замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈

Ремаркетинг Google Ads


Ремаркетинг Google Ads

Імовірність того, що клієнт купить коштовний товар відразу після перегляду оголошення, невелика. Користувачеві потрібен час на обдумування та ухвалення рішення. Але якщо підштовхнути та нагадати про намір, мотивувати користувача сайту завершити замовлення, ймовірність успішного продажу зростає.

Ремаркетинг Google Ads – функція реклами в контекстно-медійній мережі, що налаштовує таргетинг рекламної кампанії на користувачів, що відвідували ваш сайт або мобільний додаток.

Ремаркетинг старт

Рис. 1 – Приклад запуску ремаркетингу з 0 на користувачів, які відвідували сайт клієнта

Простіше кажучи, ремаркетинг допомагає наздогнати “теплих” користувачів – тих, що заходили на сайт, але так і не дійшли до завершення транзакції (реєстрації, покупки товару/послуги, підписки на e-mail розсилку та ін.). І не важливо, з якого каналу прийшов користувач: SEO, PPC, соцмережі або email. Крім того, ремаркетинг допоможе здійснити допродаж – запропонувати товари та послуги, які функціонально доповнять куплені ними товари. Наприклад, при покупці дитячої коляски запропонувати автокрісло.

Переваги ремаркетингу в Google Ads:


  1. плата за кліки – рекламодавець сплачує за показ оголошень тільки із здійсненим переходом;
  2. швидке реагування – рекламні оголошення демонструються користувачам, що шукають інформацію про вас в мережі;
  3. поведінкові фактори – налаштування таргетингу відповідно до зроблених на сайті дій відвідувача;
  4. варіативність списків користувачів (підбір аудиторії) – різні маркетингові цілі та списки для користувачів, що відвідали сайт, та користувачів, що відвідали сайт та поклали товар у кошик, але не дійшли до процедури оформлення замовлення;
  5. широта охоплення – КММ дають можливість транслювати рекламу на 2+ млн сайтах та мобільних додатках;
  6. ефективність – показ оголошень на всіх майданчиках підвищує ймовірність вибору користувачем вашої пропозиції + формує лояльність бренду;
  7. контроль цін – механізм Google Реклами розраховує оптимальні ставки при демонстрації реклами з урахуванням даних щодо користувачів;
  8. легкість підготовки рекламних оголошень – наявність безкоштовних шаблонів оголошень в галереї форматів оголошень дозволяє швидко створювати різні види оголошень;
  9. наявність статистики – знання місць та вартості показу оголошень, ефективності рекламних кампаній;
  10. персоналізований заклик – до кожного сегменту вашої аудиторії можна звернутися з конкретною пропозицією, грунтуючись на поведінці цього сегмента відвідувачів сайту.

Вимоги до запуску ремаркетингу:

  • відкриті акаунти в Google Ads та Google Analytics;
  • їх зв’язок між собою.

Або є інший варіант – тільки через Google Ads. Але тут менше варіацій налаштування.

Замовляючи налаштування ремаркетингу, ви можете бути впевнені в швидкій віддачі інструменту.
Статистика показує, що 96% користувачів залишають сайт, не здійснивши на ньому ніякої дії. Засоби Google Ads дозволяють вивантажити контакти цих клієнтів.
Далі – створюємо під них рекламну кампанію та запускаємо ремаркетинг Google. Отже, тепер при відвідуванні інших сайтів КММ, додатків у Google Play та AppStore, цим користувачам показуватиметься ваша реклама. Ви нагадаєте їм про те, що вони недавно відвідували ваш сайт, проте так і не здійснили на ньому цільового дії.

На графіку нижче чітко видно точку зростання після запуску ремаркетингу.

Ремаркетинг

Рис. 2 – Приклад запуску ремаркетингу

Ви витратили кошти SEO, PPC та SMM на залучення цих відвідувачів. Користувачі вже зацікавлені у вашій торговій пропозиції – щось їх привабило, бо вони зайшли на сайт. Потрібно “дотиснути” їх та змусити знову провзаємодіяти з вашим ресурсом.

Завдяки правильному налаштуванню ремаркетингу сервіси Google Ads підлаштовуються під задані маркетингові задачі.

Етапи налаштування ремаркетингу в Гугл Адc:


  1. підготовчий (визначення цілей, сегментація клієнтів за поведінкою, рекламні пропозиції для сегментів, формування структури рекламних кампаній);
  2. формування аудиторій для ремаркетингу (налаштування списків у Google Ads та Google Analytics);
  3. налаштування рекламних кампаній (підготовка оголошень, налаштування оголошень в Google Ads, оптимізація).

Ми виявляємо ЦА продукту та його життєвий цикл. Після збираємо та формуємо списки ремаркетингу. Сегментуємо користувачів за типами цільових дій на сайті (перегляд товару, кинутий кошик, час, проведений на сайті та ін.). Кожній групі пропонуємо свій варіант оголошення, що їх наздоганятиме.

Яких результатів дозволяє досягти ремаркетинг?

  • повернення відвідувачів, що залишили сайт;
  • зростання продажів лояльним клієнтам;
  • залучення нової цільової аудиторії;
  • поліпшення поведінкових факторів;
  • зростання ефективності інших рекламних кампаній.

Ремаркетинг допоможе повернути вам потенційних клієнтів – користувачів, що здійснили взаємодію з вашим ресурсом.

Утримуйте користувачів, що вже провзаємодіяли з вашим сайтом – запускайте ремаркетинг.



Замовити
ремаркетинг Google Ads

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.