замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
93
1

Якщо у вас є конкретна, обмежена часом, ціль, наприклад, акція на певний товар або старт нової програми навчання, ви можете створити окрему сторінку, на яку запустите платну рекламу. Користувачі, що потрапили на цю сторінку, діють — купують товар. Такі сторінки називають цільовими (посадковими) чи лендінг-пейджами.

Щоб клієнт здійснив швидку покупку, на сторінці не повинно бути багато інформації, що відволікає. Цільові сторінки вважаються частиною шляху користувача та відіграють свою значну роль у просуванні. Багато маркетологів вважають, що такі сторінки — це двигун комплексної контент-стратегії.


1. Що таке цільова сторінка?

Landing page або цільова сторінка — це окрема сторінка з унікальним доменом або просто сторінка на сайті, на яку можна потрапити з будь-якого джерела. Наприклад, перейшовши за посиланням з email.

Так маркетологи одеського розважального комплексу Gagarinn для залучення бажаючих відсвяткувати Новий рік у їхньому ресторані створили окрему сторінку зі схожим доменним ім’ям. Просувають вони цю сторінку через соціальні мережі та за допомогою пошукової реклами. На основному сайті немає згадки про цю цільову сторінку.

Посадочні під контекстну рекламу

Рис. 1 – Сайт gagarinn.com та окрема цільова сторінка для броні місць на новий рік newyear.gagarinn.com

Завдання цільової сторінки виключно спрямовано на досягнення результату. Її основна мета — це стимулювати користувачів на вчинення дії, тому нічого не повинно їх відволікати від цього.

Лендінги створюються для будь-яких цілей. Найчастіше маркетологи використовують лендинг-пейджі для реклами в пошуковій системі або в соціальних мережах.
Можна створити лендинг і для цілей SEO, щоб, наприклад, залучити органічний пошуковий трафік. Все залежить від ніші послуги та конкуренції у вибраній тематиці.


2. Як потрапити на цільову сторінку?

Є 2 шляхи.

  1. Пошукова видача.

Користувач шукає цікаву для нього інформацію і потрапляє на ваш лендінг. Це називається органічний пошук, при якому користувач серед усіх сторінок знайшов саме вашу.

Дуже важливо, щоб на цільовій сторінці були:

  • інформація про компанію;
  • конкретні пропозиції та варіанти;
  • контакти;
  • можливо, блок з питаннями та відповідями.

Це створить сприятливий імідж надійної компанії.

  1. Платний трафік.

Компанія просуває свій бренд на різних майданчиках, використовуючи цільову сторінку. При переході користувача за посиланням з листа на електронну пошту або з реклами в соціальних мережах оплачується клік на рекламне оголошення, це і є трафік, що оплачується. Такий трафік сприяє високій відвідуваності сторінки, тому вона має повністю задовольнити потреби користувачів.


3. Чи є різниця між лендінг пейджем та головною сторінкою?

Уважний читач скаже, що описані вище факти про цільову сторінку дуже нагадують головну домашню сторінку. Частково так і є, але існує одна найбільш вагома відмінність.

Цільова сторінка створена, щоб отримати конверсії.
Домашня ж сторінка — це точка входу. Як правило, на ній багато різної інформації, щоб перенаправити користувача на потрібний розділ (сторінку).

Цільова сторінка Головна сторінка
Створена для вчинення певної дії Перенаправляє на іншу сторінку
Переслідує одну мету Служить для загальної впізнаваності бренду та знайомства користувачів із компанією
Має обмежені функціональні можливості Має більш широкі можливості (кілька посилань та точок входу)
Схожа на рекламну вкладку у журналі Нагадує обкладинку глянцевого журналу
Переслідує лише конкретні комерційні цілі Є вершиною воронки

 

Чи може головна сторінка бути посадковою?

Краще цього не робити, хоча на практиці ми зустрічали різні варіанти. Наприклад, у вас невеликий або взагалі односторінковий сайт, створений спеціально, щоб збирати електронні адреси або отримувати підписки. По суті в цьому випадку головна сторінка і є посадковою.

Багатосторінковий сайт також можна побудувати за принципом лендінгу: кожна сторінка створена під конкретне завдання, і кожна сторінка може мати індивідуальний дизайн. Часта практика, що на великих сайтах створюються цільові сторінки під акцію чи свято.

Як просувати односторінкові лендінги, читайте у нашому блозі.


