
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Якщо у вас є конкретна, обмежена часом, ціль, наприклад, акція на певний товар або старт нової програми навчання, ви можете створити окрему сторінку, на яку запустите платну рекламу. Користувачі, що потрапили на цю сторінку, діють — купують товар. Такі сторінки називають цільовими (посадковими) чи лендінг-пейджами.
Щоб клієнт здійснив швидку покупку, на сторінці не повинно бути багато інформації, що відволікає. Цільові сторінки вважаються частиною шляху користувача та відіграють свою значну роль у просуванні. Багато маркетологів вважають, що такі сторінки — це двигун комплексної контент-стратегії.
Landing page або цільова сторінка — це окрема сторінка з унікальним доменом або просто сторінка на сайті, на яку можна потрапити з будь-якого джерела. Наприклад, перейшовши за посиланням з email.
Так маркетологи одеського розважального комплексу Gagarinn для залучення бажаючих відсвяткувати Новий рік у їхньому ресторані створили окрему сторінку зі схожим доменним ім’ям. Просувають вони цю сторінку через соціальні мережі та за допомогою пошукової реклами. На основному сайті немає згадки про цю цільову сторінку.
Рис. 1 – Сайт gagarinn.com та окрема цільова сторінка для броні місць на новий рік newyear.gagarinn.com
Завдання цільової сторінки виключно спрямовано на досягнення результату. Її основна мета — це стимулювати користувачів на вчинення дії, тому нічого не повинно їх відволікати від цього.
Лендінги створюються для будь-яких цілей. Найчастіше маркетологи використовують лендинг-пейджі для реклами в пошуковій системі або в соціальних мережах.
Можна створити лендинг і для цілей SEO, щоб, наприклад, залучити органічний пошуковий трафік. Все залежить від ніші послуги та конкуренції у вибраній тематиці.
Є 2 шляхи.
Користувач шукає цікаву для нього інформацію і потрапляє на ваш лендінг. Це називається органічний пошук, при якому користувач серед усіх сторінок знайшов саме вашу.
Дуже важливо, щоб на цільовій сторінці були:
Це створить сприятливий імідж надійної компанії.
Компанія просуває свій бренд на різних майданчиках, використовуючи цільову сторінку. При переході користувача за посиланням з листа на електронну пошту або з реклами в соціальних мережах оплачується клік на рекламне оголошення, це і є трафік, що оплачується. Такий трафік сприяє високій відвідуваності сторінки, тому вона має повністю задовольнити потреби користувачів.
Уважний читач скаже, що описані вище факти про цільову сторінку дуже нагадують головну домашню сторінку. Частково так і є, але існує одна найбільш вагома відмінність.
Цільова сторінка створена, щоб отримати конверсії.
Домашня ж сторінка — це точка входу. Як правило, на ній багато різної інформації, щоб перенаправити користувача на потрібний розділ (сторінку).
Цільова сторінка | Головна сторінка |
Створена для вчинення певної дії | Перенаправляє на іншу сторінку |
Переслідує одну мету | Служить для загальної впізнаваності бренду та знайомства користувачів із компанією |
Має обмежені функціональні можливості | Має більш широкі можливості (кілька посилань та точок входу) |
Схожа на рекламну вкладку у журналі | Нагадує обкладинку глянцевого журналу |
Переслідує лише конкретні комерційні цілі | Є вершиною воронки |
Чи може головна сторінка бути посадковою?
Краще цього не робити, хоча на практиці ми зустрічали різні варіанти. Наприклад, у вас невеликий або взагалі односторінковий сайт, створений спеціально, щоб збирати електронні адреси або отримувати підписки. По суті в цьому випадку головна сторінка і є посадковою.
Багатосторінковий сайт також можна побудувати за принципом лендінгу: кожна сторінка створена під конкретне завдання, і кожна сторінка може мати індивідуальний дизайн. Часта практика, що на великих сайтах створюються цільові сторінки під акцію чи свято.
Як просувати односторінкові лендінги, читайте у нашому блозі.
Стиснена, рекламна, вірусна сторінки, екран-заставка — все це типи цільових сторінок. Однак для конверсії потрібна наявність контактної форми або переходу на іншу сторінку, де і буде здійснюватися дія.
Виходячи з цього є два основних типи посадкових сторінок:
На скріншотах ви бачите рекламу онлайн освітньої платформи Busuu. Нижче знаходяться дві цільові сторінки лідогенерації, при цьому кожна з них спрямована на певну конверсію.
