
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Інструкції з налаштування взяті з сайтів: джерело 1, джерело 2.
Google займає 85% світового пошукового ринку. Пошукова система Microsoft займає друге місце з 8% (станом на січень 2023 року).
Тобто аудиторія Microsoft — більше ніж 1 мільярд унікальних відвідувачів щомісяця. Цілком правильним було б охопити й цих користувачів. Адже система отримує 13,2 мільярда запитів з десктопів та 655 мільйонів унікальних користувачів щомісячно (за даними Microsoft Search Network).
Розглянемо сьогодні:
І розпочнемо з основного.
У квітні 2019 року Microsoft змінила Bing Ads на Microsoft Advertising.
Microsoft Advertising — це інструмент онлайн-маркетингу, який дозволяє компаніям рекламувати свої продукти, послуги, сайти та вітрини у пошуковій системі Microsoft та на її сайтах-партнерах.
Модель роботи реклами в Microsoft Advertising – оплата за клік (PPC). Спонсоровані оголошення показуються поруч із результатами звичайного пошуку.
Оголошення, налаштовані в Microsoft Advertising, відображаються в усіх пошукових системах мережі:
Крім того, мережа пошукових партнерів Microsoft також включає DuckDuckGo.
У Microsoft Advertising так само як в Google Ads можна передати права на налаштування реклами агенції чи спеціалістам з контекстної реклами.
Механізм налаштування реклами подібний до Google Ads й працює на основі ставок на ключові слова:
Тобто це та ж сама модель Pay-Per-Click.
Рис. 1 – Видача в Microsoft (ми вивели на скриншот тільки платну видачу — верх та низ сторінки)
Рекламні оголошення в Microsoft показуються зверху перед пошуковою видачею, як блок Shopping та внизу видачі. Тобто в тих самих місцях, де показуються оголошення Google Ads.
Як і в Google, в Microsoft можна створювати пошукові кампанії, які вестимуть користувачів на посадкові сторінки. Microsoft Advertising надає інструменти, які допомагають створити ефективний список ключових слів. Є сенс хоча б протестувати рекламу Microsoft.
Microsoft Advertising має деякі переваги порівняно з її конкурентом Google Ads.
Microsoft Ads також використовує динаміку аукціону, як Google Ads. Рекламодавці Microsoft Ads мають меншу кількість конкурентів у порівнянні з Google, тому можуть включити більше місць розміщення оголошень та отримати нижчу ціну за клік. Таким чином реклама в Bing Ads може бути дешевшою, ніж в Google Ads, а результат — кращим.
На рівні кампанії Google пропонує 2 варіанти:
На відміну від Google, Microsoft дає змогу розміщувати оголошення в рекламних мережах Yahoo та AOL. Тобто реклама показуватиметься користувачам всіх сайтів Bing, Yahoo та AOL, а також на всіх їхніх партнерських сайтах, таких як Amazon, Wall Street Journal, CBS Interactive тощо, якщо рекламодавець ввімкнув синдикований пошук. Microsoft дає можливість створити звіт, щоб перевірити, які пошукові партнери надсилають трафік на ваш сайт.
Якщо ви працюєте на ринку США, то краще включити в рекламну стратегію й опанування Microsoft Ads. Купівельна спроможність споживачів у США знаходиться на високому рівні, тож не треба нехтувати цими користувачами.
Microsoft Advertising забезпечує більший контроль за рекламою на рівні групи оголошень. В Google розташування, мова та розклад показу реклами вказуються на рівні кампанії.
В Microsoft так само, + ці параметри також можна налаштувати на рівні групи оголошень. А це вже більш гнучкі налаштування реклами.
Крім того, Microsoft Ads дозволяє показувати оголошення в певний час у часовому поясі користувача, котрий переглядає оголошення, незалежно від того, де цей користувач знаходиться.