4. Типи посадкових сторінок

Стиснена, рекламна, вірусна сторінки, екран-заставка — все це типи цільових сторінок. Однак для конверсії потрібна наявність контактної форми або переходу на іншу сторінку, де і буде здійснюватися дія.

Виходячи з цього є два основних типи посадкових сторінок:

  • Сторінка для захоплення лідів (Lead generation landing page).
  • Перехідна сторінка (Clickthrough landing page).

На скріншотах ви бачите рекламу онлайн освітньої платформи Busuu. Нижче знаходяться дві цільові сторінки лідогенерації, при цьому кожна з них спрямована на певну конверсію.

Перейшовши за посиланням зліва, вам відкриється англомовний лендінг, в якому описані всі переваги та можливості використання програми. На першому екрані лендінгу знаходиться заклик до дії (CTA) та кнопка для безкоштовної реєстрації.

Цільові сторінки під контекстну рекламу

Рис. 2 – Лідогенерація за кнопкою безкоштовної реєстрації на англомовному лендингу

Перейшовши за посиланням праворуч, вам відкриється російськомовний лендінг, що рекламує десктопну програму навчання. Також на першому екрані ви побачите CTA та кнопку реєстрації.

Посадкові під контекстну рекламу лідогенерація

Рис. 3 – Лідогенерація за кнопкою реєстрації на російськомовному лендінзі

На сторінці лідогенерації є спеціальна контактна форма для введення електронної пошти. Форма може розташовуватися вгорі сторінки (TOFU), усередині (MOFU) чи самому низу (BOFU). Розташування кнопки, що веде на збір лідів, залежить від того, на якій частині воронки продажів знаходиться ваш користувач.

Тепер детальніше розберемося, що означає TOFU – MOFU – BOFU і як це впливає на конверсії.

У маркетингу TOFU – MOFU – BOFU — це абревіатури, що описують шлях клієнта. Оскільки поведінка користувачів змінюється в міру їхнього поінформування про вашу компанію, то і для кожного етапу слід використовувати відповідну інформацію. Застосовуючи практику до цільових сторінок, можна розміщувати контактну форму в самому верху лендингу, всередині та вкінці.

TOFU — це початок вирви. Тут користувач знайомиться із продуктом. Розміщення генерації лідів на самому верху сторінки підходить:

  • для знижок, акцій та спецпропозицій;
  • для безкоштовних матеріалів (книг, посібників, вебінарів);
  • як стимул для збору електронної пошти.

Наприклад, блогер та дизайнер створила лендінг для просування свого івенту. На початку вона пропонує забрати квиток. Зверніть увагу, не купити, а саме забрати. Після того як людина надішле свою пошту, можна вважати, що цільова сторінка для збирання лідів спрацювала та залучила потрібну конверсію.

Посадкова спецпропозиція на захід

Рис. 4 – Спеціальна пропозиція на захід для дизайнерів у верхній частині сторінки

MOFU — це вже середина шляху. На цьому етапі саме час уточнити у клієнта, йому ще актуальна пропозиція, і надати можливість заповнити контактну форму.

Наприклад, на скріншоті нижче зображено рекламу курсу в онлайн-школі, і в середині шляху, коли користувачеві відома частина інформації, він уже ознайомився з програмою, цінами, йому пропонують отримати спецпропозицію, розраховуючи на те, що незацікавлений клієнт проігнорує таку можливість.

Посадкова під контекстну рекламу тепла аудиторія

Рис. 5 – Приваблива пропозиція для користувачів, які вже виявили інтерес та пройшли половину шляху у вирві продажів

BOFU — це кінець воронки, де залишаються потенційні клієнти. Поки користувач скролив ваш лендинг, він встиг познайомитися з вашою компанією, послугою або товаром, що просувається, зацікавитися, й, швидше за все, вже готовий зробити дію.

Так, наприклад, на лендінг курсу з HR-менеджменту в самому низу сторінки розміщено короткий заклик до реєстрації. Це спеціальний хід, щоб користувач не відчував тиску, міг засвоїти отриману інформацію та вибрати.

Посадкові під контекстну рекламу генерація лідів

Рис. 6 – Наприкінці сторінки генерації лідів не потрібно тиснути на користувача, йому належить прийняти рішення

Перехідна цільова сторінка має кнопку, посилання або qr-код, які перенаправлять користувачів до цільової дії. Сторінка з переходом зазвичай передує сторінці з кошиком, сторінці продажу або сторінці вартості продукту.

