
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Продовжуємо розповідати, як надати агенції доступи до ваших акаунтів.
Тиждень тому ми давали докладну інструкцію про те, як надати доступ до акаунтів Google Ads, Google Analytics, GTM, Google Shopping. Сьогодні піде мова про профілі сімейства Facebook.
Доступ до управління своєю бізнес-сторінкою в Фейсбук можна передати тільки зареєстрованим у мережі користувачам.
Для цього вам необхідно перейти в “Налаштування” вашої сторінки:
Рис. 1 – Налаштування сторінки
Далі в лівому стовпчику знайти та вибрати вкладку “Роли на Странице”:
Рис. 2 – Ролі на Сторінці
У відповідному полі вписати ім’я та прізвище людини чи емейл, котрому необхідно надати доступ. Також вибрати відповідну роль для цієї людини.
Доступно 5 ролей з різними повноваженнями:
Рис. 3 – Ролі на сторінці
Ролі та повноваження:
Рис. 4 – Ролі та повноваження
Таким чином ми відкриваємо доступ до сторінки на певну роль та права.
Що потрібно, щоб відкрити доступ до управління рекламним акаунтом?
Для цього необхідно увійти в рекламний кабінет та перейти в налаштування рекламного акаунту. У розділі Ролі для рекламного акаунта вибрати Додати людей.
Рис. 5 – Налаштування рекламного акаунту
У відповідній клітинці вказати Друга.
А перед додаванням користувача в управління рекламним акаунтом необхідно додати його в друзі.
Доступно 3 ролі з різними повноваженнями:
Рис. 6 – Роль “Рекламодавець рекламного акаунту”
Ролі та повноваження для рекламного акаунту:
Рис. 7 – Ролі та повноваження рекламного акаунту
Якщо ви працюєте з Facebook Business Manager, то наступна інформація вам дуже згодиться.
Щоб відкрити там доступ до сторінки та рекламному кабінету, вам необхідно додати користувача до Business Manager.
Для цього заходимо в Business Manager та переходимо до вкладки Люди. Через ел. адресу додаємо потрібного користувача.
Важливо, щоб використовувався емейл, що прив’язаний до того профілю, до якого необхідно надати доступ.
Після цього вибираємо потрібний доступ Співробітника чи Адміністратора. Співробітники можуть працювати тільки з призначеними акаунтами та інструментами. Адміністратор має повний контроль над вашою компанією. Він може редагувати налаштування, користувачів, акаунти та інструменти.
Рис. 8 – Рівні доступу
Тепер користувач доданий до вашого Бізнес Менеджеру та ви можете додати його в управління рекламним кабінетом та сторінкою.
Для цього в Бізнес-менеджері в Сторінках або Рекламних акаунтах натискаємо “Додати”. Після – вибираємо людину та доступ для неї.
Рис. 9 – Додавання людей та налаштування дозволів
Для рекламного акаунту все робимо за аналогією.
Як дати доступ до акаунту в Інстаграм?
Перше – це перевірити, чи підв`язана сторінка Інстаграм до сторінки на Фейсбук.
Щоб це зробити, необхідно перейти в Налаштування (а як це зробити, ми вже писали вище), та вибрати пункт Instagram. Якщо сторінка не підключена, потрібно ввести логін та пароль для прив’язки.
Рис. 10 – Інформація акаунту
Також необхідно підключити аккаунт у Business Manager.
Рис. 11 – Прив’язані акаунти Instagram
Після додавання облікового запису потрібно вибрати рекламні акаунти та сторінки, що ви бажаєте прив’язати до цього акаунту Instagram.
Для створення реклами сторінка Інстаграм та Рекламний акаунти повинні бути додані до одного Business Manager.
Це всі кроки з надання доступів до акаунтів Facebook та Instagram. Користуйтеся!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.