
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ремаркетинг — ефективний спосіб націлюватися на людей, які вже виявили інтерес до вашого бізнесу чи бренду. Адже ремаркетинг працює з користувачами, які відвідали сайт компанії, мобільний застосунок чи сторінку в соцмережах та виконали або не виконали там певну дію.
Що відрізняє ремаркетинг від стандартної медійної та пошукової реклами? Націлювання.
Сьогодні розберемось:
Ремаркетинг — це форма інтернет-реклами, яка дозволяє показувати цільову рекламу користувачам, котрі вже відвідували сайт рекламодавця.
Минулі відвідувачі бачитимуть ці оголошення під час перегляду відео на YouTube чи сайтів з контекстно-медійної мережі, котрі дозволяють показувати ваші оголошення.
Як працює ремаркетинг:
Рис. 1 – Створення тегу Google Реклами
Реклама показується у вигляді банерів, текстових оголошень, відео або інших форматів. Якщо користувач переходить за оголошенням та здійснює покупку, конверсія записується на рахунок реклами.
Завдання ремаркетингу — знайти тих людей, котрі вже виявили інтерес до товарів чи послуг, тобто тих, хто вже відвідав сайт, застосунок чи соцканал компанії. Адже ці користувачі з більшою ймовірністю виконають будь-яку дію, яку ви вважаєте конверсією, порівняно з тими користувачами, котрі ще не були на вашому сайті.
Google рекомендує при запуску першої кампанії ремаркетингу починати з таргетингу на всіх, хто переглядав ваш сайт чи сторінку. Однак це збільшить витрати на ремаркетинг в Google, оскільки оголошення будуть націлені на значну кількість людей. Звужене націлювання дозволяє підвищити релевантність оголошень та знизити ціну за клік.
Розберемо, як саме можна звузити аудиторії відвідувачів.
Перший крок налаштування ремаркетингу — це аналіз даних та розробка стратегії.
На цьому етапі необхідно вирішити, на яких саме відвідувачів сайту потрібно таргетувати рекламу. Це аудиторії користувачів, на які ми бажаємо націлюватися в рекламі, та ті, на кого націлюватися не маємо наміру.
Існує кількість способів націлювання на потрібні аудиторії, зокрема:
Існують також користувацькі комбінації, які дозволяють націлюватися на людей, які відвідали одну сторінку, не відвідуючи іншу. Наприклад, можна націлюватися на людей, які відвідали першу сторінку процесу оформлення замовлення, але не перейшли на Thank-you-page. Це означатиме таргетинг на користувачів, які були достатньо зацікавлені у вашому продукті, щоб додати товар у свій кошик, але з якоїсь причини не завершили процес.
Також можна націлюватися на будь-яку аудиторію на основі URL-адрес. Якщо після того, як люди надсилають свою адресу електронної пошти для реєстрації, вони попадають на Thank-you-page, можна використовувати URL-адресу цієї сторінки для списку ремаркетингу.
Перед початком налаштування потрібно перевірити:
Рис. 2 – Налаштування Google Signals
Сигнали Google – це дані сеансів із сайтів та програм, які Google пов’язує з користувачами, які увійшли до облікових записів Google та включили персоналізацію реклами. Цей зв’язок дозволяє ввімкнути звіти про взаємодії на кількох пристроях, ремаркетинг для кількох пристроїв та експорт конверсій у результаті взаємодій на кількох пристроях у Google Рекламу.
Коли сигнали Google активовані, до Google Аналітики надходить додаткова інформація про трафік. Вона не входить до стандартного набору даних і використовується для аудиторій та звітів, пов’язаних із взаємодіями на кількох пристроях (джерело — Довідка Google).
Увійшовши в обліковий запис Google Analytics, перейдіть в розділ Адміністратор.
Рис. 3 – Розділ Адміністратор в Google Analytics
Натисніть Визначення аудиторії (якщо ви не бачите цього меню, то ви не маєте прав Адміністратора акаунта).
Рис. 4 – Визначення аудиторії в Налаштуваннях Google Analytics
Натисніть кнопку Аудиторії, потім — Нова аудиторія.
Рис. 5 – Створення нової аудиторії
Параметри створення включають:
Рис. 6 – Визначення аудиторії
Назвіть список аудиторії.
Після створення аудиторії потрібно ще дещо перевірити:
Проте, якщо ви не маєте Analytics чи не маєте доступу адміністратора та/або не хочете погоджуватися з умовами обслуговування, Google все ще дозволяє створювати списки ремаркетингу та керувати ними безпосередньо в Google Ads.
