
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Наші клієнти часто не можуть розібратися з термінами, які ми застосовуємо в розмовах з ними.
Сьогодні розповімо про 198 основних термінів у SEO, PPC, SMM та Email.
A/B тестування – це метод виявлення найбільш ефективних елементів листа. Для його проведення список контактів ділиться на 2-3 групи, а підготовлена розсилка виконується з відзнакою в тестованому елементі.
Наприклад, для тестування теми листа готується кілька варіантів тем, і розсилка ведеться на тестові групи. За підсумками розсилки виявляється найбільш виграшна тема.
Так можна тестувати довжину листів, колір кнопок, заклики до дії, день і час відправлення, теми листа.
Alt-текст – текстовий опис зображення, що відображається у випадку встановлення на сайті або в листі відключити відображення зображень. Прописуються обов’язково, інакше є ймовірність попадання в спам.
AMP email – інтерактивні листи з динамічними елементами (анімацією, кнопками, картинками з прокруткою, формами і т. ін.).
Call to action – елемент листа (частіш за все це кнопка), що мотивує читача зробити певну дію.
Click rate – показник переходу. Це відношення числа переходів до кількості доставлених листів.
Click to open rate – показник переходів по відношенню до відкриттів. Співвідношення числа тих, що перейшли по посиланнях до числа тих, що відкрили лист.
CLV/LTV – “довічна вартість клієнта “. Це сумарний прибуток, що приносить клієнт за весь період роботи з компанією/брендом. Email-маркетинг як раз направлений на те, щоб продовжити цей період і збільшити загальний прибуток.
Complaints (Спам) – показник відміток “Спам”.
CRM – програма, що дозволяє зберігати всі дані щодо клієнтів, включаючи звернення до чату підтримки, покупки, адреси доставлення та багато іншого.
DKIM (DomainKeys Identified Mail) – цифровий підпис. Він створюється у DNS-зоні почтового домену й підтверджує справжність вашого домену.
Double Opt-in – подвійне підтвердження підписки. Це лист, який відправляється після підписки/реєстрації з проханням підтвердити email. Необхідний для перевірки коректності електронної адреси.
Email-маркетинг – це один з напрямків маркетингу, який використовує поштові розсилки для комунікацій з користувачами.
Error rate – показник помилок. Співвідношення кількості помилок до числа відправлених листів.
Follow-up email – лист або ланцюжок листів підписнику у відповідь на його виконану дію (підписка, додавання товарів в корзину, оформлення замовлення).
HTML Email – HTML-лист, написаний кодом. Необхідний, щоб лист коректно відображався в усіх браузерах і на всіх пристроях. Листи мають табличну верстку.
Open Rate – показник відкриваємості листів. Віжношення відкритих листів до числа відправлених.
Opt-out – для підписника це означає можливість відмовитися від отримання листів бренду.
RFM-аналіз – поділ користувачів на групи щодо того, як часто, як давно і на яку суму вони зробили покупки або корисні дії. За допомогою цього аналізу можна дізнатися, які користувачі приносять найбільше грошей, а які – найменше.
SPF-запис – унікальна цифровий підпис типу “TXT”, що необхідно створити в DNS-зоні вашого поштового домену для його верифікації. У SPF-записі вказано, з яких серверів для вашого поштового домену дозволено відправляти пошту. Для домену можна створити тільки одну SPF-запис. Для перевірки коректності створеного SPF-запису можна використовувати загальнодоступний SPF-валідатор.
Thank-you-page – сторінка, на яку потрапляє користувач після оформлення замовлення або заповнення форми.
Welcome-ланцюжок – автоматична серія листів, яка відправляється користувачу відразу після того, як він дав згоду на розсилку. Це відмінний спосіб для кампанії розповісти про себе, свої переваги, і про вигоди для клієнта.
Адаптивний лист – лист, в якому коректно відображаються всі елементи, як на мобільному телефоні, так і на десктопі.
База підписників – база адрес людей, які надали про себе інформацію і дали згоду на отримання розсилки від вас.
Веб-версія листа – функція сервісу розсилок, що дозволяє переглянути лист веб-сторінкою, якщо він некоректно відобразився в браузері.
Верифікація домену – підтвердження достовірності поштового домену відправника. Верифікація потрібна для того, щоб в розсилках відображалося вірне ім’я відправника листів, а також, щоб уникнути несанкціонованих розсилок від вашого імені.
