
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
LinkedIn – соціальна мережа, призначена для пошуку ділових контактів.
На платформі вже більше 770 млн. користувачів, що робить її відмінним місцем для маркетингу й підвищення своєї впізнаваності.
За даними самої соціальної мережі, 71% фахівців використовують її для прийняття бізнес-рішень. Тому має сенс зв'язатися з ними вже в рамках самої платформи.
На відміну від інших соціальних мереж прийнято вважати, що LinkedIn має професійну спрямованість, адже тут переважає:
Вона буде вашою візитною карткою, через яку ви зможете спілкуватися з аудиторією, ділитися новинами та залучати користувачів до взаємодії.
Розповідаємо, як створити сторінку компанії в linkedin:
1. заходимо в свій аккаунт в десктопній версії та натискаємо праворуч зверху на меню Work;
2. у вкладці справа доходимо до Create a Company Page;
Рис. 1 – Потрібно вибрати тип сторінки: під кожен соцмережа надає свої інструменти
3. Вибираємо тип сторінки:
4. Далі відкриється вікно для введення даних про компанію:
У тому ж вікні в міру заповнення буде показуватися прев’ю майбутньої сторінки.
Рис. 2 – Форма заповнення сторінки
Рекомендуємо заповнювати актуальні дані та використовувати релевантні картинки, які відображають суть вашої компанії.
Сторінка вашого бренду повинна бути оптимізована під пошукову систему, щоб ваш кінцевий споживач зміг з легкістю знайти вас за допомогою тегів, назви акаунту або сфери діяльності.
Завдяки опису акаунта користувачі зможуть зрозуміти, які послуги ви надаєте та які методи використовуєте для своєї діяльності.
Рис. 3 – Сторінка ITForce
Як і в Instagram, важливо швидко донести до людей цінності вашого бренду. Сильний та послідовний профіль може миттєво підняти бренд і спонукати користувачів підписатися на вашу сторінку.
Наприклад, ви можете додати на свою сторінку інформацію про мету або місії вашого бренду.
Точно так само непогано додати біографію Про компанію, в якій коротко та захоплююче розповідається її історія.
Подумайте, хто ваша цільова аудиторія, і визначте для них цільову сторінку своєї компанії.
Наприклад, якщо ви в основному орієнтуєтеся на потенційних нових співробітників, ви можете:
Сформуйте мету постинга й приготуйтеся до створення контенту заздалегідь. Бажаєте збільшити свою впізнаваність або привести трафік на сайт?
Ось які формати контенту можна використовувати для маркетингу в LinkedIn:
LinkedIn стає все більше й більше платформою, орієнтованою на візуалізацію. Тобто повідомлення із зображеннями та відео матимуть пріоритет в стрічці новин.
Принцип дії алгоритмів ранжирування контенту LinkedIn схожий з роботою алгоритмів Інстаграм.
Спростити публікацію візуального контенту можна, погодивши свою стратегію маркетингу в LinkedIn з іншими соцмережами.
Оскільки більшість користувачів соцмережі заходять з мобільного, намагайтеся робити підписи до публікацій короткими й привабливими.
Рис. 4 – Підпис має зацікавити користувача з перших рядків
Один з популярних (і ефективних) способів зробити ваші повідомлення короткими – взяти одну ідею й розділити її на 3-4 пости невеликого розміру. Шляхом цього також вийде публікувати контент регулярно.
Щоб збільшити охоплення ваших постів, відзначайте відповідних галузевих експертів та ставте релевантні хештеги в кожне повідомлення.
Рис. 5 – Відмітка компанії зі створення 2D та 3D відео
Відзначаючи відповідні компанії або експертів в галузі, можна залучити нову аудиторію, особливо якщо експерт взаємодіє з публікацією.
Використання хештегів – ще одна стратегічна тактика при використанні LinkedIn для бізнесу. Вибираючи хештеги з великою кількістю підписників (якими не зловживають), у вас більше шансів залучити нову аудиторію.
Більш того, хештеги, які ви прописуєте у своїх постах, далі LinkedIn сприймає як цікаві для вас й показує вам надалі новини та публікації за ними.
Рис. 6 – Приклад використання тегів
Де шукати хештеги:
Один зі способів – продемонструвати своїх співробітників. Як свідчить старе прислів’я: «Люди купують у людей».
Рис. 7 – За лаштунками Google
Спостереження за особами тих, хто працює за лаштунками, може допомогти завоювати довіру потенційних клієнтів.
Публікуйте пости з заходів, конференцій, днів народжень та корпоративів, щоб передати дух та запал вашої компанії. Тим самим ви станете не безликою компанією, а тими людьми, які готові знайомитися зі своєю аудиторією.
