замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
596
5

Беремо найкраще з досвіду закордонних колег. Сьогодні наводимо переклад статті з searchenginejournal.com.

Списки ремаркетингу — це потужний інструмент для всіх типів кампаній Google Ads, але особливо для реклами в Пошуку Google.

З огляду на неминучі оновлення щодо конфіденційності реклами, списки ремаркетингу є важливою частиною будь-якої PPC-стратегії. Ремаркетинг дозволяє націлити рекламу на конкретну аудиторію, яка вже знайома з брендом, щоб максимізувати рентабельність рекламних витрат (ROAS).

Шлях споживача може мати незліченну кількість точок дотику до здійснення покупки. І кожен дотик може стати вирішальним на користь купівлі.

Розглянемо 10 креативних та дієвих прикладів використання списків ремаркетингу для пошукових оголошень (RLSA) для залучення потенційних клієнтів на різних етапах їхнього шляху до покупки. Стратегії розбиратимемо від початку шляху клієнта до завершальної конверсії.


Стратегії ремаркетингу на початку воронки та підвищення поінформованості користувачів

Ці 3 стратегії ремаркетингу охоплюють основи маркетингу на початку послідовності й використовують різні типи кампаній, щоб допомогти використовувати ваші RLSA.


1. Користувачі з YouTube

Орієнтуйтеся на користувачів, які долучилися до відеокампанії на YouTube, і заохочуйте їх до дії. Якщо ви пробували рекламу на YouTube у будь-якій формі та не змогли визначити чи кількісно оцінити результат, тоді ця стратегія може вам підійти.

Реклама на YouTube – це чудовий спосіб підвищити обізнаність про продукт, послугу чи бренд, але як спонукати нового користувача до дії після першої точки контакту з ним?

В Налаштуваннях увійдіть до списків ремаркетингу. Google Ads дозволяє створювати різні типи списків ремаркетингу на основі ваших відео на Youtube. Існує 2 ключові вимоги для використання цього типу списків:

  • ці списки можна використовувати лише в інших кампаніях на YouTube або в Пошуку, але не в контекстно-медійній мережі;
  • канал YouTube повинен бути пов’язаний з акаунтом Google Ads.

Щоб налаштувати списки ремаркетингу YouTube, перейдіть до Інструменти та налаштування > Загальна бібліотека > Менеджер аудиторії.

В Менеджері аудиторій натисніть кнопку +, щоб почати сегментувати списки ремаркетингу на YouTube.

Створення аудиторії Глядачі YouTube

Рис. 1 – Створення аудиторії Глядачі YouTube

Звідси Google пропонує безліч варіантів, щоб почати використовувати залучення ваших відео на YouTube для ремаркетингу. Ці варіанти включають залучення від:

  • перегляди відео;
  • підписки на канал;
  • відвідування каналу;
  • лайки відео;
  • додавання відео в плейлист;
  • шери відео.

Крім того, ви можете сегментувати далі, щоб зробити списки ремаркетингу максимально конкретними:

Сегментування за переглядом відео

Рис. 2 – Сегментування за переглядом відео

Щоб використовувати ці новостворені списки ремаркетингу на YouTube, спробуйте спочатку додати їх до чинних пошукових кампаній як Тільки спостереження, щоб зрозуміти, чи будуть ці користувачі більш схильні взаємодіяти з вашими кампаніями порівняно з тими користувачами, хто не бачив ваших відеороликів на YouTube.

Якщо піти далі, ви можете створювати нові пошукові кампанії, спеціально націлені на цих користувачів. Перевага полягає в тому, що ви можете надавати різні меседжі тим користувачам, які вже взаємодіяли з вашим брендом.


2. Виключіть низькоякісний або нерелевантний трафік з пошукових кампаній

Якщо ви запускали будь-який тип інформаційної кампанії, то, швидше за все, спостерігали зростання загального трафіку, включаючи нерелевантні сторінки або низькоякісних відвідувачів.

Що ми вважаємо неякісними або нерелевантними сторінками?

  1. Будь-яка сторінка, яка не призведе до покупки, наприклад:
  • сторінка вакансій;
  • сторінка для інвесторів;
  • розмістіть рекламу на нашій сторінці;
  • сторінка обслуговування клієнтів.
  1. Користувачі, які залишалися на сайті менше ніж 1 секунду.

Виключення цих типів відвідувачів сайту з самого початку може допомогти зробити ваші зусилля з ремаркетингу більш рентабельними в довгостроковій перспективі.