Видима частина листа – перший екран листа, який відкривається відразу при натисканні на лист.
Динамічний контент – персоналізація контенту під конкретного підписника на основі історії покупок, віку, статі, регіону проживання.
Доменна пошта – адреса, прив’язана до вашого сайту. Саме з доменної адреси будуть розсилатися листи підписникам.
Кинутий кошик – лист, який відправляється клієнту, який додав товари в кошик, але не завершив покупку. Містить заклик оформити замовлення.
Ланцюжок листів – основний інструмент email-маркетингу. Листи з ланцюжків розсилаються у відповідь на певні дії підписників.
Масова розсилка – одноразова розсилка листів по всій базі підписників.
Партнерські розсилки – це такий вид розсилок, коли інформація про продукт/подію або компанію в цілому доноситься за допомогою email-розсилки по базі вашого партнера.
Предзаголовок (Preheader) – текст, що показується відразу після теми в списку листів. Доступно для деяких поштових сервісів.
Проморозсилка – це поштова розсилка листів від різних компаній, у котрій вони діляться своїми пропозиціями, акціями та знижками з користувачами.
Сюди також входять новини, корисний контент, ігри та конкурси. Такі листи розсилаються частіше за інші, бо допомагають підтримувати зв’язок з вашою аудиторією.
Реанімаційна (реактиваційна) розсилка – пожвавлення неактивних підписників шляхом відправлення їм ланцюжка листів.
Репутація відправника – оцінка поштовим сервісом ваших email-кампаній. Оцінка залежить від частоти, масштабності й частоти комунікацій з підписниками.
Спам-пастки – поштова адреса, яку використовують антиспам-організації та провайдери, щоб ловити шахраїв та недобросовісних відправників. Мета пасток – боротьба зі спамом і блокування IP відправника. Загрожує потраплянням домену в чорний список відправників і блокуванням IP відправника. Якщо такі спам-пастки є у вашій базі, ваш показник відмов зростає, а доставляємість знижується.
Спам (спам-розсилка) – масова розсилка листів з рекламою особам, що не давали згоди на її отримання і не надавали свої поштові дані.
Спам-фільтри – програма, що захищає користувача від отримання спаму.
Тема листа – видима частина повідомлення у Вхідних.
Футер (Footer) – нижній блок листа. Містить посилання на соцмережі, контакти, посилання на відписку від розсилки.
Хедер – верхня частина листа. Включає заголовок, прехедер та шапку листа.
Транзакційні листи – листи, які не несуть комерційного підтексту. Це листи-реакції на дію користувача. Наприклад, зміна пароля в особистому кабінеті або зміна статусу замовлення.
Тригерні листи – це листи-реакції на дію користувача або момент настання якоїсь події. Наприклад, незавершена покупка або додавання товару до корзини.
Форма підписки – статичний або динамічний блок на сайті, за допомогою якого користувач може підписатися на розсилку.
Футер (Footer) – нижній блок листа. Містить посилання на соцмережі, контакти, посилання на відписку від розсилки.
Хедер – верхня частина листа. Включає заголовок, прехедер і шапку листа.
Шаблон листа – це універсальний макет, який можна використовувати для різних видів розсилки: тригерної, що продає, welcome-ланцюжка і т. ін.. Основні блоки та стиль оформлення залишаються незмінними, але контент листа при цьому щоразу змінюється.
CAC (Cost to Acquire a Customer) – вартість залучення нового клієнта. Це (число залучених відвідувачів * ціну за клік) / кількість покупців.
COS (Сost Of Sale) – середня вартість продажу (відношення вартості РК до загальної суми прибутку від неї). Так ви зрозумієте, скільки витрачаєте на рекламу і скільки з неї отримуєте. Якщо ваші витрати вищі за доходи, доцільно переглянути налаштування РК.
CPA (Cost per Action) – модель інтернет-реклами, за якої плата відбувається за вчинену користувачем дію на сайті (замовлення, перегляд ролика, реєстрація, і т. ін.).
CPC (Cost per Click) – вартість кліка по пошуковій рекламі з подальшим переходом користувача на рекламований сайт.
CPL (Cost Per Lead) – вартість ліда, оплата за виконану дію (дзвінок, заповнення форми зворотного дзвінка, і т. д.). Відношення вартості реклами до кількості лідів.
