замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
1660
4

Інструкції з налаштування взяті з сайтів: джерело 1, джерело 2.

Google займає 85% світового пошукового ринку. Пошукова система Microsoft займає друге місце з 8% (станом на січень 2023 року).

Statistic: Market share of leading desktop search engines worldwide from January 2015 to March 2023 | Statista

Тобто аудиторія Microsoft — більше ніж 1 мільярд унікальних відвідувачів щомісяця. Цілком правильним було б охопити й цих користувачів. Адже система отримує 13,2 мільярда запитів з десктопів та 655 мільйонів унікальних користувачів щомісячно (за даними Microsoft Search Network).

Розглянемо сьогодні:

  • що таке реклама в Microsoft Ads, її переваги;
  • як націлити рекламу на користувачів Linkedin;
  • ролі користувачів для запуска рекламних кампаній в Microsoft (Bing) Ads;
  • як надати доступ до свого акаунту Microsoft;
  • етапи налаштування реклами через обліковий запис Microsoft Ads (режими Smart та Expert).

І розпочнемо з основного.


Що таке Microsoft Advertising

У квітні 2019 року Microsoft змінила Bing Ads на Microsoft Advertising.

Microsoft Advertising — це інструмент онлайн-маркетингу, який дозволяє компаніям рекламувати свої продукти, послуги, сайти та вітрини у пошуковій системі Microsoft та на її сайтах-партнерах.

Модель роботи реклами в Microsoft Advertising – оплата за клік (PPC). Спонсоровані оголошення показуються поруч із результатами звичайного пошуку.

Оголошення, налаштовані в Microsoft Advertising, відображаються в усіх пошукових системах мережі:

  • Bing;
  • Yahoo;
  • AOL.

Крім того, мережа пошукових партнерів Microsoft також включає DuckDuckGo.

У Microsoft Advertising так само як в Google Ads можна передати права на налаштування реклами агенції чи спеціалістам з контекстної реклами.


Як працює Microsoft Advertising

Механізм налаштування реклами подібний до Google Ads й працює на основі ставок на ключові слова:

  • рекламодавець робить ставки на ключові слова;
  • користувачі шукають товари за цими ключами;
  • налаштована реклама показується згідно з введеними запитами користувачів;
  • рекламодавець сплачує за кожен клік на оголошення.

Тобто це та ж сама модель Pay-Per-Click.

Пошукова видача в Microsoft

Рис. 1 – Видача в Microsoft (ми вивели на скриншот тільки платну видачу — верх та низ сторінки)

Рекламні оголошення в Microsoft показуються зверху перед пошуковою видачею, як блок Shopping та внизу видачі. Тобто в тих самих місцях, де показуються оголошення Google Ads.

Як і в Google, в Microsoft можна створювати пошукові кампанії, які вестимуть користувачів на посадкові сторінки. Microsoft Advertising надає інструменти, які допомагають створити ефективний список ключових слів. Є сенс хоча б протестувати рекламу Microsoft.


Переваги реклами Microsoft Ads

Microsoft Advertising має деякі переваги порівняно з її конкурентом Google Ads.

  1. Нижча середня CPC.

Microsoft Ads також використовує динаміку аукціону, як Google Ads. Рекламодавці Microsoft Ads мають меншу кількість конкурентів у порівнянні з Google, тому можуть включити більше місць розміщення оголошень та отримати нижчу ціну за клік. Таким чином реклама в Bing Ads може бути дешевшою, ніж в Google Ads, а результат — кращим.

  1. Краща прозорість та контроль за допомогою пошукової мережі.

На рівні кампанії Google пропонує 2 варіанти:

  • націлити рекламу на пошук Google;
  • націлити оголошення на пошук Google та пошукових партнерів мережі.

