замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
PPC - контекстна реклама
658
1

Кількість клієнтів визначає успіх розвитку бізнесу. Тому компанії, що прагнуть стабільного зростання продажів та прибутку, постійно шукають нові способи їх залучення.

Одним з таких способів є динамічне прогнозування.

При динамічному залученні клієнтів інформація про користувачів та ваші товари застосовується для показу реклами найпопулярніших товарів тим, кому вони будуть цікаві.

Динамічні оголошення демонструються потенційним клієнтам, котрі не відвідували ваш сайт. 

Ця функція корисна починаючим рекламодавцям чи тим, кому необхідно охопити цільову аудиторію, не схожу на ту, за якою в вас зібрані дані.

При динамічному залученні клієнтів використовуються технології машинного навчання. Вони дозволяють зрозуміти, що цікавить потенційних покупців. Визначивши це, система використовує можливі наміри користувачів та їх демографічні характеристики, такі як стать, вік та сімейний дохід, щоб обрати найбільш підходящу пропозицію з вашого фіда.

“Рекомендаційний двигун” враховує поведінку та історію користувача, щоб показати найбільш релевантні продукти.


1. Як додати динамічне залучення клієнтів

Для додавання динамічного залучення потрібен фід. Можна скористатися фідом з Merchant Center:

Динамическое привлечение клиентов

або ж завантажити в комерційні дані.

Динамическое привлечение клиентов


2. Створення кампаніі в КММ

В якості таргетингу рекомендується працювати з аудиторними рішеннями. Ви можете використовувати:

  • аудиторії по намірам (вказуйте ключові слова, URL, додатки чи відео на YouTube, щоб охопити користувачів, що активно шукають певний товар чи послугу);
  • аудиторії зацікавлених покупців (високоякісна аудиторія, що досліджує товари чи послуги та збирається їх придбати);
  • схожі аудиторії (таргетинг на схожі аудиторії допомагає охопити нових користувачів, схожих з вашими поточними клієнтами);
  • інші аудиторні рішення.

В налаштуваннях кампанії розкрийте “Додаткові налаштування”, а в меню “Динамічні оголошення” виберіть фід з товарами.

Создание кампании в КМС

Далі створюємо адаптивне оголошення.


3. Створення адаптивного оголошення

Google автоматично оптимізує дизайн динамічних оголошень. Коли динамічне завантаження товарів з фіда не забезпечує достатню релевантність, система автоматично переходить на показ адаптивних оголошень з вашими креативами.

Создание адаптивного объявления

Є можливість завантажити свої макети динамічних оголошень. Їх можна створити в Google Web Designer.

Создание адаптивного объявления

Завдяки об’єднанню динамічних оголошень та аудиторних рішень можна домогтися збільшення ROI в середньому на 20%.


ltv cac crr csat nps банер

LTV, CAC, CRR, CSAT та NPS: ключові показники ефективності бізнесу

ecommerce банер

Електронна комерція як сфера діяльності

Мікро та макроконверсії банер

Що таке мікро та макроконверсії

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.