
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Що краще обрати: пошукове просування, контекстну рекламу або ж обидва інструменти разом? Який метод результативніше? А від котрого ефект пришвидшиться?
Цими питаннями рано чи пізно задається будь-який власник бізнесу в інтернеті.
Що таке пошукова оптимізація (SEO) та контекстна реклама (PPC)?
SEO (Search Engine Optimization) - комплекс робіт із зовнішньої та внутрішньої оптимізації сайту для підняття позицій ресурсу в пошуковій видачі з метою збільшення відвідуваності майданчику та монетизації трафіку.
PPC (Pay Per Click) - рекламна модель, при якій сплата за показ реклами здійснюється за кожне натискання користувача по рекламному оголошенню.
З т. з. оплати, модель РРС вважається найбільш об’єктивною. Ця модель використовується в Google Ads, Bing Ads та ін.. Вибір маркетингового інструменту залежить від цілей та завдань підприємця.
Контекстна реклама підійде для:
У випадку з сезонним бізнесом, методи пошукового просування слід почати застосовувати за кілька місяців до початку запуска товару в продаж. Щоб до потрібної дати вони запрацювали та принесли результат.
Контекстне просування ж дозволяє в короткі терміни налаштувати рекламну кампанію, привести трафік на сайт та почати отримувати ліди. Але контекст працює, доки є оплата.
Статистика SEO та PPC за 2017 рік:
SEO:
PPC:
Переваги:
Користувачі ставляться до реклами з упередженням. Але якщо ваш сайт знаходиться в області показівPPC та SEO-видачі, у користувачів є шанс побачити вас двічі. І в підсумку клікнути по органічній видачі, котрій вони довіряють більше.
Т. ч. охоплення ЦА та трастових сайтів зростає. А частота показів сприяє впізнаваності бренду.
Використання пошукової оптимізації підвищує відвідуваність ресурсу та покращує поведінкові фактори.
Органічний трафік безкоштовний. Але для потрапляння в ТОП без SEO не обійтись. Це вимагає зусиль, часу та грошей.
Знаходження в органічному пошуку забезпечує більше зростання прибутку від інвестицій, ніж платні оголошення. І навіть більший, ніж РРС.
На відміну від інших маркетингових стратегій, органічний трафік з Пошуку не припиниться, навіть якщо виділений на SEO бюджет вичерпається.
Результати органічної видачі більш клікабельні, ніж платні оголошення.
Досягнення видимості в органічній видачі – процес тривалий.
Зайнявши позицію в ТОП, конкуренти не зможуть швидко зреагувати та “купити” місце на першій сторінці. Деякий час у вас залишиться перевага.
Недоліки:
Через високу конкуренцію органічний трафік отримати важко.
Для ефективного SEO потрібна якісна внутрішня оптимізація ресурсу, результативний лінкбілдінг та релевантний контент. Вони вимагають часових та грошових витрат.
SEO-просування ефективніше за контекст, бо трафік не обмежений бюджетом. Пошукова оптимізація не вимагає значних грошових витрат в короткий термін.
Переваги:
Платна реклама розміщується на 1й сторінці SERP незалежно від вибору пошуковика.
Зміст рекламних оголошень контролюється вами. Виходячи з первинних результатів показів, УТП можна швидко змінити.
Візуалізація запиту підвищує клікабельність. Google Ads надає можливість розміщення зображення товару в платному оголошенні.
Дозволяє показувати рекламу ЦА, що обмежена будь-якими даними (стать, вік, захоплення та ін.).
Досягнення високих позицій в органіці вимагає часу. Оголошення для контексту складається за день. Після проходження модерації та виведення реклами в мережу, покази відразу ж приведуть відвідувачів на сайт.
Недоліки:
Кожен клік, що одержується через канал РРС, платний. Контекст вимагає регулярного виділення коштів. Бюджет кампанії може вийти з-під контролю.
Для оптимізації всіх параметрів оголошення та отримання результату потрібні постійний контроль та миттєве реагування на зміни. А також час і кошти.
Інструменти РРС для всіх однакові, а запустити контекстну об’яву просто. Рекламу побачать всі користувачі, в т. ч., конкуренти. Вони можуть скористатися ідеєю чи текстом. І відібрати частину відвідувачів.
Головна перевага контекстного просування – швидкість результату. Засоби РРС дають можливість швидко протестувати новий дизайн, аудиторії, сегменти ринку, виявити нові ключі.
Недолік – платність методу. Оголошення крутиться, поки на рахунку є кошти.
Трафік йде, поки працюють оголошення.
Якісна внутрішня оптимізація забезпечує швидку індексацію сторінок сайту пошуковими системами. Це сприяє кращому ранжуванню ресурсу та зростання його позицій в видачі, за рахунок чого підвищується:
Привабливий дизайн та проста навігація знижують показник відмов.
Контекстна реклама в швидкі терміни приносить відвідувачів. А якщо майданчик зручний для користування, користувачі з великою ймовірністю затримаються на ньому.
Це поліпшить поведінкові чинники користувачів та допоможе ресурсу з ранжуванням пошуковими роботами. А проекти з першої сторінки Пошуку завжди отримують більше трафіку, ніж сайти з другої десятки видачі.
Інші переваги використання обох методів просування:
Одночасне використання контекстної реклами та пошукової оптимізації підвищують ефективність стратегії просування.
Рекомендується зв’язати сервіси Google Ads, Google Search Console та Google.Analytics. Так ми отримуємо інформацію щодо органічних запитів, переходах, відмовах. Порівнявши її з даними за ключовими словами, зрозуміємо, які приносять трафік, від яких слід відмовитися, а якими доповнити семантичне ядро. Відомості зі звітів також допоможуть з оптимізацією метатегів та контенту.
Ще краще доповнювати ці методи рекламними показами в соцмережах.
Для вибору стратегії просування спершу треба визначитися з цілями та потребами бізнесу.
SEO здатен залучати трафік на довгостроковій основі, незалежно від ступеня освоєння бюджету. Але перші результати від пошукової оптимізації ви побачите тільки через 3-6 місяців.
А от контекстне просування призведе покупців практично відразу після запуску кампанії. Але для деяких галузей бізнесу інструменти РРС можуть бути занадто дорогими.
Комплекс інструментів ефективніше, ніж окреме використання методів.
З т. з. маркетологів вірнішою стратегією буде спочатку підготувати сайт, оптимізувати його та почати пошукове просування. А слідом запустити контекстну рекламу.
Є зауваження до статті? Поділіться думкою в коментарях!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.