У Google ж меню часового поясу не змінюватиметься під час показу реклами. Якщо є необхідність націлитися на користувачів у Нью-Йорку та Лос-Анджелесі о 18:00 за їхнім часом, доведеться створити 2 різні кампанії з відповідним гео.
Також якщо є потреба націлитися на певний пристрій, то кращим вибором стане саме Microsoft Ads – тут можна націлитись на аудиторію на основі її конкретних пристроїв та операційних систем. Google Ads дозволить це зробити лише за допомогою медійних та відеокампаній.
Якщо рекламодавець має намір показувати багатомовні або всесвітні оголошення в Google, їх потрібно буде налаштувати в окремих кампаніях, що потенційно призведе до сотень кампаній для керування. У Microsoft їх можна створити в одній кампанії, керуючи додатковими регіонами та мовами за допомогою детальних налаштувань групи оголошень.
На початку 2023 Microsoft інтегрувала ChatGPT із Bing, і це дозволило користувачам Bing відповідати на пошукові запити більш природною та розмовною манерою.
Ще рано говорити про те, як інтеграція Bing ChatGPT вплине на контекстну рекламу, однак можливо, що це може призвести до підвищення ефективності платної реклами, оскільки ChatGPT можна використовувати для створення більш націлених та релевантних оголошень.
Microsoft Ads дозволяє націлюватися на аудиторію та застосовувати модифікатори ставок на основі інформації, отриманої з LinkedIn. Можна націлювати рекламні кампанії на основі:
Ця функція вкрай важлива для послуг B2B. З Microsoft Ads легше знайти та спробувати залучити великі компанії клієнтів. Потрібно лише знайти компанію, вибрати правильну галузь та націлитися на менеджерів з маркетингу.
Окрім LinkedIn, реклама Microsoft є єдиною платформою, яка має таку можливість.
Наводимо покрокову інструкцію.
Прокрутіть сторінку вниз до розділу Ad group targets.
Рис. 2 – Націлення на користувачів LinkedIn
Рис. 3 – Обрання груп, на котрих націлюватиметься реклама
Рис. 4 – Націлювання на користувачів певної компанії
Також є можливість ретаргетувати оголошення постфактум за допомогою редактора оголошень Bing. Для цього перейдіть до налаштувань кампанії чи групи оголошень. Потім знайдіть розділ Campaign targets або Ad group targets й натисніть Edit target categories. Ви потрапите на ту саму сторінку, що й вище, де можна редагувати та налаштовувати цільові категорії відповідно до компанії, галузі та посадових обов’язків.
Після реєстрації облікового запису Microsoft Advertising важливо зрозуміти основи його використання. Існує чотири типи ролей користувачів, кожна з яких надає певні дозволи на виконання функцій облікового запису.
Особа, яка створила обліковий запис Microsoft Ads, отримує повні дозволи для всіх облікових записів. Суперадміністратор має права додавати або видаляти користувачів, вказуючи, до яких облікових записів кожен користувач має доступ. Суперадміністратор може керувати всім, що стосується рахунків та платежів.
Особа в цій ролі може керувати кампаніями та виконувати певні дії з акаунтами та виставленням рахунків. Однак, на відміну від суперадміністратора, звичайний користувач не може додавати, редагувати або видаляти способи оплати, а також створювати та видаляти рекламні акаунти.
Суперадміністратор може призначити менеджера рекламних кампаній для додавання, редагування або видалення кампаній у вибраних акаунтах. Ця роль користувача не має доступу до керування білінгом або платіжними завданнями.
Суперадміністратор може вибрати, до яких акаунтів матиме доступ менеджер рекламних кампаній рекламодавця.
Цей користувач має права лише на читання.
Лише суперадміністратор та стандартний користувач можуть запрошувати інших до роботи над кампаніями.
Як надати доступ до акаунту Microsoft Ads:
Агенції з інтернет-маркетингу краще напряму зв’язатися з клієнтським рекламним обліковим записом Microsoft, адже це спростить робочі відносини для обох сторін.