Заходимо у свій обліковий запис та переходимо до розділу Спільна бібліотека в обліковому записі Google Ads. Натискаємо Менеджер аудиторії.
Рис. 7 – Менеджер аудиторії в Бібліотеці
У розділі Сегменти переходимо на вкладку Ваші сегменти даних.
Рис. 8 – Вкладка Вашi сегменти даних в Сегментах
Натискаємо кнопку «+» та вибираємо Відвідувачі сайту.
Рис. 9 – Відвідувачі сайту
Далі створюємо нову аудиторію та встановлюємо потрібні параметри.
Рис. 10 – Створення нової аудиторії
Далі проговоримо ще пару моментів про доцільні налаштування списків.
Тривалість реєстрації — це те, як довго ви хочете зберігати файли cookie в чиємусь браузері. Існує багато різних стратегій вибору тривалості реєстрації. При виборі тривалості членства ви повинні думати про свій бізнес та свої цілі. Вони можуть тривати до 540 днів.
Слід пам’ятати, що надто часто не варто показувати рекламу, це дратує людей. Тому є такий термін, як обмеження частоти.
Цю функцію можна знайти в налаштуваннях конкретної кампанії.
Рис. 11 – Функція обмеження частоти в кампаніях
Функція дозволяє обмежити частоту показу оголошення окремому користувачу протягом певного періоду. Якщо реклама показується занадто часто, є висока ймовірність набридання. Тоді реклама матиме протилежний ефект — дратуватиме користувачів. Щоб цього не сталося, виберіть обмеження частоти, яке відповідатиме вашим бізнес-цілям. Якщо переважна частина аудиторії має тривалий час між конверсіями, вам потрібно менше показів оголошень, аби час від часу м’яко нагадувати їм про ваш бренд.
Навіщо налаштовувати власні комбінації? Наприклад, ви маєте певну кількість користувачів, котрі починають оформлювати замовлення, та кидають його, не доходячи до підтвердження замовлення. Ці користувачі вже готові придбати товар, їх потрібно тільки трохи підштовхнути до цього кроку. Зробимо це за допомогою ремаркетингу.
Заходимо в Спільну бібліотеку свого облікового запису Google Ads, далі — вкладка Ремаркетинг.
Створюємо нову аудиторію, але цього разу застосуємо спеціальну комбінацію.
Рис. 12 – Спеціальна комбінація для ремаркетингу
Рис. 13 – Створення аудиторії для ремаркетингу
Обираємо аудиторію ремаркетингу, яку ми налаштували для людей, які переходять на першу сторінку процесу оформлення замовлення.
Для цього створюємо нову аудиторію ремаркетингу, використовуючи URL-адресу цієї сторінки. Вибираємо Жодна з цих аудиторій, далі — аудиторію ремаркетингу, налаштовану на людей, які перейшли на Thank-you-page. Також ми можемо вибрати всіх, хто здійснив конверсію. Зберігаємо цю комбінацію. Обираємо її як свою аудиторію в групі оголошень, яку ми створили для цієї аудиторії.
Рис. 14 – Обираємо Жодна з цих аудиторій
Також можна створювати власні комбіновані аудиторії з такими типами аудиторій:
Головне — подумати, що може спрацювати для вашого сайту та протестувати всі аудиторії.
Одна зі стратегій, яка може добре спрацювати для рекламодавців, — це так званий відкладений таргетинг.
Наприклад, ми маємо бізнес на основі підписки. Деякі користувачі одразу сплачують річну підписку, а дехто — щомісяця. І нам потрібно заохочувати їх подовжувати підписку.
Створюємо аудиторію, яка націлена на людей, що здійснили конверсію з тривалістю підписки 30 днів. Потім створюємо ще одну ідентичну аудиторію, але на 90 днів.
Далі створюємо спеціальну комбінацію з 90-денною тривалістю реєстрації та включаємо туди й аудиторію з 30-денною тривалістю. Тобто зараз ми націлені на людей, які перейшли на нашу сторінку через 30-90 днів після здійсненої конверсії.
Тривалість реєстрації також буде перетинатися з повідомленнями в оголошеннях. Якщо у вас є пропозиції, які надають користувачам 7-денну безкоштовну пробну версію, ви можете таргетувати конверсійну аудиторію через 7 днів після їхньої першої конверсії.
