замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
  • UA
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
991
3

Ремаркетинг — ефективний спосіб націлюватися на людей, які вже виявили інтерес до вашого бізнесу чи бренду. Адже ремаркетинг працює з користувачами, які відвідали сайт компанії, мобільний застосунок чи сторінку в соцмережах та виконали або не виконали там певну дію.

Що відрізняє ремаркетинг від стандартної медійної та пошукової реклами? Націлювання.

Сьогодні розберемось:

  • що таке ремаркетинг;
  • які види ремаркетингу існують;
  • як створювати списки ремаркетингу;
  • як налаштувати власні комбінації списків;
  • як оптимізувати списки ремаркетингу.

1. Що таке ремаркетинг та як він працює

Ремаркетинг — це форма інтернет-реклами, яка дозволяє показувати цільову рекламу користувачам, котрі вже відвідували сайт рекламодавця.

Минулі відвідувачі бачитимуть ці оголошення під час перегляду відео на YouTube чи сайтів з контекстно-медійної мережі, котрі дозволяють показувати ваші оголошення.

Як працює ремаркетинг:

  1. на сайт встановлюється спеціальний код відстеження — тег Google Реклами (код відстежує взаємодію користувача з сайтом — наприклад, перегляд сторінок, додавання товарів до кошика тощо);
  2. користувач відвідує сайт та взаємодіє з ним, під час цієї взаємодії тег Google Реклами збирає інформацію про поведінку користувача (вона зберігається в cookies браузера на комп’ютері користувача у разі, якщо він давав на це згоду);
  3. на основі інформації, зібраної тегом Google Реклами та cookies, Google Ads показує рекламу відповідного сайту на інших сайтах, які відвідує користувач (сайти належать до контекстно-медійної та пошукової мереж Google).

Ремаркетинг створення тегу Google Реклами

Рис. 1 – Створення тегу Google Реклами

Реклама показується у вигляді банерів, текстових оголошень, відео або інших форматів. Якщо користувач переходить за оголошенням та здійснює покупку, конверсія записується на рахунок реклами.

Завдання ремаркетингу — знайти тих людей, котрі вже виявили інтерес до товарів чи послуг, тобто тих, хто вже відвідав сайт, застосунок чи соцканал компанії. Адже ці користувачі з більшою ймовірністю виконають будь-яку дію, яку ви вважаєте конверсією, порівняно з тими користувачами, котрі ще не були на вашому сайті.

Google рекомендує при запуску першої кампанії ремаркетингу починати з таргетингу на всіх, хто переглядав ваш сайт чи сторінку. Однак це збільшить витрати на ремаркетинг в Google, оскільки оголошення будуть націлені на значну кількість людей. Звужене націлювання дозволяє підвищити релевантність оголошень та знизити ціну за клік.

Розберемо, як саме можна звузити аудиторії відвідувачів.


2. Види ремаркетингу Google Ads

 

  • Стандартний ремаркетинг — функція Google Ads дозволяє показувати рекламу попереднім відвідувачам, коли вони переглядають сайти та застосунки в контекстно-медійній мережі.
  • Динамічний ремаркетинг – функція Google Ads, яка дає змогу показувати попереднім відвідувачам рекламу будь-яких продуктів або послуг, які вони переглядали на вашому сайті.
  • Ремаркетинг для мобільних застосунків – якщо хтось користувався вашим мобільним застосунком або мобільною версією сайту, Google Ads дозволить показувати цим користувачам оголошення, коли вони користуються іншими мобільними застосунками або перебувають на інших мобільних сайтах.
  • Списки ремаркетингу для пошукових оголошень – дають змогу націлюватися на попередніх відвідувачів пошукової мережі. Ви можете націлити й налаштувати пошукові оголошення для цих відвідувачів, коли вони здійснюють пошук у Google та пошукових партнерських сайтах Google (детально ми писали про це у статті Списки ремаркетингу для пошукової реклами).
  • Ремаркетинг відео – Google Ads дозволяє показувати рекламу людям, які взаємодіяли з вашим каналом YouTube або іншими відео. Ви можете показувати їм рекламу на YouTube або через відео та сайти контекстно-медійної мережі.
  • Ремаркетинг списку email, а також номерів телефону – якщо ви маєте список електронних адрес ваших клієнтів, то ви можете завантажити їх у Google Ads. Ця функція дає змогу показувати їм рекламу, якщо вони ввійшли в Пошук Google, Gmail або YouTube.