3. Створюйте схожі аудиторії на основі власних сторонніх даних

Нагадуємо, що схожі аудиторії перестануть підтримуватися з 1 травня 2023google-seo.pro. Та протестувати цей спосіб можна.

Використання аудиторій за інтересами, які враховують когось із верхньої частини послідовності для вашого продукту чи послуги, може бути непростим, особливо якщо ви малий бізнес або маєте обмежений бюджет на рекламу.

Може скластися враження, що у вас не так багато можливостей охопити нових користувачів, не платячи за це багато грошей. Але чи замислювалися ви коли-небудь про використання ваших найцінніших активів для підвищення поінформованості аудиторії?

Використання власних даних для створення Lookalike-аудиторії дає вам більше важелів впливу, ніж сторонні дані, такі як аудиторії за інтересами Google, щоб охопити однодумців користувачів, яким уже подобається ваш бренд.

Щоб створити таку аудиторію, ви можете розглянути кілька варіантів:

  • Створіть список ремаркетингу попередніх покупців за допомогою Google Ads або Google Analytics.
  • Завантажте список минулих покупців в Google Ads.

Залежно від розміру цих списків у вас буде можливість створити аудиторію Lookalike і використовувати її для YouTube, медійної чи пошукової мережі.

У прикладі нижче показано, як виглядає список ремаркетингу на основі URL-адреси завершеної покупки, створений в Google Ads:

Створення списку ремаркетингу попередніх покупців

Рис. 3 – Створення списку ремаркетингу попередніх покупців

Автору подобається використовувати Google Analytics при створенні списків ремаркетингу, тому що у вас є набагато більше варіантів сегментації або фільтрації, щоб бути настільки конкретними, наскільки вам потрібно.

Нагадуємо, що ваш сайт має бути пов’язаний з акаунтами Google Analytics та Google Ads.


Стратегії ремаркетингу на етапі розгляду покупки

Ці 4 стратегії ремаркетингу допомагають швидше перевести користувача з етапу розгляду до етапу покупки, за допомогою різних стратегій призначення ставок та пропозицій.

Коригування ставок працює не тільки з ручним призначенням ставок, а й з деякими автоматичними стратегіями. Наприклад, зі стратегією Максимум кліків.


4. Підвищення ставок для відвідувачів сайту, які ще не зробили покупку

Простий спосіб залучити «гарячих» користувачів до чинних пошукових кампаній — просто збільшити ставку для цих користувачів. Вам не потрібно створювати окремі кампанії для цих користувачів, якщо ви цього не хочете. Сегментація цих користувачів і маніпулювання ставками для них дозволяють тримати під контролем управління акаунтом.

Щоб використовувати цю стратегію, спочатку потрібно створити список ремаркетингу користувачів, які ще не здійснили покупку. Ви можете використовувати кваліфікацію тільки для включення людей, які:

  • дійшли до оформлення замовлення;
  • відвідали певну кількість сторінок;
  • провели певну кількість часу на сайті;
  • відвідали певні категорії/сторінки товарів з високою вартістю.

Після того, як ви їх створили, настав час додати їх до чинної пошукової кампанії та підвищити ставку. Це означає, що ви готові платити більше за їхні кліки, оскільки вони вже певним чином взаємодіяли з вашим брендом.

Як це зробити?

У пошуковій кампанії перейдіть до розділу Аудиторії зліва. У цьому прикладі автор налаштовує аудиторію на рівні кампанії, але ви також можете налаштувати її на рівні групи оголошень. Переконайтеся, що ви вибрали Спостереження, щоб ви могли захопити інших нових користувачів, які дізнаються про ваш бренд.

Налаштування нової аудиторії на рівні кампанії

Рис. 4 – Налаштування нової аудиторії на рівні кампанії

Після того, як ви додали відповідний список ремаркетингу, настав час збільшити коригування ставки. На вкладці Аудиторії ви побачите доданий список ремаркетингу. У стовпчиках ви побачите Коригування ставки. Виберіть іконку з олівцем, щоб змінити ставку так, як ви вважаєте за потрібне. У цьому прикладі автор збільшує ставку на 15%.

Коригування ставки для нової аудиторії

Рис. 5 – Коригування ставки для нової аудиторії

Після внесення цієї зміни постійно перевіряйте ефективність аудиторії та визначте, чи потрібно змінювати ставки на основі ефективності.


5. Підвищення ставок для користувачів, які здійснили мікроконверсію

Ця стратегія схожа на наведений вище приклад, за винятком типу користувачів, на яких ви хочете націлитися. Якщо користувач здійснив мікроконверсію будь-якого типу, він, швидше за все, є тим «гарячим» користувачем, який зробить покупку.

