замовити дзвінок
+38 057 755-48-00
Starting a new project?
отримати консультацію

SERM (Search Engine Reputation Management)


SERM (Search Engine Reputation Management)

Коли людина замислюється щодо покупки або замовленні послуги, вона бажає познайомитися з компанією чи брендом, щоб розуміти, чи можна довірити їй свої гроші та комфорт. Користувачі шукають інформацію – згадки й відгуки в інтернеті. У ваших інтересах, щоб результати пошуку містили реальні згадки та відгуки задоволених клієнтів. І краще – в позитивній або хоча б нейтральній тональності.

Управління репутацією в інтернеті (SERM) – діяльність з управління інформацією про вас в інтернеті.

Мало бути у ТОП та приводити цільових користувачів на сайт. Потрібно спонукати їх зробити замовлення. SERM – частина комплексу робіт з просування SEO та PPC.

  • 85% користувачів шукають відгуки про товар або послугу перед тим, як зробити покупку (дослідження statuslabs.com);
  • наявність в ТОП лише одного негативного відгуку призводить до втрати 21,9% потенційних клієнтів, тобто, до втраченого прибутку (дані MOZ);
  • втрати виростають до 59,2%, якщо таких відгуків 3;
  • 4 і більше – і ви втрачаєте вже більше 70% потенційних клієнтів;
  • 7 з 10 клієнтів охочіше залишать негативний відгук;
  • 1 з 10 – позитивний.

Робота з SERM впливає на лояльність клієнтів та формує адвокатів бренду. Ваші покупці за відгуками в мережі та сарафанне радіо призводять нових замовників, за рахунок чого зростають конверсії.

SERM

В яких випадках потрібне управління репутацією?

  • при наявності великої кількості негативу в мережі – перша сторінка видачі містить лише негативні відгуки або статті про компанію;
  • при “топці” конкурентами – чорний PR живе, замовлені публікації, що очорняють ваш бізнес, шкодять репутації онлайн-бізнесу;
  • при відсутності або нечисленності інформації про вас – коли ще не сформовані імідж та репутація компанії;
  • при побудові особистого бренду.

В першу чергу робота з репутацією потрібна брендовим компаніям, бо підвищує впізнаваність бренду. Інформація в інтернеті зберігається довго, так що ефект від вкладень у SERM довгостроковий.

*Методи, приклади й ефект від роботи з SERM ми детально розбирали в статті “SERM пошукової видачі у 2019 році“.

Сприйняття компанії клієнтами залежить від того, як бізнес себе позиціонує. Фахівці ITForce вивчають бізнес та розробляють стратегію підвищення іміджу вашого бізнесу в інтернеті.

Роботи в рамках послуги SERM:


  • аналіз бізнес-ніші та поточної репутації компанії;
  • моніторинг згадок бренду, співробітників, продукції;
  • оптимізація відгуків на сайті;
  • розміщення позитивних відгуків в каталогах компаній, на сайтах з відгуками, у соцмережах, месенджерах, та ін. текстових ресурсах;
  • робота із запереченнями та негативними відгуками;
  • моніторинг результатів, звітність та коригування стратегії.

Відгуки клієнтів в інтернеті – один з поведінкових факторів, що впливає на ранжування майданчика. Чим більше коментарів від користувачів і чим вони краще, тим вище ваш сайт розташовується у видачі, і тим більше трафіку він приносить. Для вас це означає зростання кількості замовлень.

Який результат дає SERM?


  • виявляє та вирішує реальні проблеми користувачів;
  • формує позитивний імідж компанії;
  • працює з лояльністю дійсних клієнтів;
  • підвищує довіру цільової аудиторії;
  • сприяє зростанню впізнаваності бренду.

Головне – вирішити проблеми користувачів. Адже лише одні позитивні відгуки не усунуть проблем з сервісом, прострочення та недоліки продукції. Готуйтеся вдосконалювати товар та працювати над сервісом.

Згодом інфополе насичується потрібною вам інформацією та довіра користувачів зростає. Вам залишається лише відслідковувати згадки бренду в інеті та підтримувати рівень досягнутої репутації. Результат приносить регулярний моніторинг згадок компанії в інтернеті, а не разові дії фахівця з SERM.

Замовити
SERM

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.