замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
4576
2

Чому реклама в stories ефективніше, ніж в стрічці? Які тренди для неї актуальні? Як правильно налаштувати кампанії? І ще багато цікавих моментів - в цій статті!!


1. Стрічка чи сторіс?

Під час запуску таргетованої реклами в Instagram виникає питання, який плейсмент більш ефективний для просування товарів або послуг.

Думок з цього приводу багато, і вивчивши їх, ми з упевненістю можемо сказати, що stories.

Чому? Ось кілька доказів:

  • У stories охоплення завжди вище внаслідок того, що більшість користувачів програми переглядають їх щодня по кілька разів. Тобто ймовірність того, що ваша цільова аудиторія побачить рекламу в сторіс інстаграм, переглядаючи історії своїх друзів або знайомих, майже 100%.

Зовсім інша ситуація зі стрічкою. Через зміни в алгоритмах Instagram в стрічці користувачам показуються ті пости, які їм, як вважає робот, будуть найбільше цікаві. Тому часто аудиторія просто не бачить вашу рекламу.

  • Stories оновлюються в рази частіше, ніж стрічка. Середньостатистичний користувач Instagram постить як мінімум 1-2 історії в день. У той момент, коли пости навіть у великих блогах оновлюються максим пару раз в тиждень (частіше навіть рідше).

Тому stories люди дивляться постійно. А ось коли людина відкрила стрічку і збагнула, що бачила останній пост, вона навряд чи стане гортати далі. Таким чином ваша реклама в стрічці знову залишається у тіні.

  • У stories реклама Інстаграм впізнається краще, ніж в стрічці. Попри те, що нативний маркетинг набирає все більших обертів, найчастіше прямі продажі більш затребувані рекламодавцем, ніж впізнаваність бренду, компанії або продукту.

У stories людина відразу розуміє, що вона дивиться рекламне оголошення. У стрічці ж не завжди помітно, що пост рекламний. Користувач просто може швидко проскролити та піти далі.

Ну, що, хочете дізнатися, як правильно використовувати рекламні функції stories? Тоді читайте далі!


2. Візуальні тренди реклами в сторіс

Наводжу 7 трендів сторіс в Інстаграм.

  • Моушн-колаж – комбінація реальних знімків з ілюстраціями. Аудиторія ще не звикла до цього формату, тому такий макет буде відразу кидатися в очі, що значно підвищить залученість ваших рекламних оголошень в Інстаграм.

Тренды рекламы сторис

Рис. 1 – Просту анімацію можна створити своїми силами

Сторис реклама

Рис. 2 – Приклад моушн-відео

  • Геометричні фігури та жирні читабельні шрифти. Фігури можна комбінувати з фотографіями, а жирні шрифти залишаються в візуальній пам’яті.

Визуал сторис реклама

Рис. 3 – Креативи від Zeka Design

  • Мінімалізм. Вже не перший рік мінімалістичні зображення, фото та шрифти впевнено залишаються в тренді.

Сторис минимализм реклама

Рис. 4 – Мінімалізм має мільйони шанувальників у світі

  • Неоновий та темний дизайн, абстракція. Ви можете поєднувати їх з іншими трендами або використовувати в якості основного.

Неон сторис реклама

Рис. 5 – Неоновий дизайн

  • 3D графіка та графіка в русі.

Сторис реклама 3D графика

Рис. 6 – Приклади 3D графіки

  • Мультиплікації. Цей тренд тільки набирає обертів. І скоро мультяшні зображення стануть одним з основних інструментів для залучення в сторіс.

Реклама сторис мультипаликация

Рис. 7 – За допомогою мультиплікації можна створювати оригінальні історії

  • Монохром. І тут мова не про чорне та біле, а про оформлення ваших рекламних сторіс в одному кольорі або у відтінках певного кольору.

Реклама сторис единый цвет

Рис. 8 – Єдині кольори створюють асоціацію між кольором та брендом

Ну, що, з трендами візуала в stories розібралися, тепер подивимося, як зробити рекламу в сторіс Інстаграм.


3. Правила створення рекламних банерів для формату сторіс

Нижче наведені рекомендації щодо розміру сторіс для відео та зображень.

Реклама сторис форматы

Рис. 9 – Правила для розміщення реклами

Враховуйте ці параметри, щоб після підготовки не довелося змінювати макет.


4. Налаштування реклами в сторіс

Для початку вам знадобиться створити особистий профіль у Facebook.
А після створити сторінку вашої компанії та зв’язати її з акаунтом Instagram.

Настройка рекламы инстаграм

Рис. 10 – Вкладка Сторінки

Дайте назву вашій сторінці, заповніть опис, контактну інформацію, завантажте фото та обкладинку.
Далі зв’яжемо сторінку Facebook з акаунтом Instagram.
Перейдіть в налаштування, й потім на вкладку Instagram. Там ви зможете зв’язати ваші сторінки.

Настройка реклама фейсбук инстаграм

Рис. 11 – Налаштування

Связь инстаграм фейсбук

Рис. 12 – Зв’язаний акаунт

Тепер можемо приступати до налаштування реклами:

  • У своєму профілі Facebook переходимо до вкладки Ads Manager зліва.

Ads manager реклама сторис

Рис. 13 – Налаштування в профілі ФБ

  • Натискаємо Створити.

Ads manager создать кампанию

Рис. 14 – Створення кампанії

  • На етапі Кампанії ми можемо обрати рекламну ціль.

Ads manager цель кампании

Рис. 15 – Цілі

  • Далі будемо налаштовувати рекламну кампанію на прикладі цілі “Трафік”.
  • Переходимо до налаштування групи оголошень. На рівні групи ми можемо задати параметри цільової аудиторії, бюджет, графік та плейсмент.

Ads manager бюджет

Рис. 16 – Налаштування РК

Ads manager аудитория

Рис. 17 – Створення аудиторії

Ads manager плейсмент

Рис. 18 – Місця розміщення

! У місцях розміщення залишаємо тільки плейсмент Історії (Facebook/Instagram)

Ads manager плейсмент сторис

Рис. 19 – Плейсменти, де будуть показуватися історії

  • Далі переходимо на вкладку редагування рекламного оголошення. Тут ми можемо завантажити картинку, додати текст, заклик до дії й посилання.

Ads manager формат сторис

Рис. 20 – Формати оголошень

Додаємо рекламний банер, пишемо текст та вставляємо посилання, якщо ви хочете вести аудиторію на свій сайт.

Ads manager настройка рекламы

Рис. 21 – Налаштування РК (продовження)

Після того як усі потрібні матеріали завантажені, натискаємо кнопку Опублікувати.

Ads manager запуск рекламы

Рис. 22 – Останній етап запуску РК

І ура! Наша рекламна кампанія для сторіс створена!


Висновки

Тепер ви вмієте налаштовувати рекламні кампанії для stories Instagram. Це актуальний плейсмент, який користується великим охопленням і залученістю, ніж стрічка новин Інстаграм.

Просувати або продавати свої товари та послуги за допомогою srories тепер легко!

Сторіс ТікТок банер

TikTok сторіс для бізнесу

Instagram Direct banner

Інстаграм Директ: основні та загальні

інфлюєнс-маркетинг банер

Посібник з інфлюєнс-маркетингу в ​​TikTok

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.