замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
2937
3

Ніл Патель - маркетолог та підприємець, експерт в digital-маркетинзі.

Ми взяли лекцію про контент-маркетинг від 21.05.2020г. з його YouTube-каналу, перевели й адаптували до українських реалій.

Рекомендации Пателя

"Ви не повинні бути найкращим автором. Все, що вам потрібно - розуміти вашого читача ".

Якщо у вас є це розуміння відвідувача вашого сайту, то ви краще націлитесь на нього та завершите продаж.


1. Модель WHIPS

Ніл пропонує використовувати модель WHIPS для створення контенту. WHIPS – це про рівень інформативності сторінки.

Концепція включає 5 складових:

  1. Window Shopper – роззява (полюбляє розглядати товари, не купуючи їх).
  2. Help me – допоможи.
  3. Inform me – проінформуй.
  4. Persuade me – переконай.
  5. Show me – покажи.

Рекомендации Пателя

Не обов’язково включати всі пункти, одним періодично можна нехтувати, говорить Ніл.

Етапи, що проходить відвідувач сайту згідно WHIPS:

1. Window Shopper – глядачі, що зазвичай зацікавлені в покупці товару, і не обов’язково на вашому сайті. Вони шукають якийсь товар, але самі ще не знають, який саме та де.

2. Help me – усвідомлюють проблему, але не мають поняття, як її вирішити. Вони гуглять, шукають рішення.

Якщо ви використовуєте звіт за ключовими словами, то він покаже вам ключові слова, що приводять цих користувачів на сайт. І ви повинні допомогти цим користувачам з їх проблемою.

3. Inform me – знають рішення, але не знають, звідки його отримати. Коли хтось гуглить рішення, ви повинні бути впевнені, що в програмі Пошук користувач потрапить саме на ваш сайт. Ви можете отримати типи ключових слів Inform Me з Keyword Idea Report в Ubersuggest, та використовувати їх.

4. Persuade me – користувачі не тільки знайомі з продуктом або послугою, а й з вашими конкурентами.

5. Show me – знають специфіку продукту або послуги. Але їм не вистачає фінального поштовху. Ви повинні допомогти їм вибрати ваш сайт.

Ось і всі рекомендації. Тепер, коли ви знаєте портрет та проблеми своїх користувачів, ви повинні переконатися, що самі не застрягли в петлі проблеми, створюючи контент.

Рекомендации Пателя

Перфекціоніст рідко завершує роботу, т. я. прагне до ідеальності.
Не турбуйтеся про це, контент не зобов’язаний бути ідеальним.

Накопичувач збирає ідеї, але не діє та не наповнює блог.

Випробовувач постійно змінює план і ні на чому не зупиняється. Він створює контент, але постійно змінює його та ідеї.
Ця стратегія ні до чого доброго не приведе, так ви не досягнете успіху.

Замість того, щоб постійно крутиться в петлі проблеми, користуйтеся прикладом Дейва Брейсфорда (його команда вигравала гонку Tour de France 6 разів). Він вірить в marginal gains. І я теж. Вона підходить вашому контенту та SEO.
Але це не єдина річ, що приведе вас до виграшу та допоможе перемогти конкурентів. Процес складається з безлічі дрібних факторів. І коли ви робите все вірно, ви виграєте. Малими поліпшеннями ви керуєте своїм успіхом.

Встановіть власні правила, щоб контролювати прогрес, так ви завжди будете знати “чому” не спрацювало те чи інше впровадження.
Для великого виграшу зміни не повинні бути значними. Як тільки ви починаєте впроваджувати навіть найдрібніші зміни й поліпшення, ви прокладаєте дорогу до результату. Успіх не досягається миттєво, але він неодмінно трапиться згодом.

І щоб допомогти вам у роботі з контентом, наводжу свої 20 правил, що допоможуть вам стати кращими на ринку контенту.


2. 20 правил контент-маркетолога

1) Користувачі на першому місці. Допомагайте людям, перш ніж продати їм.

Якщо ви допомагаєте користувачам та враховуєте їх інтереси в першу чергу, у вас більше шансів на успіх.

2) Контент, що навчає. Якщо ви створюєте контент, що не навчає людей, не дає їм нових знань та не приносить ніякої користі, після того як вони завершили читання, вони кажуть “О, я й так все це вже знав”.

Це означає, що ви робите поганий контент та не досягаєте мети.

3) Діалог. Створюйте розмову, використовуючи “ти” та “я” в блозі або постах. Так ви уявляєте, що ваша аудиторія прямо перед вами та ви з нею розмовляєте.

Цей прийом дає набагато більше шансів залишатися з користувачами якомога довше.

4) Власний тон/інтонація (Tone of voice). Те, як ви звучите. Знайдіть свою власну манеру. Розмовляйте з аудиторією так, як ви зазвичай це робите, коли будуєте діалог.

Будьте природні. Не намагайтеся копіювати чужу манеру спілкування, це виглядає штучно та не викликає довіри. Спілкуйтеся з аудиторією своєю мовою.

5) Конкретний портрет ЦА. Пишіть конкретному читачеві. Вас читають тисячі людей в масі, але ж роблять вони це поокремості. Переконайтеся, що ви пишете саме для цього конкретного користувача. Так ваш контент стане більш персоналізованим. На один пост один предмет й одна мета.

