
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Експерти сфери digital знайомі зі статтею “200 основних факторів ранжування Google” SEO-спеціаліста Backlinko Брайана Діна.
Матеріал публікації постійно оновлюється: одні чинники стають неактуальними та їх видаляють, інші з’являються та замінюють старі. Вводяться нові детермінанти для визначення важливості та корисності веб-проектів. І з моменту першого випуску статті (2016 р.) кількість показників, що впливають на ранжування пошуковими системами, зросла.
Ми в ITForce переробили публікацію та додали нові метрики, що впливають на позицію ресурсів в пошуковій видачи, ті, що раніше не висвітлювалися.
У підрозділі “Фактори сторінкового рівня” додалися:
1. Зміст сторінки.
Використання назв підрозділів статті допомагає пошуковику краще зрозуміти вміст сторінки.
Також це може привести до додаткової перелінковці.
2. Повнота розкриття теми.
Існує взаємозв’язок між глибиною охоплення теми та рейтингами Google.
Сайти, що в повній мірі висвітлюють запит користувача, мають перевагу над сайтами, що розглядають питання поверхово.
3. Використання технології AMP (Accelerated Mobile Page).
AMP допомагає прискорити завантаження сторінок.
Підтримка AMP ресурсом враховується при ранжуванні мобільної видачі.
Сніпет в SERP майданчиків, що працюють за технологією AMP, містить позначку «⚡».
4. Релевантність вмісту.
Відповідність контента запиту. Інформація, котру шукає користувач.
Якщо дані з SERP задовольняють запит, то веб-майданчик може підняти свої позиції в рейтингу пошукової системи за введеним ключовим запитом.
5. Алгоритм Google “Колібрі”.
Алгоритм був впроваджений для кращого розуміння змісту сторінок ботом Google.
6. Оновлення для мобільних пристроів “Mobilegeddon”.
Оновлення піднімає у видачі веб-проекти, що оптимізовані для перегляду зі смартфону.
7. Юзабіліті мобільної версії.
Сайти з розробленим юзабіліті під мобільних користувачів мають перевагу в Google “Mobile-first Index”.
8. “Прихований” контент на мобільних пристроях.
“Прихований” контент на мобільних пристроях може не індексуватися (або не мати вагу), як повністю видимий контент.
Однак нещодавно співробітники Google запевнили, що наявність прихованого контенту не має значення.
У підрозділі “Користувацькі та поведінкові фактори”:
9. Алгоритм із штучним інтелектом від Google.
Його основна мета – визначити, як користувачі взаємодіють з результатами Пошуку. І вже на основі їх уподобань ранжувати результати Пошуку.
10. “Погостікінг” або повернення в SERP.
Тривалість кліка – показник прихильності відвідувачів.
Це випадок, під час котрого користувач перейшов на будь-який сайт у SERP та не повернувся назад у Пошук.
У підрозділі “Спеціальні чинники алгоритмів”:
11. Ключові слова рівня “YMYL” (“Your Money or Your Life”).
Наприклад, це сторінки:
12. Жарти від Google (більш докладно – стаття з Вікіпедії).
Маються на увазі Дудли, жартівливі фрази при пошуку в Google, YouTube, Calculator, Chrome, Android Applications, Google Maps, Google Earth.
13. Алгоритм Payday Loans.
Призначений для чищення “переспамних запитів”.
У підрозділі “Фактори брендів”:
14. Пошук за брендом/брендований пошук.
Якщо користувачі шукають ваш бренд в мережі, ця інформація підказує пошуковому роботу, що ваш проект реальний та користується попитом.
15. Авторитетність/популярність автора.
Інформація у пошуковій видачі веріфікується з існуючими онлайн-профілями компанії/юзера.
Сайти з працюючим в соцмережі хоча б одним акаунтом ранжуються вище, ніж проекти, що не мають профілів у соцмережах.
У підрозділі “Фактори зі спамом, що знаходиться на сайті”:
16. Фред.
Фред – серія оновлень Google 2017 р..
Оновлення націлені на ресурси з контентом низької цінності для користувачів (відсутньою внутрішньою оптимізацією майданчика, відсутніми фото/описами товарів, відсутніми сторінками та ін.). Такі майданчики Google занижує у видачі.