CPM (Cost Per Mile) – ціна за 1000 показів рекламного оголошення. Відношення вартості реклами до кількості переглядів, помножене на 1000 показів.
CPS (Cost Per Sale) – вартість продажу товару/послуги. Відношення вартості реклами до числа отриманих продажів. CPS розраховується як для всієї рекламної кампанії, так і для кожного оголошення.
CPO (Cost Per Order) – ціна за підтверджене замовлення, яке користувач здійснив на сайті. CPO враховує абсолютно всі замовлення, включаючи неоплачені. Це співвідношення витрат на рекламу до кількості отриманих замовлень.
CPUI (Cost Per Unique Impression) – ціна кожного унікального показу. Відношення вартості реклами до числа унікальних показів оголошень.
CPV (Cost Per Visitor) – ціна за одного відвідувача, який перейшов на сайт рекламодавця. Відношення вартості розміщення реклами до трафіку на сайт. Розраховується в Google Analytics.
CTA (Call to Action) – заклик до дії (кнопки “Замовити”, “Зателефонувати”), який стимулює користувача перетворитися в споживача.
CTR (Click-through rate) – співвідношення числа кліків до числа показів реклами, помножене на 100.
Cookies (кукі) – файл, в який сайти збирають дані користувачів. Він зберігається на самому пристрої користувачів, і містить їхні інтереси, історію показів та відвідувань. Завдяки Cookies ми наново не вводимо логіни на сайтах, де вже ідентифікувались (Gmail, Facebook і т. д.). Також з їх допомогою сайти розраховують число унікальних відвідувачів.
Ecommerce (модуль розширеної електронної торгівлі) – плагін Google Analytics, що відстежує взаємодію користувачів з товарами в інтернет-магазинах.
Google Ads (Google Реклама) – сервіс контекстної реклами з інструментами для створення рекламних оголошень.
GTM (Google Tag Manager) – система управління тегами, в яку впроваджуються теги для відстеження та аналізу поведінки користувачів.
LTV (Lifetime Value) – довічна вартість клієнта – той обсяг грошей, що користувач принесе компанії, поки буде купувати товари, або користуватися послугами. Чим вище показник, тим краще. Проблема в тому, що в реальності порахувати його важко.
RPC (Revenue Per Click) – дохід з кожного кліка по рекламному оголошенню. Відношення всього доходу від РК до загальної кількості кліків в кампанії. Якщо RPC більше CPC (Cost Per Click), то вам слід подумати, як оптимізувати кампанію.
ROAS – повернення інвестицій в рекламу. Це співвідношення прибутку від реклами до витрат, помножене на 100%.
ROI та ROMI – показник окупності інвестицій.
UTM-мітка – змінна в URL-адресі сторінки, що дозволяє системам аналітики отримати інформацію і відстежити джерела переходів за посиланням.
Адаптивні оголошення – оголошення, які автоматично підлаштовуються під розмір екрану, положення на сторінці, дії користувача і т. ін.
Асоційовані конверсії – це ті взаємодії з сайтом, які зробив користувач перед тим, як зробити замовлення. В середньому таких дотиків буває від 4 до 7.
Аукціон – процедура, під час якої Google Ads відбирає відповідні оголошення для показу за тим або іншим запитом, а також порядок їх відображення в пошуковій видачі. Аукціон проводиться кожного разу, коли користувач щось шукає в Google.
Банерна сліпота– здатність людини свідомо чи несвідомо не помічати банери на сторінці і їх вміст.
Брендові запити – запити з вмістом бренду або назви торгової марки. Вони показують ступінь впізнаваності бренду.
Бюджет на рекламну кампанію (РК) – грошова сума, що витрачається на рекламу оголошень у видачі пошукових систем.
Віджет – елемент сайту, який закликає відвідувача вчинити певну дію. Це може бути: замовлення зворотного дзвінка, збір контактів, підписка на розсилку, і т. д..
Воронка продажів – модель, яка описує шлях відвідувача від першого доторкання з товаром/послугою до здійснення замовлення.
Геотаргетинг – обмеження на показ реклами в певному географічному регіоні (країна, регіон, місто, мікрорайон).
