
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Забанені сайти, проблеми з індексацією, зниження рейтингу, - все це наслідки використання недозволених методів просування. Шлях оптимізації сайту тернистий, й деякі клієнти та спеціалісти не проти поживитися швидкими методами, які й призводять до таких проблем.
Пошукові роботи давно навчилися визначати сліди сірого та чорного SEO, очистивши видачу від нерелевантного сміття. Єдиний легальний спосіб піднятися в ТОП сьогодні - використовувати білі методи.
Біле SEO простими словами - це використання допустимих пошуковими системами методів для поліпшення його технічних характеристик та поведінкових факторів з метою підняття в ТОП пошукача.
Воно забезпечує довгостроковий результат у вигляді зростання позицій та зміцнення довіри з боку пошуковиків.
Розглянемо, що відноситься до законних методів оптимізації.
Використання білих методів в SEO гарантує постійне нарощування числа відвідувачів та верхні позиції на сторінках результатів. Туди входить 4 пункти.
Пошукові системи добре ставляться до ресурсів, на яких розміщена корисна для аудиторії інформація. Основні вимоги до тексту:
Плагіату потрібно уникати будь-якими способами. Якщо пишете на тему конкурентів, придумайте власне формулювання та подачу інформації.
Матеріал найкраще заходить при наочному поясненні написаного. Вставляйте по тексту картинки, щоб користувачеві не було нудно. Особливо це стосується гайдів та статей-оглядів.
Рис. 1 – Структурована стаття з графічними прикладами по тексту
Аналогічно зображень допомагає сприймати текст.
Рис. 2 – Якщо користувач не хоче читати, вставте відео, щоб утримати увагу
Вони допомагають користувачам знаходити вас у видачі, але не повинні впливати на читабельність тексту. Ключові слова визначають семантичне ядро, а воно – основа для всього контенту на сайті.
Краулери дивляться на ієрархію заголовків та враховують структурованість інформації при оцінці сайту. Завдання заголовків – бути роздільником логічно завершених блоків інформації.
Всі ці вимоги спрямовані на прагнення поліпшити та полегшити для людини споживання інформації на самому ресурсі.
До лав білого SEO входить не тільки контент, а також оптимізація внутрішньої частини сайту. Будь-ресурс являє собою збірку з безлічі елементів. Рейтинг залежить від того, наскільки елементи підігнані під вимоги пошукових систем і очікування користувачів.
На які аспекти звертати увагу:
1. Метатеги Title та Description.
Їх потрібно прописувати для кожної сторінки + дотримуватися унікальності. З них пошуковик формує сніппет, який у видачі читають користувачі.
Title – короткий заголовок, по якому можна зрозуміти, про що буде контент на сторінці. Повинен бути відмінним від H1.
Description – парочка пропозицій про те, що за інформація розташовується за посиланням. Потрібно написати залучаючий текст, також можна описати переваги.
Обмеження на кількість символів: назва – 70-80 знаків та опис на 160-290 знаків (видима частина для користувача в пошуку).
Рис. 3 – Оптимізований сніппет в пошуку
2. Навігація повинна бути інтуїтивно, а це значить, що всю інформацію слід чітко структурувати.
3. Код сайту необхідно почистити від всіх непотрібних елементів та періодично повторювати цю процедуру.
4. Прискорення завантаження сторінок допоможе знизити кількість відмов.
5. Забороніть пошуковому роботу сканувати спеціальні сторінки. На багатьох сайтах є форми замовлення, сторінки подяки та інші, які нерелевантні для пересічного користувача.
6. Попрацюйте з внутрішньої перелінковкою. Користувача потрібно затримати на сайті. Збільшити час сеансу можна за рахунок розміщення в статтях посилань на інші сторінки того ж сайту. Так людина буде ходити по різних сторінках і нарощувати показник глибини перегляду. Дієвий метод, але тільки при наявності якісного контенту.
7. Зробіть url’и легкими для читання (ЧЗУ).
Рис. 4 – Урл дає зрозуміти, в якій частині сайту знаходиться користувач в даний момент
8. Створіть карту сайту, відкоригуйте robots.txt.
Робота з цими елементами допоможе роботам просканувати ресурс та полегшить користувачам серфінг по сайту.
Згадки вашого сайту на інших авторитетних ресурсах дають пошуковику причину вважати й ваш сайт авторитетним.
Посилання з інших доменів забезпечують реферальний трафік. І його кількість, як і популярність сайту, буде рости прямо пропорційно кількості зовнішніх лінків.
Орієнтуйтеся на околотематичні домени – якраз там й знаходиться ваша цільова аудиторія.
За базою сайтів донорів посилань потрібно стежити та чистити її від малоавторітетних доменів. А закупівлю посилань варто проводити тільки на відомих біржах.
Ось статистика на підтвердження:
Рис. 5 – Стати за 2016-2018
Рис. 6 – Стати за 2019-2021
Google і сам рекомендує адаптувати сайт під різні екрани та пристрої.
При формуванні видачі пошуковик також здійснює пошук сайту у своїх сервісах. І якщо ресурс зареєстрований в каталозі, він може отримати згадку окремо від інших результатів.
Рис. 7 – Пошуковики дають можливість сайтам збільшити видимість за рахунок своїх сервісів
Для білого SEO потрібні не тільки вкладення, але й терпіння. Перші результати з’являться через місяці. Але це станеться поступово й без ризиків потрапити під санкції пошукових систем.
SEO – довгограючий підхід, й це говорить про те, що потрібно проводити оптимізацію хоча б з перервами, а краще – постійно. Тенденції й правила ранжирування коригуються кілька разів на рік. Під зміни потрібно оперативно підлаштовуватися та використовувати всі законні канали для зростання позицій.
А ми, якщо що, можемо допомогти, наші фахівці вже напоготові.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.