На відміну від Google, Microsoft дає змогу розміщувати оголошення в рекламних мережах Yahoo та AOL. Тобто реклама показуватиметься користувачам всіх сайтів Bing, Yahoo та AOL, а також на всіх їхніх партнерських сайтах, таких як Amazon, Wall Street Journal, CBS Interactive тощо, якщо рекламодавець ввімкнув синдикований пошук. Microsoft дає можливість створити звіт, щоб перевірити, які пошукові партнери надсилають трафік на ваш сайт.

  1. Поширення в США.

Якщо ви працюєте на ринку США, то краще включити в рекламну стратегію й опанування Microsoft Ads. Купівельна спроможність споживачів у США знаходиться на високому рівні, тож не треба нехтувати цими користувачами.

  1. Гнучкість налаштувань.

Microsoft Advertising забезпечує більший контроль за рекламою на рівні групи оголошень. В Google розташування, мова та розклад показу реклами вказуються на рівні кампанії. В Microsoft так само, + ці параметри також можна налаштувати на рівні групи оголошень. А це вже більш гнучкі налаштування реклами.

Крім того, Microsoft Ads дозволяє показувати оголошення в певний час у часовому поясі користувача, котрий переглядає оголошення, незалежно від того, де цей користувач знаходиться.

У Google ж меню часового поясу не змінюватиметься під час показу реклами. Якщо є необхідність націлитися на користувачів у Нью-Йорку та Лос-Анджелесі о 18:00 за їхнім часом, доведеться створити 2 різні кампанії з відповідним гео.

Також якщо є потреба націлитися на певний пристрій, то кращим вибором стане саме Microsoft Ads – тут можна націлитись на аудиторію на основі її конкретних пристроїв та операційних систем. Google Ads дозволить це зробити лише за допомогою медійних та відеокампаній.

Якщо рекламодавець має намір показувати багатомовні або всесвітні оголошення в Google, їх потрібно буде налаштувати в окремих кампаніях, що потенційно призведе до сотень кампаній для керування. У Microsoft їх можна створити в одній кампанії, керуючи додатковими регіонами та мовами за допомогою детальних налаштувань групи оголошень.

  1. Інтеграція ChatGPT з Bing.

На початку 2023 Microsoft інтегрувала ChatGPT із Bing, і це дозволило користувачам Bing відповідати на пошукові запити більш природною та розмовною манерою.

Ще рано говорити про те, як інтеграція Bing ChatGPT вплине на контекстну рекламу, однак можливо, що це може призвести до підвищення ефективності платної реклами, оскільки ChatGPT можна використовувати для створення більш націлених та релевантних оголошень.

  1. Можливість націлюватися на профіль LinkedIn.

Microsoft Ads дозволяє націлюватися на аудиторію та застосовувати модифікатори ставок на основі інформації, отриманої з LinkedIn. Можна націлювати рекламні кампанії на основі:

  • компанія (Google, Netflix, уряд США тощо);
  • галузь (охорона здоров’я, виробництво, корпоративні послуги або споживчі товари);
  • посадова функція (освіта, продажі або мистецтво та дизайн).

Ця функція вкрай важлива для послуг B2B. З Microsoft Ads легше знайти та спробувати залучити великі компанії клієнтів. Потрібно лише знайти компанію, вибрати правильну галузь та націлитися на менеджерів з маркетингу.

Окрім LinkedIn, реклама Microsoft є єдиною платформою, яка має таку можливість.


Як націлити рекламу на користувачів Linkedin

Наводимо покрокову інструкцію.

  1. Перейдіть до Create ad group.

Прокрутіть сторінку вниз до розділу Ad group targets.

Націлення на користувачів LinkedIn

Рис. 2 – Націлення на користувачів LinkedIn

  1. Натисніть Edit target categories. Тут можна вибрати компанію, галузь та потрібну посаду.

Обрання груп, на котрих націлюватиметься реклама

Рис. 3 – Обрання груп, на котрих націлюватиметься реклама

  1. Можна використовувати встановлені типи цілей або вимкнути перемикач Use my campaign settings та натиснути Edit target, щоб вибрати власну ціль.
  1. Перегляньте компанії, галузі та вакансії, на які необхідно націлитися, та виберіть ті, які потрібні.