Динамічні пошукові кампанії (DSA) – пошукові оголошення, в яких залежно від змісту сайту і пошукового запиту користувача автоматично підбираються заголовок та цільова сторінка.
Динамічний ремаркетинг – показ реклами товарів/послуг користувачам, що вже переглядали подібні продукти. Система сама вирішує, який саме товар показати конкретній людині.
Інформаційні запити – слова, за допомогою яких користувачі шукають відповіді на певні питання, часто зі словами що, як, чому.
Клік – натискання на рекламне оголошення. І це не обов’язково перехід на сайт. Користувач може не дочекатися завантаження посадкової сторінки і закрити вкладку.
КММ (Google Display Network або GDN) – мережа сайтів-партнерів Google, на яких показуються рекламні банери.
Колтрекінг – система відстеження дзвінків і зв’язки їх з конкретними рекламними джерелами.
Конверсія – цільова дія користувача на сайті (купівля, реєстрація і т. д.).
Коефіцієнт конверсії (conversion rate – CR) – це співвідношення числа відвідувачів сайту, які вчинили на ньому цільову дію до загальної кількості відвідувачів сайту. Вимірюється в процентах.
Креатив – набір банерів в рекламній кампанії.
Локальна кампанія – рекламні кампанії, що направлені на залучення користувачів в офлайн-магазини та зростання дзвінків в офіс. Оголошення з’являються у Google Пошуку, Картах, на YouTube и інших сайтах (читайте також кейс для магазина доставки квітів в Канаді).
Медійна реклама – інтерактивний вид реклами (візуальна, анімована, звукова або відеореклама). Направлена на зростання охоплення аудиторії.
Місце розміщення – місце показу оголошення на сторінці: над результатами пошуку, під результатами або праворуч від нього.
Мінус-слова – список слів, за якими не потрібно показувати оголошення.
Низькочастотні запити – слова, які користувачі протягом місяця вводять в пошук до 150 разів.
Загальні запити – слова, що показують якусь загальну інформацію: смартфони, матраци, і т. д..
Поведінковий таргетинг – показ реклами користувачеві відповідно до його поточних інтересів. Зі зміною інтересів змінюється й реклама, яку він бачить.
Пошукова видача (SERP) – сайти з першої сторінки пошукача. Це перші 10 сайтів, які показує пошукова система на запит користувача.
Пошукова реклама – реклама над результатами пошуку. Відповідає темі запиту, що ввів користувач.
Показник якості – оцінка релевантності оголошень, ключових слів і цільових сторінок для користувачів.
Покази – число показів рекламного оголошення.
Рейтинг оголошення – показник, що розраховується, коли користувач вбиває пошуковий запит і ваше оголошення бере участь в аукціоні. Залежить від ставки, очікуваного CTR, релевантності оголошення, якості цільової сторінки й т. ін..
Рекламний кабінет – місце управління рекламою (настройка, запуск, відстеження).
Релевантність – ступінь відповідності рекламного оголошення запиту користувача.
Ретаргетинг/ремаркетинг – реклама, яка показується тим користувачам, що вже були на вашому сайті раніше.
Наскрізна аналітика – аналіз ефективності рекламних кампаній на основі даних про продажі й відстеження шляху клієнта по воронці продажів.
Склікування (Click Fraud) – (зло)вмисні кліки по оголошеннях з метою розтрати бюджету рекламодавця.
Середньочастотні запити – слова, які користувачі протягом місяця вводять в пошук до 1000 разів.
Статичне рекламне оголошення – оголошення, яке становить фахівець вручну, а не програма автоматом. Щоб змінити оголошення, потрібно вручну вносити зміни.
Таргетинг – налаштування рекламних кампаній під певні аудиторії (на підставі віку, гео, інтересів, професії, і т. ін.).
Товарний фід – файл з даними всіх товарів на сайті та їх атрибути (унікальні ідентифікатори, посилання на товари і їх зображення, описи та ціни).
Транзакційні запити – запити зі словами: купити, замовити, скачати. Запити зі словами ціна, вартість, скільки коштує, теж можна віднести до транзакційних, так як вони частіше за інших конвертуються в покупки.
Часовий таргетинг – метод показу рекламних оголошень в певний рекламодавцем час і в певні дні тижня. Допомагає скоротити неефективні покази.
ASO-просування – просування додатків в Google Play чи AppStore.
