замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
72
2

YouTube — майданчик для розміщення відеоконтенту. Розмістити відео на платформі може будь-який зареєстрований користувач абсолютно безкоштовно. Особливих обмежень щодо контенту та хронометражу, формату тощо, також немає. Це відкриває додаткові можливості для бізнесу знаходити нових клієнтів та розповідати світові про власний бренд.

Наразі YouTube — другий сайт у світі за відвідуваністю. За підрахунками статистів у The Global State of Digital 2022, аудиторія YouTube налічує 2,56 мільярда користувачів, кожен з яких витрачає понад 20 годин на місяць на перегляд відеороликів. З кожним роком ви як користувачі також могли це помітити, на платформі стає все більше реклами, оплачуваного контенту та яких тільки можливо рекламних інтеграцій. І не дарма, реклама в YouTube приносить понад 5 мільярдів доларів прибутку на рік.

Тепер розберімось, як запускати рекламу в YouTube.


1. Оптимізація YouTube-каналу

Розкрутка каналу YouTube — це перш за все оптимізація самого каналу. Адже, якщо ви плануєте вести платний трафік на свій канал, то аудиторія має заходити на готову, адаптовану, візуально привабливу оптимізовану сторінку.

Фірмові кольори каналу, лого

Рис. 1 – VLGFILM Ukraine — попадаючи на канал ви бачите фірмові символи, кольори, зображення, опис, поділ відео за плейлистами тощо

Перш ніж налаштувати рекламу ютуб, потрібно оптимізувати сторінку. Ми не говоримо зараз про сам контент вашого відеоролику, його зміст. Мова тільки про безпосередньо можливості платформи для ефективного просування ролику. Проведена оптимізація сприятиме підняттю позицій у пошуковій видачі за конкретними запитами користувачів та використання цільової аудиторії з кінцевою монетизацією даного трафіку. 

Оптимізація YouTube-каналу може бути технічною та візуальною. Навіть віддалено нагадує SEO.

Візуальна оптимізація стосується усіх графічних елементів, які впливають на користувача. Зокрема:

  • іконка;
  • обкладинка;
  • логотип каналу;
  • побудова структури каналу, яка допоможе користувачеві легко орієнтуватися каналом.

Баннер та логотип ютуб-каналу

Рис. 2 – Налаштування в особистому кабінеті

Технічна оптимізація YouTube-каналу потрібна для виправлення різного роду помилок. Отож, вона складається з:

  • підтвердження каналу, налаштування зв’язку з сайтом;
  • відключення/підключення монетизації;
  • підбір ключових слів;
  • налаштування шаблону опису, тегів для завантаження відео;
  • модерація коментарів;
  • перевірка порушень авторських прав тощо.

Налаштування монетизації

Рис. 3 – Як налаштувати монетизацію

Не менш важливим є робота з відео після його завантаження, щоб користувачеві було зручно та зрозуміло на вашому каналі.

  1. Шукайте ключові слова для кожного відео. 
  2. Додавайте та оптимізуйте метадані відповідно до ключових слів (назва, опис, теги, категорія, значок та субтитри).
  3. Додавайте у відео підказки, анотації чи кінцеві заставки.
  4. Згрупуйте відео у плейлисти.

Оптимізація відео при просуванні на ютуб

Рис. 4 – Оптимізація відео

Якщо ваш контент та сторінка на YouTube-каналі більш-менш оптимізовані, розгляньмо запуск рекламних відеокампаній у Google Ads.


2. Таргетинг відеокампаній Google Ads

Якщо ви вже готові протестувати відеокампанії, подивитись на результативність даних кампаній, то зараз ми розкажемо поетапно, як запустити відеокампанію в YouTube.

Перш за все, потрібно створити свій канал YouTube, оптимізувати його та зв’язати з обліковим записом Google Ads. Дуже важливо також дати доступ для акаунту з усіма дозволами, щоб у майбутньому ви змогли використати всі можливості для цього типу реклами.

Зв’язок ютуб-каналу з Google Ads

Рис. 5 – Як зв’язати канал з Google Ads

Google Ads > Інструменти > Налаштування > Пов’язані акаунти > YouTube. Після чого додайте посилання та перейдіть у YouTube, щоб підтвердити його.


2.1. Які бувають види оголошень

Краще ознайомтесь із тим, якими форматами об’яв ви можете скористатись, чим вони відрізняються, продумайте стратегію просування та зрозумійте, що потрібно саме вашому бренду.

In-Stream із можливістю пропуску

In-Stream із можливістю пропуску

Рис. 6 – Як виглядає In-Stream із можливістю пропуску

Універсальний формат відеооб’яв. Його можна вставляти у відео на початку, у середині та у кінці, та пропустити через 5 секунд. Рекламні об’яви можна вставити у будь-який ролик на YouTube та на сайтах / мобільних додатках партнерів Google.

