
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Контекстна реклама – одна з найбільш динамічно розвиваються галузей digital-маркетингу. На 2021 рік ринок інтернет-реклами в Україні займає 52% від ринку всієї рекламної активності в країні. Тобто інтернет-реклама успішно конкурує з офлайн форматами, витісняючи останніх. Така тенденція дає перспективу розвитку для досвідчених PPC-спеціалістів та залучає новачків.
Якщо ви хочете вивчати контекстну рекламу, то потрібно розуміти, з чого починати. А саме - з себе. Дайте відповідь – з якою метою вам це потрібно?
Власнику бізнесу знання основ знадобиться для відстеження роботи спеціалістів. Він зможе оцінювати, наскільки доцільно співпрацювати з тим чи іншим агентством.
Якщо ж ви маєте бажання самі стати PPC-спеціалістом, а знання у вас нульові, то наш гайд допоможе розібратися. Нижче також наведено список джерел, які допоможуть в освоєнні цієї професії.
Кожна велика пошукова система або майданчик з можливістю запуску реклами має у своєму розпорядженні власні довідкові матеріали, в яких пояснюються всі основні моменти щодо:
Починати самостійне навчання краще з цих джерел:
Рис. 1 – Довідковий центр ФБ для бізнесу
У кожному довідковому центрі також можна знайти нововведення й зміни в алгоритмах роботи контекстної реклами, обмеження, поради та підказки. Отримувати повідомлення на пошту можна через підписку на розсилку.
Але тільки довідкою навчання не повинно обмежуватися. Найчастіше інформація там містить безліч незнайомих термінів (ознайомитися з основними поняттями інтернет-маркетингу можна за посиланням) й не завжди зрозумілі пояснення. Тому переходимо до наступного джерела – телеграм-канали та форуми.
При вивченні контекстної реклами у вас виникне безліч питань з налаштування кампаній, використання бюджету, встановлення Аналітики, які можна буде задати на форумах.
Радимо придивитися до цього посилання – офіційний форум Google Ads.
Рис. 2 – Форум Google Реклами
За рахунок регулярних нововведень сфера digital-реклами постійно змінюється й вдосконалюється. Щоб бути в курсі всіх новинок й різних лайфхаків, гайдів та інструкцій, підписуйтесь на Телеграм-канали:
На каналах оперативно оновлюється інформація, яка дасть доступ до корисних матеріалами без необхідності шукати цю інфу самому.
При налаштуванні рекламних кампаній найімовірніше виникнуть питання навіть там, де, як здавалося, все знаєш. Тоді на допомогу прийдуть ТГ-чати, в яких можна оперативно отримати вичерпну відповідь на своє питання:
Якщо знаходити й структурувати вхідну інформацію важко, можна записатися на курси. Це спосіб швидко отримати базові знання в покроковому вигляді, а вже потім розвиватися далі.
Офіційні підготовчі курси:
Навчитися можна й на курсах на базі агентств просування. Деякі компанії дають можливість влаштуватися на роботу в штат після проходження навчання та складання іспиту.
Орієнтуйтеся на те, що за час підготовки ви повинні отримати не тільки базу, а й застосувати її на практиці, виконувати домашні завдання, спілкуватися з куратором і викладачами.
При виборі курсів зверніть увагу на:
На конференціях збирається безліч спеціалістів, які діляться кейсами. Вони розповідають про труднощі, з якими зіткнулися під час роботи реклами, й як вони проводили оптимізацію кампаній.
У досвідчених колег можна почерпнути ідеї для свого проекту, а після виступу спікера можна задати питання. На профільних каналах зазвичай повідомляють про дату проведення конференції.
Після закінчення івенту організатори через пару-трійку тижнів викидають записи доповідей, які можна зберегти або прослухати, якщо не вийшло подивитися трансляцію.
Корисні посилання:
Онлайн-конференції безкоштовні, для реєстрації потрібна тільки пошта, а івенти в офлайн найчастіше платні. Але квитки на офлайн-конференції часто розігрують в телеграм-каналах або групах в ФБ та Інстаграм, так що шанс безкоштовно потрапити на конфу реальний.
На перших порах текстова інформація може сприйматися важко, тому можна дивитися відеомануали, в яких розповідається й показується весь процес налаштувань на практиці.
Багато постів в ТГ-каналах вище містять посилання на відео пояснення.
Якщо легше дивитися, ніж читати, ось кілька відеоблогів з інструкціями та ін. Корисною інфою:
Рис. 4 – Офіційний канал Google Ads
Рис. 5 – Англомовний канал про Google Analytics
Рис. 6 – Відеоканал про рекламу в Google українською мовою
Крім навчальних відео на каналах постять також інтерв’ю з відомими спеціалістами, порадами й прогнозами.
Якщо у вас вже є базові знання або ви впевнені, що для початку роботи ви вже все вивчили, то наступний етап – сертифікація.
Це процес підтвердження ваших знань з боку майданчиків, на яких ви хочете працювати з контекстною рекламою.
Сертифікат необов’язковий, але він додає статус та говорить клієнтам про те, що спеціаліст розбирається в роботі системи й знає, як налаштовувати рекламу.
Питання в тестах відносяться до довідкових матеріалів, тому не сприймайте теорію як порожній звук. Буде добре, якщо ви попрактикуєтесь перед тестом, але це необов’язково. На здачу відводиться обмежений час, тому спочатку відповідайте на всі питання, які знаєте. А вже в кінці поверніться до складних питань. У разі невдачі тест можна буде перездати, правда, підтверджувати свої навички доведеться щорічно.
Сертифікат не забезпечить вам робоче місце, але в серйозних компаніях така відмітка знадобиться кожному співробітнику, який працює з контекстною рекламою.
Важливо застосовувати вже здобуті знання на практиці. Якщо відвідуєте курси, то всі аспекти теорії повинні опрацьовуватися в домашніх завданнях.
Якщо віддаєте перевагу вивчати все самостійно, обов’язково зареєструйте аккаунт в Google Ads.
Так ви зможете тестувати всі новинки й перевіряти, як працюють різні стратегії показу реклами.
Вивчення інтернет-реклами – постійний процес. За рахунок постійних апдейтів алгоритмів вибору релевантних оголошень спецам завжди є, чому повчитися. Без інтересу й завзяття стати PPC-спеціалістом не вийде. Якщо вам нецікаво прагнути до того, щоб оголошення пройшло модерацію, а семантичне ядро було релевантним, то краще вибрати іншу професію до того, як витратите час та зрозумієте, що вам це не подобається.
Які якості потрібні PPC-спеціалісту?
Сфера контекстної реклами має на увазі постійний рух вперед. Шукати, тестувати, впроваджувати, коригувати – ті поняття, які будуть описувати вашу роботу. При цьому, реклама – це не тільки цікаво, а й вигідно.
Ми зібрали гайд з корисних матеріалів, за рахунок яких ви зможете навчитися працювати з контекстом та знаходити елегантні рішення для складних завдань. Головне – мати бажання.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.