Перейшовши за посиланням зліва, вам відкриється англомовний лендінг, в якому описані всі переваги та можливості використання програми. На першому екрані лендінгу знаходиться заклик до дії (CTA) та кнопка для безкоштовної реєстрації.
Рис. 2 – Лідогенерація за кнопкою безкоштовної реєстрації на англомовному лендингу
Перейшовши за посиланням праворуч, вам відкриється російськомовний лендінг, що рекламує десктопну програму навчання. Також на першому екрані ви побачите CTA та кнопку реєстрації.
Рис. 3 – Лідогенерація за кнопкою реєстрації на російськомовному лендінзі
На сторінці лідогенерації є спеціальна контактна форма для введення електронної пошти. Форма може розташовуватися вгорі сторінки (TOFU), усередині (MOFU) чи самому низу (BOFU). Розташування кнопки, що веде на збір лідів, залежить від того, на якій частині воронки продажів знаходиться ваш користувач.
Тепер детальніше розберемося, що означає TOFU – MOFU – BOFU і як це впливає на конверсії.
У маркетингу TOFU – MOFU – BOFU — це абревіатури, що описують шлях клієнта. Оскільки поведінка користувачів змінюється в міру їхнього поінформування про вашу компанію, то і для кожного етапу слід використовувати відповідну інформацію. Застосовуючи практику до цільових сторінок, можна розміщувати контактну форму в самому верху лендингу, всередині та вкінці.
TOFU — це початок вирви. Тут користувач знайомиться із продуктом. Розміщення генерації лідів на самому верху сторінки підходить:
Наприклад, блогер та дизайнер створила лендінг для просування свого івенту. На початку вона пропонує забрати квиток. Зверніть увагу, не купити, а саме забрати. Після того як людина надішле свою пошту, можна вважати, що цільова сторінка для збирання лідів спрацювала та залучила потрібну конверсію.
Рис. 4 – Спеціальна пропозиція на захід для дизайнерів у верхній частині сторінки
MOFU — це вже середина шляху. На цьому етапі саме час уточнити у клієнта, йому ще актуальна пропозиція, і надати можливість заповнити контактну форму.
Наприклад, на скріншоті нижче зображено рекламу курсу в онлайн-школі, і в середині шляху, коли користувачеві відома частина інформації, він уже ознайомився з програмою, цінами, йому пропонують отримати спецпропозицію, розраховуючи на те, що незацікавлений клієнт проігнорує таку можливість.
Рис. 5 – Приваблива пропозиція для користувачів, які вже виявили інтерес та пройшли половину шляху у вирві продажів
BOFU — це кінець воронки, де залишаються потенційні клієнти. Поки користувач скролив ваш лендинг, він встиг познайомитися з вашою компанією, послугою або товаром, що просувається, зацікавитися, й, швидше за все, вже готовий зробити дію.
Так, наприклад, на лендінг курсу з HR-менеджменту в самому низу сторінки розміщено короткий заклик до реєстрації. Це спеціальний хід, щоб користувач не відчував тиску, міг засвоїти отриману інформацію та вибрати.
Рис. 6 – Наприкінці сторінки генерації лідів не потрібно тиснути на користувача, йому належить прийняти рішення
Перехідна цільова сторінка має кнопку, посилання або qr-код, які перенаправлять користувачів до цільової дії. Сторінка з переходом зазвичай передує сторінці з кошиком, сторінці продажу або сторінці вартості продукту.
Рис. 7 – Перехідна цільова сторінка ПриватБанку та Apple
Дуже часто перед тим як оформити замовлення, на сторінці переходу показані дорогі товари, щоб показати користувачам, як працює продукт, який є вибір товарів, та відгуки задоволених клієнтів.
Динамічні цільові сторінки отримали свою назву не через можливість додати відеоконтент або анімацію, а через оптимізацію контенту під користувача. Саме завдяки персоналізації інформації на лендинзі вдається досягти високих показників із залучення користувачів, оскільки люди з різних країн та міст, різного віку, та ті, що мають різні інтереси, не можуть споживати однакову інформацію. Вона просто їм не цікава.
Динамічна сторінка — працюючий варіант для інтернет-маркетинга.
На будь-яку цільову сторінку можна додати зображення, заголовки або CTA. Також сторінку можна налаштувати на показ або, навпаки, обмежити показ певного контенту для груп аудиторій.