Оплата здійснюється у разі перегляду користувачем понад 30 секунд відео або до його завершення (у разі, якщо загальний хронометраж відео був меншим).

In-Stream без можливості пропуску

In-Stream без можливості пропуску

Рис. 7 – Як виглядає In-Stream без можливості пропуску

Також універсальний формат показу рекламних оголошень, відрізняється лише неможливістю пропустити рекламу, а також форматом оплати. Зокрема, оплата здійснюється за моделлю «Цільова ціна за тисячу показів».

Оголошення в фіді

Оголошення в фіді

Рис. 8 – Як виглядають оголошення в фіді

Рекламні відеооголошення у фіді показуються тим користувачам, які звертаються до пошуку на YouTube, а також на головній сторінці мобільної версії YouTube та поряд зі схожими відео.

Такі оголошення складаються з тексту та значка відео. Зовнішній вигляд та розмір таких об’яв залежить від місця, де вони з’являються. Оплата за подібні рекламні об’яви здійснюється лише в тому випадку, якщо користувач вирішує переглянути оголошення, натиснувши на значок відео.

Оголошення-заставки

Оголошення-заставки на ютубі

Рис. 9 – Як виглядають оголошення-заставки

Такі оголошення можуть бути на початку, у середині та у кінці будь-якого відео на YouTube та партнерських сайтах. Відеозаставки мають запам’ятовуватися, адже їх хронометраж усього 6 секунд із можливістю пропуску.

Оплата здійснюється за моделлю «Цільова ціна за тисячу показів».

Оголошення Out-Stream

Оголошення Out-Stream

Рис. 10 – Як виглядають оголошення Out-Stream

Оголошення Out-Stream призначені тільки для мобільних пристроїв — вони відтворюються автоматично без звуку, а якщо користувач натисне на відео, тоді реклама буде зі звуком.

Особливістю даного типу оголошень є те, що реклама не показується на ютубі, а лише на партнерських сайтах та мобільних додатках.
Для такої реклами застосовується ціна за тисячу показів у видимій області екрана. Це означає, що ви платите, тільки якщо ваше відеооголошення переглядалося протягом 2 секунд або довше.

Оголошення Masthead

Оголошення Masthead

Рис. 11 – Як виглядають оголошення Masthead

Оголошення Masthead призначені для залучення аудиторії на конкретний проміжок часу, приміром, під час розпродажу. Відеооголошення можуть показуватися на ПК, мобільних пристроях та телевізорі.

Даний вид відеореклами можна зарезервувати лише за допомогою торгового представника Google. Детальніше читайте тут.


2.2. Які бувають цілі відеокампаній

Маркетингові цілі відеокампаній здебільше такі самі, як і при інших налаштуваннях контекстної реклами в Google Ads. Мета кампанії – це основне завдання, яке має вирішити ваша кампанія. Наприклад, збільшити обсяги продажів або трафік сайту.

При створенні нової кампанії ви можете обрати одну з цілей, або ж відстрочити вибір мети та перейти одразу до майданчика.

Вибір мети рекламної кампанії

Рис. 12 – Вибір мети

Отож, запуск реклами в Ютубі можливий за наступними метами:

  • продажі;
  • ліди;
  • трафік на сайт;
  • цікавість до бренду й товарів;
  • впізнаванність бренду та охоплення.

Також ви маєте обрати підтип відеокампанії.


2.3. Які бувають підтипи відеокампаній

Саме підтип визначає, яким чином буде реалізована ваша мета, як саме будуть залучені клієнти.

Трафік на сайт / потенційні клієнти / продажі

Обираючи метою одну з перелічених цілей, вам підійде підтип «Збільшення кількості конверсій».
Цей підтип також називається TrueView for Action та кампанія Video Action.

Підтип кампанії Збільшення кількості конверсій

Рис. 13 – Підтип «Збільшення кількості конверсій»

Завдяки помітному заклику до дії оголошення даного підтипу сприятимуть зростанню кількості взаємодій та отриманню більшої кількості конверсій на сайті. Також автоматизовані налаштування спроможні оптимізувати вартість однієї конверсії та підвищити загальну ефективність кампаній.

Цікавість до бренду та товарів

При виборі даної мети ви можете обирати серед декількох підтипів.

Підтип «Підвищення зацікавленості» впливає на готовність користувачів обрати ваш бренд. Відеооголошення спрямованні на підвищення кількості взаємодій.

Підтип «Покупки» або товарні оголошення TrueView просуває товари разом з відеорекламою. Тобто користувачі можуть одразу переходити на сторінки з описом та робити покупки. Для цього потрібний лише обліковий запис Google Merchant Center.

