
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Сьогодні “ремаркетинг” - один з найбільш ефективних методів інтернет-реклами для будь-якого бізнесу.
Зокрема, він супроводжує головну мету просування - продажі.
Маючи можливість збирати зацікавлені аудиторії людей, ми можемо донести найбільш актуальні пропозиції для своїх клієнтів “в потрібному місці та в потрібну годину”.
Динамічний ремаркетинг - ще більш довершений інструмент з т. з. ефективності реклами в інтернеті.
Він дозволяє економити час на створення рекламних оголошень - рекламодавцю не доведеться створювати безліч оголошень вручну. Також кожне оголошення можна максимально персоналізувати під кожного користувача, так воно міститиме саме ту інформацію, картинку та вартість товару, котрою відвідувач цікавився раніше.
І якщо динамічний ремаркетинг у медійній мережі Google вже поширене явище для багатьох інтернет-магазинів, то не так багато рекламодавців, що використовують динамічні оголошення в соцмережах для досягнення поставлених мет бізнесу.
Отже, як налаштувати динамічний ремаркетинг в Facebook та Instagram, виконавши 3 простих дії.
NB: перш, ніж приступати до налаштування, переконайтеся, що у вас підключен акаунт Business Manager з правами адміністратора Facebook.
Для цього на панелі “Все инструменті” необхідно перейти в розділ “Каталоги”.
Вам буде запропоновано обрати тип категорії продуктів:
Обрати ваш Business Manager, дати назву каталогу, а також визначити спосіб завантаження каталогу товарів.
Є 2 варіанти додавання товарів до каталогу: перший – завантажити їх за допомогою заздалегідь підготовленої таблиці даних про всі товари.
Другий (спрощений) варіант – якщо ви використовуєте сторонні інструменти, що інтегровані з платформою Facebook.
Розглянемо 1й випадок:
Переходимо в новий створений каталог та обираємо вкладку “Товари”. Тиснемо на кнопку “Додати товари”:
Дані щодо товарів можна додати за допомогою декількох варіантів:
Більш детально про додавання мікроданих можна дізнатись в Довідці Facebook Business для рекламодавців, посилання – https://www.facebook.com/business/help/1175004275966513.
Ми більш детально зупинимося на другому типі завантаження за допомогою файлу-таблиці. Посилання на довідку з готовими шаблонами для дозволених розширень:
https://www.facebook.com/business/help/120325381656392
Ваша таблиці повинна містити наступну інформацію:
Назва стовпця | Опис | Приклад |
id | Унікальний ID для товару чи послуги. Якщо один й той самий ID повторюється кілька разів, такі записи будуть ігноруватися. Макс. кількість символів – 100. | 12345 2222 1 |
availability | Наявність товарів в вашому магазині. Підтримувані значення: in stock (в наявності), available for order (доступно для замовлення), preorder (попереднє замовлення), out of stock (немає в наявності) або discontinued (більше не продається) in stock | in stock |
condition | Поточний стан товару в магазині. Підтримувані значення: new (новий), refurbished (відновлений), used (б/у), new | new |
description | Короткий опис. Макс. кількість символів – 5 000. | Краплі Opti-Free Pro відновлюють природне зволоження очей, усуває симптоми сухості та роздратування. |
image_link | URL зображення, що використовується в рекламі. Для квадратних (зі співвідношенням сторін 1:1) зображень в рекламі у кільцевій галереї розмір зображення повинен бути 600*300 пікселів. Для реклами з одним зображенням розмір зображення повинен бути не менш 1200*630 пікселів. | https://domen/opti-free-pro-uvlazhnyayushie-kapli-dlya-glaz.jpg |
link | URL товару | https://domen/sredstva-po-ukhodu/opti-free-pro-uvlazhnyayushie-kapli-dlya-glaz.html |
title | Назва товара. Макс. кількість символів – 500. | Opti-Free Pro – зволожуючі краплі для очей |
price | Ціна товару із зазначенням валюти. Ціна – число, після котрого йде код валюти (за стандартом ISO 4217) | 315.00 UAH |
gtin
mpn
brand
|
Код GTIN товару (глобальний номер предмету торгівлі) mpn-номер деталі, що присвоєн виробником, відповідає товару. Brand – назва бренду товару | 1234567891011 1110000011 ITForce |
Якщо в вас є фід для Google Merchant Center, його можна використовувати як фід в Каталозі Facebook.