У підрозділі “Фактори спаму в зовнішніх посиланнях”:
17. Посилання з низькоякісних каталогів.
Згідно інформації з Google, посилання з подібних каталогів можуть призвести до накладання санкцій.
18. Посилання на віджети.
Системі Google не подобаються посилання, що генеруються автоматично при розміщенні віджету на ресурсі.
Пошуковик сприймає віджети як рекламу, тому може їх заблокувати.
19. Посилання з каталогів та прес-релізів.
Зловживання backlinks з цих джерел призвели до їх знецінення пошуковими роботами.
20. Тимчасові посилання.
Backlinks, що створюються на короткий час для набору посилальної маси та незабаром видаляються. Google вважає такі посилання спамом.
Співробітники Backlinko виділили такі основні показники ранжування Google для 2019 р.:
Всі фактори важливі. Проте є більш та менш значущі.
Звернемося до найбільш пріоритетних з т. з. українських реалій:
1. Внутрішня оптимізація та конкретно структура веб-ресурсу.
Категорії товарів, підкатегорії, фільтри, товарний асортимент – все це слід продумати перед створенням сайту. Структура проекті має бути логічною.
Тобто, підкатегорію “Матраци” слід внести до категорії “Ліжка” (дитячі, односпальні, двоспальні, та ін.), а не “Дивани”.
Тут є кілька шляхів приведення структури майданчика в норму:
Приклад правильно розробленої структури проекту
2. Технічна складова.
Зазвичай проводять аудит сайту та перевіряють:
При неправильному відображенні тексту або зображень (в разі невірно налаштованої CMS) пошуковики можуть занижати веб-проект у видачі.
3. Адаптивність ресурсу під мобільних користувачів.
Мобільний трафік зараз перевищує десктопний. До того ж, конверсія з мобільного трафіку вище.
Сайт повинен бути адаптований під мобільну видачу. Цей параметр насамперед актуален для сфери e-commerce.
Дані зі звіту Glоbal Digital.
4. Юзабіліті та поведінкові сигнали.
Що враховується:
5. Кількість сторінок.
Сайти з великою кількістю сторінок у пошані Google. Чим більше сторінок на майданчику (в розділі), тим лояльніше до нього пошуковики.
6. Якість сторінок.
Перелік робіт:
7. Нормативний профіль.
Використовувати тільки якісні посилання з трастових майданчиків.
Бажано доповнити їх природними посиланнями. І тут контент відіграє важливу роль – від того, наскільки він релевантний та повний, залежить обсяг отриманих backlinks.
8. Канали просування.
Всі канали просування ефективні. Для різних бізнесів та ніш підійде свій набір інструментів для просування: e-mail, SEO, mobile, PPC, соцмережі.
9. Контент + якість + експертність.
Релевантність запиту, актуальність та якість написання матеріалу, оформлення статті.
За словами Google, текст повинен детально відповідати на питання відвідувачів, задовільняти їх інтент.
І це стосується не тільки сфери фінансів та охорони здоров’я.
Рекомендації з написання статей:
Окремим пунктом деякі інтернет-маркетологи виділяють власника бізнесу та його готовність до внесення змін до веб-проекту.
Також команді з просування важливі:
Над товаром чи послугою потрібно постійно працювати: вдосконалювати, додавати функціонал або сервіс, якщо це можливо. Проводити аналіз впровадження змін.
А паралельно стежити за діями конкурентів.
Інформаційний простір сьогодня перенасичений. Існує надлишок як якісного, так і сміттєвого контенту.
У пріоритеті проекти з релевантною інформацією, що в повному обсязі вирішує запити користувачів.
Зручне юзабіліті та адаптація під мобільних користувачів – мастхев. Без мобільної версії веб-проекту в інтернеті сьогодні робити нічого.
Якісні backlinks з трастових майданчиків.
Звісно, ресурс слід просувати тільки після проведення аудиту сайту та внутрішньої оптимізації проекту.
Є зауваження до статті? Поділіться думкою в коментарях!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.