замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
  • UA
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
526
4

Автор статті - Аліна Титаренко, Senior Outreach Specialist/Outreach-менеджер в SE Ranking. LinkedIn автора.

Органічна видача — це перелік сайтів, які користувач бачить після введення запиту в пошуковій системі. Чим вище сторінка сайту знаходиться у пошуковій видачі, тим більше переходів та конверсій вона отримує.

Пошукова оптимізація (SEO) спрямована на те, щоб сайт відображався якомога вище та залучав більше відвідувачів. Для створення ефективної SEO-стратегії важливо знати, які ресурси є вашими головними конкурентами, та що їм допомагає отримувати перевагу у видачі.


Чому варто робити аналіз сайтів-конкурентів?

Аналіз конкурентів — важливий етап просування компанії в інтернеті, що дозволяє запозичити досвід успішних ресурсів та збільшити кількість відвідувань власного сайту.

Використовуючи пошукові системи та SEO-сервіси, можна дізнатися:

  1. які домени є лідерами ранжування у вашій ніші;
  2. які джерела трафіку забезпечують їм більше відвідувачів;
  3. які ключові слова допомагають іншим сайтам відображатися за запитами цільової аудиторії та отримувати органічний трафік;
  4. які методи SEO впливають на перевагу конкурентів у пошуку Google.

У цій статті ми докладно розповімо, як зібрати ці дані, на які параметри звертати увагу та як використовувати їх для свого сайту.


Як отримати дані про сайти конкурентів?

Знайти схожі за тематикою домени та провести аудит їх інтернет-маркетингу допоможуть наступні джерела інформації.

1. Пошукова видача.

Це звичайний пошук із використанням запитів. Завдяки йому можна дізнатися, які сайти є основними конкурентами вашого домену, які URL-адреси потрапляють на верхні позиції та який вміст цих сторінок.

Видача за запитом інтернет-магазин книжок

Рис. 1 – Лідери видачі Google за запитом «інтернет-магазин книжок»

Також у пошуку Google є дані про додаткові шляхи просування конкурента, наприклад, про його сторінки в соцмережах та інших майданчиках.

2. SEO-сервіси для аналізу ефективності сайтів.

Сьогодні є різні шляхи отримання важливих показників домену, але не всі вони дають змогу аналізувати чужі сайти. Зокрема сервіси Google Search Console та Google Analytics показують статистику лише власнику ресурсу або тому, хто має відповідні права доступу.

Найпростіший і найшвидший спосіб аналізу конкурентів — автоматизовані платформи для SEO-фахівців. Вони об’єднують статистику з різних джерел та відображають її у вигляді структурованих звітів.

SE Ranking Keyword Research

Рис. 2 – Лідери видачі в інструменті «Keyword Research» SE Ranking

У цій статті ми будемо аналізувати сайти за допомогою сервісу SE Ranking та його інструментів для аналізу конкурентів у SEO.


Статистика сайтів-конкурентів. Яка інформація корисна та як з нею працювати?

Розберімось, які основні етапи аналізу конкурентів, чому ті чи інші показники домену є важливими, та як їх отримати за допомогою SEO-платформи SE Ranking.


1. Проведіть аналіз трафіку конкурента

Користувачі сайту можуть надходити з різних джерел. Аналіз трафіку домену дозволить зрозуміти, звідки йде потік відвідувачів та куди варто направити зусилля у власній стратегії просування.

Трафік, який сайт отримує із пошукової видачі, можна поділити на:

  1. Organic Traffic. Органічні, тобто нерекламні переходи з результатів пошуку після введення запиту.
  2. Paid Traffic. Платні переходи з пошуку після натискання на контекстну рекламу — РРС-трафік (pay-per-click).

Як отримати інформацію про джерела трафіку конкурентів?

Для цього потрібні сервіси, що фіксують статистику відвідувань домену та канали, звідки надходить трафік. Інструмент «Competitive Research» для SEO аналізу конкурентів від SE Ranking зображає статистику з органічного та платного РРС-трафіку сайту.

Які дані є у звіті «Competitive Research»:

  • прогнозований обсяг трафіку для вказаного домену,
  • усі запити, за якими сайт відображається в Organic і Paid Search;
  • ключові слова, які генерують найбільше трафіку;
  • частка трафіку окремих сторінок сайту;
  • інформація про відвідування з інших країн та пошукових систем;
  • вартість трафіку.