Проаналізуйте свій товар та воронку продажів. Користувачі можуть думати про ваш бренд через 30, 90 чи 180 днів після першого знайомства з сайтом (тобто не нехтуйте асоційованими конверсіями). Тож подумайте про відповідний текст в оголошеннях та ремаркетинг.
Ремаркетинг на основі переглядів відео може залучити користувачів, які навіть не відвідували ваш сайт. Наприклад, YouTube, Meta та LinkedIn дозволяють створювати аудиторії для ремаркетингу переглядів.
На YouTube можна сегментувати людей за такими критеріями:
Рис. 15 – Переглянути будь-яке відео
У Meta можна сегментувати людей на основі критеріїв для будь-якого відео або набору відео, які ви вибрали:
LinkedIn дозволяє сегментувати аудиторію за переглядом відео на 25%, 50%, 75% або 95%.
Ці виокремлені аудиторії людей, які вирішили переглянути все або більшу частину відео, цілком ймовірно відвідають ваш сайт знову. Так само як й ті користувачі, котрі дивилися відео коротший проміжок часу.
Аудиторії залучення сторінок Facebook/Instagram, доступні в інтерфейсі метаоголошень, дозволяють в ще один спосіб фіксувати наміри користувачів за межами вашого сайту.
Якщо користувач вподобав або прокоментував публікацію у Facebook, він демонструє певний рівень зацікавленості в тому, що ви можете запропонувати.
Рис. 16 – Налаштування ремаркетингу в Facebook (джерело)
Наразі ви можете таргетувати людей за такими критеріями:
Крім того, можна комбінувати ці критерії, щоб включати/виключати людей з цільової групи.
LinkedIn дозволяє повторно націлюватись на людей, які взаємодіяли з окремими рекламними оголошеннями.
Спробуйте створити нові аудиторії та протестувати їх. Обов’язково протестуйте аудиторію на основі залучення та відвідування сайту. Користувачі соціальних платформ так само перспективні, як і аудиторії, створені за допомогою Пікселя. Тож не нехтуйте ними.
Оптимізація в ремаркетингу має кілька різних форм:
Користувачі з аудиторій ремаркетингу вже знайомі з вашим брендом. Їх потрібно заохотити на покупку. Тестуйте різні тексти оголошень, CTA, зображення тощо.
Спробуйте потестувати різні комбінації категорій ремаркетингу. Оголошення для відвідувачів, які відвідали сайт від 7 до 30 днів тому, можуть не спрацювати для користувачів, які відвідали його від 30 до 60 днів тому.
Обмеження частоти потрібне, аби не дратувати користувачів та максимально збільшити кількість зацікавлених відвідувачів сайту. Відстежуйте розмір аудиторії в поєднанні з кількістю показів, які отримують групи ремаркетингових оголошень. Можливо, зараз саме час переглянути встановлені ліміти показу оголошень.
У кампаніях ремаркетингу також варто контролювати частку показів. При досягненні IS 100%, ви можете почати дратувати користувачів. Тому відстежуйте свої ставки як на предмет економічної ефективності та повернення інвестицій, так і на предмет частки показів.
Користувач, якого ви намагаєтесь повернути на свій сайт, уже знайомий з вашим товаром. Тому можна спробувати поекспериментувати з перенаправленням його на ту саму сторінку, але в абсолютно нове місце. Чи орієнтовані ваші оголошення на тих, хто вже був на сайті раніше? Або ж ви ставите на цільовій сторінці питання, на які попередній відвідувач сайту вже знає відповідь. Протестуйте це, щоб з’ясувати, який тип контенту має найбільший відгук у відвідувачів.
Ремаркетинг працює з вже теплою аудиторією — тією, котра вже знайома з брендом, адже відвідувала сайт компанії. Цих відвідувачів доцільно перенаправляти на ту сторінку, з котрої вони залишили сайт. Тобто, якщо це була сторінка товару, то їх можна туди й перенаправити з реклами. Однак, якщо ви плануєте запропонувати цій аудиторії якусь спеціальну пропозицію (наприклад, знижку на товар), то потрібно створити цю спеціальну цільову сторінку, яка відображатиме вашу пропозицію. Бо якщо ці люди повернуться на сайт і не побачать нічого про обіцяну в рекламі пропозицію (обіцяної знижки на товар не буде), вони, швидше за все, покинуть ваш сайт з розчаруванням.
Зробіть креативні оголошення, націлені на виокремлені аудиторії, щоб звернутися до кожного потенціального користувача. Запускайте кампанії та починайте їх тестувати.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.