Вибір аудиторії

Перший крок налаштування ремаркетингу — це аналіз даних та розробка стратегії.

На цьому етапі необхідно вирішити, на яких саме відвідувачів сайту потрібно таргетувати рекламу. Це аудиторії користувачів, на які ми бажаємо націлюватися в рекламі, та ті, на кого націлюватися не маємо наміру.

Існує кількість способів націлювання на потрібні аудиторії, зокрема:

  • на основі відвіданої сторінки товару;
  • на основі відвідування певної сторінки або спрацювання певної дії у воронці продажів;
  • на основі невідвідування певної сторінки (наприклад, сторінки Підтвердження замовлення або Thank-you-page) або в разі відсутності певної дії;
  • час, проведений на сайті;
  • кількість відвіданих сторінок;
  • демографічне націлювання;
  • географічне націлювання.

Існують також користувацькі комбінації, які дозволяють націлюватися на людей, які відвідали одну сторінку, не відвідуючи іншу. Наприклад, можна націлюватися на людей, які відвідали першу сторінку процесу оформлення замовлення, але не перейшли на Thank-you-page. Це означатиме таргетинг на користувачів, які були достатньо зацікавлені у вашому продукті, щоб додати товар у свій кошик, але з якоїсь причини не завершили процес.

Також можна націлюватися на будь-яку аудиторію на основі URL-адрес. Якщо після того, як люди надсилають свою адресу електронної пошти для реєстрації, вони попадають на Thank-you-page, можна використовувати URL-адресу цієї сторінки для списку ремаркетингу.


3. Як налаштувати ремаркетинг

Перед початком налаштування потрібно перевірити:

  1. чи маєте ви обліковий запис Google Analytics;
  2. далі зайти в розділ Адміністратор GA: Адміністратор > Інформація відстеження > Збирання даних;
  3. увімкнути кнопку Збирання даних для Google Signals.

Налаштування Google Signals для ремаркетингу

Рис. 2 – Налаштування Google Signals

Сигнали Google – це дані сеансів із сайтів та програм, які Google пов’язує з користувачами, які увійшли до облікових записів Google та включили персоналізацію реклами. Цей зв’язок дозволяє ввімкнути звіти про взаємодії на кількох пристроях, ремаркетинг для кількох пристроїв та експорт конверсій у результаті взаємодій на кількох пристроях у Google Рекламу.

Коли сигнали Google активовані, до Google Аналітики надходить додаткова інформація про трафік. Вона не входить до стандартного набору даних і використовується для аудиторій та звітів, пов’язаних із взаємодіями на кількох пристроях (джерело — Довідка Google).


3.1 Створення списків ремаркетингу в Google Analytics

Увійшовши в обліковий запис Google Analytics, перейдіть в розділ Адміністратор.

Розділ Адміністратор в Google Analytics

Рис. 3 – Розділ Адміністратор в Google Analytics

Натисніть Визначення аудиторії (якщо ви не бачите цього меню, то ви не маєте прав Адміністратора акаунта).

Визначення аудиторії в Налаштуваннях Google Analytics

Рис. 4 – Визначення аудиторії в Налаштуваннях Google Analytics

Натисніть кнопку Аудиторії, потім — Нова аудиторія.

