замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
619
1

Раніше ми вже писали про те, Навіщо потрібні Google Tag Manager, Call Tracking, E-commerce.

Але так само часто замовники нас запитують, як їм відкрити для агенції доступ до акаунтів Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager та Merchant center.


1. Google Ads

  • заходимо до акаунту Google Ads;
  • у верхньому правому кутку дивимося ID аккаунта з 10 цифр. Цей номер відправляємо представнику агентства:

Блог доступы

Рис. 1 – ID аккаунту

  • агентство висилає запит на доступ;
  • переходите в “Інструменти та налаштування”:

Блог доступы

Рис. 2 – Налаштування доступу та безпеки

  • підтверджуєте запит.

Блог доступы

Рис. 3 – Підтвердження запиту

Готово.


2. Google Analytics

Доступ до аккаунту Google Analytics можна надати необмеженій кількості користувачів.

  • входимо в Google Analytics, обираємо зліва внизу Адміністратор:

Блог доступы

Рис. 4 – Google Analytics

  • обираємо потрібний аккаунт, далі – стовпець Адміністратор – Управління доступом до аккаунту:

Блог доступы

Рис. 5 – Управління доступом до аккаунту

  • натискаємо “+” та додаємо гугл-пошту цієї людини:

Блог доступы

Рис. 6 – Дозволи на рівні облікового запису

  • ставимо галочку на “Повідомити нових користувачів за ел. поштою “, відзначаємо потрібні дозволи та натискаємо” Додати “:

Блог доступы

Рис. 7 – Повідомити нових користувачів за ел. поштою

Тепер користувач, якого ви додали, може переглядати Аналітику.


3. Google Tag Manager

В Google Tag Manager доступ можна надати на 2 рівнях:

  • аккаунта – користувач отримує право переглядати та адмініструвати акаунти інших користувачів;
  • контейнера – права ширше, користувач з доступом може переглядати, редагувати й публікувати.

Як відкрити доступ?

  • заходимо в Диспетчер тегів – Адміністрування – Аккаунт – Управління доступом:

Блог доступы

Рис. 8 – Управління доступом

  • натискаємо на “+”:

Блог доступы

Рис. 9 – Дозволи на рівні облікового запису

  • вводимо адресу гугл-пошти – обираємо дозволи:

Блог доступы

Рис. 10 – Дозволи для контейнерів

  • якщо необхідно, вибираємо Дозвіл на рівні контейнеру:

Блог доступы

Рис. 11 – Дозвіл на рівні контейнеру

Якщо потрібно змінити дані або дозволи:

  • Управління користувачами контейнера – обрати потрібний мейл;
  • якщо потрібно, змінюємо дозволи на доступи до контейнеру;
  • зберігаємо.

Якщо користувача потрібно видалити зі списку, то видаляємо.


4. Merchant center

Умови для надання доступу ті ж – існуючий акаунт Google у користувача.

Крім того, користувачам можна встановити 3 типи доступу:

  • стандартний – доступ до всіх розділів аккаунту, крім “Користувачі” та “Програми Merchant center”;
  • адміністратор – доступ до всіх розділів, включаючи “Користувачі”;
  • контакти з адресою електронної пошти – без доступу до аккаунту, але зі сповіщенням про всі зміни поштою.

Як відкрити доступ до аккаунту:

  • входимо до Merchant center;
  • Інструменти – Налаштування – Доступ до аккаунту:

Блог доступы

Рис. 12 – Налаштування в Merchant center

  • натискаємо на «Додати» (кнопка «+») та додаємо користувачів:

Блог доступы

Рис. 13 – Доступ до аккаунту

  • вводимо ПІБ та ел. адресу нового користувача – Додавання користувача до акаунту:

Блог доступы

Рис. 14 – Додавання користувача

  • вказуємо його тип доступу та потрібні сповіщення;
  • натискаємо “Зберегти”.

Ось і вся інструкція.

З її допомогою ви легко зможете самостійно надати доступ до потрібних вам акаунтів.


Microsoft Advertising банер

Microsoft (Bing) Ads. Посібник з використання 2023

Ремаркетинг банер

Посібник з ремаркетингу Google Ads

Списки ремаркетингу банер

Списки ремаркетингу для пошукової реклами

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.