SE Ranking звіт про трафік

Рис. 3 – Звіт про платний та органічний трафік в SE Ranking

Також у звіті є графік, де відображено динаміку основних показників за обраний період.


2. Знайдіть найефективніші ключові слова конкурента

Ключові слова у контенті сайту допомагають йому відображатися за аналогічними запитами потенційних клієнтів та залучати органічний трафік. Аналіз ключових слів конкурента дозволить:

  1. дізнатися найефективніші ключові слова, які приносять сайту більше показів та переходів з Google;
  2. порівняти семантику свого сайту з конкурентами та знайти відсутні ключі;
  3. вибрати перспективні ключові слова для свого ресурсу.

Ці дії потрібні для розширення семантичного ядра ресурсу. Знайдені ключі стануть у нагоді під час написання нових текстів для сайту або їх оновлення. Такі сторінки можуть залучити більше трафіку. Також перспективна семантика конкурентів буде актуальною при створенні анкор-плану для зовнішньої та внутрішньої оптимізації.

Як дізнатися ключові слова конкурентів?

У цьому процесі важливо знайти найкорисніші ключі конкурентів, які залучають трафік, та зберегти з них ті, що відсутні у вашому семантичному ядрі.

1. Пошук перспективних ключових слів

Аналіз органічного трафіку конкурентів допоможе дізнатись:

  • усі ключові слова, за якими сайт ранжується в Google;
  • частотність ключів, тобто з якою періодичністю користувачі роблять той чи інший запит;
  • позиції сайту за ключовими словами та їх динаміка за певний час;
  • частка трафіку та кількість відвідувань за окремими ключовими словами;
  • URL-адреси сторінок, які показуються за запитами;
  • кількість нових і втрачених ключів;
  • рівень конкуренції за кожним запитом та складність виведення сайту в топ.

SE Ranking ефективні ключові слова

Рис. 4 – Найефективніші ключові слова

По показниках Search Volume та Traffic Share можна зрозуміти, які ключові слова приносять конкурентам більше переходів.

2. Порівняння своєї семантики із конкурентами

Таке порівняння зазвичай показує, які ключові слова спільні з конкурентом, які унікальні для вас та унікальні для конкурента.

Порівняння семантики

Рис. 5 – Порівняння семантики різних сайтів

Унікальні для конкурента можуть бути гарними ідеями для розширення вашого семантичного ядра.

Як працювати з семантикою конкурентів?

Під час вибору ключів конкурентів для власного сайту важливо правильно групувати семантику. Фраз може бути багато, але перспективними будуть ті, що мають відповідний інтент, тобто зрозумілий намір або мету користувача.

Якісний трафік призводить до конверсій — дзвінків, замовлень, реєстрацій, підписок тощо. Їх кількість зростає, якщо інтент ключів відповідає меті сайту. Це коли користувач не просто шукає інформацію в потрібній тематиці, але також є потенційним клієнтом.

Наприклад, інтент запиту «купити книгу про мистецтво в Києві» підходить для київського магазину книг, що має у своєму асортименті книги про мистецтво. Якщо цей користувач побачить сайт у видачі та перейде на нього, ймовірність покупки буде вищою.

Основні види запитів та ключових слів:

  • Загальні. Фрази без чіткого інтенту, наприклад «художня література», «взуття». Коли ціль користувача складно визначити, такий ключ може бути малоефективним.
  • Комерційні. В цьому випадку запит свідчить про бажання здійснити дію — придбати товар або замовити послугу. До комерційних можна віднести ключі, що містять слова “«купити», «замовити», «інтернет-магазин», «ціна».
  • Брендові. Це запити з ім’ям виробника товару, автором книги, назвою фільму тощо. Наприклад, «окуляри ray ban», «книги томас манн». Якщо на сайті є аналогічна пропозиція, такі ключові слова будуть корисними.
  • Геолокаційні. Коли користувач додає до запиту населений пункт: «фітнес-клуб одеса», «книги про медитацію львів». Такі ключі допомагають просувати сайт у певному регіоні.
  • Інформаційні. Містять слова на кшталт де, як, який, для чого, вказуючи на намір знайти інформацію на певну тему або краще розібратися в продукті. Такі запити дають змогу краще зрозуміти цільову аудиторію. Їх варто шукати та використовувати під час створення корисних статей, інструкцій, розділу сайту «Питання-Відповідь».
  • Мультимедійні. В запитах присутні такі слова, як «фото», «зображення», «відео», що вказують на пошук контенту даного типу. Такі ключі можна використовувати для оптимізації мультимедійних файлів на сайті. Ці фото та відео будуть ранжуватися у відповідних розділах пошукової системи, наприклад, Google Зображення, та залучати більше користувачів.

