
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
В першій частині ми розповіли, що таке лінкбілдинг, його роль у SEO, розглянули, які посилання називають такими, що входять, та які існують стратегії по роботі з ними. Всі стратегії працюючі та актуальні у 2022 році, проте тільки ви краще знаєте, яка стратегія необхідна саме вашій компанії.
Як правило, SEO-спеціалісти застосовують кілька стратегій для нарощування маси посилань. Це допомагає створити більше природних посилань на сторонніх платформах.
Продовжимо вивчати стратегії побудови посилань.
Не весь час бути серйозним експертом. Усі люблять жарти та меми. До того ж, багато розважальних зображень стають вірусними й розходяться по інтернету зі швидкістю світла.
Рис. 1 – Гумор, який зрозуміє лише seoшник 🙂
Подумайте про вашу нішу, про жарти та висловлювання, які зрозумілі тільки вам та вашим колегам, нехай це буде локально, але дуже смішно.
Використовуйте PR-стратегію у своїх цілях та розміщуйте прес-релізи на вашому сайті. За допомогою прес-релізу ви можете презентувати новинки, ділитися актуальною інформацією, проводити акції тощо.
Рис. 2 – Прес-реліз ІТ-компанії Gismsrt на сайті AIN
Діліться своїми прес-релізами з великими виданнями новин, а також партнерами, з якими спільно працювали над реалізацією проекту. Прес-реліз — чудова можливість презентувати ваші шаблони!
Коли ви займаєтеся чимось щодня, процес стає рутинним. Однак для інших навіть дрібні новини можуть виявитися дуже цікавими та корисними.
Тому не соромтеся ділитися новинами своєї компанії із засобами масової інформації. Ви можете домовитися про партнерство на постійній основі або радувати тематичні видання актуальною інформацією за першої можливості.
Рис. 3 – ІТ-компанії Харкова розміщують свої новини на сайті IT Cluster – громадської організації, яка об’єднує місцеву владу, навчальні заклади та провідні тех. компанії міста
Ви можете домовитися про партнерство на постійній основі або радувати тематичні видання актуальною інформацією за першої можливості.
Журналісти дуже часто шукають героїв для сюжетів, статей чи просто перевірене джерело інформації. За допомогою спеціальних сервісів ви можете отримувати повідомлення, коли журналісти шукатимуть чергового героя чи джерело.
Іноді журналістам потрібна невелика цитата або короткий коментар, ви так само зможете відслідковувати запити ЗМІ та пропонувати свою допомогу як експерт. Звичайно, за умови розміщення посилання на ваш сайт на їхньому ресурсі.
Рис. 4 – Коментар у ЗМІ
Реєструйтеся на сайтах Deadline чи HelpSMI та отримуйте популярність у ЗМІ.
Якщо ви вже відомий експерт і маєте чим поділитися з оточуючими, пишіть оглядові статті. Так ви охопите більше людей, отримаєте популярність і авторитетні зворотні посилання на сайт. Головна користь оглядових статей для користувачів полягає в запропонованих конкретних рекомендаціях щодо вирішення проблеми.
Рис. 5 – Конкретні рішення в експертній статті
Після того як ви напишете статтю, налаштуйте таргетинг в соціальних мережах для отримання вхідних посилань.
У будь-якому бізнесі є компанії-партнери, як правило, це компанії із суміжних галузей. Домовтесь про співпрацю та розміщуйте актуальні новини на сайтах один в одного. Швидше за все, цільова аудиторія майданчиків перетинатиметься за інтересами.
Наприклад, нещодавно на нашому сайті вийшла публікація про партнерський маркетинг від власника блогу CREATOR. Читайте тут, як це працює.
Рис. 6 – А це публікація в нашому блозі Андрія Калашника з trendHERO
Гостьові публікації корисні й вам, й автору матеріалу, це плюс до впізнаваності.
З партнерами ви можете піти ще далі та спільно просувати ваш контент, паралельно обмінюючись результатами реклами.
Запускаючи рекламну кампанію, ви отримаєте більше охоплень, більше посилань, але з меншими витратами. Почніть із простих кампаній, нехай це буде кілька постів, а потім можна приступати до складніших маркетингових кампаній.
Рис. 7 – Публікація нашого спеціаліста на сайті trendHERO
Завдяки такій партнерській кампанії нам вдалося залучити живу та зацікавлену аудиторію на наш сайт.
Відгуки — це не просто частина соціального життя користувачів, це джерело обміну посиланнями. Просіть користувачів вашого продукту залишати відгуки, долучайте їх до коментування.
