Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Чому реклама в stories ефективніше, ніж в стрічці? Які тренди для неї актуальні? Як правильно налаштувати кампанії? І ще багато цікавих моментів - в цій статті!!
Під час запуску таргетованої реклами в Instagram виникає питання, який плейсмент більш ефективний для просування товарів або послуг.
Думок з цього приводу багато, і вивчивши їх, ми з упевненістю можемо сказати, що stories.
Чому? Ось кілька доказів:
Зовсім інша ситуація зі стрічкою. Через зміни в алгоритмах Instagram в стрічці користувачам показуються ті пости, які їм, як вважає робот, будуть найбільше цікаві. Тому часто аудиторія просто не бачить вашу рекламу.
Тому stories люди дивляться постійно. А ось коли людина відкрила стрічку і збагнула, що бачила останній пост, вона навряд чи стане гортати далі. Таким чином ваша реклама в стрічці знову залишається у тіні.
У stories людина відразу розуміє, що вона дивиться рекламне оголошення. У стрічці ж не завжди помітно, що пост рекламний. Користувач просто може швидко проскролити та піти далі.
Ну, що, хочете дізнатися, як правильно використовувати рекламні функції stories? Тоді читайте далі!
Наводжу 7 трендів сторіс в Інстаграм.
Рис. 1 – Просту анімацію можна створити своїми силами
Рис. 2 – Приклад моушн-відео
Рис. 3 – Креативи від Zeka Design
Рис. 4 – Мінімалізм має мільйони шанувальників у світі
Рис. 5 – Неоновий дизайн
Рис. 6 – Приклади 3D графіки
Рис. 7 – За допомогою мультиплікації можна створювати оригінальні історії
Рис. 8 – Єдині кольори створюють асоціацію між кольором та брендом
Ну, що, з трендами візуала в stories розібралися, тепер подивимося, як зробити рекламу в сторіс Інстаграм.
Нижче наведені рекомендації щодо розміру сторіс для відео та зображень.
Рис. 9 – Правила для розміщення реклами
Враховуйте ці параметри, щоб після підготовки не довелося змінювати макет.
Для початку вам знадобиться створити особистий профіль у Facebook.
А після створити сторінку вашої компанії та зв’язати її з акаунтом Instagram.
Рис. 10 – Вкладка Сторінки
Дайте назву вашій сторінці, заповніть опис, контактну інформацію, завантажте фото та обкладинку.
Далі зв’яжемо сторінку Facebook з акаунтом Instagram.
Перейдіть в налаштування, й потім на вкладку Instagram. Там ви зможете зв’язати ваші сторінки.
Рис. 11 – Налаштування
Рис. 12 – Зв’язаний акаунт
Тепер можемо приступати до налаштування реклами:
Рис. 13 – Налаштування в профілі ФБ
Рис. 14 – Створення кампанії
Рис. 15 – Цілі
Рис. 16 – Налаштування РК
Рис. 17 – Створення аудиторії
Рис. 18 – Місця розміщення
! У місцях розміщення залишаємо тільки плейсмент Історії (Facebook/Instagram)
Рис. 19 – Плейсменти, де будуть показуватися історії
Рис. 20 – Формати оголошень
Додаємо рекламний банер, пишемо текст та вставляємо посилання, якщо ви хочете вести аудиторію на свій сайт.
Рис. 21 – Налаштування РК (продовження)
Після того як усі потрібні матеріали завантажені, натискаємо кнопку Опублікувати.
Рис. 22 – Останній етап запуску РК
І ура! Наша рекламна кампанія для сторіс створена!
Тепер ви вмієте налаштовувати рекламні кампанії для stories Instagram. Це актуальний плейсмент, який користується великим охопленням і залученістю, ніж стрічка новин Інстаграм.
Просувати або продавати свої товари та послуги за допомогою srories тепер легко!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.