Як приклад – стаття про те, як самостійно запустити динамічний ремаркетинг. Матеріал орієнтований на новачків, PPC-фахівець призводить покрокову інструкцію створення рекламної кампанії в КМС та створює адаптивне оголошення.

Рекомендації Пателя

6) Google Voice замість тексту. Начитуйте те, що пишете. У Google Docs є можливість використання голосового введення. Ви наговорюєте повідомлення, а після повертаєтеся до них, вичитуєте й змінюєте.

7) Використовуйте активний стан, а не пасивний.

Наприклад:

Активний – Ви вкрали печиво з коробки.
Пасивний – Печиво було вкрадено з коробки.

Активний стан набагато привабливіше.

8) Короткі речення. За 2-3 речення на абзац. Як правило, це максимум 5-6 рядків.

9) Користуйтеся простими словами. Не важливо, закінчили ви Гарвард чи ні, ваш читач найімовірніше навчався в іншому вищому навчальному закладі. Складні слова та технічні терміни зрозумілі не кожному користувачеві. Особливо, якщо ви звертаєтеся до новачка.

10) Підтвердження. Підкріплюйте свої висновки дослідженнями.

Якщо ви використовуєте дані, щоб довести вашу точку зору, ви повинні підкріпити їх дослідженнями. В цьому випадку ви виступаєте експертом. Якщо їх немає, то ви вже не розглядається аудиторією як експерт.

Вам допоможуть:

  • зображення;
  • інфографіка;
  • статистика;
  • дослідження;
  • кейси;
  • що завгодно.

Так ви показуєте, що не придумали дані, про які говорите. Якщо ви не знаєте, де знайти потрібне дослідження, скористайтеся Google Search та додайте до запиту в кінці data або stats, або SEO data or SEO stats.

Наукові дослідження: Google scholar, ScienceDirect, ScienceResearch.com, Google Search.
Презентації: SlideShare, Prezi, PPTFinder.net, PPTsearchengine.net, Scribd, Docstoc.
Зображення та графіка: Google image search, Pinterest, Visual.iy, Dailyinfographic, Coolinfographics.com.
Відео: Google video search, YouTube, Vimeo.
Статистика й факти: Google search, Factbrowser, Factmonster, Statisticbrain.com.

Наприклад, в статті про причини відмови від покупки готової бази для email-розсилки email-маркетолог привела уривок та посилання на проект закону України щодо протидії спаму.

Рекомендации Пателя

11) Читайте надихаючих письменників. Ніл рекомендує Сета Годіна та Гая Кавасакі. Знайдіть тих, хто резонує в вас та читайте їх. Це допоможе вам стати кращим автором.

12) Візуальні медіа. Використовуйте зображення, аудіо та відео. Іноді вони говорять краще за текст.

13) Покажіть користувачам їх наступний крок. Використовуйте перелінковку всередині й поза сайтом. Показуйте крок за кроком, яку наступну дію ви очікуєте від відвідувачів. І переконайтеся, що ви направляєте їх до контенту, який схожий на той, який вони запитували, та дійсно здатен їм допомогти.

Допоможіть їм в їх подорожі вашим сайтом.

14) Підбивайте підсумки. Більша частина користувачів заходять в блог чи профіль, скроллять вниз та читають тільки висновки. Якщо вони їх цікавлять, вони повертаються до початку статті й прочитують її цілком.

15) Особиста історія. Сторітеллінг – прийом, котрому більше 1000 років. Він все ще працює.

Захоплюйте відвідувачів особистою історією. Використовуйте правило 3х – підхід в голлівудських фільмах. Або формули копірайтингу, якщо вони допомагають, як то:

Проблема – Агітація – Рішення

16) Вимикайте перфекціонізм. Нескінченне редагування може почекати, ваша стаття не повинна бути ідеальною. В крайньому разі ви можете повернутися до неї після публікації й доредагувати.

17) Завершуйте публікацію питанням. Питання допомагають взаємодії. Вони вибудовують контент на сторінці. Відповідайте на коментарі користувачів, це ваші клієнти та репутація (приклад питання в нашій статті про UGC).

Рекомендации Пателя

18) Почніть. Починайте роботу в один й той самий час не дивлячись ні на що. Ваша мета – пообіцяти собі витратити 2 хвилини на роботу.

SEO не буде працювати на вас, якщо ви не пишете контент за чітким графіком. Так ви не отримаєте досить трафіку.

19) Контент-план.

Рекомендации Пателя

Написання поста не займе більше 45 хвилин, якщо ви дійсно добре розбираєтеся у своїй темі. Але якщо ви тільки починаєте, звичайно, вам знадобиться більше часу.

Формула: зачіпка (думка) – вступ – суть – висновок.

20) Час. Дайте тексту “охолонути”. Поки він витримується, ви думаєте над шляхами його поліпшення й редагуєте. А потім публікуєте.

Застосовуйте в роботі ці правила й досягайте успіху!

Блог Ніла Пателя
Канал на YouTube

Обчислювані показники GA4

Обчислювані показники в Google Analytics 4

Google Trends baner

Google Trends: інструкція з використання

Google Analytics 4 courses banner

Курси з Google Analytics 4

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.