Рис. 8 – Відгуки на сайті DOU
Ви можете попросити експертів вашої сфери робити чесні огляди на ваш товар. Таким чином ви зміцните відносини з тими, кого просили написати відгуки.
Нетворкінг вважається необхідністю в сучасному світі, оскільки ви купуєте не тільки приємні, але й корисні знайомства.
Ми писали, що ви можете домовитися з партнерами або постачальниками про публікацію нотаток на сайтах один в одного, використовуючи посилання. Чому б не зробити це, тільки з друзями з іншої сфери.
Рис. 9 – Публікація юриста у нашому блозі
Ваша інформація та послуги можуть бути не просто цікавими, а й актуальними для іншої аудиторії.
SERM — це нове поняття в інтернет-маркетинзі, яке відповідає за керування репутацією.
Моніторте та реагуйте на всі згадки про вашу компанію, таким чином ви відстежуватимете ситуацію на ринку, а також зможете оперативно додавати вхідні посилання на свої матеріали. Результат може вас приємно здивувати!
Ви навіть не уявляєте, наскільки швидко розлітається інтернетом справді корисний контент, його перекладають різними мовами, цитують, рерайтять і так далі.
Переглянути вхідні посилання можна за допомогою сервісів для відстеження згадок, наприклад, Looqme й BuzzSumo.
Рис. 10 – Перевірка вхідних посилань на BuzzSumo
Перевірка сайту нашої компанії на вхідні посилання.
Деякі люди, з якими ви не домовлялися про розміщення, можуть використовувати старі або непрацюючі посилання. Це нормально, оскільки ви актуалізуєте інформацію, і посилання можуть змінитися.
Використовуйте спеціальні послуги, такі як Dead Link Checker й Link Juice Recovery Tool, щоб шукати непрацюючі посилання на інших сайтах.
Рис. 11 – Непрацюючі посилання
Потім попросіть замінити посилання на працююче.
Рис. 12 – Приклад листа із проханням про заміну
Або читайте наш матеріал з добіркою сервісів для визначення битих посилань.
Шукайте можливості отримати схожі зворотні посилання. Це чудовий спосіб знайти цінні лінки.
Щотижня чи щомісяця проводьте дослідження конкурентів, щоб знайти нові можливості, якими ви можете скористатися. Цікавтеся, що публікують конкуренти, можливо, й ваші публікації будуть цікаві користувачам на цих платформах.
Наприклад, можна використовувати такі інструменти: Ahrefs, Majestic чи Moz Link Explorer.
Рис. 13 – Перевірити конкурентів можна в BuzzSumo
Вибирайте відповідний сервіс та працюйте.
Соціальні мережі — це рушійна сила просування будь-якого товару та контенту. Додайте кнопки з посиланнями на ваші соціальні мережі не тільки на сайт, а й у email-розсилку, тематичні дослідження, інфографіку тощо. Спростіть можливість поділитись вашим контентом!
Як приклад, віджети на англійській версії нашого сайту:
Рис. 14 – Віджети соцмереж на сайті
Користувачі виберуть найбільш відповідну соціальну мережу і, швидше за все, підпишуться. Така різноманітність варіантів говорить про турботу про свого споживача.
Як спонсор або запрошений гість ви можете здобути популярність серед справді зацікавленої аудиторії. Головне, щоб на сайті заходу ви були вказані з посиланням на ваш сайт.
Рис. 15 – Наша команда була медіа-партнерами на конференції КІАС 2021
Якщо ви виступаєте у ролі доповідача — підготуйте цікаву презентацію та опублікуйте її у відкритому доступі.
Ви навіть не уявляєте, скільки людей люблять бути серед перших, хто може протестувати продукт. Ці люди потім із задоволенням напишуть відгуки та рецензії та розмістять їх на різних майданчиках.
Є кілька способів роздати безкоштовні пробні версії свого продукту:
Рис. 16 – Реєстрація на бета-тестування в Дія
Отже, робота з посиланнями є частиною масштабної побудови вашого бренду. Закінчилися часи безглуздого спаму та покупки маси посилань. Якщо ви дійсно бажаєте побачити результат — працюйте над контентом, експертизою та презентацією імені свого бренду в різних колах (серед друзів, партнерів, підрядників, у ЗМІ та соціальних мережах).
За допомогою цих нескладних стратегій ви створюватимете високоякісні прямі зворотні посилання. Чим більше посилань веде на ваш сайт, тим вище місце у пошуковій видачі ви будете займати, збільшуючи органічний трафік і залучаючи все більше потенційних клієнтів.
Якщо у вас залишилися питання, пов’язані з беклінками та лінкбілдингом загалом, ми із задоволенням відповімо на них у коментарях!
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.