
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Сеошник — спеціаліст широкого профілю. Він не обмежується роботою з сайтом, а працює ще з аналітикою, копірайтінгом та UX/UI-оптимізацією. Чим більше навичок буде у SEO-спеціаліста, тим краще він зможе впливати на результат просування. Крім того, він також має можливість підвищити свою цінність як експерта й отримувати високу зарплату.
Грамотний спеціаліст з пошукової оптимізації знає, як “подружити” веб-сайт та вимоги пошукових машин. За даними статистики з сайтів з пошуку роботи, попит на послуги оптимізаторів постійно зростає. Знайти сеошника в штат або аутсорс - не проблема, головне - найняти цінного фахівця, який оперативно справлятиметься з поставленим завданням.
Сьогодні існує маса ресурсів, які допоможуть освоїти ази SEO-оптимізації. Це й відео на Ютубі, й різні курси (дивіться нашу добірку), вебінари, книги і т. д.. Знаючи основи, можна претендувати на вакансію помічника SEO-спеціаліста, щоб на практиці краще познайомитися з пошуковими системами, їх роботою та правилами. В середньому, на навчання й придбання корисного досвіду може піти від 6 до 12 місяців.
Навчання на сеошника – досить багатогранний процес, який охоплює різні напрямки. Приблизно так виглядає чек-лист:
Рис. 1 – Як виглядає Google Analytics
Рис. 2 – Аналітика в Ahrefs
Якщо виконати всі ці поради, ви дійсно можете претендувати на першу посаду — помічника SEO-спеціаліста, а також розвиватися далі в цьому напрямку.
Сьогодні в українських ВУЗах немає готових програм, які готують сеошників. Це сумна картина, адже при наймі роботодавці в першу чергу цікавляться не тільки досвідом роботи, а й “корочкою”. На щастя, отримати просунуту освіту можна значно швидше, ніж в коледжах або університетах. На початковій стадії простіше знайти роботу саме з курсів. Навіть якщо освіта навколотематична (наприклад, спеціальність комп’ютерні науки або щось подібне), то це буде плюсом.
Знайти цінну навчальну інформацію щодо сео-оптимізації можна на різних ресурсах:
Потрібно розуміти, що пошукове просування – досить динамічна сфера. Тренди SEO постійно оновлюються, алгоритми пошукових систем змінюються, тому важливо регулярно займатися практикою і збирати кейси. І знати, що робити в період впровадження оновлень – що конкретно робити, або що не робити та чекати, поки системи апдейтнуться.
Рис. 3 – Як коливається видача під час впровадження оновлень
Багатьох цікавить, скільки заробляє сеошник. Доходи джунів та помічників SEO не такі високі, їх праця оплачується в розмірі близько 300-500$. Зате в період стажування вони можуть посилено заглиблюватися в нову для себе сферу й прокачувати скіли, і вже протягом року можна підвищити свій дохід.
Завдання сеошників №1 — підвищити позиції сайту з урахуванням певного спектру запитів в Google. Для цього вони працюють за принципами білого SEO:
Рис. 4 – Зростання трафіку
Як правило, SEO-оптимізатор в штаті працює в команді, тому йому важливо налагодити відносини з програмістами, верстальниками, дизайнерами, копирайтерами та іншими підрядниками.
Всі свої успішні проекти сео-гуру варто оформити в кейси, щоб поповнити ними портфоліо та створити професійне резюме сеошника, яке точно зацікавить потенційних роботодавців. Додатковими перевагами претендентів на вакансію “спеціаліст з SEO” стануть досвід роботи з основними CMS, знання англійської мови на рівні не нижче Intermediate (що допоможе вам займатися просуванням сайтів на Захід), базові навички роботи з HTML та PHP, а також креативне мислення.
В цілому, освоїти спеціальність СЕО з нуля може кожен. Для цього людині крім технічного навчання знадобляться:
Все це допоможе вам вирости з джуна в сеньора.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.