Створення нової аудиторії ремаркетингу

Рис. 5 – Створення нової аудиторії

Параметри створення включають:

  • назву списку;
  • вибір профілю Analytics;
  • обліковий запис Google Ads для використання зі списком;
  • визначення типу ремаркетингу, який ви бажаєте ввімкнути (усі відвідувачі чи ті, які відвідують певні сторінки);
  • можливість змінювати тривалість членства.

Визначення аудиторії ремаркетингу

Рис. 6 – Визначення аудиторії

Назвіть список аудиторії.

Після створення аудиторії потрібно ще дещо перевірити:

Проте, якщо ви не маєте Analytics чи не маєте доступу адміністратора та/або не хочете погоджуватися з умовами обслуговування, Google все ще дозволяє створювати списки ремаркетингу та керувати ними безпосередньо в Google Ads.


3.2 Створення списків ремаркетингу в Google Ads

Заходимо у свій обліковий запис та переходимо до розділу Спільна бібліотека в обліковому записі Google Ads. Натискаємо Менеджер аудиторії.

Менеджер аудиторій в Бібліотеці

Рис. 7 – Менеджер аудиторії в Бібліотеці

У розділі Сегменти переходимо на вкладку Ваші сегменти даних.

Вкладка Вашi сегменти даних в Сегментах

Рис. 8 – Вкладка Вашi сегменти даних в Сегментах

Натискаємо кнопку «+» та вибираємо Відвідувачі сайту.

Аудиторія Відвідувачі сайту

Рис. 9 – Відвідувачі сайту

Далі створюємо нову аудиторію та встановлюємо потрібні параметри.

Створення нової аудиторії ремаркетингу

Рис. 10 – Створення нової аудиторії

Далі проговоримо ще пару моментів про доцільні налаштування списків.

Як вибрати тривалість реєстрації

Тривалість реєстрації — це те, як довго ви хочете зберігати файли cookie в чиємусь браузері. Існує багато різних стратегій вибору тривалості реєстрації. При виборі тривалості членства ви повинні думати про свій бізнес та свої цілі. Вони можуть тривати до 540 днів.

Слід пам’ятати, що надто часто не варто показувати рекламу, це дратує людей. Тому є такий термін, як обмеження частоти.

Обмеження частоти

Цю функцію можна знайти в налаштуваннях конкретної кампанії.

Функція обмеження частоти в кампаніях

Рис. 11 – Функція обмеження частоти в кампаніях

Функція дозволяє обмежити частоту показу оголошення окремому користувачу протягом певного періоду. Якщо реклама показується занадто часто, є висока ймовірність набридання. Тоді реклама матиме протилежний ефект — дратуватиме користувачів. Щоб цього не сталося, виберіть обмеження частоти, яке відповідатиме вашим бізнес-цілям. Якщо переважна частина аудиторії має тривалий час між конверсіями, вам потрібно менше показів оголошень, аби час від часу м’яко нагадувати їм про ваш бренд.


4. Як налаштувати власні комбінації

Навіщо налаштовувати власні комбінації? Наприклад, ви маєте певну кількість користувачів, котрі починають оформлювати замовлення, та кидають його, не доходячи до підтвердження замовлення. Ці користувачі вже готові придбати товар, їх потрібно тільки трохи підштовхнути до цього кроку. Зробимо це за допомогою ремаркетингу.

Заходимо в Спільну бібліотеку свого облікового запису Google Ads, далі — вкладка Ремаркетинг.

Створюємо нову аудиторію, але цього разу застосуємо спеціальну комбінацію.

Спеціальна комбінація для ремаркетинга

Рис. 12 – Спеціальна комбінація для ремаркетингу

Створення аудиторії для ремаркетингу

Рис. 13 – Створення аудиторії для ремаркетингу

Обираємо аудиторію ремаркетингу, яку ми налаштували для людей, які переходять на першу сторінку процесу оформлення замовлення.

