Замовник звернувся до нас з метою залучення зацікавлених у співпраці інженерів, які розробляють ексклюзивні проєкти гідравлічних, змащувальних та пневматичних систем.
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
На момент початку робіт проект знаходився в ТОПі за вузьким низькочастотним пулом запитів. Завданням було підвищити видимість ресурсу в органічному пошуку та залучити релевантний трафік.
SEO-поисковое продвижение
Adult-тематика (ескорт-послуги)
Казахстан
Збільшення трафіку з пошукових систем в 12 разів
Залучення максимальної кількості цільового трафіку на сайт
Збільшення релевантного пошукового трафіку і залучення нових користувачів після тривалого періоду падіння ключових показників сайту
Компанія вперше працювала з проектом тематики Adult. За рядом причин ми не називаємо сайт – це комерційна таємниця.
Нам довелося креативити, знаходити й впроваджувати нестандартні прийоми для просування проекту.
SEO-фахівці тестували все розроблені гіпотези. Одне сформоване в ході брейншторму рішення стало особливо вдалим – після його запуску пошукова видимість проекту та переходи з органіки зросли завдяки планомірній щомісячній праці.
На стадії складання комерційної пропозиції та первинного аудиту ресурсу, ми визначили вузлові проблеми, що впливають на відсутність органічного трафіку:
Сукупність цих факторів впливала на ключову проблему – низьку видимість ресурсу в пошукових системах. І, як наслідок, відсутність органічного трафіку в веб-проекта.
На момент початку робіт проект знаходився в ТОПі за вузьким низькочастотним пулом запитів. Середньодобова відвідуваність сайту з пошукових систем становила 80 – 100 користувачів.
Рис. 1 – Дані Google Analytics
Ми приступили до усунення основних проблем ресурсу і подальшого занурення в дану нішу.
Тематика проекту досить специфічна. Для вибору вірної стратегії дій має бути розуміння особливостей роботи запропонованого ринку послуг. Тому в першу чергу ми провели повний аналіз конкурентів. Виявили лідерів в ніші, визначили їх сильні й слабкі сторони. За підсумками конкурентного аналізу склали список додаткових “фіч”, рекомендованих для впровадження в проект.
Наступний крок – первинний технічний аналіз сайту. На стадії складання комерційної пропозиції ми одразу помітили помилки, що впливають на некоректне сприйняття ресурсу в пошукових системах.
За підсумками аудиту сформували перелік зі 100+ проблемних пунктів, серед основних які:
Файл з помилками передали програмісту на доопрацювання.
SEO-фахівці приступили до збору семантичного ядра та реформації структури ресурсу. Поточна семантика проекту була занадто вузькою. Ми продіагностували головні трафікогенеріруючі сторінки, основні категорії розділів, пройшлися по рівням вкладеності сайту. В ході роботи стало зрозуміло, що поточної семантики проекту недостатньо. Ми поставили завдання розширити ядро ключових запитів. На стадії оцінки конкурентів пропрацювали близько 10 проектів adult-тематики. Їх вивчення допомогло сформувати оптимальну структуру веб-проекту для охоплення максимальної кількості запитів в ніші. Також ми помітили, що жоден з конкурентів не використовує фільтрацію на сайті.
SEO-фахівці вирішили доопрацювати структуру, а саме:
На сайті цей типу сторінок присутній, але був вузьконаправленим.
Цей тип сторінок раніше був відсутній на сайті. Зазвичай фільтрація застосовується для ресурсів сфери e-commerce, але ми ризикнули й впровадили її на сайт замовника. Саме цей крок дав поштовх до зростання пошукового трафіку:
Рис. 2 – Початок зростання трафіку після впровадження фільтрації
Основні зусилля ми сконцентрували на усуненні помилок внутрішньої та зовнішньої оптимізації проекту, а також модернізації контенту.
Ключові роботи з внутрішньої оптимізації:
Основні моменти зовнішньої оптимізації:
Контентна частина:
Підсумок – сьогодні на сайті заповнено 1000+ нових сторінок. Це сформувало “майданчик” для залучення трафіку за новими пошуковими запитами для проекту.
Видимість ресурсу за всіма запитам:
Рис. 3 – Загальна видимість ресурсу по всім запитам
Після усунення основних помилок, а, на жаль, даний період зайняв більше часу, ніж планувалося – виникли складнощі в реалізації змін через особливості системи управління сайтом, показники сайту стали планомірно збільшуватися.
Проявилася позитивна динаміка зростання органічного трафіка:
Рис. 4 – Динаміка зростання органічного трафіку Google Analytics
Через 6 місяців робіт з оптимізації та просування сайту відвідуваність ресурсу зросла на 1 270% від початкових показників та склала в середньому 1100 – 1200 користувачів на добу з пошукових систем.
Рис. 5 – Порівняння даних Google Analytics
За підсумками пошукового просування клієнт отримав вражаючі результати завдяки рішучості й злагодженій роботі наших SEO-фахівців та Рroject менеджера.
Так що, друзі, не бійтеся незвіданих бізнес-ніш!
Замовник звернувся до нас з метою залучення зацікавлених у співпраці інженерів, які розробляють ексклюзивні проєкти гідравлічних, змащувальних та пневматичних систем.
Замовник звернувся до нас з метою збільшення продажів шляхом оптимізації поточних рекламних кампаній та налаштування нових.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.