
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Пошукове просування успішно використовується для розвитку бізнесу й на міжнародному рівні, й в регіонах.
Регіональне seo ще називають локальним, й від звичайного seo-просування воно істотно відрізняється. Локальне seo включає в себе особливості саме того регіону, в якому планується просуватися.
Поговоримо про особливості пошукової оптимізації для англомовного локального бізнесу. У країнах Європи та Америки є можливість задіяти не тільки традиційні методи просування, але й нові підходи, про які докладніше розповімо нижче.
Майже половина всіх пошукових запитів відноситься до локального бізнесу або послуг. Це означає, що кожен день користувачі звертаються до пошуку й знаходять місцеві компанії, які надають потрібні їм послуги. І якщо вас немає в цих результатах пошукової системи, то ви втрачаєте цю частину трафіку.
Локальне сео актуально не тільки для місцевих компаній, а й регіональних філій. Тому що загальна стратегія просування не дасть тих результатів, яких можна досягти з підключенням регіонального SEO.
Статистика за 2020 рік це підтверджує:
Присутність компанії за такими запитами як “купити товар + місто”, “купити товар + біля мене” може значно підвищити трафік сайту, тому що люди не хочуть довго чекати й замовляти товари в іншому місті. Вони бажають прискорити процес: швидко знайти товар й купити його.
У деяких ситуаціях швидкість пошуку та наявність місцевих компаній в SERP грає ключову роль для здійснення цільової дії. Наприклад, це належить до сервісів з ремонту техніки або квітковим магазинам. Такі послуги й товари замовляють за місцем проживання. Сюди також входять ресторани та кафе швидкого харчування для тих, хто хоче тут і зараз зайти поїсти.
Ріелтерські агентства, різні сервісні центри й бізнеси, у яких є фізична адреса – присутність таких компаній в локальному пошуку необхідно для зростання трафіку та підвищення продажів.
При пошуку Google прагне показувати користувачам самі релевантні результати. Для локального просування використовуються відмінні від загальноприйнятих критерії ранжирування сайтів:
Розберемо все сигнали ранжирування детальніше.
На сайті вказуються контакти компанії (назва, адреса й телефон). Саме ці дані й зчитує Google. Інформація про компанію повинна бути на всіх майданчиках однаковою (соцмережі, каталоги, довідники) та дотримуватися єдиного стилю подачі.
Рис. 1 – Контакти MOZ
Одна й та ж інформація дає пошуковику розуміння того, що компанія легітимна та реальна. Коректні дані NAP дозволяють показати потенційним клієнтам релевантну інформацію про компанію.
На сторінці контактів свого сайту повинна бути прив’язана або інтерактивна карта з місцем розташування компанії, або хоча б картинка карти.
Крім його наявності, простежте за тим, щоб він був повністю заповнений. Всі дані сайту (включаючи NAP) повинні відповідати інформації в профілі GMB.
Рис. 2 – Профіль Moz в пошуку
Навіть якщо ви напишете на сайті позначення вул., а в GMB – вулиця, Гугл не врахує таку відповідність. Тобто вулиця <-> вулиця, і так у всьому.
Попадання в Гугл карти дасть можливість показуватися вище органічних результатів пошуку.
Рис. 3 – Блок Карти
Клікабельність у перших 3 посилань найвища. Для попадання в Local Pack потрібно:
Поліпшити позицію в локальних результатах можна за рахунок інформації з довідки Google.
При введенні запиту пошуковик зчитує його локацію та виводить результати, оптимізовані під конкретне місце розташування. При цьому сайти в національній доменній зоні також отримують перевагу в ранжуванні.
Це особливо актуально для геозалежних запитів (запит + локація). В ідеалі, хостинг також повинен розташовуватися в бажаній країні просування.
Рис. 4 – Австралійська доменна зона
Якщо у вас російськомовний сайт, а ви хочете просуватися в Австралії, то все ж краще купити окремий домен в доменній зоні бажаної країни (для Австралії це .com.au).
У разі локального просування для сайту з доменом .com можна обмежитися просуванням англомовної версії.
Для локального пошуку також мають значення відгуки клієнтів компанії. Пошуковик вміє визначати тональність відгуків. Якщо тональність позитивна, то вашій компанії буде відданий пріоритет в ранжуванні. Враховуються відгуки з профілю Google My Business, сторінка фідбека на сайті компанії, сторонніі сайти з відгуками.
Рис. 5 – Відгуки про компанію
Крім змісту відкликання, роль ще відіграє кількість зірок. При просуванні потрібно забезпечити роботу з коментарями клієнтів, тому що вони можуть бути не тільки позитивними, але й негативними. А на негатив треба вміти правильно реагувати.
Відгуки в цілому важливі для бізнесу. Користувач враховує їх перед тим як купити продукт або відвідати заклад. Навіть мала кількість негативних відгуків може змусити користувача звернутися в іншу компанію при тому, що ви будете на 1 місці в пошуку або в картах.
ТОП сайтів, звідки користувачі беруть інформацію про локальні компанії, й де їх також дивиться Google:
Чекін – це відмітка про те, що ти побував у такому-то закладі або що така-то компанія надала тобі послугу. Тобто це фактичні докази роботи вашої компанії.
Google дуже любить такі позначки, охоче зчитує їх та плюсує до інших факторів локального seo. Особливо якщо фото й відгуки були залишені, перебуваючи безпосередньо в місці, де ви чекінитесь.
Рис. 6 – Вставка координат у фотографію (геотег)
В такому випадку координати автоматично вшиваються в фотографії (геотеги), які потім виставляються або на сайті компанії, або їх можна завантажити в спеціальні сервіси типу Swarm. Часто можна зустріти позначки на фотографіях у Facebook, Twitter.
Посилання на ваш сайт можуть бути основним джерелом трафіку при використанні всіх можливих місць розміщення лінків.
Джерела для локального лінкбілдінга в англомовному seo:
Рис. 7 – Користувачі охоче вивчають тематичні добірки з питання
Рис. 8 – Приклад гостьової статті
Рис. 9 – Вкладка Content Explorer
Найменш ефективний метод при наборі посилальної маси для англомовного ринку – закупівля посилань. З таким способом лінкбілдінгу Google дуже завзято бореться. А ось методи вище допоможуть безболісно для вашого ресурсу набрати достатньо лінків для поліпшення пошукових позицій.
Також корисну інформацію можна почерпнути з відео Михайла Шакіна:
*відео взято з офіційного YouTube-каналу collaborator.
Локальне SEO відрізняється від звичного просування тим, що потрібно взаємодіяти переважно з місцевими джерелами й оптимізувати контент під один регіон.
Ми зібрали для вас поради, як швидко поліпшити свої позиції за рахунок використання регіонального просування, і підказали джерела для розміщення посилань.
Сподіваємося, ця інформація допоможе вам піднятися у верхні рядки пошуку в бажаної локалі.
Але якщо виникли складнощі та SEO не приносить бажаних результатів, звертайтеся за просуванням в ITForce – ми знаємо як допомогти!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.