
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Сторінка доставки пояснює користувачеві, яким чином він отримає товар після покупки.
Якщо інформація в цьому розділі заплутана та не дає чіткого розуміння процесу, клієнт швидко піде на інший сайт. Щоб цього не допустити, розберемося, як зробити сторінку доставки зручною та привабливою для всіх справжніх і потенційних клієнтів.
Умови доставки зазвичай читають, коли ціна й товар влаштовують покупця, тобто, коли користувач готовий зробити конверсію.
Розбиратися з термінами та цінами серед суцільного полотна важко, більшість просто закриють сторінку й підуть шукати інший магазин. Це вплине на погіршення поведінкових факторів та юзабіліті, що помітить пошуковик. В результаті робот знизить позиції ресурсу, а повернути їх складніше, ніж втратити.
При комплексній оптимізації seo-спеціалісти готують рекомендації щодо виправлення помилок та додавання необхідних даних на сторінку доставки. За умови впровадження виданих рекомендацій ці заходи дозволяють поліпшити ПФ й уникнути втрат позицій у видачі.
Доступна інформація, що дає користувачеві знайти те, що йому потрібно, допоможе залучити його стати вашим клієнтом. В умовах доставки потрібно вказати:
Ці показники повинні бути присутніми на сторінці в першу чергу. Якщо способів доставки багато, то оформити умови потрібно розділяючи текст на вкладки або за допомогою заголовків та логотипів.
Вартість послуги часто варіюється, ґрунтуючись на віддаленості пункту отримання від місця відправки. З цієї причини деякі сайти вбудовують калькулятор, який показує ціну доставки та доступні методи на сторінці товару, що переглядається в каталозі.
Ключові вимоги до сторінки доставки – зрозумілість, легкість для читання та наявність ключових даних.
Розділи умов відправки великих магазинів України містять не просто інформацію про основні показники, а й багато інших пояснень і нюансів. Це означає, що при оформленні на сторінці доставки повинно бути присутнім набагато більше елементів, про які розповім нижче.
Це все методи, якими можна отримати покупку. У списку способів потрібно вказати всі доступні шляхи з вичерпними поясненнями до кожного.
Рис. 1 – Методи доставки в Комфі розділені на окремі вкладки
У клієнта не повинно виникати ситуації, коли який-небудь метод не вказано, і про нього повідомляє менеджер тільки при дзвінку.
Якщо доставка відбувається по всій території України чи лише деяким містам, потрібно про це повідомити користувачам. Обмеження на кількість міст може залежати від наявності поштової служби та способу доставки.
Рис. 2 – Час доставки в регіони України кур’єром (Make Up)
Наприклад, жителям передмістя перед покупкою важливо знати, доставлять їх замовлення в найближче місто або приїде кур’єр на їхню адресу.
Покупця цікавить точна ціна доставки через небажання вираховувати вартість або небажання платити вище певної планки.
Рис. 3 – Вартість та методи можуть також розташовуватися на сторінці конкретного товару
Іноді цю інформацію поміщають на сторінку товару, якщо вона змінюється, виходячи з міста проживання одержувача. Якщо ціна при використанні певного методу єдина для всієї країни, її прописують в розділі доставки.
Рис. 4 – Ціна доставки в Эльдорадо
Іноді зустрічається вбудований калькулятор, в якому потрібно заповнити місто й спосіб відправлення/отримання товару, щоб дізнатися конкретну вартість.
Вплинути на клієнта також можна пропозицією безкоштовної доставки при замовленні на певну суму.
Рис. 5 – Безкоштовна доставка підвищує лояльність кастомерів
Обов’язково вкажіть та помістіть цей факт на чільне місце.
Рис. 6 – Вказівка тимчасового діапазону доставки товарів для ЄС на сайті Make Up
Якщо замовлення їдуть від 3 до 7 днів, то краще написати 3-7 днів, ніж просто до 7 днів. Це позбавить від негативу у відгуках, тому що покупець в останньому випадку буде очікувати доставку протягом 1-2 днів, а не мінімум 3.
Якщо товар не підійшов, ви маєте право поміняти його, або повернути магазину й відшкодувати вартість. Але у продавця можуть бути особливі умови на цей випадок.
Рис. 7 – Окремий розділ з умовами гарантійного обслуговування та повернення на сайті Будинок Іграшок
Порядок дій при оформленні повернення описується окремо для кожного методу доставки. Або може розміщуватися в окремому розділі, якщо умови для всіх методів однакові.
Для зручності в пояснення умов отримання покупки може бути прикріплена інтерактивна карта або посилання на неї.
Рис. 8 – Посилання пошуку відділення часто перекидає на карту поштового сервісу на офіційному сайті (приклад переходу на сайт Укрпочты)
За допомогою карти можна швидко знайти найближче поштове відділення або пункт самовивозу.
Пункт видачі можна знайти окремо через пошук, але з відповідної сторінки на сайті продавця це зробити зручніше.
Незважаючи на пояснення процесу доставки, у користувача все одно можуть залишитися питання. Наприклад, що робити, якщо не прийшов номер накладної?