3. Оцініть вміст сторінок сайту

Контент — це ефективний спосіб отримання трафіку та досягнення компанією маркетингових цілей. Тексти, описи товарів та послуг, статті повинні бути інформативними для відвідувачів ресурсу та легкими для сприйняття.

Завдяки аналізу контенту можна:

  • дізнатися, про що пишуть конкуренти, та обрати теми для власних текстів;
  • знайти найпопулярніші сторінки, дізнатись їхній трафік та інші показники;
  • отримати перелік запитів, за якими ранжується контент конкурентів;
  • оцінити якість текстів — обсяг, щільність ключових слів, структуру тощо.

Все це дозволить зробити наповнення власного ресурсу максимально якісним.

Як отримати дані про контент конкурентів?

В інструменті «Competitive Research» від SE Ranking потрібно вказати домен, що вас цікавить. В отриманій інформації буде багато корисного про вміст іншого сайту.

1. Найефективніший контент конкурентів.

Найфективніший контент конкурентів – це сторінки ресурсу, які залучають максимальну кількість відвідувачів. Аналіз цього контенту допоможе виявити, що найбільше цікавить спільну аудиторію, а також який формат та зміст сторінок є найбільш ефективним.

SE Ranking ефективність сторінок органіка

Рис. 6 – Звіт з ефективності сторінок в органічній видачі

Як виділити найкращий контент сторінки конкурента:

  • сторінки з максимальною часткою трафіку;
  • прогнозований обсяг переходів, який може генерувати сторінка;
  • загальна кількість ключових слів, за якими ранжується той чи інший URL.

Виділіть релевантні сторінки, окрім головної. Зверніть увагу на схожі з вашими категорії товарів чи послуг, що мають найбільший попит. Аналіз статей допоможе знайти ідеї для власного контент-плану та майбутніх публікацій.

2. Ключові слова, які приносять трафік найпопулярнішим сторінкам.

Схоже до аналізу найефективнішого контенту, важливо дізнатись, за якими саме запитами користувачі знаходять вашу цільову сторінку (сайт) та генерують трафік.

SE Ranking Competitive Research

Рис. 7 – Аналіз ефективності окремої сторінки в «Competitive Research»

Ці дані будуть корисними під час оптимізації відповідних сторінок на своєму сайті.

3. Якість текстів

Під час ранжування пошукові системи окрім релевантності враховують якість контенту сторінок — його обсяг та інформативність. Відвідайте найважливіші сторінки конкурентів і проведіть оцінку їхнього вмісту.

Основні параметри контенту, на які варто звернути увагу:

  • загальний вигляд та читабельність;
  • обсяг тексту (кількість символів чи слів);
  • використання зображень для доповнення інформації;
  • щільність ключових слів;
  • актуальність матеріалу (дата публікації чи оновлення).

Щільність ключів вказує на частоту повторень певних слів і фраз на сторінці. Якщо вона занадто висока, пошукові системи сприймають це як спам і можуть знизити позиції URL у видачі. Рекомендовані значення щодо щільності ключів у різних джерелах відрізняються, але в середньому ліміт повторень становить близько 5%, тобто не більше 5 на 100 слів.

Для перевірки щільності ключових слів на сторінці допоможе опція «Знайти» в браузері. Також існують програми, що аналізують обсяг та якість тексту, зокрема частоту повторення фраз.

4. Структура тексту

Наявність заголовків, списків та інших елементів розмітки допомагає пошуковим системам краще аналізувати зміст окремих частин сторінки та визначати їхню відповідність запиту. Також структурування тексту полегшує читачеві його сприйняття.

До найпростіших елементів розмітки відносяться заголовки H1-Hn та марковані/нумеровані списки.


4. Зверніть увагу на внутрішню оптимізацію

Внутрішня оптимізація — це налаштування сайту, які впливають на його зручність для відвідувачів, а також сприйняття пошуковими системами та результати ранжування. Знання методів внутрішньої оптимізації конкурентів дозволить покращити власну SEO-стратегію.