Якими можуть бути приклади мікроконверсій? Залежно від вашого продукту або послуги, вони можуть включати:

  • підписка на електронну розсилку або інфолисти;
  • завантаження електронної книги;
  • реєстрація на вебінар;
  • запит на демоверсію.

Ці типи конверсій свідчать про те, що користувач готовий й далі розглядати товари бренду як такі, котрий він здатен придбати. Підвищуючи ставку в пошукових кампаніях для цих користувачів, ви говорите, що готові платити більше за їхні кліки, оскільки вони з більшою ймовірністю здійснять конверсію.

Процес налаштування цієї стратегії такий самий, як і в попередньому випадку, за винятком створення списку ремаркетингу на основі досягнення цих мікроконверсій.


6. Протестуйте стратегію Максимальна цінність конверсії за допомогою користувачів, які покинули кошик

Для цієї стратегії ремаркетингу потрібно створити окрему кампанію, націлену лише на тих, хто залишив кошик.

Ви можете запитати, чому б просто не використовувати стратегію Максимальна цінність конверсії для всіх? Якщо ви коли-небудь тестували стратегію призначення ставок Максимальна цінність конверсії в Google Ads, ви точно знаєте, чому.

Причини, з яких автор не рекомендує використовувати її для всіх кампаній, такі:

  • рекламодавець не може встановити жодних максимальних граничних значень;
  • не всі користувачі готові до покупки.

Сегментуючи пошукову кампанію спеціально для тих, хто покинув кошик, ви можете протестувати цю стратегію ставок на нижчому порозі — і з найбільш зацікавленими (обізнаними про ваш бренд чи товар) користувачами, які, найімовірніше, зроблять покупку.

Як і в наведених вище прикладах, ця стратегія повідомляє Google, що ви готові бути більш гнучкими в тому, скільки ви платите за те, щоб хтось здійснив покупку. А що може бути кращим способом перевірити це, ніж користувачі, які майже були готові здійснити покупку?

Щоб запустити цю стратегію, спочатку потрібно створити список ремаркетингу Користувачі, які покинули кошик. Це виглядатиме по-різному для кожного, але, ймовірно, воно буде засноване на URL-адресі та його можна буде створити в Google Analytics або Google Ads.

Після того, як список створено, настав час налаштувати нову пошукову кампанію. Ця кампанія може дублювати будь-яку іншу пошукову кампанію. Просто переконайтеся, що ви виключили список користувачів, які покинули кошик, з тієї кампанії, яка вже існує. Бо кросовери нам не потрібні.

Створюючи нову кампанію, саме тут ви встановлюєте стратегію ставок Максимальна цінність конверсії в Налаштуваннях.

Налаштування нової кампанії Максимальна цінність конверсії

Рис. 6 – Налаштування нової кампанії Максимальна цінність конверсії

Google Ads дає можливість встановити цільовий показник рентабельності рекламних витрат, що дає певний контроль над ефективністю кампанії. Залежно від того, наскільки гнучким є ваш маркетинговий бюджет, можете залишити цю графу порожньою або встановити цільовий показник.

Якщо ви встановлюєте цільовий показник ROAS, переконайтеся, що не встановлюєте його занадто високим одразу. Інакше кампанія не зможе ефективно навчатися.


7. Створюйте пропозиції на основі часової шкали взаємодії користувача

Чи знали ви, що можете створити той самий список користувачів для ремаркетингу, але сегментувати їх за кількістю днів?

Скажімо, у вас є користувач, який покинув кошик, і ви хочете підштовхнути його до покупки якнайшвидше. Можливо, ви готові надати йому більшу знижку, оскільки покупка все ще була новою в їхній свідомості. Якщо вони все ще не придбали товар протягом 3 днів, ви можете надати їм знижку, але не таку велику, як у першій пропозиції.

Через 7 днів ви все ще хочете, щоб вони пам’ятали про ваш продукт, але знижка або пропозиція може знову змінитися, оскільки вони так довго чекали. Тож, як же налаштувати цю стратегію?

По-перше, потрібно створити 3 різні списки ремаркетингу (лише для цього прикладу). Створіть аудиторії тих, хто покинув кошик, з інтервалом в 1 день, 3 дні та 7 днів.

В Google Ads ви просто змінюєте тривалість членства для кожного списку. Приклад того, як змінити цей параметр під час створення списку:

Налаштування тривалості членства для спецпропозицій

Рис. 7 – Налаштування тривалості членства для спецпропозицій

Після створення цих списків автор рекомендує налаштувати різні групи оголошень для кожного списку. Знадобляться різні групи оголошень, оскільки пропозиція буде відрізнятися для кожного списку.