Для цього створюємо нову аудиторію ремаркетингу, використовуючи URL-адресу цієї сторінки. Вибираємо Жодна з цих аудиторій, далі — аудиторію ремаркетингу, налаштовану на людей, які перейшли на Thank-you-page. Також ми можемо вибрати всіх, хто здійснив конверсію. Зберігаємо цю комбінацію. Обираємо її як свою аудиторію в групі оголошень, яку ми створили для цієї аудиторії.

Обираємо Жодна з цих аудиторій

Рис. 14 – Обираємо Жодна з цих аудиторій

Також можна створювати власні комбіновані аудиторії з такими типами аудиторій:

  • списки клієнтів (Customer Match);
  • користувачі застосунків;
  • користувачі відео;
  • схожі аудиторії (нагадуємо, що вони перестануть підтримуватися з 1.05.2023).

Головне — подумати, що може спрацювати для вашого сайту та протестувати всі аудиторії.


Поєднання користувацьких комбінацій та тривалості реєстрації

Одна зі стратегій, яка може добре спрацювати для рекламодавців, — це так званий відкладений таргетинг.

Наприклад, ми маємо бізнес на основі підписки. Деякі користувачі одразу сплачують річну підписку, а дехто — щомісяця. І нам потрібно заохочувати їх подовжувати підписку.

Створюємо аудиторію, яка націлена на людей, що здійснили конверсію з тривалістю підписки 30 днів. Потім створюємо ще одну ідентичну аудиторію, але на 90 днів.

Далі створюємо спеціальну комбінацію з 90-денною тривалістю реєстрації та включаємо туди й аудиторію з 30-денною тривалістю. Тобто зараз ми націлені на людей, які перейшли на нашу сторінку через 30-90 днів після здійсненої конверсії.

Тривалість реєстрації також буде перетинатися з повідомленнями в оголошеннях. Якщо у вас є пропозиції, які надають користувачам 7-денну безкоштовну пробну версію, ви можете таргетувати конверсійну аудиторію через 7 днів після їхньої першої конверсії.

Проаналізуйте свій товар та воронку продажів. Користувачі можуть думати про ваш бренд через 30, 90 чи 180 днів після першого знайомства з сайтом (тобто не нехтуйте асоційованими конверсіями). Тож подумайте про відповідний текст в оголошеннях та ремаркетинг.


Ремаркетинг перегляду відео

Ремаркетинг на основі переглядів відео може залучити користувачів, які навіть не відвідували ваш сайт. Наприклад, YouTube, Meta та LinkedIn дозволяють створювати аудиторії для ремаркетингу переглядів.

На YouTube можна сегментувати людей за такими критеріями:

  • переглянули будь-яке відео з каналу;
  • переглянули певні відео;

Опція Переглянути будь-яке відео

Рис. 15 – Переглянути будь-яке відео

  • переглянули будь-яке відео (на правах реклами) з каналу;
  • переглянули певні відео (як рекламу);
  • взаємодія з каналом, включаючи відвідування, підписки та вподобання відео.

У Meta можна сегментувати людей на основі критеріїв для будь-якого відео або набору відео, які ви вибрали:

  • переглянули відео щонайменше три, 10 або 15 секунд;
  • переглянули відео на 25%, 50%, 75% або 95%.

LinkedIn дозволяє сегментувати аудиторію за переглядом відео на 25%, 50%, 75% або 95%.

Ці виокремлені аудиторії людей, які вирішили переглянути все або більшу частину відео, цілком ймовірно відвідають ваш сайт знову. Так само як й ті користувачі, котрі дивилися відео коротший проміжок часу.


Зацікавленість сторінками у соцмережах

Аудиторії залучення сторінок Facebook/Instagram, доступні в інтерфейсі метаоголошень, дозволяють в ще один спосіб фіксувати наміри користувачів за межами вашого сайту.

Якщо користувач вподобав або прокоментував публікацію у Facebook, він демонструє певний рівень зацікавленості в тому, що ви можете запропонувати.