Рис. 9 – Розділ відповідей на часті питання в Комфі
Щоб зробити сторінку доставки зрозумілою, відповіді на очевидні питання виносять в окремий блок FAQ. Це зменшує кількість телефонних звернень в службу підтримки.
Йдеться про правила доставки та відповідальності сторін при невиконанні цих правил.
Рис. 10 – Правила доставки в Эльдорадо
Тут можна дізнатися, як відбувається процес доставки та його особливості, а також попередження по відношенню до товару і отримання посилки.
Нижче основної інформації про доставку або в окремому розділі сторінки вказуються методи оплати посилки. Зазвичай це готівковий та безготівковий (банк, Apple/Google Pay) розрахунок.
Рис. 11 – Методи оплати на сторінці доставки на сайті БІ
По кожному способу пишуть особливі умови, якщо вони є. Іноді просто перераховуються списком. Платіжні способи також можуть розташовуватися окремим пунктом в меню сайту. Цей варіант доцільний в разі великої кількості інформації по кожному методу здійснення платежів.
Ми виділяємо 4 основних рекомендації:
На сторінці повинно бути чітко зазначено, якими методами, в який термін та за яку ціну буде доставлена посилка.
Великі компанії оформляють зручні та змістовні сторінки умов доставки, подаючи відмінні зразки та ідеї для наслідування.
Нижче підібрала 6 прикладів сторінок доставки відомих брендів з описом особливостей кожного, які допоможуть зрозуміти, як оформити сторінку доставки, щоб вона працювала на вас.
Рис. 12 – Умови доставки в Цитрусі
Для кожного методу доставки магазин окремо вказує діючі правила. Інформація розділена на блоки, кожен спосіб має власний заголовок, що спрощує сприйняття інформації.
В умовах описана можливість самовивозу й надається посилання на карту магазинів, де можна знайти всі точки в межах обраного міста.
Рис. 13 – Довідковий центр Rozetka
В Розетці інформація про доставку представлена у вигляді меню до статей. У кожній вказані умови й окремо виділений розділ термінів доставки.
Для кур’єрської та поштової служб виділено блок з заголовком, де у вигляді списку та абзаців подана загальна інформація:
На сайті інтернет-магазину реалізована функція підрахунку точної вартості доставки в залежності від міста та обраної опції. У довідковому центрі вказується, що ціна доставки для кожного товару розраховується індивідуально на сторінці товару.
Рис. 14 – Розділ доставки в Make Up
На сайті реалізовано 8 варіантів доставки: дізнатися, які доступні у вашому місті, можна через іменне поле пошуку.
Залежно від населеного пункту кількість варіантів буде змінюватися. Для кожної опції є короткий опис з терміном та вартістю доставки. Щоб дізнатися про обраний метод докладніше, потрібно клікнути на відповідну іконку й користувача перекине на окрему сторінку з детальною інформацією про обраний спосіб.
Для орієнтування терміну доставки кур’єром Make Up по містах України є алфавітна таблиця з графіком роботи кур’єра та орієнтовною кількістю днів.
Окремо реалізований блок доставки товарів з Європейського Союзу зі спеціальними умовами, зазначенням обмежень та мит.
Рис. 15 – Інформація про доставку на сайті Інтертоп
У розділі доставки для кожного методу виділена окрема вкладка з інформацією:
Також в тексті даються посилання на список відділень кожного поштового сервісу та реалізований блок питання-відповідь. У цій вкладці можна дізнатися, як оформляється повернення товару з поділом на кілька запитань.
На сторінці товару можна знайти вартість доставки та всі доступні варіанти транспортування покупки.
Рис. 16 – Приклад оформлення розділу Оплата та доставка в магазині Будинок Іграшок
Всі способи отримання покупки показані у вигляді карток, на яких коротко викладено основні дані по доставці:
При натисканні на кнопку Детальніше відкриється інформація із зазначенням зони доставки. Там же можна дізнатися, скільки товар буде безкоштовно зберігатися на складі або на скільки буде заброньован.
Нижче під картками можна дізнатися, що буде після розміщення замовлення, час та щоденний графік обробки замовлення. А також посилання на особистий кабінет для перевірки статусу замовлення.
Ще нижче за допомогою підзаголовка виділена інформація про готівковий та безготівковий розрахунок. Інформація подана структуровано та розділена заголовками.
Рис. 17 – Розділ доставки у Комфі виглядає приємно оку
Один з кращих орієнтирів того, як зробити красиву сторінку доставки, представлений саме у Комфі. Тут повний набір:
Умови доставки повинні бути простими та зручними для користувача. Перед оформленням сторінки доставки створіть її структуру, виділіть цифри й інші частини тексту, на які хочете звернути увагу користувача.
Оцініть інформацію та манеру подачі самі, як ніби ви клієнт своєї компанії – якщо все зрозуміло й структуровано, значить умови доставки будуть допомагати клієнту. Якщо навпаки – переробіть їх з використанням інформації з цієї статті.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.