Останній важливий елемент націлювання на тих, хто покинув кошик, — це виключення покупців з вашої кампанії. Це можна зробити на вкладці Аудиторії вашої кампанії й додати список ремаркетингу Покупці як виняток.


Стратегії ремаркетингу після покупки

Після того, як користувач зробив покупку, це не обов’язково кінець його користувацького шляху!

Ці стратегії ремаркетингу дозволяють колишнім покупцям стати вашим найціннішим активом, а повторним покупцям — стати адвокатами бренду.


8. Перехресне просування інших продуктів на основі купівельної поведінки користувача

Один з найкращих способів створити постійного покупця — порекомендувати додаткові продукти на основі покупки користувача.

Наприклад, ви продаєте косметику, і користувач щойно придбав у вас свій перший тюбик помади та туші для вій. Ефективна стратегія ремаркетингу включатиме створення списків минулих покупців, сегментованих за категоріями товарів. Це дає змогу перехресно просувати інші продукти та виключити ті, які вони щойно придбали.

У цьому прикладі ви можете створити список ремаркетингу користувачів, які купували помаду або туш для вій. Потім ви можете використовувати цей список для ремаркетингу таких продуктів, як тональний крем або тіні для повік, щоб заохотити до повторної покупки. Ці списки та стратегії добре працюватимуть у динамічних ремаркетингових оголошеннях або Google Shopping Ads. Оскільки ці продукти набагато помітніші, ви захочете використовувати ці типи кампаній на свою користь.


9. Виключіть попередніх покупців, щоб максимізувати ефективність витрат

Як згадувалося в стратегії №7, вам потрібно виключити попередніх покупців з поточних кампаній, щоб максимізувати ефективність витрат.

Прикладом відкладеного ремаркетингу є те, що користувач бачить рекламу продукту, який він вже придбав. Це не лише дратує користувача, але й означає, що ви витрачаєте цінні маркетингові гроші на людей, які вже зробили покупку. Звичайно, бувають випадки, коли ви не хочете виключати попередніх покупців, особливо якщо ваш продукт купується повторно. Але в цих прикладах ваші пошукові кампанії, швидше за все, націлені на нових користувачів.

Щоб виключити попередніх покупців, перейдіть до Аудиторії зліва від кампанії та знайдіть таблицю Винятки.

Виключення попередніх покупців з аудиторії

Рис. 8 – Виключення попередніх покупців з аудиторії

Спробуйте цей спосіб та подивіться, чи принесе він потрібний ефект.


10. Створіть адвокатів бренду з чинних цінних клієнтів

Правду кажуть, що ваші клієнти — ваші найкращі адвокати. Вони довірилися вам, щоб ви надали їм цінний продукт або послугу, яку вони знають та якій довіряють.

Тож, як перетворити їх на адвокатів?

Ця стратегія ремаркетингу все ще передбачає використання того самого списку попередніх покупців. Кілька різних варіантів, які ви потенційно можете запропонувати попереднім покупцям:

  1. створіть реферальну програму та надавайте знижки за кожну покупку;
  2. пропонуйте знижки на основі надання позитивного публічного відгуку (у соцмережах, на сайті тощо).

Те, що хтось купив у вас 1 раз, ще не означає, що він стане вашим постійним клієнтом. Іноді потрібна додаткова мотивація, щоб захотіти зробити покупку знову. Знижки за лояльність або реферальні знижки — це дієвий спосіб утримати чинних клієнтів, які повертаються до вас, а також використовувати їхні власні реферальні механізми для залучення нових клієнтів (наприклад, за кожного нового залученого користувача чинним клієнтом ваш клієнт отримує бали, котрі перетворюються на грошову знижку).

Створення реферальних програм — це недорога та ефективна багатоканальна стратегія підвищення поінформованості, яка є взаємовигідною для обох сторін — бренду та клієнта.


Висновок

Ремаркетинг не є універсальною стратегією. Сьогодні він вимагає вдумливості, тактовності та сегментації, щоб бути успішним.

Нестандартне мислення щодо стратегій ремаркетингу може призвести до економічно ефективнішої реклами, вищої рентабельності інвестицій у рекламу та швидшого зростання, якщо ви їх правильно використовуєте. Іноді сила ремаркетингу полягає в налаштуванні списку та сегментації кампанії.


Ремаркетинг банер

Посібник з ремаркетингу Google Ads

Smart Shopping - Performance Max

Як перейти зі Smart Shopping до Performance Max. Досвід та результати ITForce

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.