
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Якість оголошення (Ad Strength) – це інструмент, який вимірює релевантність, кількість та різноманітність вмісту адаптивних пошукових оголошень.
Разом з підказками системи цей інструмент покращить якість оголошень ще до показу. А якісні оголошення приносять в середньому на 9% більше конверсій та кліків за даними Google.
Якість оголошення допоможе:
При створенні оголошення:
Рис. 1 – Вікно створення оголошення
Рис. 2 – Кнопка перевірки якості
Інструмент оцінює ефективність вибраних оголошень для їх оцінки перед завантаженням.
Після створення оголошення:
Рис. 3 – Стовпець Якість оголошення
Рис. 4 – Підказки щодо покращення доступні для кожного оголошення
Рис. 5 – Розгорнуте вікно пропозицій щодо покращення
Також можна зайти на спільну сторінку рекомендацій та побачити інформацію відразу по всіх оголошеннях, які потребують доопрацювання.
Рис. 6 – Поради щодо покращення
Шляхом машинного навчання (МН) система аналізує інші оголошення та на цій базі дає поради, які спрямовані на підвищення продуктивності. Рекомендується використовувати їх у повному обсязі при налаштуванні креативів.
При роботі над адаптивками ви побачите один із 5 різних індикаторів ефективності реклами:
Там же знайдете конкретні поради, що і як потрібно поміняти, щоб підвищити якість (рис. 7) відповідно до таких критеріїв:
Рис. 7 – Вказівки недоробок
На замітку: отримати максимум від своїх адаптивних об’яв можна, включивши в них існуючі заголовки та дескрипшн з розгорнутих текстових оголошень. Так можна отримати до 10% більше кліків та конверсій для своїх RSA-оголошень.
Не повторюйте одні й ті самі фрази чи ідеї. Якщо є фраза, яка повинна відображатися в кожному оголошенні, замість того, щоб додавати її до кожного заголовка та рядка опису, прикріпіть текст до 1, 2 позицій заголовка або 1 позиції опису, так вони гарантовано показуватимуться щоразу.
Рис. 8 – Булавка та цифра виділяють закріплений хедлайнер та його позицію
На замітку: якщо закріпити хоча б один заголовок, якість відразу погіршиться. Якщо цього не робити, не факт, що у показаних користувачам заголовках буде вказівка продукту/послуги, що рекламується.
Обов’язково вкажіть у заголовках релевантні ключові слова. Якщо немає ідей, використовуйте підказки системи.
Рис. 9 – Пропозиції щодо заголовків з ключами
Якщо інформація в хедлайнері не пов’язана з ключами, Google може попросити додати більше ключів до заголовків. Це збільшить релевантність користувача.
Навіть після виконання всіх рекомендацій немає гарантії, що оголошення отримає статус Відмінно. Ймовірно, Ads запропонує додати більше унікальних заголовків.
Рис. 10 – Пропозиції щодо заголовків
Якщо раніше не користувалися цією функцією, спробуйте, тому що це шанс підвищити результативність креативів.
Чим більше заголовків та описів ви дасте системі, тим більше комбінацій машинне навчання зможе протестувати та дізнатися, які працюють найкраще.
Рис. 11 – Інші варіанти заголовків
Спробуйте заповнити усі 15 варіантів. Почніть із наявного контенту в текстових оголошеннях. Повністю заповнені оголошення спрацьовують у кілька разів краще за неповні.
Це спосіб Google зробити створення та оптимізацію рекламного тексту більш інтелектуальним. Система дає власні підказки щодо об’єктів, які можна редагувати, використовувати у запропонованому вигляді чи черпати звідти нові ідеї.
Рис. 12 – Пропозиції за ключами
Підказки потрібні, щоб позбутися ступору, коли потрібно створити працююче оголошення.
Рекомендація: повторно використовуйте ефективні об’єкти з розгорнутих текстових оголошень.
Знайдіть те, що працює у текстових оголошеннях, та використовуйте ці елементи для налаштування адаптивних пошукових креативів. Це дасть до 10% більше кліків та конверсій. І не забувайте користуватися автоматичними рекомендаціями.
Ефективність реклами – це креативна оцінка. Не плутайте її з іншими метриками!
Показник оптимізації | Показник якості | Якість оголошення | |
Призначення | Надає відсоткове значення того, наскільки добре оптимізовані кампанії та акаунти. | Оцінює якість реклами та впливає на рейтинг | Дає зрозуміти, наскільки добре налагоджене оголошення |
Використовувані сигнали | На основі 50+ рекомендацій зі сторінки рекомендацій |
|
Кількість, різноманітність, якість, релевантність вмісту оголошення |
Типи кампаній | Пошук та КММ | Пошук, Медійна реклама | Пошук, КММ, Реклама додатків |
Рівень | На рівні кампанії та акаунту | На рівні ключових слів | На рівні оголошення |
На замітку: Ефективність реклами вимірюється по-різному для адаптивних пошукових та адаптивних медійних оголошень. Але і та, й інша оцінки потрібні для зростання якості вашого креативу.
Питання, що часто задаються:
У розділі Стовпці > Атрибути на вкладці.
Google оновлює його щоразу, коли ви редагуєте оголошення.
Можете додати новий стовпець Підвищення ефективності реклами, що знаходиться в розділі Стовпці > Атрибути на вкладці Оголошення та їх можна буде завантажити.
Різний статус якості об’яв у різних групах об’яв може виникати через цільові ключі. RSA з однаковими текстовими об’єктами не працюватиме однаково для кожної групи оголошень.
Ефективність реклами безпосередньо на показник якості не впливає.
Ефективність реклами – інструмент, який вимірює релевантність, кількість та різноманітність контенту в адаптивній пошуковій рекламі ще до її показу.
А мітки продуктивності об’єктів дають рекомендації про те, які об’єкти працюють добре, а які слід замінити після показу адаптивок. Низька ефективність реклами означає, що ви втрачаєте можливі комбінації, які можуть спрацювати для більшої кількості запитів. Для максимізації ефективності адаптивних оголошень у пошуковій мережі потрібно покращувати якість оголошень та продуктивність об’єктів.
Ось деякі поширені проблеми та способи їх вирішення для підвищення ефективності реклами:
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.