
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Якщо ви працюєте в соціальних мережах, то помітили, що зараз активно розвивається напрямок маркетинга в LinkedIn. Аудиторія в більш ніж 700 млн осіб може стати ще одним джерелом ваших клієнтів та однодумців.
Просування бізнесу на цій платформі, як і в інших соціальних мережах, полягає не тільки в запуску реклами, але й в публікації контенту. А що постити та які фішки використовувати, щоб публікації не тільки презентували ваш бренд з професійної точки зору, але й водночас зробили комунікацію з вашою аудиторією ефективною?
Ловіть поради по просуванню в LinkedIn, які допоможуть максимально залучити ваших підписників.
Успішний маркетинг допоможе:
Історії, орієнтовані на бренд, – відмінний спосіб підвищити впізнаваність, оскільки вони привертають увагу реальних клієнтів.
Створення контенту з відгуками (цитата або відео) допоможе зміцнити ваш авторитет й створити довіру до вас.
Рис. 1 – Приклад використання імені в публікації
Ви також можете поділитися історією члена вашої спільноти через свої LinkedIn captions.
Дайте вашим клієнтам та підписникам можливість висловитися через вас – це ефективний спосіб встановити зв’язок з більш широкою аудиторією, а також зміцнити довіру до бренду. А для використання мережі контактів та розширення аудиторії вашого клієнта відзначте його в публікації.
Позиціонування вашого генерального директора або засновника як експерта у своїй галузі – відмінний спосіб завоювати довіру та зробити бренд більш людяним.
Рис. 2 – Професійний розвиток керівника мотивує співробітників
Ви можете публікувати їх пости або інтерв’ю з їх участю, що допоможе поліпшити комунікацію з вашою аудиторією.
Якщо ви є засновником бізнесу, то можете самі ділитися оновленнями компанії або галузевими статтями зі свого особистого профілю LinkedIn.
Публікація такого контенту – відмінний спосіб уособлювати свій бренд та стати авторитетом в очах вашої аудиторії.
Пости з результатами досліджень дають вашій аудиторії розуміння та цінність. Таким контентом потім ваші користувачі самі діляться. Ефекту навіть буде більше, якщо ви проведете дослідження в колаборації з іншою компанією. Так ви приведете цільову аудиторію й не будете нав’язливі з пропозицією купити.
Рис. 3 – Графічне представлення результатів в пості
Пости з даними можуть бути потужним інструментом просування вашого бренду в LinkedIn, бо вони дозволяють позиціонувати себе як цінний ресурс для колег та цільової аудиторії.
До речі, якщо даних про бренд недостатньо для створення звіту, подумайте про написання невеликої електронної книги або керівництва. Ознайомтеся з галузевою статистикою або аналітичними відомостями, щоб доповнити тему (Google вам на допомогу).
Хоча соцмережа призначена для професіоналів, це не означає, що люди хочуть бачити тільки корпоративний контент.
Використовуйте індивідуальність вашого бренду для залучення нових клієнтів та покупців.
Опитування показало, що 65% клієнтів кажуть, що вони відчувають емоційний зв’язок з брендом бізнесу, тому індивідуальність може мати велике значення!
Рис. 4 – Знайомство зі співробітником
Розвиток індивідуальності вашого бренду також може зробити ваш контент більш впізнаваним та виділити вас серед конкурентів.
Незважаючи на те, що кожна платформа для соціальних мереж відрізняється, важливо підтримувати постійну тональність своїх повідомлень.
Якщо ви ще не використовували для свого просування маркетинг впливу, то LinkedIn – ідеальне місце для експериментів.
На платформі є безліч експертів – зв’яжіться з ними, щоб дізнатися, чи напишуть вони гостьовий пост або зайдуть на LinkedIn Live.
Рис. 5 – Приклади колаборацій з експертами та інфлюенсерамі
Відео в прямому ефірі отримують в середньому у 24 рази більше коментарів, ніж відео у стрычцы, тому до них варто проявити творчий підхід.
Ви також можете співпрацювати з інфлюенсерамі, щоб публікувати історії та прямі трансляції з їх акаунтів, просуваючи свій бренд більш широкої аудиторії.
Поради вище допоможуть зробити ваші публікації цікавими та залучити вашу аудиторію в життя компанії, її інтереси й сфери активності. Але для того, щоб з вашими постами взаємодіяли не тільки на рівні лайків, можна використовувати такі прийоми:
Рис. 6 – Реакції
Чим більше взаємодій отримують ваші повідомлення, тим більше фідів воно буде охоплювати.
Рис. 7 – Натиснувши на значок почуєте ім’я
Запис може тривати до 10 секунд, зараз функція доступна тільки в мобільній версії додатка.
Використовуючи ці 6 порад, ваш бренд і ви зможете зацікавити аудиторію й залучити нових користувачів.
Вони допоможуть створити відмінну маркетингову стратегію LinkedIn для розвитку свого бренду. У своїх публікаціях ви зможете поділитися як своєю історією, так і пріоритетами. А заодно й побудувати навколо себе співтовариство, яке розділяє ваші цінності й вірить у ваше бачення.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.