
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Сьогодні, коли вся інформація є в інтернеті у вільному доступі, так складно зацікавити відвідувачів своєю продукцією.
Для того, щоб максимально спонукати користувача зайти та придбати продукт саме у вас, необхідно налаштовувати різноманітні види рекламних кампаній. Якраз для того, щоб користувач вас помітив не тільки на сторінці видачі Гугл, а й на інших сайтах, і потрібна медійна реклама.
КММ або Контекстно-медійна мережа – величезна мережа партнерських майданчиків, а саме, більше 2-х мільйонів різних сайтів, що охоплюють практично 90% користувачів в інтернеті.
Створюючи медійну рекламу, ваші оголошення будуть показуватися на безлічі ресурсів:
Приклад оголошень в КММ:
Рис. 1 – Як виглядають оголошення КММ на сайтах
Кому потрібна реклама в контекстно-медійній мережі?
КММ підходить всім, хто бажає:
Давайте докладніше розглянемо настройку КММ кампанії.
Насамперед обираємо мету (або створюємо кампанію без мети):
Рис. 2 – Вибір мети кампанії в КММ
Далі вказуємо тип – КММ, та підтип – стандартна медійна кампанія:
Рис. 3 – Тип КММ кампанії
Рис. 4 – Підтип кампанії
Існує ще 2 підтипи:
UPD. 15.09.2021 Спрощена процедура створення кампанії в КММ
Google об’єднав стандартні та розумні кампанії в КММ в один тип. Тепер при створенні кампанії не потрібно вручну вибирати її тип. Функції розширення орієнтування для стандартних кампаній в КММ та можливості автоматичного таргетингу в розумних кампаніях в КММ увійшли в оптимізований таргетинг.
Повернемося до створення звичайної КММ.
Прописуємо URL сайту, на який буде вести реклама (це необов’язковий пункт, URL можна буде прописати на етапі створення оголошення):
Рис. 5 – URL сайту, на який вестиме реклама
Тиснемо продовжити й прописуємо параметри кампанії (назва, розташування, мови, ставки та бюджет):
Рис. 6 – Параметри кампанії
Розглянемо докладніше стратегії призначення ставок.
Як і в пошукових кампаніях, для КММ є такі стратегії:
1. ручна – призначення ціни за клік (з оптимізацією ціни за конверсію або без);
2. автоматичні стратегії:
Рис. 7 – Автоматичні стратегії призначення ставок
Відмінність від пошуку – це наявність стратегій:
Рис. 8 – Ціна за тисячу показів у видимій області екрану
Стратегія “Цільова ціна за конверсію” теж відрізняється, так як вона може бути з оплатою:
Рис. 9 – Стратегія “Цільова ціна за конверсію”
! Варто пам’ятати, що мінімальну ціну ставити не слід. Орієнтуйтеся на середню ціну за конверсію у вашому акаунті.
Гугл Реклама не зможе приносити конверсії, якщо ви занадто занизите ціну на рекламу. Рекомендуємо спочатку встановити ціну трохи вище середнього і поступово її зменшувати. А далі тестувати й дивитися, скільки конверсій ви отримуєте за тією чи іншою ціною.
Продовжуємо налаштування і тепер створюємо групу оголошень. Прописуємо назву та налаштовуємо таргетинг.
Рис. 10 – Аудиторії
У КММ можна сегментувати аудиторії за такими параметрами:
Аудиторію за намірами або інтересами можна створити самостійно, підвантаживши необхідні ключові слова та фрази, або вибрати із запропонованих варіантів.
Рис. 11 – Аудиторії
Рис. 12 – Демографія
Рис. 13 – Цільові ключові слова
Рис. 14 – Цільові теми
Рис. 15 – Місця розміщення
Місця розміщення можна вибрати із запропонованих системою варіантів, або підібрати самостійно.
При створенні адаптивного оголошення обираємо або завантажуємо потрібні картинки й лого сайту. Прописуємо до 5 заголовків й описів по 30 та 90 символів відповідно. Пишемо назву кампанії.
Рис. 16 – Створення адаптивного медійного оголошення
Додатково обираємо всі формати, які представлені. Система автоматично створить вам варіанти для підвищення ефективності реклами.
Рис. 17 – Додаткові формати
А ось приклад, як виглядають ті чи інші формати оголошень:
Рис. 18 – Графічне оголошення
Рис. 19 – Варіанти графічних оголошень
Рис. 20 – Приклад текстового оголошення
Рис. 21 – Нативні оголошення
Рис. 22 – Відеооголошення
Усе, ваша КММ кампанія налаштована.
Дуже хорошим інструментом в медійних кампаніях вважається ремаркетинг – він показує оголошення користувачем, які вже були на вашому сайті.
Функції ремаркетингу:
Для початку обираємо медійну кампанію. Налаштування виконуємо як і для стандартної КММ. Далі створюємо групу, і в таргетингу обираємо спеціальну аудиторію, яку ми заздалегідь налаштували (всі відвідувачі сайту; додали в кошик, але не купили, не купили за період 7 днів і т. і.) і пишемо оголошення.
Важливо! Під різні аудиторії потрібно писати свої оголошення.
Рис. 23 – Вибір аудиторії
Приклад оголошення для кинутого кошика:
Рис. 24 – Оголошення для кинутого кошика
Зараз розберемо налаштування останнього виду КМС кампаній – в Gmail.
Головна відмінність її від інших медійних – те, що ця кампанія буде показуватися тільки в повідомленнях на пошті Gmail (у відкритому і закритому вигляді).
Налаштування дуже просте: створюємо кампанію, обираємо мету, тип – КММ, підтип – кампанія в Gmail. Вводимо домен сайту.
Прописуємо стандартні параметри кампанії (назва, місце розташування, мови, ставки, бюджет):
Рис. 25 – Налаштування кампанії Gmail
Створюємо групу оголошень – знову ж таки, все стандартно (назва й таргетинг):
Рис. 26 – Створення групи оголошень
Пишемо оголошення. Адаптивне оголошення для Gmail трохи відрізняється від звичайного.
Отут ми прописуємо:
Довантажуємо 1 зображення (відео) і 1 лого компанії. Так само можна довантажити кілька зображень у вигляді каталогу.
Рис.27 – Створення оголошення
А ось приклад Gmail оголошення у відкритому та закритому вигляді:
Рис. 28 – Gmail оголошення у відкритому та закритому вигляді
І ось так виглядає каталог в Gmail:
Рис. 29 – Каталог в Gmail
А тепер трохи статистики та результатів.
Тестуючи різні КМС кампанії з різною аудиторією, місцями розміщення і стратегіями для одного з наших клієнтів, ми змогли збільшити кількість переходів і знизити ціну за конверсію.
Як ми домоглися такого результату – створили Розумну кампанію в КМС з автоматичною стратегією “Цільова ціна з платою за конверсію” й отримали такі результати всього за пару місяців:
Рис. 30 – Результат роботи Розумній кампані в КММ
Не бійтеся експериментувати з медійними кампаніями. Тестуйте аудиторії, майданчики. Підключайте автоматичні стратегії призначення ставок.
Отримуйте нових зацікавлених відвідувачів, пропонуйте їм свої послуги й товари.
А якщо немає часу на всі ці експерименти, ми з радістю вам допоможемо!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.