CMS (Движок сайту) – те програмне забезпечення зі скриптів, на котрому працює сайт.
FAQ – питання, що часто задаються. Блок на сайті будь-якої тематики з відповідями на найчастіші запитання користувачів.
FTP – протокол передачі даних через TCP/IP між сервером та клієнтським комп’ютером. Фактично це комп’ютер, до якого підключаються зовнішні користувачі та працюють на ньому.
HTTPS – протокол передачі даних через їх шифрування.
Noindex – метатег, що сповіщає пошукового робота, що даний текст/сторінку сайту вносити в індекс не слід.
Nofollow – частина тегу rel, яка застосовується для гіперпосилань на сторонні ресурси та говорить роботам, що при розрахунку ТіЦ та PR дане посилання враховувати не потрібно.
rel=canonical – тег, який повідомляє пошуковим роботам, яку сторінку з контентом слід вважати основною, а яку додатковою.
Robots.txt – текстовий документ у кодуванні UTF-8, в якому написано, які сторінки сайту сканувати пошуковим роботам.
SERM (Search Engine Reputation Management) – це управління репутацією в пошукових системах. Комплекс заходів, спрямованих на витіснення негативних відгуків позитивними.
Sitemap.xml (XML-карта сайту) – XML-файл з інформацією, в якому відображені посилання на всі сторінки сайту, які потрібно проіндексувати.
ЗЛУ (Зрозумілий Людині Урл) – це адреса сторінки зрозумілою для людини мовою написана латиницею.
Беклінк (зворотне посилання) – посилання з зовнішнього джерела, що веде на ваш сайт. Бувають природні (посилання з сайтів в відгуками, форумів, з соцмереж) і покупні (закуповуються в сайтів-донорів, можуть бути вічні й тимчасові).
Зовнішня оптимізація – це робота з зовнішніми факторами, що впливають на просування (посилальною масою).
Внутрішня оптимізація – це комплекс робіт, який спрямований на зміну контенту сторінок та коду ресурсу відповідно до правил і вимог пошукових систем.
Природні посилання – посилання на ваш сайт, якими поділилися люди. Зазвичай це посилання на форумах, в соціальних мережах, блогах, сайтах відгуків, на новинних сайтах і сервісах Q&A.
Індексація – це процес обходу роботом сторінок сайту і додавання їх в базу даних пошукової машини. Далі саме з цієї бази будуть показуватися сайти з інформацією по введеним запитам користувачів.
Інтент – намір користувача, виражений в словесній формі і вписаний в Пошук.
Крауд-посилання – це посилання в тексті з сайтів відгуків, форумів, сервісів Q & A для підвищення впізнаваності бренду і нарощуванні посилальної маси.
Лід – користувач, що зробив потрібну дію на сайті або після перегляду реклами (реєстрація на сайті, оформлення замовлення, заповнення анкети, і ін.).
Лінкбілдінг (Link Building) – процес нарощування посилальної маси для просування проекту.
Метатеги – HTML-теги, які передають пошуковим роботам дані про зміст сторінки.
Метатег Title – заголовок сторінки.
Метатег Description – короткий опис сторінки (наприклад, те, про що розповідається в статті).
Мікророзмітка – це написання тегів й атрибутів сторінок єдиною мовою в коді сайту, які допомагають пошуковим роботам розпізнати й структурувати дані зі сторінок.
Органічний трафік – природний безкоштовний трафік з пошуку за запитами користувачів.
Пагінація – посторінковий вивід інформації на одній сторінці. Використовується для навігації сторінками.
Перелінковка – зв’язування сторінок одного сайту або сайтів між собою через гіперпосилання.
Показник відмов – метрика, що показує, який % відвідувачів покинули сайт з тієї сторінки, на яку прийшли, або переглянули не більше 1 сторінки ресурсу.
Семантичне ядро - це повний набір запитів (слів і словосполучень), які максимально точно описують структуру і тематику сайту/сторінки.
Сніппет – це та інформація, яку ви бачите на сторінці пошуку після того, як ввели запит. Це фрагмент тексту або коду зі сторінки сайту, що містить пошуковий запит користувача. Складається з заголовка й опису, а також може включати додаткову інформацію про ресурс.
Спливаючі вікна (pop-up) – елементи інтерфейсу користувача, які показуються поверх сторінки в браузері. Їх поява не залежить від будь-яких дій на сайті.
