замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
293
2

Якість оголошення (Ad Strength) – це інструмент, який вимірює релевантність, кількість та різноманітність вмісту адаптивних пошукових оголошень.

Разом з підказками системи цей інструмент покращить якість оголошень ще до показу. А якісні оголошення приносять в середньому на 9% більше конверсій та кліків за даними Google.


1. Як Ad Strength допоможе мені, рекламодавцю?

Якість оголошення допоможе:

  1. Створювати ефективні адаптивки в пошуковій мережі під час створення оголошення:
  • Є можливість бачити ефективність реклами в реальному часі при її створенні в інтерфейсі користувача або в Google Ads редакторі.
  1. Оптимізувати креативи після їх створення:
  • Можна відфільтрувати RSA за ефективністю й відразу покращити будь-які з них з низькою та середньою ефективністю.
  • На сторінці рекомендацій зібрані поради, спрямовані на зростання продуктивності об’єктів в оголошеннях.

2. Де подивитись ефективність реклами?

При створенні оголошення:

  • В інтерфейсі Google Реклами;

Эффективность рекламы РСА

Рис. 1 – Вікно створення оголошення

  • Ефективність можна визначити ще під час створення оголошення в Google Ads Editor, натиснувши кнопку перевірки ефективності реклами;

Адаптивные объявления качество

Рис. 2 – Кнопка перевірки якості

Інструмент оцінює ефективність вибраних оголошень для їх оцінки перед завантаженням.

Після створення оголошення:

  • У відповідному стовпці в Ads, Редакторі Google Реклами та в API. Там же можна їх відфільтрувати за ефективністю реклами та перейти на сторінку покращення.

Качество объявления реклама

Рис. 3 – Стовпець Якість оголошення

  • При наведенні на індикатор якості з’являється вікно рекомендацій із пропозиціями щодо покращення.

Улучшение объявлений

Рис. 4 – Підказки щодо покращення доступні для кожного оголошення

Улучшение адаптивных объявлений

Рис. 5 – Розгорнуте вікно пропозицій щодо покращення

Також можна зайти на спільну сторінку рекомендацій та побачити інформацію відразу по всіх оголошеннях, які потребують доопрацювання.

Улучшение адаптивных объявлений советы

Рис. 6 – Поради щодо покращення

Шляхом машинного навчання (МН) система аналізує інші оголошення та на цій базі дає поради, які спрямовані на підвищення продуктивності. Рекомендується використовувати їх у повному обсязі при налаштуванні креативів.


3. Робота з адаптивними оголошеннями

При роботі над адаптивками ви побачите один із 5 різних індикаторів ефективності реклами:

  1. Не завершено.
  2. Низько.
  3. Середне.
  4. Середня.
  5. Відмінно.

Там же знайдете конкретні поради, що і як потрібно поміняти, щоб підвищити якість (рис. 7) відповідно до таких критеріїв:

  • різноманітність;
  • заголовки;
  • опис;
  • релевантність ключових слів.

Улучшение адаптивных объявлений рекомендации

Рис. 7 – Вказівки недоробок

На замітку: отримати максимум від своїх адаптивних об’яв можна, включивши в них існуючі заголовки та дескрипшн з розгорнутих текстових оголошень. Так можна отримати до 10% більше кліків та конверсій для своїх RSA-оголошень.


4. Зробіть заголовки більш унікальними

Не повторюйте одні й ті самі фрази чи ідеї. Якщо є фраза, яка повинна відображатися в кожному оголошенні, замість того, щоб додавати її до кожного заголовка та рядка опису, прикріпіть текст до 1, 2 позицій заголовка або 1 позиції опису, так вони гарантовано показуватимуться щоразу.

Адаптивные объявления прикрепить заголовок

Рис. 8 – Булавка та цифра виділяють закріплений хедлайнер та його позицію

На замітку: якщо закріпити хоча б один заголовок, якість відразу погіршиться. Якщо цього не робити, не факт, що у показаних користувачам заголовках буде вказівка продукту/послуги, що рекламується.


4.1 Спробуйте включити популярні ключі до своїх заголовків

Обов’язково вкажіть у заголовках релевантні ключові слова. Якщо немає ідей, використовуйте підказки системи.

Адаптивные объявления ключевые слова

Рис. 9 – Пропозиції щодо заголовків з ключами

Якщо інформація в хедлайнері не пов’язана з ключами, Google може попросити додати більше ключів до заголовків. Це збільшить релевантність користувача.


4.2 Спробуйте додати ще кілька унікальних заголовків

Навіть після виконання всіх рекомендацій немає гарантії, що оголошення отримає статус Відмінно. Ймовірно, Ads запропонує додати більше унікальних заголовків.

Адаптивные объявления варианты заголовков

Рис. 10 – Пропозиції щодо заголовків

Якщо раніше не користувалися цією функцією, спробуйте, тому що це шанс підвищити результативність креативів.


4.3 Додайте більше заголовків, щоб підвищити свої шанси на зростання ефективності

Чим більше заголовків та описів ви дасте системі, тим більше комбінацій машинне навчання зможе протестувати та дізнатися, які працюють найкраще.

