замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
417
2

Рекламні кампанії в Google Ads - дуже ефективний канал залучення трафіку. Грамотний спеціаліст знає, як оптимізувати бюджет, щоб усі виділені кошти було витрачено за цільовим призначенням. Помилки в налаштуваннях можуть коштувати компанії сотні, а то й тисячі доларів.

А що робити із шахрайством? Наприклад, факт, що кожен п'ятий клік у Google Рекламі виконують роботи. Виходить, що ваші бюджети зливаються на кліки аферистів. Наприклад, конкуренти могли замовити армію ботів, щоб вони зклікували на вашу рекламу, або група шахраїв заробляє таким чином на підроблених сайтах. Цей процес називається зклікуванням або клікфордом.

У будь-якому випадку, вам потрібно переконатися, що ви платите виключно за чесні кліки справжніх користувачів. Адже якщо порахувати, що з кожних 5 доларів, які ви вкладаєте в рекламу, ви втрачаєте 1 долар на клік шахрая, то з 500 доларів ви втрачаєте вже 100 доларів, а з $ 1000 — аж 200!

Якщо ви вважаєте, що стали жертвою шахрайства, ви маєте право подати запит на підтримку Google на повернення коштів. Для цього потрібно виконати кілька кроків, перш ніж його надіслати.

Сьогодні розберемося, як подати запит у Google Рекламу на повернення коштів. Стаття буде корисною всім, хто збирається з яких-небудь причин повернути кошти з облікового запису Google Ads.


1. Хто має право повернути гроші за рекламу в Google?

Повернути гроші за рекламу Google, в принципі, має право кожен. Якщо ж вас забанили або ви просто закриваєте свій акаунт, і там залишаються гроші на рахунку, то вам потрібно лише оформити повернення і чекати на зарахування.

Повернути гроші Google через шахрайство зможе лише той, у кого вдасться це довести, адже кошти з акаунта ВЖЕ витрачені і необхідно розтлумачити Google помилку його алгоритму. Це основний фактор успішності операції.

Для початку вам необхідно зібрати всі можливі докази перед тим, як подавати запит на повернення коштів. Google дійсно поверне вам гроші, якщо переконається, що дані, які ви надали, доводять недійсний трафік.

! Недостатньо просто зібрати всі кліки з реклами та надіслати їх. Якщо ви самі не захотіли приділити час на аналіз рекламної кампанії, то чому Гугл, з його десятками тисяч кліків, повинен робити це за вас. Спростіть йому роботу.

Надсилати запит на повернення коштів можна неодноразово. Ви маєте право робити це кожні 60 днів. Тому важливо підготувати всі необхідні докази перед відправкою, інакше наступного шансу доведеться чекати 2 місяці.


2. Як надіслати запит на повернення коштів у Рекламі Google?

Спочатку зібрати усі можливі дані. У зворотній формі вам доведеться заповнити такі поля.

  1. ID клієнта.
  2. Дата запуску та закінчення кампаній, в яких ви помітили шахрайські кліки.
  3. Групи оголошень, які торкнулися цих кліків.
  4. Ключові слова, які були використані у цих оголошеннях.
  5. Яку рекламу запускали: контекстно-медійну чи пошукову.
  6. Опубліковані оголошення за останній місяць.
  7. Чи збільшували ви бюджет та ставки.
  8. Чи здійснювали перевірку трафіку.
  9. Опис ситуації.
  10. Список IP-адрес тих, хто перейшов по вашій рекламі.
  11. Підозрювальні місця розміщення реклами.

Також ви повинні прикріпити дані відстеження та вказати свої контактні дані.

Зібрати всю потрібну інформацію займе у вас багато часу. Якщо ви впевнені, що готові виділити його на збір доказів, починайте.
Але не вказавши хоча б один із перерахованих пунктів, ви знижуєте шанси на повернення коштів з Google Реклами.


3. Як довести, що клік здійснив бот?

Щоб довести Гуглу свою правоту, вам потрібно надати IP адреси тих, хто кликав на ваші оголошення. Існують спеціальні послуги, які відстежують подібну інформацію. Наприклад, ClickCease.

