замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
364
2

Мобільні застосунки та ігри набувають з кожним днем все більше популярності. Незалежно від сфери діяльності, розміру та країни, компанії намагаються створити власну мобільну розробку. Можливостей для реклами мобільних додатків не так багато, і одна з них — контекстна реклама мобільних застосунків.

Контекстна реклама — це вид націленої реклами, який розповсюджується через пошукові системи, такі як Google та сайти-партнери. Масштаби пошуку дійсно вражаючі: щодня люди з усього світу використовують Google Пошук 3,5 мільярда разів, що становить трохи більше 40 тисяч запитів на секунду.

Завдяки розвиненим технологіям пошуковий алгоритм опрацьовує запит користувача, сканує всі можливі результати за кілька секунд і видає найбільш релевантні. Такі технології відіграють не останню роль у точному націлюванні реклами, адже саме вона приносить корпорації понад 80% прибутку - за 2020 рік ця сума склала $147 мільярдів.

У цій статті розберемося, як налаштувати рекламу мобільного додатка за допомогою Google Ads.


1. У чому відмінність контекстної реклами мобільних застосунків?

Однією зі справді важливих відмінностей рекламних кампаній для мобільних застосунків від інших є автоматична генерація текстів та креативів.

Алгоритм Google Ads при просуванні мобільних застосунків використовує інформацію зі сторінки застосунку в Google Play та App Store, а саме: опис, заголовок, скріншоти, рейтинг. Всі ці дані будуть згенеровані рекламні оголошення для різних майданчиків.

Реклама для мобільного застосунку

Рис. 1 – Універсальні кампанії для застосунків

Виходячи з цієї особливості, сторінка мобільного додатка або ігри має бути оптимізована. Оптимізація мобільних розробок усередині маркетів називається ASO (App Store Optimization).

Що включає ASO-оптимізація?

  1. Складання семантичного ядра з високочастотних ключів, які будуть використані в метаданих.
  2. Написання текстових метаданих: назва, підзаголовок, опис, ключові слова.
  3. Розробка візуальних метаданих: іконки та скріншотів.
  4. Робота над рейтингом застосунку засобами комунікації з користувачами, реагування на відгуки та оцінки.
  5. Впровадження оновлень версій та метаданих додатків.

При грамотній ASO-оптимізації алгоритми мобільних маркетів Google Play та App Store органічно просуватимуть застосунок або гру. Однак, комплексне просування мобільного додатка вимагає залучення додаткових джерел трафіку, у тому числі платної реклами.


2. Які бувають цілі для просування мобільного додатку?

У кабінеті Google Ads при виборі мети “Просування застосунку“, існують 3 підтипи:

  • Встановлення застосунку.
  • Взаємодія з застосунком.
  • Попередня реєстрація (доступно лише для Android-додатку).

Встановлення застосунку

Цей підтип використовується для збільшення кількості завантажень. На початку розкрутки мобільного додатка це сприяє зростанню трафіку, а надалі ви можете оптимізувати націлення на користувачів, які вже знайомі з продуктом і готові вчинити цільову дію.

Особливо важливою перевагою є саме автоматизовані налаштування таргетингу. Google керує ставками та бюджетами, рекомендує аудиторію, оптимізує її залежно від потреби у вчиненні цільової дії.

При виборі даного підтипу в рекламному кабінеті буде доступно 3 формати рекламних оголошень:

  • стандартний;
  • графічний;
  • відео.

А як заклик до дії буде кнопка «Встановити застосунок».

Взаємодія з застосунком

Цей підтип застосовується до користувачів, які вже встановили мобільний додаток або гру. Взаємодія з застосунком передбачає оплату додаткових або впровадження нових функцій.

Наприклад, за допомогою реклами розробник може анонсувати зміни, оновлення версій, апдейти тощо. Тобто, за допомогою реклами активізувати користувачів. Адже часто так буває, що люди завантажують додаток, використовують один раз і більше не заходять до нього, а потім взагалі забувають.

Попередня реєстрація

Цей підтип реклами працює лише для ігор на Android. І це чудова можливість зібрати теплу аудиторію перед виходом товару.

Предреєстрація в Google Play

Рис. 2 – Спеціальний розділ у Google Play

Користувачі можуть самостійно зайти в розділ з іграми з передреєстрації або перейти в нього з реклами. Далі користувач може записатися на бета-тестування або зареєструватися і чекати на вихід гри. Після появи гри в маркеті користувачі отримають повідомлення, а на деякі пристрої, які це дозволяють, гра буде встановлена автоматично.

Перед запуском рекламної кампанії з даним підтипом рекомендуємо чекнути кілька важливих пунктів.