Налаштування ремаркетингу в Facebook

Рис. 16 – Налаштування ремаркетингу в Facebook (джерело)

Наразі ви можете таргетувати людей за такими критеріями:

  • люди, які вподобали або підписані на вашу сторінку;
  • всі, хто взаємодіяв з вашою сторінкою;
  • усі, хто відвідав вашу сторінку;
  • люди, які взаємодіяли з будь-яким дописом або оголошенням;
  • люди, які натиснули будь-яку кнопку із закликом до дії;
  • люди, які надіслали повідомлення на вашу сторінку;
  • люди, які зберегли вашу сторінку або публікацію.

Крім того, можна комбінувати ці критерії, щоб включати/виключати людей з цільової групи.

LinkedIn дозволяє повторно націлюватись на людей, які взаємодіяли з окремими рекламними оголошеннями.

Спробуйте створити нові аудиторії та протестувати їх. Обов’язково протестуйте аудиторію на основі залучення та відвідування сайту. Користувачі соціальних платформ так само перспективні, як і аудиторії, створені за допомогою Пікселя. Тож не нехтуйте ними.


5. Як оптимізувати ремаркетингові кампанії

Оптимізація в ремаркетингу має кілька різних форм:

  • Тестування реклами.

Користувачі з аудиторій ремаркетингу вже знайомі з вашим брендом. Їх потрібно заохотити на покупку. Тестуйте різні тексти оголошень, CTA, зображення тощо.

  • Тестування індивідуальних комбінацій.

Спробуйте потестувати різні комбінації категорій ремаркетингу. Оголошення для відвідувачів, які відвідали сайт від 7 до 30 днів тому, можуть не спрацювати для користувачів, які відвідали його від 30 до 60 днів тому.

  • Тестування обмеження частоти.

Обмеження частоти потрібне, аби не дратувати користувачів та максимально збільшити кількість зацікавлених відвідувачів сайту. Відстежуйте розмір аудиторії в поєднанні з кількістю показів, які отримують групи ремаркетингових оголошень. Можливо, зараз саме час переглянути встановлені ліміти показу оголошень.

  • Тестування ставок.

У кампаніях ремаркетингу також варто контролювати частку показів. При досягненні IS 100%, ви можете почати дратувати користувачів. Тому відстежуйте свої ставки як на предмет економічної ефективності та повернення інвестицій, так і на предмет частки показів.

  • Тестування цільової сторінки.

Користувач, якого ви намагаєтесь повернути на свій сайт, уже знайомий з вашим товаром. Тому можна спробувати поекспериментувати з перенаправленням його на ту саму сторінку, але в абсолютно нове місце. Чи орієнтовані ваші оголошення на тих, хто вже був на сайті раніше? Або ж ви ставите на цільовій сторінці питання, на які попередній відвідувач сайту вже знає відповідь. Протестуйте це, щоб з’ясувати, який тип контенту має найбільший відгук у відвідувачів.


Висновок

Ремаркетинг працює з вже теплою аудиторією — тією, котра вже знайома з брендом, адже відвідувала сайт компанії. Цих відвідувачів доцільно перенаправляти на ту сторінку, з котрої вони залишили сайт. Тобто, якщо це була сторінка товару, то їх можна туди й перенаправити з реклами. Однак, якщо ви плануєте запропонувати цій аудиторії якусь спеціальну пропозицію (наприклад, знижку на товар), то потрібно створити цю спеціальну цільову сторінку, яка відображатиме вашу пропозицію. Бо якщо ці люди повернуться на сайт і не побачать нічого про обіцяну в рекламі пропозицію (обіцяної знижки на товар не буде), вони, швидше за все, покинуть ваш сайт з розчаруванням.

Зробіть креативні оголошення, націлені на виокремлені аудиторії, щоб звернутися до кожного потенціального користувача. Запускайте кампанії та починайте їх тестувати.


Списки ремаркетингу банер

Списки ремаркетингу для пошукової реклами

Smart Shopping - Performance Max

Як перейти зі Smart Shopping до Performance Max. Досвід та результати ITForce

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.