На жаль, Google Аналітика та Google Реклама не збирають такі дані, оскільки вони вважаються конфіденційними. Якщо ви не використовуєте спеціальні сервіси для відстеження даних, вам доведеться потрудитися, щоб їх зібрати. А якщо конкретніше, то ви збиратимете IP-адреси користувачів вручну.

Вам доведеться перевірити журнали серверів та визначити, як користувачі заходять на ваш сайт та які потрапляють саме з реклами. Після ідентифікації користувачів ви зможете знайти повторювані IP-адреси, які потрапили на ваш сайт саме з рекламних кампаній. Причому повторюватимуться IP по кілька разів щодня.

Звичайно, набагато зручніше скористатися сервісами для відстеження IP-адрес. Вони бувають платні та безкоштовні. У будь-якому випадку інструменти заощадять час. Також вони нададуть інформацію:

  • про географічне розташування;
  • і чи були ці IP у чорних списках.

Якщо адреса знаходилася в таких списках, то, швидше за все, вона пов’язана з ботом або шахраями.

Перевіривши журнали свого сервісу за період, коли було запущено рекламну кампанію, у вас буде найважливіша інформація для заповнення запиту. Без неї буде складно довести Google факт шахрайства.


4. Як виглядає форма запиту на повернення коштів в Google Рекламі

Після того, як ви зібрали всі дані, вам доведеться видалити свій акаунт Google Ads. На жаль, на сьогодні це єдина можливість надіслати запит на повернення коштів.

  1. Зайдіть у свій акаунт Google Ads.
  2. Праворуч виберіть Інструменти > Налаштування > Налаштування.

Повернення коштів за рекламу Google Ads

Рис. 1 – Кабінет Google Ads

  1. В блоці «Статус акаунта» виберіть «Видалити мій акаунт», підтвердіть свою дію, натиснувши «Закрити акаунт».

Повернення коштів за рекламу налаштування акаунту

Рис. 2 – Налаштування акаунту

  1. Вітаємо! Ви завжди можете активувати свій акаунт повторно.

Повернення коштів за рекламу анулювання облікового запису

Рис. 3 – Анулювання акаунта

  1. Далі ви повинні перейти в Інструменти > Оплата > Зведення > Запросити повернення.

Повернення коштів за рекламу заповнення реквізитів

Рис. 4 – Google запропонує вам заповнити реквізити

Повернення коштів за рекламу заповнення форми

Рис. 5 – Завантажте та заповніть таку форму

  1. Після чого ви отримаєте лист із підтвердженням, що ваш запит було отримано.

Повернення коштів за рекламу відповідь Гугл

Рис. 6 – Лист від Google

Google Ads може відмовити вам у виплаті коштів з кількох причин, наприклад:

  • у вас є заборгованість;
  • ви використовували промокод;
  • ваш обліковий запис залишається активним.

Якщо ви за власним бажанням видаляєте свій акаунт та повертаєте кошти, то вони повинні зарахуватися до вас протягом місяця. Якщо це не сталося — зв’яжіться з підтримкою Google.

Якщо ви бажаєте повернути гроші за зклікування, не чекайте так довго, через 1,5 – 2 тижні зв’яжіться з підтримкою Google.
Підтримка надішле вам посилання на докладний опис проблеми, де ви вказуєте всю зібрану раніше інформацію.
Також ви зможете прикріпити скріни та документи. Форму можна заповнити одразу та виглядатиме вона так.

Рефанд коштів за рекламу Гугл

Рис. 7 – Детальна форма на повернення

На жаль, кількість рекламодавців, яким вдалося повернути гроші з Google Реклами, невелика.
У будь-якому випадку, щоб подати повторний запит на повернення коштів, вам доведеться зачекати ще 2 місяці.

Також пам’ятайте про ризик блокування. Запити на повернення коштів — це дуже часта її причина. Якщо ви регулярно надсилаєте Google претензії про скликування, то не дивуйтеся, що він обмежить вас.

Звертайтеся до повернення коштів лише за необхідності!

Діліться в коментарях, у кого був досвід повернення коштів в Google Рекламі та чи вдалося вам повернути свої гроші?


Як розкрутити YouTube-канал: платна реклама

Чек-лист з налаштування Google Analytics 4

GTM

Google Tag Manager для новачків

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.