Підтип «Послідовність оголошень» також націлений на просування товарів чи бренду в цілому, однак відрізняється послідовністю показаних відеороликів.

Впізнаваність бренду та охоплення

Кампанії «Відео – охоплення» по суті є універсальними та гарантують рекламодавцю максимальне охоплення в межах запланованого бюджету. Так, ви можете охопити більше унікальних користувачів, використовуючи заставки та оголошення In-Stream з можливістю пропуску (і за необхідності – комбінації обох форматів), або показати аудиторії рекламу повністю, використовуючи оголошення In-Stream без можливості пропуску.

Підтип «Out-Stream» однойменний до формату оголошення. Він призначений для показу лише на мобільних пристроях: смартфонах та планшетах.

Підтип «Послідовність оголошень» також націлений на просування товарів чи бренду в цілому, однак відрізняється послідовністю показаних відеороликів.


2.4. Які бувають рекламні мережі

Обрана мета та підтип відеокампанії визначають, у яких рекламних мережах будуть показані ваші оголошення та які формати ви можете використовувати.

Рекламні мережі – це місця публікації ваших оголошень. Відеореклама може показуватися лише у таких місцях:

  1. відеоролики YouTube;
  2. на сторінках каналів;
  3. на стартовій сторінці YouTube;
  4. у результатах пошуку на YouTube;
  5. на сайтах та додатках у контекстно-медійній мережі (на партнерських відеоресурсах Google).

Рекламні мережі відеокампаній ютуб

Рис. 14 – Рекламні мережі відеокампаній

Проаналізувавши можливості, які надає YouTube та рекламний кабінет гугл, та цілі, які переслідує саме ваша компанія, ви можете переходити до налаштування відеооголошень.


3. Як запустити відеокампанію

Стандартний хід дій:

  1. В обліковому записі Google Ads створіть нову кампанію.
  2. Оберіть мету: Продажі, Ліди, Трафік на сайт, Цікавість до бренду або товарів, Впізнаваність бренду та охоплення.
  3. Від обраної мети залежать підтипи кампанії.
  4. Натисніть «Створити кампанію», не вказуючи мету, якщо ви ще не вирішили, яку обрати.
  5. У розділі «Тип кампанії» натисніть Відео.

Вибір типу кампанії на ютуб

Рис. 15 – Вибір типу кампанії

  1. Оберіть «Підтип кампанії». Кожен підтип допомагає досягати певних рекламних цілей. Які бувають підтипи й чим вони відрізняються, ми описали у попередньому розділі. 

Вибір підтипу кампанії на ютубі

Рис. 16 – Вибір підтипу кампанії

  1. Натиснувши «Продовжити», вам потрібно буде обрати бюджет та дати показу реклами.

Загалом алгоритм Google Реклами вам запропонує стратегію призначення ставок в залежності від обраної мети та підтипу. Стратегія призначення ставок залежить від того, що наразі є для вас найважливішим: кліки, покази, конверсії або перегляди.

Не забувайте, що показ рекламних оголошень гугл відбувається за принципом аукціону, відповідно, загальний бюджет та бюджет на день впливає на ефективність показу оголошень.

  1. Після вибору стратегії та бюджету оберіть рекламні мережі.

Вибір рекламних мереж для показу

Рис. 17 – Вибір рекламних мереж

  1. Далі вам потрібно налаштувати таргетинг за місцем розташування та мовою. Також у вас є можливість виключити контент, зокрема, для аудиторій за віком, за типом контенту, або завантажити схожі відео, у яких не можна показувати рекламу.

Виключення контенту на ютубі

Рис. 18 – Виключення контенту

  1. Ви можете скористатися можливістю та створити Групи оголошень.

Що це означає? Наприклад, у вас інтернет-магазин і ви вирішили запустити рекламу YouTube за різними категоріями товарів. Групи оголошень допоможуть вам точніше націлити показ реклами на свою аудиторію.

Створення групи оголошень кампанії

Рис. 19 – Створення групи оголошень

  1. Після чого вам потрібно завантажити або безпосередньо створити оголошення та опублікувати його.

Здебільшого, усі запущені рекламні кампанії можна оптимізувати та змінювати. Тому, якщо ви ще не наважилися на запуск відеореклами у YouTube або партнерській мережі Google, то спробуйте. Такі кампанії гарантовано збільшать коло зацікавленої аудиторії та підвищать рівень продажів.

Які стратегії ставок та підтипи оголошень у вас найкраще конвертують? Пишіть у коментарях!


Чек-лист з налаштування Google Analytics 4

GTM

Google Tag Manager для новачків

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.