  1. Заповніть дані про гру в Google Play, дотримуйтесь рекомендацій ASO.
  2. Додайте можливість автоматичного встановлення застосунку.
  3. Використовуйте спеціальний значок попередньої реєстрації.
  4. Використовуйте набори App Bundle, щоб додати пристрої, на яких буде можлива попередня реєстрація.
  5. Вкажіть країни та регіони, де буде доступна попередня реєстрація.
  6. Запропонуйте своїм користувачам бонуси за реєстрацію. Наприклад: безкоштовну підписку, ігрову валюту, знижки тощо. Це необов’язковий пункт.

Після виконання цих пунктів можете розпочинати налаштування безпосередньо рекламної кампанії в Google Ads.


3. Де можна рекламувати мобільні застосунки?

Реклама мобільних застосунків можлива практичних на всіх майданчиках і сайтах-партнерах Google. У рекламному кабінеті Google Ads можна настроїти місце показу, аудиторію та формат оголошення або скористатися автоматизованими налаштуваннями універсальної кампанії.

Google Пошук

Реклама у пошуку завжди була і буде ефективною, оскільки саме до пошуку звертається користувач. Запропонований гуглом варіант, швидше за все, задовольнить користувача і здійснить цільову дію.

Реклама застосунку в Пошуку

Рис. 3 – Реклама застосунку у Пошуку

Важливо, що категорія рекламованого додатка чи гри зіставлятиметься із запитами користувачів, зокрема із ключовими словами.

Google Play

Google Play – це магазин мобільних додатків для власників Android. Реклама всередині маркету можлива:

  • у результатах пошуку;
  • у рубриці «Рекомендуємо»;
  • у розділах «Вам може сподобатися» та «Схожі застосунки».

Види реклами застосунку в Google Play

Рис. 4 – Реклами в Google Play

Google Play є ефективним майданчиком для просування, оскільки користувач вводить конкретний запит, а рекламовані додатки будуть знаходитися вище за інших, що в свою чергу збільшує шанси на встановлення застосунку, що просувається.

YouTube

Реклама мобільних застосунків на YouTube результативна шляхом того, що її не можна вимкнути, і часто її транслюють на тематичних каналах. Тобто показують зацікавленим людям.

Реклама застосунку на YouTube

Рис. 5 – Реклама застосунку на YouTube

Реклама на YouTube може містити відео з платформи, текст, піктограму застосунку та текст з маркета додатку.

КММ

Контекстно-медійна мережа Google — це мільйони сервісів, які об’єднані в одну партнерську мережу. Серед них і Gmail, YouTube, Google Play.

Реклама ігор та мобільних додатків у КМС здатна охопити набагато більше користувачів, та, на відміну від пошукової, має функцію додавання візуальних елементів (фото та відео).

Реклама застосунку у КММ

Рис. 6 – Реклами застосунку в КММ

Отже, тепер ви знаєте, які існують підтипи для реклами мобільних додатків, які майданчики для розміщення реклами доступні, як використовувати універсальні кампанії. Після чого ви можете скласти стратегію свого просування, визначити ключові KPI та переходити до налаштувань рекламного кабінету.


4. Як запустити рекламу мобільного додатка в Google Ads

Є 8 основних пунктів із запуску.

  1. Увійдіть до свого облікового запису в Google Ads.
  2. Натисніть значок «+» та створіть Нову кампанію.

Створення нової кампанії в Google Ads

Рис. 7 – Нова кампанія Google Ads

  1. Вибравши ціль “Реклама застосунку“, виберіть підтип: Встановлення застосунку, Взаємодія з застосунком або Попередня реєстрація.
  2. Виберіть платформу застосунку та почніть вводити назву застосунку. Допускається як назва, а й розробник, видавець.

Створення нової кампанії в Google Ads

Рис. 8 – Вибір підтипів та завантаження застосунку

  1. Виберіть мову та розташування. Важливо пам’ятати, що Google використовує текст в оригіналі, тому він повинен відповідати налаштуванням націлювання.
  2. Встановіть бюджет. Визначтеся з датами початку та закінчення РК.

Налащтування в новій рекламній кампанії

Рис. 9 – Налаштування таргетингу

  1. Оптимізуйте кампанію у Групах оголошень. Додайте заголовки та описи у розділі «Об’єкти об’яви».

Групи оголошень в новій кампанії

Рис. 10 – Налаштування груп оголошень

  1. Додати фото, відео або HTML5. Можна прикріпити до 20 об’єктів кожного типу.

Налаштування рекламної кампанії для просування мобільного додатка готове!

Вас цікавить просування мобільного додатка чи гри – фахівці ITForce готові провести консультацію!


Ремаркетинг банер

Посібник з ремаркетингу Google Ads

Списки ремаркетингу банер

Списки ремаркетингу для пошукової реклами

Smart Shopping - Performance Max

Як перейти зі Smart Shopping до Performance Max. Досвід та результати ITForce

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.