафіку
Мене цікавить посторінкова статистика заходів: Допоміжний параметр — Цільова сторінка:
Рис. 14 – Цільова сторінка
Чим корисний цей звіт:
Так видно, що найпопулярніші статті, на які приходять з Пошуку, це Топ-9: дизайн-прийоми для сітки постів в Instagram та Покрокова інструкція створення шаблонів для сітки постів Instagram.
Соцмережі привели користувачів з кейса по email-маркетингу – Впровадження email-маркетингу з нуля на сайт.
Рядок органічного трафіку показує not set – це той випадок, коли пошук не зрозумів, звідки прийшов трафік.
Прямі заходи (Direct) були на статтю 4 ключові переваги використання Business Manager Facebook. Швидше за все, статтю зберегли в закладках браузера.
Що показують інші звіти?
Наприклад, я хочу подивитися, який канал приводить більше користувачів: Джерела трафіку — Увесь трафік — Канали – Organic search, допоміжний параметр — Джерело.
Рис. 15 – Джерела трафіку
Бачу, що пошуковик Google – наше основне джерело трафіку.
Так само можна подивитися реферальний трафік, або соцмережі:
Рис. 16 – Джерела з соцмереж
not set – наше головне джерело трафіку з соцмереж. Що це за мережа, нам невідомо.
Facebook на другому місці за заходами.
Інструменти Google Analytics дають максимум інформації щодо каналів трафіку.
Інтерфейс інтуїтивно зрозумілий, розібратися легко. Досить клікнути на джерело, щоб побачити все, що вас цікавить.
А якщо у вас залишилися питання з джерел трафіку після прочитання статті, звертайтеся до наших РРС-спеціалістів за консультацією.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.