
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
У 2019 році Google заявив про створення «пісочниці конфіденційності», оголосивши на весь світ, що незабаром сторонні файли cookie припиняють підтримку. Масштабна кампанія була запланована на 2022.
Файл cookie — це фрагмент даних, який зберігає інформацію про користувача сайту, коли той заходить на нього через браузер.
Насправді cookies зберігають дуже великий обсяг даних для відвідувачів:
Дедалі більше користувачів незадоволені тим, що сайти хоч і повідомляють про використання cookies, але у разі відмови більшість платформ просто обмежують доступ. Виходить, що користувачі в будь-якому випадку змушені відкривати доступ до конфіденційних даних, і компанії вільно розпоряджаються ними.
Коли тільки в мережі з'явилися новини, що сторонні файли cookie у Google Chrome зникнуть, ми написали про те, як це вплине на контекстну рекламу.
Для власників бізнесу та рекламодавців повністю зміниться підхід до роботи. І ось чому:
У 2021 році Chrome відстрочив процес та припинення підтримки сторонніх файлів cookie перенесли на середину 2023 року.
Якщо ваша компанія ще не почала готувати свій сайт до змін у браузері — час ще є!
Сам Google Chrome, коментуючи впровадження нових технологій у браузер, заявляє, що галузь змінюється, а брендам і маркетологам потрібні конкретні рішення, щоб підготуватися до змін. Вони рекомендують:
Тепер подібніше.
Побудова імені бренду — довгостроковий процес, при якому ви, як власник бізнесу, маєте постійно транслювати свої ідеали через товари, послуги, відкриті майданчики, соціальні мережі тощо.
Рис. 1 – Дослідження Boston Consulting Group
Чим прозоріше ваша поведінка онлайн, тим довірливішими будуть ваші стосунки з користувачами. Відповідно, вони не будуть замислюватися, чи можна довірити цій компанії інформацію про себе через файли cookie. Люди будуть спокійно реєструватися, надавати інформацію про себе, знаючи, що ви надійна компанія.
Важливо пам’ятати про конфіденційність та повідомляти, з чим погоджуються споживачі. Перевірте, чи дійсно ваша політика конфіденційності написана зрозуміло і відповідає останнім змінам, розповідайте, як люди можуть контролювати свої дані, у тому числі про те, як відмовитися або подати запит на видалення інформації.
Переконайтеся, що ваші первинні дані очищені, добре підтримуються та підключені до ваших внутрішніх систем. Це допоможе вам уникнути будь-яких операційних збоїв, оскільки сторонні дані поступово видаляються.
Boston Consulting Group на замовлення Google провели дослідження та з’ясували, що маркетологи, які використовують унікальні дані з перших рук, отримують дохід від одного розміщення реклами, комунікації або охоплення вдвічі більше.
Глобальный тег (gtag.js) — це загальний тег, який підтримує всі сервіси Google: Менеджер кампаній, Google Рекламу, Дисплей та Відео 360, Google Аналітику, Пошукову рекламу 360.
Достатньо додати тег на всі сторінки сайту, і ви аналогічно файлам кукіс отримуватимете інформацію про відвідувачів вашого майданчика, що підвищить точність вимірювань онлайн-конверсій.
Рис. 2 – Додавання глобального тегу Google
Використання тега допоможе оптимізувати кампанії цифрового маркетингу.
Час не повернеться назад. Користувачі переживатимуть про конфіденційність своїх даних ще більше. У вас просто не буде іншого виходу, як працювати з їхніми даними чесно та прозоро.
Наприклад, маркетологи можуть захотіти купити набори даних або використовувати інструменти реклами на основі ідентифікації. Варто замислитись, чи правильний цей вибір, і як це позначиться на імені бренду.
Настав час працювати у довгострокову перспективу: інвестувати у побудову довірчих відносин із клієнтами, у сильну стратегію використання власних даних та забезпечення конфіденційності в інтернеті.