Попередньо ваш фід матиме такий вигляд і тоді його можна завантажувати:
Стандартного коду Pixel на сайті буде недостатньо. Необхідно перетворити код Pixel, додавши події: AddToCart, Purchase та ViewContent.
fbq(‘track’, ‘ViewContent’) – сподія, що повинна спрацьовувати при перегляді самого товару;
fbq(‘track’, ‘ AddToCart ‘) – подія, що повинна спрацьовувати при додаванні товару в кошик;
fbq(‘track’, ‘ Purchase ‘) – подія, що спрацьовує при оформленому заявленні на товар.
При цьому кожна подія має містити мінімальні дані про той товар, де є код. Це можна реалізувати за допомогою програміста.
Зверніть увагу, що атрибут id повинен зберігатися як у коді, так і в каталозі – інакше динамічний ремаркетинг працюватиме некоректно.
Приклад коду Pixel та доданої в нього події ViewContent на сторінці певного товару.
Чи працюють події, можна перевірити за допомогою плагіну Facebook Helper https://chrome.google.com/webstore/detail/facebook-pixel-helper/fdgfkebogiimcoedlicjlajpkdmockpc?hl=ru
При вірно встановленому коді навпроти події відображатиметься зелена галочка та атрибути, що передаються: id, ціна, валюта. При наявності проблем ви побачите повідомлення.
Більш детальна інформація щодо користувацьких подій для динамічного ремаркетингу:
https://developers.facebook.com/docs/facebook-pixel/implementation/dynamic-ads
При налаштуванні обираємо мету “Продаж товарів з каталогу”, прописуємо назву кампанії та обираємо тільки що створений нами каталог (він повинен бути не пустим, інакше кампанія не створиться).
На рівні групи в налаштуваннях обираєте аудиторію, що максимально підходить під мету вашої реклами. В нашому випадку це користувачі, що переглядали товар, але не додали його в кошик. Строк дії аудиторії – 30 днів.
Далі налаштування такі ж самі, як і для статичної реклами в Facebook – задаємо необхідний плейсмент, бюджет, максимальну ставку і т. Д..
Перейшовши в налаштування оголошень, можна вибрати, в якому форматі демонструвати товари – один товар та одне зображення, або ж карусель.
Який креатив ви оберете, залежить від опрацювання ідеї, від того, як ви бажає взаємодіяти з потенційними клієнтами. Варіантів безліч, наприклад, ви можете звернутись до користувачів, що поклали товар у кошик та вийшли з сайту за таким формулюванням: “Ви цікавилися товаром “Назва”. Ваш товар очікує вас в кошику. Нагадуємо, що до N числа ви можете придбати ваш продукт за найвигіднішою вартістю “Ціна””.
Ви можете складати текст оголошення, використовуючи динамічні атрибути та підставляючи їх як в заголовок, так і в опис:
Також до заголовка можна включати ціну товару:
Обирайте кнопку з відповідним закликом до дії та встановлюйте шаблон відстеження для вашої рекламної кампанії:
utm_source=facebook&utm_medium=cpc&utm_campaign={{campaign.name}}&utm_content={{ad.name}}
Ось і все, що вам потрібно реалізувати, щоб запустити простий варіант динамічного ремаркетингу в мережі Facebook та Instagram.
Facebook вдосконалює свої рекламні інструменти кожен день та додає різні “примочки”, тому до простого налаштування можна додавати свої елементи та доповнення – рамки, знижки і т. д..
Є зауваження до статті? Поділіться думкою в коментарях!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.