замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
1310
1

Раніше ми вже писали про те, Навіщо потрібні Google Tag Manager, Call Tracking, E-commerce.

Але так само часто замовники нас запитують, як їм відкрити для агенції доступ до акаунтів Google Ads, Google Analytics, Google Tag Manager та Merchant center.


1. Google Ads

  • заходимо до акаунту Google Ads;
  • у верхньому правому кутку дивимося ID аккаунта з 10 цифр. Цей номер відправляємо представнику агентства:

Блог доступы

Рис. 1 – ID аккаунту

  • агентство висилає запит на доступ;
  • переходите в “Інструменти та налаштування”:

Блог доступы

Рис. 2 – Налаштування доступу та безпеки

  • підтверджуєте запит.

Блог доступы

Рис. 3 – Підтвердження запиту

Готово.


2. Google Analytics

Доступ до аккаунту Google Analytics можна надати необмеженій кількості користувачів.

  • входимо в Google Analytics, обираємо зліва внизу Адміністратор:

Блог доступы

Рис. 4 – Google Analytics

  • обираємо потрібний аккаунт, далі – стовпець Адміністратор – Управління доступом до аккаунту:

Блог доступы

Рис. 5 – Управління доступом до аккаунту

  • натискаємо “+” та додаємо гугл-пошту цієї людини:

Блог доступы

Рис. 6 – Дозволи на рівні облікового запису

  • ставимо галочку на “Повідомити нових користувачів за ел. поштою “, відзначаємо потрібні дозволи та натискаємо” Додати “:

Блог доступы

Рис. 7 – Повідомити нових користувачів за ел. поштою

Тепер користувач, якого ви додали, може переглядати Аналітику.


3. Google Tag Manager

В Google Tag Manager доступ можна надати на 2 рівнях:

  • аккаунта – користувач отримує право переглядати та адмініструвати акаунти інших користувачів;
  • контейнера – права ширше, користувач з доступом може переглядати, редагувати й публікувати.

Як відкрити доступ?

  • заходимо в Диспетчер тегів – Адміністрування – Аккаунт – Управління доступом:

Блог доступы

Рис. 8 – Управління доступом

  • натискаємо на “+”:

Блог доступы

Рис. 9 – Дозволи на рівні облікового запису

  • вводимо адресу гугл-пошти – обираємо дозволи:

Блог доступы

Рис. 10 – Дозволи для контейнерів

  • якщо необхідно, вибираємо Дозвіл на рівні контейнеру:

Блог доступы

Рис. 11 – Дозвіл на рівні контейнеру

Якщо потрібно змінити дані або дозволи:

  • Управління користувачами контейнера – обрати потрібний мейл;
  • якщо потрібно, змінюємо дозволи на доступи до контейнеру;
  • зберігаємо.

Якщо користувача потрібно видалити зі списку, то видаляємо.


4. Merchant center

Умови для надання доступу ті ж – існуючий акаунт Google у користувача.

Крім того, користувачам можна встановити 3 типи доступу:

  • стандартний – доступ до всіх розділів аккаунту, крім “Користувачі” та “Програми Merchant center”;
  • адміністратор – доступ до всіх розділів, включаючи “Користувачі”;
  • контакти з адресою електронної пошти – без доступу до аккаунту, але зі сповіщенням про всі зміни поштою.

Як відкрити доступ до аккаунту:

  • входимо до Merchant center;
  • Інструменти – Налаштування – Доступ до аккаунту:

Блог доступы

Рис. 12 – Налаштування в Merchant center

  • натискаємо на «Додати» (кнопка «+») та додаємо користувачів:

Блог доступы

Рис. 13 – Доступ до аккаунту

  • вводимо ПІБ та ел. адресу нового користувача – Додавання користувача до акаунту:

Блог доступы

Рис. 14 – Додавання користувача

  • вказуємо його тип доступу та потрібні сповіщення;
  • натискаємо “Зберегти”.

Ось і вся інструкція.

З її допомогою ви легко зможете самостійно надати доступ до потрібних вам акаунтів.

ltv cac crr csat nps банер

LTV, CAC, CRR, CSAT та NPS: ключові показники ефективності бізнесу

ecommerce банер

Електронна комерція як сфера діяльності

Мікро та макроконверсії банер

Що таке мікро та макроконверсії

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.