Націлювання на користувачів певної компанії в LinkedIn

Рис. 4 – Націлювання на користувачів певної компанії

  1. Натисніть Done та виберіть коригування ставок для цілей.

Також є можливість ретаргетувати оголошення постфактум за допомогою редактора оголошень Bing. Для цього перейдіть до налаштувань кампанії чи групи оголошень. Потім знайдіть розділ Campaign targets або Ad group targets й натисніть Edit target categories. Ви потрапите на ту саму сторінку, що й вище, де можна редагувати та налаштовувати цільові категорії відповідно до компанії, галузі та посадових обов’язків.


Ролі користувачів в акаунті Microsoft Ads

Після реєстрації облікового запису Microsoft Advertising важливо зрозуміти основи його використання. Існує чотири типи ролей користувачів, кожна з яких надає певні дозволи на виконання функцій облікового запису.

  1. Суперадміністратор.

Особа, яка створила обліковий запис Microsoft Ads, отримує повні дозволи для всіх облікових записів. Суперадміністратор має права додавати або видаляти користувачів, вказуючи, до яких облікових записів кожен користувач має доступ. Суперадміністратор може керувати всім, що стосується рахунків та платежів.

  1. Стандартний користувач.

Особа в цій ролі може керувати кампаніями та виконувати певні дії з акаунтами та виставленням рахунків. Однак, на відміну від суперадміністратора, звичайний користувач не може додавати, редагувати або видаляти способи оплати, а також створювати та видаляти рекламні акаунти.

  1. Менеджер рекламних кампаній.

Суперадміністратор може призначити менеджера рекламних кампаній для додавання, редагування або видалення кампаній у вибраних акаунтах. Ця роль користувача не має доступу до керування білінгом або платіжними завданнями.

Суперадміністратор може вибрати, до яких акаунтів матиме доступ менеджер рекламних кампаній рекламодавця.

  1. Переглядач.

Цей користувач має права лише на читання.


Як надати доступ до облікового запису Microsoft Ads

Лише суперадміністратор та стандартний користувач можуть запрошувати інших до роботи над кампаніями.

Як надати доступ до акаунту Microsoft Ads:

  1. На Головній сторінці в обліковому записі виберіть Tools та прокрутіть униз до Account Access.
  2. Натисніть Invite user на сторінці керування користувачами.
  3. Введіть їх інформацію та виберіть, до якої ролі облікового запису вони матимуть доступ.
  4. Натисніть Send, й Microsoft надішле користувачеві на пошту лист з інструкціями.

Як отримати доступ до облікового запису Microsoft Ads клієнта

Агенції з інтернет-маркетингу краще напряму зв’язатися з клієнтським рекламним обліковим записом Microsoft, адже це спростить робочі відносини для обох сторін.

Для цього потрібно й агенції, й клієнту, зареєстрували обліковий запис Microsoft Advertising. Далі клієнт має надати номер свого облікового запису Microsoft Advertising, куди агенція запросить доступ. 

Щоб отримати дозвіл на керування обліковим записом клієнта:

  1. У верхньому правому меню виберіть Tools та прокрутіть униз до Accounts.

Отримання дозволу на керування обліковим записом клієнта

Рис. 5 – Отримання дозволу на керування обліковим записом клієнта

2. Виберіть Account summary в меню ліворуч та натисніть Requests.

Дані щодо акаунту Microsoft Ads

Рис. 6 – Дані щодо акаунту

  1. Клікніть Link to accounts.

Під’єднані акаунти Microsoft Ads

Рис. 7 – Під’єднані акаунти

  1. Введіть номер облікового запису Microsoft Ads клієнта, який буде 8-значним поєднанням цифр та літер. Натисніть Next внизу, щоб продовжити.