Багатьом компаніям вдалося скоротити затримки продажів, підвищити операційну ефективність та лояльність клієнтів завдяки своїм інвестиціям у конфіденційність.
джерело – блог Google
Розглянемо приклад європейської компанії E.ON — постачальника енергетичних послуг у Європі.
У 2018 році, коли активно почалися розмови про заборону використання сторонніх файлів cookie, E.ON провели дослідження та визначили, що не всі відвідувачі їхнього сайту дають згоду на обробку своїх персональних даних через cookies. Через що виникали проблеми з виміром залученості та продуктивності.
«Ми покладалися на повні набори даних з нашого веб-сайту і ці дані допомогли нам забезпечити ефективні онлайн-кампанії. Тож це швидко стало для нас великою проблемою», — Олена Салдерн, керівник відділу маркетингу ефективності та аналізу онлайн-маркетингу E.ON.
Керівництво вирішило викорінити проблему захисту даних на ранній стадії. Розуміння того, що обробка даних користувача впливає на весь шлях клієнта: від чекбоксу згоди на головній сторінці до вимірювання та оптимізації кампанії, дало можливість величезній команді E.ON повністю перевірити та перезапустити весь процес.
До команди увійшли фахівці із захисту даних, розробки, дизайну, маркетингу та цифрових продажів. Допомагали й зовнішні партнери, і сторонні агенції. Команда розробила нову стратегію, яка увімкнула:
Рис. 3 – Як працюють розширені конверсії
Етапи тестування та першого запуску вже позаду, тепер команда працюватиме над покращенням. Як заявила керівниця відділу аналітики даних в E.ON Франциска Ейкхофф, компанія почне застосовувати зібрані та структуровані дані, а також створювати та розгортати кампанії на їх основі, орієнтовані на конфіденційність клієнтів.
Рис. 4 – Стратегія компанії E.ON
Тепер ви знаєте, з чого можна почати змінювати свій ресурс та своє ставлення до захисту конфіденційних даних користувачів.
На сьогодні Chrome — найпоширеніший браузер у світі, ним користуються 300 мільйонів людей, і це становить 63% світового ринку. Якщо вже Google оголосив, що стороннім cookies не бути в браузері, то рано чи пізно це станеться. Краще підготуватися заздалегідь, ніж зазнати колосальних збитків.
Раніше Google повідомляли, що коли сторонні файли cookie Chrome зникнуть, їм на зміну прийде новий алгоритм FLoC. Ми розповідали про його особливості d минулій статті.
25 січня Google оголосив про випуск нової пропозиції Topics.
Topics скануватиме історію пошуку браузера й зберігатиме собі інтереси, групуючи їх за темами. Дані зберігатимуться три тижні, а старі теми видалятимуться.
Поки відомо, що кількість тем буде обмежена до 300, але згодом Google планує збільшити їхню кількість. Також відомо, що особисті дані, наприклад, стать або національність, не зберігатимуться.
Рис. 5 – Принцип роботи Topics
Теми на вашому пристрої будуть скануватися без використання сторонніх серверів, це стосується навіть серверів Google. Наприклад, ви заходите на сайт, що підтримує Topics API, алгоритм вибирає три теми зі збережених у браузері (по одній темі за останні три тижні) та ділиться отриманою інформацією з рекламними партнерами.
На думку розробників Google, Topics більш прозорий, адже користувачі завжди зможуть переглянути у своєму браузері теми, які їм присвоєні, відредагувати списки тем, видаляти дані або вимкнути Topics API, на відміну від механізму відстеження, такого як сторонні файли cookie.
Розробники обіцяють якнайшвидше запустити тестову версію Topics API, призначену тільки для розробників.
Отже, на сьогодні Chrome — найпоширеніший браузер у світі, ним користуються 300 мільйонів людей, і це становить 63% світового ринку. Якщо вже Google оголосив, що стороннім cookies не бути в браузері, то рано чи пізно це станеться. Краще підготуватися заздалегідь, ніж зазнати колосальних збитків.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.