Цільові під контекстну рекламу ПриватБанку та Apple

Рис. 7 – Перехідна цільова сторінка ПриватБанку та Apple

Дуже часто перед тим як оформити замовлення, на сторінці переходу показані дорогі товари, щоб показати користувачам, як працює продукт, який є вибір товарів, та відгуки задоволених клієнтів.


5. Динамічні цільові сторінки

Динамічні цільові сторінки отримали свою назву не через можливість додати відеоконтент або анімацію, а через оптимізацію контенту під користувача. Саме завдяки персоналізації інформації на лендинзі вдається досягти високих показників із залучення користувачів, оскільки люди з різних країн та міст, різного віку, та ті, що мають різні інтереси, не можуть споживати однакову інформацію. Вона просто їм не цікава.

Динамічна сторінка — працюючий варіант для інтернет-маркетинга.

На будь-яку цільову сторінку можна додати зображення, заголовки або CTA. Також сторінку можна налаштувати на показ або, навпаки, обмежити показ певного контенту для груп аудиторій.

Наприклад, освітня платформа Udemy використовує динамічні сторінки. На рис. 8 видно, як виглядає головна сторінка, коли я вперше на неї потрапила. Рис. 9 – ця ж головна сторінка виглядає абсолютно по-іншому, оскільки я зареєструвалася, заповнила свій профіль, таким чином мені пропонують вже цікавий для мене (персоналізований) контент.

Не персоналізована посадкова головна

Рис. 8 – Не персоналізована головна сторінка Udemy

Персоналізована посадкова головна

Рис. 9 – Персоналізована посадкова головна Udemy

Як і у випадку з іншими видами просування, динамічні сторінки потрібно тестувати. Адже вам слід не просто сегментувати аудиторію теоретично, а ще перевірити, як реагує кожна аудиторія на ваш персоналізований контент.


6. Як створити лендінг?

Створення цільової сторінки вимагає серйозного усвідомлення, що це не просто чергова сторінка вашого сайту, а саме сторінка з конкретною метою.

Насамперед потрібно продумати кінцеву мету розробки, поставити питання, для чого ви створюєте цільову сторінку. А вже після цього скласти план шляху користувача та продумати зручну навігацію.

Перш ніж давати завдання веб-дизайнеру, подумайте:

  1. Як залучити користувачів на сторінку?
  2. Хто будуть ці користувачі?
  3. Що ви бажаєте, щоб вони зробили на сторінці?
  4. Чи виконує сторінка свою обіцянку?

Якщо ви запускаєте рекламу та виділяєте на неї бюджет, ви повинні бути впевнені, що все спрацює бездоганно. Потрібно неодноразово перевірити, чи всі точки контакту працюють на шляху від цільової сторінки до мети.

Обов’язкові елементи цільової сторінки:

УТП. Подумайте, чому ваша пропозиція така приваблива? Чим ця пропозиція краща за інших? Використовуйте УТП на самому початку, щоб швидше розповісти про унікальність пропозиції та прикувати увагу користувача.

Заклик до дії. Кнопка CTA має бути помітною та виділятися на сторінці. Багато маркетологів вважають, що заклик до дії — це найважливіший елемент сторінки. Також повторіть заклик до дії кілька разів на вашій сторінці.

Переваги пропозиції. Не розповідайте про функції, продемонструйте переваги. Користувачеві все одно, скільки сил ви вклали у свою розробку. Його турбує те, як він почуватиметься.

Відгуки. Позитивні відгуки завжди викликають довіру, завдяки якій ви продасте більше товарів та послуг. Люди люблять використовувати чужий позитивний досвід, адже він гарантує якість товару і той факт, що їх не обдурять.

Цільова сторінка схема

Рис. 10 – Обов’язкові елементи цільової сторінки

Зараз ми детальніше розглянемо наявність цих елементів на цільовій сторінці компанії Evernote.

УТП полягає у вирішенні проблеми людей, які не можуть керувати своїм часом. Маркетологи використовували гучний заклик до дії «наведіть лад у своєму житті».

Зелена кнопка на білому тлі лендінга дуже помітна. В очах користувача виникає логічний ланцюжок, «щоб був порядок у житті, потрібно зареєструватися». Зробивши буквально два скрола сторінки вниз, користувачеві на очі трапляються відгуки від таких компаній, як Forbes, Inc. Magazine та інших. Їхній позитивний досвід має вплинути, тому що відразу після відгуків слідують тарифні плани та повторення заклику до дії.