Посилальна вага – показник значущості сайту, з якого веде посилання. У кожного посилання свою вага, на основі її пошуковики ранжують сайти та привласнюють їм певне місце у видачі.
Посилальна маса – сума всіх зовнішніх посилань, що ведуть на сайт.
Трафік – це число унікальних відвідувачів, що потрапили на сайт через Пошук.
Унікальний відвідувач – це користувач, який зайшов на сайт з будь-якого нового пристрою вперше за певний період.
Хлібні крихти – елемент навігації по сайту. Хлібні крихти показують позицію користувача на сайті в загальній структурі (Головна → Послуги → SEO-просування → Лінкбілдінг …)
CPF – ціна залученого підписника. Розраховується як співвідношення вартості рекламної кампанії до числа залучених підписників.
ER/Залучення – показник залученості підписників в контент спільноти/бренду.
KPI – ключові показники ефективності (приріст абонентів, збільшення продажів, зростання залученості, зростання впізнаваності бренду й ін.). Ними можуть бути: ціна за клік, вартість ліда, конверсії.
Look-alike аудиторії – аудиторії, схожі на вашу вихідну ЦА (за інтересами, географії та ін.).
SFS (shout out for shout out) – взаімопіар. Користувач запускає пост SFS, і просить фоловерів розповісти про свої профілі й відзначити в пості або сторіз ініціатора SFS. Безкоштовний легальний спосіб просування.
SMM – маркетинг в соціальних мережах.
Stories/Історії – тимчасовий контент в соцмережах (Інстаграм, Фейсбук).Розташовується вгорі стрічки, через 24 години зникає. Сторіз можна закріпити під шапкою профілю, так вони будуть в постійному доступі.
UGC – контент, який генерують користувачі (фото, відео, пости, відгуки).
Unlikes rate (число відписок) – відсоток відписок користувачів від спільноти. Розраховується самою соцмережею.
Аватар – картинка профілю.
Автоворонка – воронка продажів зі сторінок або постів, мета яких потенційного покупця перетворити в реального.
Автопостінг – автоматична публікація постів через Спецсервіс. Часто відкладена: пости готуються заздалегідь, а виходять згідно з графіком через сервіс відкладених публікацій.
Адвокат бренду – ваш найвідданіший споживач. Навіть більше, ніж лояльний клієнт. Він прихильний до вашого бренду/компанії та захищає її інтереси в офлайн і онлайн просторі.
Акаунт – ваша сторінка в соціальних мережах.
Акаунт автора (професійний акаунт) – тип профилю для блогерів чи користувачів з розширеною статистикою.
Активності – будь-які дії у відповідь підписника в соцмережах (лайк, перегляд, комент, репост, збереження).
Амбассадор бренду – офіційний представник бренду серед цільової аудиторії. Людина, що нативно рекламує ваш товар/бренд.
Архівація публікацій – дозволяє приховати старі пости в Instagram, не видаляючи їх. Після архівування фотографії стають доступні тільки самому користувачеві.
Бізнес-акаунт Інстаграм – расширенные возможности продвижения, способов связи с клиентами, статистики.
Білінг – система виставлення рахунків клієнтам за надані компанією послуги та товари, що продаються. Термін зустрічається в рекламному кабінеті Facebook.
Блогер/лідер думок – користувач соцмереж, що регулярно публікує контент, має велике число підписників і вплив на них.
Віральність – здатність поста ставати вірусним (отримувати безліч репостів та розшарувань). Причому відбувається це безкоштовно, без доп. вливань у рекламу.
Влог – блог, що складається з відеоконтенту. Як правило, це не студійний запис, а домашній, включення з подорожей, з вулиці, і т. д..
Гівевей – конкурс з подарунками для підписників і активною дією (відмітка одного в коментарі, репост в стрічку або сторіз, проставлення лайків). Як правило, кілька блогерів проводять його спільно, і тоді потрібно підписатися на всіх спонсорів (до 50ти). Переможця визначає рандом, він отримує подарунок, куплений за рахунок спонсорів (наприклад, новий айфон).
Гід в Інстаграм – путівник по профілю, добірки постів будь-яких тем, зібрані в одному місці – під шапкою профілю.
Директ – вбудований месенджер в Інстаграм.
Емодзі – смайлики, які висловлюють емоції.