Аналітика дозволяє переглядати покази, кліки, перегляди відео та багато іншого. Соцмережа також розраховує відсоток залученості, щоб показати, наскільки добре працює ваш контент.
Моніторинг цього показника – відмінний спосіб дізнатися, які теми й контент (зображення, відео, графіка) працюють з вашою аудиторією, і чим вам слід поділитися в майбутньому.
Ви також можете побачити, хто відвідує вашу сторінку, включаючи галузь, в якій працюють відвідувачі, їх посадові обов’язки та стаж.
Рис. 8 – Демографія аудиторії
Це може бути цінна інформація при мозковому штурмі, через те, що ви будете мати уявлення про те, які люди відвідують вашу сторінку. І відповідно до цього планувати стратегію маркетингу в LinkedIn.
На відміну від компаній в B2C, які мають широку аудиторію і продають товари масово, в B2B сегменті аудиторію вужча.
В результаті потрібно тільки привернути увагу осіб, що приймають бізнес-рішення у своїх галузях. Крім реклами в LinkedIn, є й інші способи залучення уваги до себе і свого продукту.
Після того як ви заповнили свій профіль, ви можете приступити до побудови своєї мережі LinkedIn. Про те, де та як створити робочу сторінку, писали в п. 1.1.
LinkedIn дає вам можливість «зв’язуватися» і « підписуватися » на інших учасників. Контакти – це двосторонні відносини, ініційовані через запрошення. Приймання запрошення означає, що обидві сторони можуть бачити контент та мережі один одного.
Це також означає, що ви можете безпосередньо відправляти один одному повідомлення через інструмент обміну повідомленнями.
Рис. 9 – Контакти
Ви можете бути в курсі всіх дій ваших контактів без спілкування з ними.
Це відмінний спосіб стежити за галузевими публікаціями від брендів, впливових осіб та лідерів думок.
Будьте вибагливі й керуйте своєю мережею, щоб відображати тих, з ким ви хочете працювати (або співпрацювати), у кого вчитися, і як ви хочете, щоб вас бачили у своїй галузі.
Рекомендуємо писати персоналізоване повідомлення при відправці запрошення.
Рис. 10 – Персоналізоване звернення
Невелика замітка, що представляє себе або пояснення, чому ви хочете спілкуватися, може мати велике значення для побудови міцних відносин з кимось новим.
Завдяки кільком новим функціям, таким як: історії LinkedIn, інтерактивні опитування та швидкі реакції, LinkedIn являє собою потужну платформу для взаємодії з професіоналами галузі.
Ці формати взаємодії в LinkedIn допоможуть залучити нову аудиторію:
Один з кращих порад для новачків – бути послідовним. Не тільки з тим, як часто ви публікуєте, але і з вашим тоном, бренд-маркетингом, повідомленнями й тим, як ви взаємодієте зі своєю аудиторією.
Завчасне планування ваших публікацій допоможе заощадити час та зберегти порядок, коли справа доходить до регулярного постинга. Дотримуючись узгодженого графіка, ви зможете встановити більш міцний зв’язок з успішною професійною мережею LinkedIn й залучити потенційних клієнтів для свого бренду або бізнесу.
Один з кращих способів приєднатися до спільноти – коментувати повідомлення інших людей та реагувати на них.
Взаємодія з публікаціями не тільки допомагає вам встановити цінні зв’язки, показуючи їм, що ви є активним учасником LinkedIn, а й продемонструвати свої галузеві знання новій аудиторії.
Почніть обговорення, ставлячи питання й просячи аудиторію поділитися своїми ідеями та думками. Взаємодія зі спільнотою LinkedIn в інтерактивному режимі допомагає підвищити залученість в публікації та дає вам можливість більше дізнатися про свою аудиторію.
Як учасник LinkedIn ви також можете створювати групи або приєднуватися до них, щоб обмінюватися ідеями, ділитися новинами галузі та заводити цінні зв’язки.
Ставши учасником групи, приєднуйтесь до бесід, задавайте питання, відправляйте повідомлення іншим учасникам і створюйте собі репутацію знаючого лідера у своїй галузі.
Маркетинг в LinkedIn призведе до вас платоспроможну аудиторію тільки при наявності стратегії розвитку свого бренду в рамках соцмережі.
Вище ми привели поради щодо створення контенту, видам та способам зробити його більш залучаючим.
Якщо ви будете регулярно постити контент, використовувати всі доступні формати, згадки й хештеги, то зможете швидко знайти партнерів та клієнтів для вашого бізнесу.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.