
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Зворотні посилання залишаються найважливішим фактором ранжування для алгоритму Google. Пошуковик враховує все більше факторів для призначення рейтингу сайту у видачі. Без мережі сильних зворотних посилань рейтинг сайту зростати не буде. У результаті бренди втрачають трафік і, зрештою, продажі.
Важливо, щоб бренди були присутніми в інтернеті, щоб про них знали. А це — праця з аутріч.
Аутріч (outreach) — це метод лінкбілдингу зі створення посилань зі сторонніх сайтів на сайт клієнта.
Аутріч простими словами — це побудова стосунків через спілкування для отримання дозволу на розміщення якоїсь інформації на сайті. Це домовленість між власниками бізнесу та інших сайтів про розміщення посилань. А саме посилання містить якусь інформацію, зазвичай це інформативна стаття.
Рис. 1 – Приклад зворотного dofollow-посилання на сторонньому сайті
Види аутріча:
Аутріч SEO — невід’ємна частина онлайн-просування. Пошукова оптимізація з врахуванням аутрічу допомагає справно працювати SEO-стратегії компанії. Створюючи зворотні посилання на сайт, ви збільшуєте звичайну видимість свого сайту в пошукових системах. Зворотні посилання допомагають підвищити органічний рейтинг компанії. Тобто з аутрічем сайт частіше попадатиме у видачу за певними запитами. Так сайт починає залучати ширшу аудиторію та цільовий якісний органічний трафік. Для бізнесу це означає зростання цільових користувачів та з рештою онлайн-дохід.
Що хорошого робить аутріч із сайтом:
Аутріч має швидкий результат — в середньому ефект у вигляді зростання позицій сайту від здобутого посилання ви побачите через місяць. Щодо репутації компанії: присутність бізнесу в інтернеті підвищить впізнаваність бренду та довіру до нього.
Мінуси аутріча:
Переваг від використання аутрічу значно більше. Бажано, щоб нові посилання надходили з надійних, авторитетних сайтів. І задача лінкбілдера — підібрати такі сайти. Адже після публікації інформації на сторонньому ресурсі всі читачі цього сайту стають вашими потенційними клієнтами. А оскільки вони довіряють сайту, на якому побачили ваше посилання, то напевно довірятимуть і вам.
Аутріч робить контент-маркетинг та створює цінність та користь для користувачів.
Процес аутрічу складається з 5 основних етапів.
Останні 2 пункти можна й об’єднати. А тепер детально розглянемо кожен з етапів побудови аутріч-стратегії.
Існує багато сервісів для пошуку сайтів для розміщення контенту. Це може бути й Ahrefs, де ми аналізуємо зворотні посилання конкурентів. Спосіб ручного пошуку теж ще доступний та має свої переваги.
Для розміщення посилання шукаємо насамперед надійні та релевантні сайти. На які показники слід звертати увагу під час пошуку сайту для розміщення:
Зваження на перераховані фактори допомагає робити ефективний аутріч. Далі дивимось, чи розміщують ці сайти сторонні публікації (рекламу, інформаційні статті тощо) чи посилання, та на якій основі вони приймаються. Виписуємо цікаві нам.
Тепер визначаємо наступні дані щодо знайденого сайту:
Де та як можна знайти ці дані? Зі сторінок Контакти, Гостьова публікація тощо. Якщо й там не знайшли потрібні мейли, існує розширення Chrome Email Finder, котре збирає всі адреси з сайту:
Рис. 2 – Зібрані адреси розширенням Chrome Email Finder
Так ми матимемо принаймні адресу для зв’язку. Наступний етап — складання листа та розсилка по базі знайдених сайтів.
Після визначення сайтів, на котрих ми маємо намір розміститись, настає етап спілкування з контактними особами. І тут важливо пам’ятати, що ми звертаємось до людей, а не до бізнесу.
Певні, ви добре знаєте, як спілкуватись та правильно домовлятись про розміщення посилання. Та проговоримо ще раз.