Інфопривід – будь-яка подія, що покликана викликати інтерес і активність у підписників (свято, знижка, запуск гри й ін.).
Карусель – формат постів з можливістю завантаження кількох фото/відео, які можна переглядати за допомогою гортання.
Кнопки контактів – кнопки під шапкою профілю, які дають можливість зробити дзвінок або написати на пошту власнику сторінки.
Ком’юніті – спільнота в соцмережах. Завдання – взаємодія з учасниками через нові публікації, проведення конкурсів, опитувань, відповідей на коментарі.
Контент – матеріал, що публікується в соцмережах (фото, текст, відео). Контент покликаний викликати у відповідь дію у підписників.
Контент-маркетинг – розміщення постів та промопостів в спільнотах партнерів із суміжною тематикою.
Контент-план – затверджений план, згідно з яким виходять публікації в профілі бренду в соціальних мережах.
Кроспостинг – публікація одного і того ж контенту в декількох соцмережах одночасно.
Лайк – реакція на пост. Аналог позначці “Подобається”.
Лайк-тайм – заздалегідь домовлений обмін активністю між профілями.
Безкоштовний простий метод просування через обман стрічки Інстаграм.
Стрічка (Feed) – стрічка з новинами користувачів, на яких підписаний користувач.
Марафон/челендж – активність від блогера/бренду з метою залучити більше користувачів в контент, набрати підписників в обмін на виконання завдань користувачами.
Маска – інструмент Інстаграм з накладенням на обличчя будь-якого фільтра (макіяжу, особи тваринного, логотипу і т. ін.).
Маслайкінг – масове проставлення лайків користувачеві соцмережі з метою отримати взаємні лайки.
Маслукінг – масовий автоматизований перегляд сторіз користувача. Мета – підвищити перегляди й видимість свого аккаунта. Вже непрацюючий спосіб.
Масфоловінг – масова підписка на акаунти користувачів з метою отримати взаємних фоловерів.
Накрутка – штучне збільшення лайків/підписників/охопленнь в соцмережах. Зазвичай проводиться за допомогою програм, а не вручну. “Чорний” метод просування.
Охоплення – кількість унікальних переглядів контенту. Навіть якщо людина переглянула вашу сторіз або пост 5 разів, в показник охоплення ці 5 переглядів зарахуються як 1. А ось переглядів буде дійсно 5.
Офер – спецпропозиція, обмежена за часом (Залиште заявку та отримаєте знижку на виклик майстра -15%).
Обмежений доступ – деяке обмеження в діях користувача на вашій сторінці, нові коментарі від користувача будете бачити тільки ви й він, а ваше листування переміститься до папки “Запити”.
Паблік – публічна сторінка в соціальних мережах. Підходить для брендів і ЗМІ.
Платне охоплення – унікальні користувачі, які побачили публікацію або сторінку завдяки рекламним оголошенням.
Плейсмент – місце, де буде показана реклама.
Показ – демонстрація вашого поста в стрічці користувача.
Постинг – розміщення контенту в соцмережах.
Промопост/промоутування – платне выдображення поста (опублікованого або спеціально створеного).
Репост/Поділитися – публікація чийогось поста у своїй стрічці.
Стікери – вбудовані статичні та динамічні інструменти Інстаграм Сторіз (наклейки, геомітка, опитування, і т. д.).
Таргетована реклама – реклама товарів/послуг зацікавленим кластерам користувачів на основі їхніх інтересів, поведінки, зайнятості, і ін. обраних чинників.
Тролінг – вид поведінки в інтернеті. Як правило, це провокація і заклик викликати негатив у того, на кого він спрямований.
УТП (унікальна торгова пропозиція) – ваші переваги перед конкурентами. Зазвичай розташовується вгорі акаунта.
Фоловер – підписник.
Флуд – листування в коментарях, яке не має спільних точок з темою поста.
Хейтер – користувач, що відчуває ненависть до будь-якого профілю в соцмережах.
Цільова аудиторія – користувачі, які з максимальною ймовірністю зацікавлені у вашому продукті. Вони відбираються за певними характеристиками (інтереси, вік, гео, і т. п.), цим користувачам показується таргетована реклама.
Хештеги – спеціальні тематичні/брендові слова/словосполучення, за якими користувачі знаходять потрібний їм контент.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.