Як отримати дані про внутрішню оптимізацію конкурентів?

Зробити SEO-аналіз сайтів конкурентів допоможе поєднання різних методів та інструментів. Розглянемо важливі показники оптимізації та способи, як їх побачити.

1. Швидкість завантаження сторінок

Google враховує час відображення контенту на екрані користувача під час оцінки зручності ресурсу. Порівняльний аналіз швидкості популярних сторінок конкурентів та аналогічних сторінок власного сайту допоможе виявити проблеми оптимізації, усунути їх та підвищити позиції в органічному пошуку.

Один зі способів тестування швидкості — сервіс PageSpeed Insights. Потрібно вказати URL-адрес сторінки, після чого на екрані з’являться показники для ПК та смартфона.

Швидкість у PageSpeed ​​Insights

Рис. 8 – Тестування швидкості сторінки в PageSpeed Insights

Також у звіті вказано причини, що негативно впливають на час завантаження контенту.

2. Мобільна версія сайту

Зручність використання сайту на смартфонах є одним із важливих факторів ранжування в Google. Якщо ресурс не адаптовано до мобільних пристроїв, це буде перешкодою як для отримання трафіку, так і для індексації сторінок.

Зазвичай у видачі лідирують сайти, що належать до категорії mobile-friendly. Перевірити це допоможе відповідний онлайн-інструмент від Google.

Mobile-Friendly Test

Рис. 9 – Тестування мобільної версії у Mobile-Friendly Test

Він показує, чи коректно відображається сторінка на невеликому екрані. На результат впливає швидкість завантаження контенту, розмір шрифту, узгодженість візуальних блоків, кнопок тощо.

3. Теги Title та мета-теги Description.

На текст заголовка Title та стислого опису Description сайту в результатах видачі може впливати вміст тега <title> та мета-тега <description> відповідної сторінки.

Тексти заголовків та описів можуть покращувати клікабельність (CTR) та спонукати користувачів переходити на сайт. Також <title> та <description> допомагають пошуковим системам визначати тематику сторінки під час пошуку релевантних запиту результатів.

На що звертати увагу під час аналізу <title> та <description> конкурента:

  • чи заповнено ці елементи сторінок;
  • якщо так, які ключові слова містять Title та Description;
  • що підвищує клікабельність Title та Description конкурента — структура, наявність іконок, закликів до дії (CTA) тощо.

Щоб переглянути вміст <title> та <description> сторінки, зверніться до її коду за допомогою комбінації кнопок Ctrl+U.

Метатеги у коді сторінки

Рис. 10 – Тег <title> та мета-тег <description> у коді сторінки

Ці елементи розміщено у верхньому блоку <head>.

4. Структура сайту.

Логічна та зручна навігація сайту добре впливає на його юзабіліті (зручність користування). Ефективний взаємозв’язок категорій та підкатегорій іншого сайту може стати прикладом структури для власного ресурсу.

Простий спосіб побачити всі URL-адреси у вигляді переліку — подивитися карту сайту sitemap. Для доступу до неї зазвичай достатньо додати до імені домену /sitemap.xml.

Також можна провести аналіз структури ресурсу, беручи до уваги частку трафіку або кількість відвідувань.

5. Внутрішні посилання в межах сайту.

Це коли сторінка містить посилання на іншу сторінку цього ж самого домену. Внутрішні посилання є додатковим до меню способом переміщення між URL-адресами ресурсу. Наприклад, в описі категорії «Книги про спорт» в інтернет-магазині є посилання на книгу про правильне харчування.

Основні плюси внутрішніх посилань

  1. Поліпшення UX (User Experience) сайту

User Experience, або досвід користування, показує, наскільки зручним є сайт. Можливість швидко переходити від одного контенту до іншого спрощує навігацію між сторінками, а також продовжує час перебування відвідувача на сайті.

  1. Зростання трафіку цільових сторінок

Наявність посилань на інші сторінки в тексті — це можливість привернути увагу користувачів до URL-адрес, чий органічний трафік низький у порівнянні з іншими.

  1. Користь для SEO

Наявність посилання на сторінці дозволяє передавати її «вагу» вказаній URL-адресі. Завдяки правильній структурі таких посилань, авторитетні сторінки можуть ділитися власним рейтингом та впливати на позиції інших сторінок. 