Наприклад, освітня платформа Udemy використовує динамічні сторінки. На рис. 8 видно, як виглядає головна сторінка, коли я вперше на неї потрапила. Рис. 9 – ця ж головна сторінка виглядає абсолютно по-іншому, оскільки я зареєструвалася, заповнила свій профіль, таким чином мені пропонують вже цікавий для мене (персоналізований) контент.
Рис. 8 – Не персоналізована головна сторінка Udemy
Рис. 9 – Персоналізована посадкова головна Udemy
Як і у випадку з іншими видами просування, динамічні сторінки потрібно тестувати. Адже вам слід не просто сегментувати аудиторію теоретично, а ще перевірити, як реагує кожна аудиторія на ваш персоналізований контент.
Створення цільової сторінки вимагає серйозного усвідомлення, що це не просто чергова сторінка вашого сайту, а саме сторінка з конкретною метою.
Насамперед потрібно продумати кінцеву мету розробки, поставити питання, для чого ви створюєте цільову сторінку. А вже після цього скласти план шляху користувача та продумати зручну навігацію.
Перш ніж давати завдання веб-дизайнеру, подумайте:
Якщо ви запускаєте рекламу та виділяєте на неї бюджет, ви повинні бути впевнені, що все спрацює бездоганно. Потрібно неодноразово перевірити, чи всі точки контакту працюють на шляху від цільової сторінки до мети.
Обов’язкові елементи цільової сторінки:
УТП. Подумайте, чому ваша пропозиція така приваблива? Чим ця пропозиція краща за інших? Використовуйте УТП на самому початку, щоб швидше розповісти про унікальність пропозиції та прикувати увагу користувача.
Заклик до дії. Кнопка CTA має бути помітною та виділятися на сторінці. Багато маркетологів вважають, що заклик до дії — це найважливіший елемент сторінки. Також повторіть заклик до дії кілька разів на вашій сторінці.
Переваги пропозиції. Не розповідайте про функції, продемонструйте переваги. Користувачеві все одно, скільки сил ви вклали у свою розробку. Його турбує те, як він почуватиметься.
Відгуки. Позитивні відгуки завжди викликають довіру, завдяки якій ви продасте більше товарів та послуг. Люди люблять використовувати чужий позитивний досвід, адже він гарантує якість товару і той факт, що їх не обдурять.
Рис. 10 – Обов’язкові елементи цільової сторінки
Зараз ми детальніше розглянемо наявність цих елементів на цільовій сторінці компанії Evernote.
УТП полягає у вирішенні проблеми людей, які не можуть керувати своїм часом. Маркетологи використовували гучний заклик до дії «наведіть лад у своєму житті».
Зелена кнопка на білому тлі лендінга дуже помітна. В очах користувача виникає логічний ланцюжок, «щоб був порядок у житті, потрібно зареєструватися». Зробивши буквально два скрола сторінки вниз, користувачеві на очі трапляються відгуки від таких компаній, як Forbes, Inc. Magazine та інших. Їхній позитивний досвід має вплинути, тому що відразу після відгуків слідують тарифні плани та повторення заклику до дії.
Рис. 11 – Скріншот елементів на цільовій сторінці Evernote
Відмінний приклад мінімалістичного дизайну цільової сторінки сервісу Duolingo.
Рис. 12 – Скріншот елементів на цільовій сторінці Duolingo
Користувача нічого не відволікає, він одразу розуміє, що вивчити мову можна безкоштовно та весело.
Якщо ми будемо шукати «кращий додаток для створення нотаток», то Evernote опиниться у лідерах пошукової видачі навіть без реклами, оскільки використовує мета-заголовок, який безпосередньо посилається на запит. Тобто заголовок цільової сторінки перегукується із запитом.
Серед усіх запропонованих варіантів тільки Evernote — реальний сервіс, а решта варіантів у пошуковій видачі — просто добірки.
Рис. 13 – Результати пошуку за запитом «кращий додаток для створення нотаток
Ви можете використовувати спеціальні послуги, такі як Ahrefs, для створення сторінки, націленої на ключове слово. Подібні інструменти пропонують семантику для включення ключових слів на сторінку та покупку домену для таргетингу.
Пропонуємо 8 способів покращити свою цільову.
Якщо у вас залишилися питання щодо використання цільових сторінок у просуванні вашого бренду — пишіть їх у коментарях або залишайте заявку на консультацію. Ми завжди раді вам допомогти!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.