Адаптивные объявления другие варианты заголовков

Рис. 11 – Інші варіанти заголовків

Спробуйте заповнити усі 15 варіантів. Почніть із наявного контенту в текстових оголошеннях. Повністю заповнені оголошення спрацьовують у кілька разів краще за неповні.


5. Пропозиції щодо об’єктів

Це спосіб Google зробити створення та оптимізацію рекламного тексту більш інтелектуальним. Система дає власні підказки щодо об’єктів, які можна редагувати, використовувати у запропонованому вигляді чи черпати звідти нові ідеї.

Адаптивные объявления рекомендации ключей

Рис. 12 – Пропозиції за ключами

Підказки потрібні, щоб позбутися ступору, коли потрібно створити працююче оголошення.

Рекомендація: повторно використовуйте ефективні об’єкти з розгорнутих текстових оголошень.

Знайдіть те, що працює у текстових оголошеннях, та використовуйте ці елементи для налаштування адаптивних пошукових креативів. Це дасть до 10% більше кліків та конверсій. І не забувайте користуватися автоматичними рекомендаціями.


6. Якість оголошення vs Показник оптимізації vs Показник якості

Ефективність реклами – це креативна оцінка. Не плутайте її з іншими метриками!

Показник оптимізації Показник якості Якість оголошення
Призначення Надає відсоткове значення того, наскільки добре оптимізовані кампанії та акаунти. Оцінює якість реклами та впливає на рейтинг Дає зрозуміти, наскільки добре налагоджене оголошення
Використовувані сигнали На основі 50+ рекомендацій зі сторінки рекомендацій
  • Очікуваний CTR.
  • Актуальність оголошення.
  • Якість цільової сторінки
Кількість, різноманітність, якість, релевантність вмісту оголошення
Типи кампаній Пошук та КММ Пошук, Медійна реклама Пошук, КММ, Реклама додатків
Рівень На рівні кампанії та акаунту На рівні ключових слів На рівні оголошення

 

На замітку: Ефективність реклами вимірюється по-різному для адаптивних пошукових та адаптивних медійних оголошень. Але і та, й інша оцінки потрібні для зростання якості вашого креативу.


FAQ

Питання, що часто задаються:

  • Де знаходиться стовпець Якість оголошення?

У розділі Стовпці > Атрибути на вкладці.

  • Як часто оновлюється індикатор якості?

Google оновлює його щоразу, коли ви редагуєте оголошення.

  • Чи можу я завантажити всі пропозиції щодо покращення?

Можете додати новий стовпець Підвищення ефективності реклами, що знаходиться в розділі Стовпці > Атрибути на вкладці Оголошення та їх можна буде завантажити.

  • Чому в різних групах оголошень ефективність реклами різниться, якщо я використовую ті самі текстові об’єкти для адаптивних пошукових оголошень у кількох групах оголошень?

Різний статус якості об’яв у різних групах об’яв може виникати через цільові ключі. RSA з однаковими текстовими об’єктами не працюватиме однаково для кожної групи оголошень.

  • Як ефективність реклами впливає на мій показник якості?

Ефективність реклами безпосередньо на показник якості не впливає.

  • Як дивитися звіти про ефективність реклами та ярлики ефективності об’єктів разом? Тобто ефективність низька, але індикатор продуктивності для більшості активів – добре/чудово.

Ефективність реклами – інструмент, який вимірює релевантність, кількість та різноманітність контенту в адаптивній пошуковій рекламі ще до її показу.

А мітки продуктивності об’єктів дають рекомендації про те, які об’єкти працюють добре, а які слід замінити після показу адаптивок. Низька ефективність реклами означає, що ви втрачаєте можливі комбінації, які можуть спрацювати для більшої кількості запитів. Для максимізації ефективності адаптивних оголошень у пошуковій мережі потрібно покращувати якість оголошень та продуктивність об’єктів.

Чому я не можу отримати оцінку Відмінно?

Ось деякі поширені проблеми та способи їх вирішення для підвищення ефективності реклами:

  • Відсутня група оголошень: внесіть оголошення до групи.
  • Немає кінцевого URL: додайте цільовий URL до оголошення.
  • Заголовки/дескрипшн дуже схожі: Підходьте до заголовків та описів по-різному та підкреслюйте нові аспекти того, що ви продаєте, або різних клієнтів, до яких звертаєтесь. Додавання більш унікальних заголовків та описів підвищить шанси на підвищення ефективності.
  • Заголовки/дескрипшн занадто короткі: Дайте більше інформації, щоб привернути увагу цільових клієнтів.
  • Додайте популярні ключі до заголовків: Спробуйте включити в заголовки текст, наповнений ключовими словами, які найчастіше використовуються в групі оголошень.
  • Додайте більше ключових слів у свої описи: Спробуйте включити більше ключів у дескрипшн, щоб підвищити ефективність вашого оголошення.
  • Закріплення: Закріплення скорочує загальну кількість відображених заголовків або описів. Якщо ви відкріпите або закріпите кілька заголовків/описів до кожної позиції, у вас буде більше хедлайнерів чи описів, ніж може бути показано.

Microsoft Advertising банер

Microsoft (Bing) Ads. Посібник з використання 2023

Ремаркетинг банер

Посібник з ремаркетингу Google Ads

Списки ремаркетингу банер

Списки ремаркетингу для пошукової реклами

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.