Окреме значення мають анкори. Використання ключових слів у якості текстів для внутрішніх посилань допомагає просувати ці сторінки за відповідними пошуковими запитами.

Корисні дані про внутрішні посилання конкурента

  • структура посилань у межах сайту;
  • їх анкори та ключові слова;
  • середня кількість внутрішніх посилань на сторінці.

5. Оцініть зовнішню оптимізацію

Окрім якісної внутрішньої оптимізації, на рейтинг сайту впливають зворотні посилання (беклінки), спрямовані з інших ресурсів. Усі згадування сторінок домену в інтернеті формують його профіль посилань, який бачить пошукова система.

Користь зовнішньої оптимізації

  • Поширення посилань є ознакою популярності та цінності ресурсу, на який вони ведуть.
  • Сайт отримує додатковий трафік, коли користувачі переходять за посиланням.

Якими бувають зворотні посилання?

  • Природні беклінки, коли додавання URL-адреси відбувається виключно за ініціативою автора публікації.
  • Оплачені беклінки, коли розміщення посилання відбувається за взаємною домовленістю між власниками сайту-донора та сайту-акцептора або SEO-фахівцями.

Зовнішня оптимізація може принести користь сайту, якщо його беклінки є природними або мають головні ознаки природних посилань.

Що впливає на якість профілю беклінків?

  1. Авторитет сайтів-донорів

Коли беклінки розміщено на трастових майданчиках, тобто створених у першу чергу для користувачів, а не продажу рекламних постів чи банерів.

  1. Тематика контенту, в якому розміщено посилання

Контент з беклінком має бути близьким за тематикою до цільової сторінки. Наприклад, посилання на книгу для самостійного вивчення іспанської мови розміщено в статті «Топ-5 найкращих підручників для вивчення іспанської мови» або залишено разом із рекомендацією на форумі, де обговорюють вивчення іноземних мов.

  1. Баланс анкорних посилань

Беклінк у тексті часто має вигляд слова або фрази. При натисканні на нього користувач потрапляє на цільовий сайт. Приклади анкорів: «тут», «дізнатися більше», «купити підручник хімії», «магазин канцтоварів» тощо.

Анкор може інформувати про вміст сторінки, на яку веде посилання. Наприклад, фраза «книги про Гаррі Поттера» перенаправляє читача на сторінку, де можна купити відповідний товар.

З точки зору SEO, анкори у вигляді ключових слів можуть покращувати позиції сайту за відповідними запитами. Але їх надмірне використання може виглядати підозріло для пошукових систем. До анкор-плану слід додавати різні варіанти: з ключовими словами та без них, а також розміщувати беклінки у вигляді звичайних URL (безанкорні посилання).

Як отримати дані щодо зовнішньої оптимізації конкурентів?

Аналіз беклінків конкурента важливий для загальної оцінки його сильних сторін. Спочатку визначимо, яка інформація про зовнішні посилання буде корисною:

  • загальна кількість зворотніх посилань на сайт конкурента;
  • темп збільшення кількості посилань за період часу;
  • перелік доменів, що згадують конкурента;
  • анкори.

Це дасть розуміння, який обсяг зворотних посилань забезпечує конкуренту високий рейтинг у видачі. Ви зможете виявити перспективні майданчики для розміщення власних беклінків або застосувати параметри якості цих доменів під час пошуку сайтів-донорів. Також для стратегії з лінкбілдингу будуть корисними дані про кількість нових посилань щомісяця та співвідношення різних типів анкорів.

Зробити аналіз профілю цільового сайту допоможе інструмент «Backlink Checker» на сайті SE Ranking.

SE Ranking аналіз беклінків

Рис. 11 – Інструмент для аналізу беклінків домену від SE Ranking

Він покаже загальну кількість беклінків та їх статуси, а також кількість сайтів-донорів та тексти посилань (анкори).


6. Дізнайтеся про соціальні сигнали конкурента

Соціальні сигнали — це інтерес користувачів до компанії в соцмережах та сервісах пошукових систем, наприклад, Google Business. Створення та ведення облікових записів на подібних майданчиках допомагає просувати бізнес, формувати імідж, збільшувати впізнаваність та поширювати власний контент.

Хоча в довідці Google немає інформації, чи впливає наявність сторінки в соцмережах або відмітки в Google Maps на позиції сайту, соціальні сигнали можуть покращувати деякі SEO-показники.