Цільова сторінка програми

Рис. 11 – Скріншот елементів на цільовій сторінці Evernote

Відмінний приклад мінімалістичного дизайну цільової сторінки сервісу Duolingo.

Посадкова та елементи на ній

Рис. 12 – Скріншот елементів на цільовій сторінці Duolingo

Користувача нічого не відволікає, він одразу розуміє, що вивчити мову можна безкоштовно та весело.


7. Органічні цільові сторінки

Якщо ми будемо шукати «кращий додаток для створення нотаток», то Evernote опиниться у лідерах пошукової видачі навіть без реклами, оскільки використовує мета-заголовок, який безпосередньо посилається на запит. Тобто заголовок цільової сторінки перегукується із запитом.

Серед усіх запропонованих варіантів тільки Evernote — реальний сервіс, а решта варіантів у пошуковій видачі — просто добірки.

Видача на запит найкращий додаток для створення нотаток

Рис. 13 – Результати пошуку за запитом «кращий додаток для створення нотаток

Ви можете використовувати спеціальні послуги, такі як Ahrefs, для створення сторінки, націленої на ключове слово. Подібні інструменти пропонують семантику для включення ключових слів на сторінку та покупку домену для таргетингу.


8. Лайфхакі по роботі з цільовою сторінкою

Пропонуємо 8 способів покращити свою цільову.

  1. Сконцентруйтеся на одній меті й зробіть все, щоб користувача нічого не відволікало від неї. Не розміщуйте на сторінці непотрібні блоки, елементи, переходи тощо. Кожна деталь, розміщена на сторінці, текст, кнопка або картинка, повинні вести користувача до мети.
  2. Розмістіть вашу пропозицію зверху сторінки. Як тільки користувач потрапить на цільову сторінку, йому має бути зрозуміло, що це за пропозиція, і що робити далі. Користувачі не витрачатимуть час, щоб розібрати, що саме ви хотіли сказати.
  3. Заклик до дії має бути найбільшим якорем уваги на вашій сторінці. Колірні акценти, розмір шрифту, масштаб, повітря навколо кнопки — все це приверне до неї увагу користувачів.
  4. Заклик до дії обов’язково має бути на першому екрані вашої сторінки. Користувач повинен одразу визначити, що ви за бренд та що ви продаєте. Завжди повторюйте свій заклик до дії наприкінці, щоб нагадати про початкову мету.
  5. Не використовуйте різні заклики до дії та переходи за різними посиланнями. Так ви тільки заплутаєте користувача. Ви ж хочете, щоб користувач вчинив дію?
  6. Визначтеся з CTA та налаштуйте таргетинг своєї сторінки. Сторінки з одним посиланням-переходом мають в рази більше конверсії, оскільки користувачеві не доводиться довго вибирати.
  7. Сегментуйте своїх користувачів та розділяйте їх на динамічні цільові сторінки. Будь-який маркетинг, який ви робите, має бути орієнтований на вашу ЦА. Ви також можете створювати різні сторінки для різних воронок продажів.
  8. Цільова сторінка повинна завантажуватись не більше п’яти секунд, інакше конверсія почне падати. Швидке завантаження сторінок — це дуже важливо. Кожну секунду, поки сторінка завантажується, ви втрачаєте свій прибуток.
  9. Використовуйте відгуки, щоб допомогти користувачам прийняти рішення. Як згадувалося вище, покупцям важливий чужий досвід, як позитивний, так і негативний.
  10. Тестування та оптимізація цільової сторінки — це дуже важливо. Перевірте всі — на шляху користувача до здійснення дії все має працювати. Всесвітньо відомі компанії досягли успіху, постійно тестуючи та змінюючи свій продукт, поки вони не стали монополістами у своїх нішах, усунувши всіх конкурентів.

Якщо у вас залишилися питання щодо використання цільових сторінок у просуванні вашого бренду — пишіть їх у коментарях або залишайте заявку на консультацію. Ми завжди раді вам допомогти!


Smart Shopping - Performance Max

Як перейти зі Smart Shopping до Performance Max. Досвід та результати ITForce

Як розкрутити YouTube-канал: платна реклама

Чек-лист з налаштування Google Analytics 4

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.