Додавання облікового запису клієнта до акаунту Microsoft Ads

Рис. 8 – Додавання облікового запису клієнта до акаунту

  1. Виберіть Start date для керування обліковим записом. Якщо вибрати Immediately, ви почнете керувати обліковим записом, щойно клієнт прийме ваш запит. Додайте примітку у разі потреби.

Початок керування обліковим записом Microsoft Ads

Рис. 9 – Початок керування обліковим записом

  1. Якщо є потреба взяти на себе виставлення рахунків для облікового запису, потрібно вказати платіжні відомості в розділі, що залишився, перш ніж натиснути Send request. Майте на увазі, що якщо ви берете на себе виставлення рахунків, ви також несете відповідальність за будь-які непогашені платежі в обліковому записі після того, як запит буде прийнятий.

Як надати агентству доступ до облікового запису Microsoft Ads

Після того, як агентство подає запит на доступ до облікового запису Microsoft Ads, клієнт має 30 днів, щоб прийняти або відхилити його. Після завершення запиту на доступ надійде сповіщення електронною поштою, і запит буде автоматично відхилено, якщо протягом 30 днів не буде відповіді.

Як прийняти або відхилити запит:

  1. Виберіть Tools у верхньому правому куті сторінки та прокрутіть вниз до Accounts.
  2. Натисніть Accounts summary у меню ліворуч, виберіть Requests, а потім Received.
  3. У розділі Actions виберіть Accept request або Decline request.

Тепер нарешті розглянемо, як створити рекламну кампанію в Microsoft Ads.


Як створити рекламну кампанію в Microsoft Ads

Рекламі кампанії мережі використовують штучний інтелект Microsoft для створення реклами та керування кампанією. Розглянемо інструкцію зі створення реклами в режимах Smart та Expert.

  1. Створення облікового запису Microsoft Ads.

Перейдіть на сторінку Microsoft Ads та виберіть Sign up now або Sign in. Дотримуйтеся вказівок системи та заповніть дані (наприклад, адресу електронної пошти, номер телефону та місцезнаходження компанії).

Створення облікового запису Microsoft Ads

Рис. 10 – Створення облікового запису Microsoft Ads

Завершивши, прочитайте та погодьтеся з положеннями та умовами, а потім виберіть Create a New Campaign

*Якщо ви вже маєте обліковий запис Microsoft, то введіть свою email-адресу та пароль, і Microsoft створить для вас обліковий запис Ads.

  1. Вибір цілі рекламної кампанії.

Microsoft Ads пропонує наступні цілі реклами:

  • Visits to my website (відвідання сайту).
  • Phone calls to my business (дзвінок).
  • Visits to my business location(s) (відвідування представництв).
  • Conversions in my website (конверсія на сайті).
  • Sell products online (продаж продукції онлайн).

Вибір цілі рекламної кампанії в Microsoft Ads

Рис. 11 – Вибір цілі рекламної кампанії в Microsoft Ads

Переконайтеся, що обрана ціль реклами відповідає вашим бізнес-цілям.

  1. Додайте інформацію про компанію в Microsoft.

Додавання інформації про компанію в Microsoft Ads

Рис. 12 – Додавання інформації про компанію в Microsoft

Після заповнення натисніть Далі.

  1. Встановіть цільовий радіус.

Якщо ви хочете націлитися на кілька локацій по всьому світу, ви можете зробити це в режимі експерта (трохи нижче наведемо інструкцію).

Встановлення радіуса показу реклами Microsoft Ads

Рис. 13 – Встановлення радіуса показу реклами

  1. Введіть ключові слова.

Microsoft запропонує ключові слова, схожі на підказки нижче. Разом з тим можна використовувати планувальник ключових слів Microsoft, щоб покращити стратегію.

Обрання ключових слів Microsoft Ads

Рис. 14 – Обрання ключових слів

  1. Створіть перше оголошення.