Для цього потрібно й агенції, й клієнту, зареєстрували обліковий запис Microsoft Advertising. Далі клієнт має надати номер свого облікового запису Microsoft Advertising, куди агенція запросить доступ.
Щоб отримати дозвіл на керування обліковим записом клієнта:
Рис. 5 – Отримання дозволу на керування обліковим записом клієнта
2. Виберіть Account summary в меню ліворуч та натисніть Requests.
Рис. 6 – Дані щодо акаунту
Рис. 7 – Під’єднані акаунти
Рис. 8 – Додавання облікового запису клієнта до акаунту
Рис. 9 – Початок керування обліковим записом
Після того, як агентство подає запит на доступ до облікового запису Microsoft Ads, клієнт має 30 днів, щоб прийняти або відхилити його. Після завершення запиту на доступ надійде сповіщення електронною поштою, і запит буде автоматично відхилено, якщо протягом 30 днів не буде відповіді.
Як прийняти або відхилити запит:
Тепер нарешті розглянемо, як створити рекламну кампанію в Microsoft Ads.
Рекламі кампанії мережі використовують штучний інтелект Microsoft для створення реклами та керування кампанією. Розглянемо інструкцію зі створення реклами в режимах Smart та Expert.
Перейдіть на сторінку Microsoft Ads та виберіть Sign up now або Sign in. Дотримуйтеся вказівок системи та заповніть дані (наприклад, адресу електронної пошти, номер телефону та місцезнаходження компанії).
Рис. 10 – Створення облікового запису Microsoft Ads
Завершивши, прочитайте та погодьтеся з положеннями та умовами, а потім виберіть Create a New Campaign.
*Якщо ви вже маєте обліковий запис Microsoft, то введіть свою email-адресу та пароль, і Microsoft створить для вас обліковий запис Ads.
Microsoft Ads пропонує наступні цілі реклами:
Рис. 11 – Вибір цілі рекламної кампанії в Microsoft Ads
Переконайтеся, що обрана ціль реклами відповідає вашим бізнес-цілям.
Рис. 12 – Додавання інформації про компанію в Microsoft
Після заповнення натисніть Далі.
Якщо ви хочете націлитися на кілька локацій по всьому світу, ви можете зробити це в режимі експерта (трохи нижче наведемо інструкцію).
Рис. 13 – Встановлення радіуса показу реклами
Microsoft запропонує ключові слова, схожі на підказки нижче. Разом з тим можна використовувати планувальник ключових слів Microsoft, щоб покращити стратегію.
Рис. 14 – Обрання ключових слів
Тепер платформа попросить створити перше оголошення. Перед вами відкриється сторінка, де ви зможете додати наступну інформацію:
Після додавання натисніть Save, щоб продовжити.
Рис. 15 – Заповнення всіх полів для створення оголошення
Ви можете побачити попередній перегляд того, як виглядатиме ваше оголошення, у правій частині вікна. Microsoft надішле сповіщення, коли ви перевищите рекомендовану кількість символів, щоб уникнути обрізання оголошення.
Справа Microsoft надає вікно Estimated performance, щоб рекламодавець міг бачити прогнозовані щомісячні покази та кліки. Також можна використовувати повзунок під бюджетом, щоб побачити середні витрати конкурентів.
Рис. 16 – Встановлення бюджету на кампанію
Крім того, можна вибрати, скільки ви хочете заплатити за набір оголошень. Можна скористатися запропонованою мінімальною ставкою або вибрати цифру, яка відображає середню вартість кліка в Microsoft Ads у вашій галузі. Не залишайте стратегію призначення ставок на автопілоті — коригуйте ставки залежно від ефективності оголошень.
