
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Лінкбілдінг - спосіб пошукового просування , що приносить нарощування посилальної маси сайту для оптимізації та просування веб-проекту.
Зовнішні посилання (backlinks) - один з важливих факторів ранжування сайту пошуковими системами. Побудова посилальної стратегії завжди починається з детального аналізу свого сайту та ресурсів конкурентів.
Аналізуючи конкурентів, ми з’ясовуємо не тільки кількість їх зовнішніх посилань, а й їх найбільш дієві майданчики з зовнішніми посиланнями.
Під час аудиту профілю backlinks конкурентів в першу чергу враховуємо:
Цю інформацію надає сервіс Ahrefs.
Якісні backlinks дають цільовий трафік, конверсії, потрапляння до ТОП.
Неякісні – загрожують санкціями та зливом бюджету. А також тратою часу. А ви зовсім не для цього оптимізуєте посилальну стратегію.
Які параметри входять до поняття “якісне посилання”:
1. Регіональна приналежність ресурсу.
Переходи на сайт з місцевих майданчиків нададуть більшої ваги у разі, якщо ваш бізнес – локальний. Тому що контент в цьому випадку релевантний, а пошуковики це цінують.
2. Тематична складова веб-проекту.
Чим більше майданчиків подібної до вашої тематики посилається на вас, тим більш авторитетним в заданій тематиці стає і ваш ресурс.
Але релевантність ресурсу так само важлива, як авторитет сайту чи сторінки.
Завжди перевіряйте, за якими ключовими запитами потенційний донор в ТОПі.
Чим краще видимість сайту в пошукових системах, тим більше впливу отримають розміщені вами backlinks.
А якщо ключі вашого та стороннього ресурсів перетинаються, ви отримаєте ще більше авторитету.
Платні сервіси для перевірки видачі:
3. Авторитет сторінки.
Від авторитетної сторінки ефект від розміщення на ній беклінків вище. Авторитетність перевіряється інструментами з попереднього пункту.
4. Авторитет домену.
Авторитет домену – показник, що розробили у MOZ.
Авторитетність менше 20 – низька якість ресурсу. Від 20 та вище – домен авторитетний.
5. Трафік веб-проекту.
Якщо потік трафіку на сайт великий, це говорить про якість сайту та добру індексацію.
Швидше за все в цьому випадку бот швидше проіндексує статтю з вашим посиланням.
Приблизну картину відвідуваності можна отримати на similarweb.com.
6. Місцезнаходження backlink на сторінці.
Бек на ваш ресурс повинен розміщуватися в перших абзацах статті.
Особливості посилань:
7. Анкорні та безанкорні.
Пам’ятаємо про співвідношення анкор/безанкор = 20/80. Де 80% анкорів повинні бути різноманітними.
Приклад різноманітності анкорів
Анкор = гіперпосилання. Це клікабельний текст, що дає перехід на іншу сторінку. Інакше кажучи, ключовий запит.
Безанкорне посилання – це адреса сайту, назва компанії, слова “тут” чи “ось”.
8. Навколопосилальний текст.
Це слова, що знаходяться поряд із текстом.
Тобто, викокочастотний запит, що ви бажаєте просунути, повинен розташовуватися в межах 300 символів від безанкорного посилання.
9. Nofollow і dofollow лінки.
Nofollow-посилання позначаються тегом rel = “nofollow”.
Тег повідомляє пошуковим роботам, що за цим посиланням не треба переходити. Зазвичай так роблять, щоб вага з майданчика не йшла на сторонні ресурси.
Dofollow-посилання працюють навпаки.
У своїй посилальній стратегії краще використовувати обидва варіанти, так природніше.
За даними опитування компанії refer.ru, в 2017 р. найбільш ефективними backlinks були:
У 2018 році тенденція панування природних посилань збереглася. Ми вважаємо, що цей прогноз актуален і для 2019.
Але й сьогодні найбільш недооціненим залишається метод контент-маркетингу.
Якщо матеріал цікавить аудиторію, чіпляє її, то статті принесуть і перепости в соцмережах, і переходи користувачів з різних ресурсів. Все це збільшує природність розміщення посилань з т. з. пошукових систем.
Виділяємо список пріоритетних для просування сторінок та наповнюємо їх корисним контентом.
Побудова посилальної стратегії також залежить від віку та типу майданчику (інфо-ресурс, e-commerce).
Новим майданчикам (0-3 місяця) підійдуть крауд-маркетинг та безанкорні backlinks.
Добре працюють переходи з тематичних порталів, каталогів, довідників та сайтів-партнерів.
Приклад роботи з побудови довідкового профілю нового сайту
Проекти з історією: часто такі сайти вже мають посилальну історію, тому тут аналізуємо співвідношення анкор/безанкор. Дивимося кількість беків в конкурентів з ТОП-10.
Далі складаємо таблицю з поточними посиланнями зі співвідношенням анкор/безанкор.
В залежності від кількості посилань в конкурентів формуємо розподіл обсягу закуплених посилань помісячно, не забуваючи про співвідношення 20%/80%.
Приклад роботи з посилальним профілем сайта з історією
Коли робите закупівлі беклінків, намагайтеся не спровокувати посилальний вибух.
Посилальний вибух – різке збільшення посилального профілю веб-ресурсу за короткий проміжок часу.
Не варто купувати більше 200 посилань за місяць одноразово. Подібний процес загрожує потраплянням веб-проекту під фільтри пошукових систем. Причому, проекта-донора санкції теж не оминуть.
Краще регулярно, плавно та різноманітно, ніж одномоментно, швидко та однаково.
Чому ручний метод лінкбілдингу переважний?
Тому що цей спосіб побудови посилальної маси не призведе до санкцій, бо:
Грамотно підібрана посилальна стратегія приносить значні результати.
Кроки з побудови стратегії лінкбілдінгу:
Спроби прокачати ресурс повинні бути вже на етапі створення: історія сайту починає відлік з моменту реєстрації домену. Чим краще оптимізован веб-проект, тим вище буде віддача від зовнішнього просування.
Нехай в вас мала кількість текстів, але вони будуть задовольняти запит відвідувачів в повному обсязі.
І, звичайно, ручна розробка посилального профілю краща.
Є зауваженні до статті? Поділіться думкою в коментарях!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.