Тепер платформа попросить створити перше оголошення. Перед вами відкриється сторінка, де ви зможете додати наступну інформацію:

  • назва вашого бізнесу;
  • зображення (до 6, оголошення відображаються по одному);
  • довгий заголовок (максимум 90 символів);
  • короткий заголовок (максимум 30 символів);
  • текст оголошення (максимум 90 символів);
  • кінцеві URL-адреси (для десктопів та мобільних).

Після додавання натисніть Save, щоб продовжити.

Заповнення всіх полів для створення оголошення Microsoft Ads

Рис. 15 – Заповнення всіх полів для створення оголошення

Ви можете побачити попередній перегляд того, як виглядатиме ваше оголошення, у правій частині вікна. Microsoft надішле сповіщення, коли ви перевищите рекомендовану кількість символів, щоб уникнути обрізання оголошення.

  1. Бюджет на рекламну кампанію.

Справа Microsoft надає вікно Estimated performance, щоб рекламодавець міг бачити прогнозовані щомісячні покази та кліки. Також можна використовувати повзунок під бюджетом, щоб побачити середні витрати конкурентів.

Встановлення бюджету на кампанію Microsoft Ads

Рис. 16 – Встановлення бюджету на кампанію

Крім того, можна вибрати, скільки ви хочете заплатити за набір оголошень. Можна скористатися запропонованою мінімальною ставкою або вибрати цифру, яка відображає середню вартість кліка в Microsoft Ads у вашій галузі. Не залишайте стратегію призначення ставок на автопілоті — коригуйте ставки залежно від ефективності оголошень.

  1. Контактна та платіжна інформація.

Дотримуйтесь підказок при заповненні контактної інформації компанії. На наступній сторінці мережа запропонує заповнити платіжні дані 2 варіантами:

  1. передоплата: вимагає оплати оголошень за місяць наперед;
  2. післяоплата: вимагає сплати за рекламу наприкінці місяця.

Компанія приймає платежі дебетовими та кредитними картками лише за планами з післяплатою. Це робить варіант “розмістити рекламу зараз, заплатити пізніше” менш привабливим для багатьох людей. Якщо ви віддаєте перевагу альтернативному способу оплати для покриття витрат на рекламу, ваш вибір має бути на користь передоплати.

  1. Відправлення реклами на модерацію.

Натисніть Submit. У разі успішної модерації Microsoft Ads допустить рекламу до показу менш ніж за день. У віконці можна натиснути Explore your campaign, щоб переглянути свої дані та відстежувати прогрес реклами.

Відправлення реклами на модерацію Microsoft Ads

Рис. 17 – Відправлення реклами на модерацію

Тепер ваші оголошення показуватимуться, коли люди шукатимуть цільові ключові слова в Bing, AOL, Yahoo та на сайтах партнерів (наприклад, MSN та Outlook).


Оголошення Microsoft в режимі експерта

Режим Expert дає більше контролю над оголошеннями, ніж режим Smart, який більше схожий на стиль “налаштував і забув”. Експертний режим — це повнофункціональний, реальний спосіб керування кампаніями. Він дозволяє додавати більше контенту до оголошень, що дає більше контролю над управлінням кампанією. Крім того, режим Expert містить додаткові звіти та відстеження ефективності.

Як перейти зі Smart-режиму на Expert-режим

Переключитися на режим Expert можна у верхньому меню. Виберіть ToolsSwitch to Expert mode. Підтвердіть свій вибір, коли з’явиться відповідний запит.

Якщо ви тільки починаєте працювати зі своєю першою кампанією, система автоматично спрямує вас до режиму Smart. Щоб перейти до режиму Expert, перейдіть до нижньої частини вікна та натисніть Switch to Expert mode.

Перемикання на режим Expert Microsoft Ads

Рис. 18 – Перемикання в режим Expert

  1. Введіть URL-адресу, на яку необхідно націлитися та натисніть Create campaign. Або ж імпортуйте обліковий запис (можна імпортувати дані з акаунту Google Ads або Facebook Ads).