Дотримуйтесь підказок при заповненні контактної інформації компанії. На наступній сторінці мережа запропонує заповнити платіжні дані 2 варіантами:
Компанія приймає платежі дебетовими та кредитними картками лише за планами з післяплатою. Це робить варіант “розмістити рекламу зараз, заплатити пізніше” менш привабливим для багатьох людей. Якщо ви віддаєте перевагу альтернативному способу оплати для покриття витрат на рекламу, ваш вибір має бути на користь передоплати.
Натисніть Submit. У разі успішної модерації Microsoft Ads допустить рекламу до показу менш ніж за день. У віконці можна натиснути Explore your campaign, щоб переглянути свої дані та відстежувати прогрес реклами.
Рис. 17 – Відправлення реклами на модерацію
Тепер ваші оголошення показуватимуться, коли люди шукатимуть цільові ключові слова в Bing, AOL, Yahoo та на сайтах партнерів (наприклад, MSN та Outlook).
Режим Expert дає більше контролю над оголошеннями, ніж режим Smart, який більше схожий на стиль “налаштував і забув”. Експертний режим — це повнофункціональний, реальний спосіб керування кампаніями. Він дозволяє додавати більше контенту до оголошень, що дає більше контролю над управлінням кампанією. Крім того, режим Expert містить додаткові звіти та відстеження ефективності.
Переключитися на режим Expert можна у верхньому меню. Виберіть Tools – Switch to Expert mode. Підтвердіть свій вибір, коли з’явиться відповідний запит.
Якщо ви тільки починаєте працювати зі своєю першою кампанією, система автоматично спрямує вас до режиму Smart. Щоб перейти до режиму Expert, перейдіть до нижньої частини вікна та натисніть Switch to Expert mode.
Рис. 18 – Перемикання в режим Expert
Рис. 19 – Створення першої кампанії
Тут можете визначитися з бюджетом та стратегією призначення заявок
Рис. 20 – Визначення бюджету кампанії
Закінчивши, натисніть Next.
Можна вибрати, чи показуватиметься ваша реклама в усіх доступних країнах та регіонах, або ж самостійно обрати конкретні локації. Прийнявши рішення, натисніть Next.
Рис. 21 – Обрання цільової аудиторії для реклами
Включіть сюди всі відповідні ключові слова або отримайте ідеї ключових слів від системи у вікні праворуч.
Рис. 22 – Створення групи оголошень
Введіть заголовки та описи, які ви хотіли б бачити у своєму оголошенні. Праворуч Microsoft розповідає, як оптимізувати оголошення для досягнення кращих результатів. Закінчивши, натисніть Next.
Рис. 23 – Створення оголошення
На цьому етапі можна створити кілька оголошень, щоб підвищити шанси на охоплення цільової аудиторії.
Дотримуйтесь підказок системи, щоб внести дані про свій бізнес. Після введення натисніть кнопку Next.
Налаштувавши рекламну кампанію, ви можете ознайомитися з великою інформаційною панеллю в режимі експерта. Тут можна редагувати наявні кампанії, коригувати бюджет та моніторити роботу своєї реклами.
Рис. 24 – Аналітика Microsoft Ads
Та насправді є просте рішення, як полегшити опанування реклами в Microsoft Ads – імпортувати свої налаштовані кампанії з Google Ads. Надалі розповімо, як це зробити.
Якщо у вас є обліковий запис Google Ads, ви можете імпортувати свої оголошення та групи оголошень до Microsoft Ads. Щоб зробити це, дотримуйтесь подальшої інструкції:
Рис. 25 – Імпортування кампаній Google Ads в Microsoft Ads
Тепер можна працювати з імпортованими кампаніями.
Немає однієї кращої рекламної системи. Й Google Ads, й Microsoft Ads мають свої плюси та мінуси. Більшість функцій, випущених Google, зрештою з’являються й в Bing. Обидві рекламні мережі можуть бути ефективними інструментами для запуску реклами.
Скористайтеся нашим покроковим посібником зі створення реклами в Microsoft Ads, протестуйте її, щоб охопити нову цільову аудиторію.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.