
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Кількість клієнтів визначає успіх розвитку бізнесу. Тому компанії, що прагнуть стабільного зростання продажів та прибутку, постійно шукають нові способи їх залучення.
Одним з таких способів є динамічне прогнозування.
При динамічному залученні клієнтів інформація про користувачів та ваші товари застосовується для показу реклами найпопулярніших товарів тим, кому вони будуть цікаві.
Динамічні оголошення демонструються потенційним клієнтам, котрі не відвідували ваш сайт.
Ця функція корисна починаючим рекламодавцям чи тим, кому необхідно охопити цільову аудиторію, не схожу на ту, за якою в вас зібрані дані.
При динамічному залученні клієнтів використовуються технології машинного навчання. Вони дозволяють зрозуміти, що цікавить потенційних покупців. Визначивши це, система використовує можливі наміри користувачів та їх демографічні характеристики, такі як стать, вік та сімейний дохід, щоб обрати найбільш підходящу пропозицію з вашого фіда.
“Рекомендаційний двигун” враховує поведінку та історію користувача, щоб показати найбільш релевантні продукти.
Для додавання динамічного залучення потрібен фід. Можна скористатися фідом з Merchant Center:
або ж завантажити в комерційні дані.
В якості таргетингу рекомендується працювати з аудиторними рішеннями. Ви можете використовувати:
В налаштуваннях кампанії розкрийте “Додаткові налаштування”, а в меню “Динамічні оголошення” виберіть фід з товарами.
Далі створюємо адаптивне оголошення.
Google автоматично оптимізує дизайн динамічних оголошень. Коли динамічне завантаження товарів з фіда не забезпечує достатню релевантність, система автоматично переходить на показ адаптивних оголошень з вашими креативами.
Є можливість завантажити свої макети динамічних оголошень. Їх можна створити в Google Web Designer.
Завдяки об’єднанню динамічних оголошень та аудиторних рішень можна домогтися збільшення ROI в середньому на 20%.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.