Рис. 3 – Тайтл листа для гостьового розміщення
Якщо ви бажаєте підвищити шанси на розміщення та маєте час, перед написанням листа про розміщення подумайте, що ви можете запропонувати виданню, яку саме інформацію, щоб вона виглядала на обраному сайті органічно:
Це лише кілька ідей для взяття в роботу. Подумайте, чим ви можете бути корисними сайту, де плануєте розміщення. Запропонуйте одразу свої ідеї, це полегшить роботу відповідачу й надасть людині сигнал про те, що ви зацікавлені в розміщенні й вже провели деяку підготовчу роботу.
Рис. 4 – Пропозиція власних тем для написання
Відправляємо та чекаємо на відповідь. Не всі листи будуть успішними, будьте готові до того, що деякі листи залишатимуться без відповіді. Таке трапляється з різних причин: не зацікавлені в пропозиції, людина у відпустці, ваш лист загубився і т. д.. Не соромимося й відправляємо повторне звернення.
Рис. 5 – Повторне надсилання листа про співпрацю
Якщо відповідь на свій лист ви все ж отримали, перевіряємо, чи надали вам умови розміщення. Якщо не надали, запитуємо самі про:
Потім переходимо до наймасштабнішого — написання статті.
Зазвичай сайти самі надають ТЗ на написання контенту з урахуванням своїх вимог (кількість символів та ключів, чи потрібні та які саме зображення, де сайт готовий розмістити анкорне зворотне посилання, хто саме виступатиме автором контенту — окремий спеціаліст чи компанія тощо). А можливо, вам нададуть власне ТЗ, котре врахує всі моменти зі створення.
Рис. 6 – Вимоги до статті
Якщо сайт має власну редакційну політику, тримайтесь її при створенні контенту.
І пам’ятайте, що це саме ви зацікавлені в розміщенні, а не сайт, тож враховуйте їх побажання та правки в зміст.
Розглянемо алгоритм Google EAT. Тема статті має бути актуальною для клієнта та релевантною тексту. На що орієнтуватися у контенті, якщо він написаний з урахуванням EAT:
Рис. 7 – Доведення правдивості фактів дослідженнями
Тобто якщо ви пишете про те, що ваш продукт — найпопулярніший серед користувачів, додайте посилання на дослідження чи скриншот проведеного опитування. В іншому випадку ваші слова — це нічим не підтверджене ОБС.
Створену статтю відправляємо на узгодження. Одразу будьте готові до внесення правок та повторних надсилань листів-нагадувань.
Як тільки контент буде опублікований, перевіряйте структуру публікації й наявність в ній:
Рис. 8 – Підтвердження домовленості про посилання dofollow та nofollow
Якщо все саме так, як має бути, згідно з домовленостями, надсилаємо лист з подякою.
Але не залишаємо статтю без нагляду, власник сайту згодом може видалити посилання або ж сторінку з сайту. Пильнуємо це або вручну, або у сервісі Link Checker PRO.
Рис. 9 – Перевірка опублікованого контенту
У разі, якщо ви мали декілька діалогів одночасно, й всі вони успішні, супер, ви маєте приріст релевантних зовнішніх посилань на свій сайт!
Маєте бажання піти далі? Тепер потрібно оцінити ефективність цього посилання як окремого посилання, так і в контексті вашої SEO-стратегії. Фактори, котрі потрібно враховувати:
І переглядайте Google Analytics – дивіться на приріст переглядів та відвідування.
Важливо, щоб ви мали оцінку якості аутріч-стратегії. Регулярно проводьте аудит — перевіряйте, чи дійсні ваші здобуті посилання. Шукайте вузькі місця чи недоліки у своєму аутрічі, щоб його вдосконалити.
Сподіваємося, наше визначення аутріча та процесу його створення зрозуміле. І воно підштовхнуло вас на спробу цього методу побудови посилань.
Брендам доводиться наполегливо працювати, щоб отримати цінні зворотні посилання на авторитетних сайтах. Це складно, але не неможливо. Почніть — просто спробуйте.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.