Створення кампанії Microsoft Ads

Рис. 19 – Створення першої кампанії

  1. Виберіть бюджет кампанії.

Тут можете визначитися з бюджетом та стратегією призначення заявок.

Бюджет кампанії Microsoft Ads

Рис. 20 – Визначення бюджету кампанії

Закінчивши, натисніть Next.

  1. Виберіть цільову аудиторію.

Можна вибрати, чи показуватиметься ваша реклама в усіх доступних країнах та регіонах, або ж самостійно обрати конкретні локації. Прийнявши рішення, натисніть Next.

Цільова аудиторія для реклами Microsoft Ads

Рис. 21 – Обрання цільової аудиторії для реклами

  1. Створіть групи оголошень.

Включіть сюди всі відповідні ключові слова або отримайте ідеї ключових слів від системи у вікні праворуч.

Створення групи оголошень Microsoft Ads

Рис. 22 – Створення групи оголошень

  1. Створіть оголошення.

Введіть заголовки та описи, які ви хотіли б бачити у своєму оголошенні. Праворуч Microsoft розповідає, як оптимізувати оголошення для досягнення кращих результатів. Закінчивши, натисніть Next.

Створення оголошення Microsoft Ads

Рис. 23 – Створення оголошення

На цьому етапі можна створити кілька оголошень, щоб підвищити шанси на охоплення цільової аудиторії.

  1. Налаштуйте свій обліковий запис та платіжні дані.

Дотримуйтесь підказок системи, щоб внести дані про свій бізнес. Після введення натисніть кнопку Next.

  1. Перевірте свої дані та аналітику.

Налаштувавши рекламну кампанію, ви можете ознайомитися з великою інформаційною панеллю в режимі експерта. Тут можна редагувати наявні кампанії, коригувати бюджет та моніторити роботу своєї реклами.

Аналітика Microsoft Advertising

Рис. 24 – Аналітика Microsoft Ads

Та насправді є просте рішення, як полегшити опанування реклами в Microsoft Ads – імпортувати свої налаштовані кампанії з Google Ads. Надалі розповімо, як це зробити.


Як імпортувати кампанії Google Ads в Microsoft Ads

Якщо у вас є обліковий запис Google Ads, ви можете імпортувати свої оголошення та групи оголошень до Microsoft Ads. Щоб зробити це, дотримуйтесь подальшої інструкції:

  1. Перейдіть до свого облікового запису Microsoft Advertising і натисніть Import from Google Ads (ви знайдете цю опцію на вкладці Import у верхній частині сторінки);

Імпортування кампаній Google Ads в Microsoft Ads

Рис. 25 – Імпортування кампаній Google Ads в Microsoft Ads

  1. увійдіть у свій акаунт Google і дозвольте Microsoft Ads імпортувати ваші оголошення;
  2. виберіть обліковий запис, з якого ви хочете імпортувати рекламні кампанії. Щоб імпортувати певні оголошення або бюджети, виберіть Advanced import;
  3. зачекайте, поки Microsoft Ads завершить передачу.

Тепер можна працювати з імпортованими кампаніями.


Висновок

Немає однієї кращої рекламної системи. Й Google Ads, й Microsoft Ads мають свої плюси та мінуси. Більшість функцій, випущених Google, зрештою з’являються й в Bing. Обидві рекламні мережі можуть бути ефективними інструментами для запуску реклами.

Скористайтеся нашим покроковим посібником зі створення реклами в Microsoft Ads, протестуйте її, щоб охопити нову цільову аудиторію.

ltv cac crr csat nps банер

LTV, CAC, CRR, CSAT та NPS: ключові показники ефективності бізнесу

ecommerce банер

Електронна комерція як сфера діяльності

Мікро та макроконверсії банер

Що таке мікро та макроконверсії

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.