Що дають сайту соціальні сигнали?

1. Індексація нових сторінок. Розміщення URL-адреси в соцмережах може прискорити індексацію сторінки роботами та її видимість в результатах пошуку.

2. Збільшення трафіку. Посилання в публікаціях соцмереж, форумів або у відгуках на тематичних майданчиках допомагають сайту залучати більше відвідувачів. Також користувачі можуть приходити з інтернет-каталогів та довідників, де розміщено контакти компанії.

3. Отримання додаткових беклінків.

Посилання з соцмереж та інших джерел збільшують обсяг зворотних посилань і роблять їх різноманітнішими. Активні репости збільшують охоплення аудиторії та, як наслідок, кількість переходів на сайт.

4. Оцінка якості контенту.

Лайки, коментарі та інші соціальні сигнали вказують на інтерес користувачів до теми публікації.

Як отримати дані про соціальну активність конкурентів?

Якщо знати майданчики та сервіси, де конкурент поширює свій контент і контактні дані, це допоможе обрати найефективніші канали та розширити власну стратегію просування. Найпростіший спосіб отримати інформацію про облікові записи конкурентів — скористатися пошуком Google.

Соцмережі

Дізнайтеся, в яких соцмережах у конкурента найширша аудиторія та що саме їх цікавить. Щоб знайти сторінки іншої компанії, введіть у пошуку її назву або доменне ім’я та додайте назву соцмережі. Наприклад, «книголенд facebook», «knigoland.com.ua instagram».

Пошук соцмереж в Google

Рис. 12 – Пошук соцмереж компанії в Google

Коли ви отримаєте посилання на соцмережі конкурента, проаналізуйте ці сторінки за наступними параметрами:

  • кількість підписників;
  • цільова аудиторія;
  • тематика публікацій;
  • частота розміщення постів;
  • тип контенту (тексти, зображення, відео);
  • активність користувачів (лайки, коментарі, репости).

Google Business

Цей сервіс надає основну інформацію про компанію: її адресу з позначкою на карті Google, посилання на сайт, фото, відгуки клієнтів. Щоб перевірити, чи компанія зареєстрована в Google Business, введіть у пошуку її назву або ім’я сайту.

Google Business пошук компанії

Рис. 13 – Пошук компанії в Google Business

У правій частині екрана має з’явитись блок з інформацією. Якщо цього не сталося, додайте до запиту місто, де знаходиться компанія.

Каталоги та довідники різних компаній

Популярні довідники часто потрапляють у топ-10 за геолокаційними запитами. Якщо компанія в них зареєстрована, більше користувачів зможуть її знайти, тобто сайт отримає більше трафіку.

Щоб дізнатися, чи розміщують конкуренти контактні дані на подібних майданчиках, введіть назву компанії або сайту та додайте регіон.

Онлайн-довідники компанії

Рис. 15 – Пошук онлайн-довідників, де зареєстрована компанія

Проаналізуйте соціальну активність конкурентів, їх дієві рубрики, майданчики. Та виберіть кращі інструменти впливання на користувачів.


Висновки

Аналіз конкурентів — це спосіб дізнатися основні методи просування лідерів пошуку та зробити власну SEO-стратегію ефективнішою. Так виглядають прості рекомендації щодо аналізу конкурентів.

  1. Знайдіть перспективні ключові слова, що допомагають конкуренту генерувати трафік, та розширте власну семантику.
  2. Зверніть увагу на найпопулярніші сторінки сайтів-конкурентів та їх вміст для створення власного контент-плану.
  3. Оцініть рівень зовнішньої та внутрішньої оптимізації конкурента, зробіть роботу над помилками, щоб займати вищі позиції.
  4. Дізнайтеся, в яких соцмережах та бізнес-сервісах зареєстрований конкурент, щоб створити облікові записи на аналогічних майданчиках, збільшити трафік та кількість беклінків.

Частина інформації про конкурентів доступна у пошуку Google. Отримати максимально повну статистику ефективності щодо інших доменів в органіці допоможе інструмент аналізу SEO-конкурентів «Competitive Research» від SE Ranking.


E-E-A-T SEO: що це, як працювати у 2023

Як зробити відео YouTube вірусним

Outreach банер

Все про аутріч: що це та як побудувати

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.