
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Рекламні кампанії в Google Ads - дуже ефективний канал залучення трафіку. Грамотний спеціаліст знає, як оптимізувати бюджет, щоб усі виділені кошти було витрачено за цільовим призначенням. Помилки в налаштуваннях можуть коштувати компанії сотні, а то й тисячі доларів.
А що робити із шахрайством? Наприклад, факт, що кожен п'ятий клік у Google Рекламі виконують роботи. Виходить, що ваші бюджети зливаються на кліки аферистів. Наприклад, конкуренти могли замовити армію ботів, щоб вони зклікували на вашу рекламу, або група шахраїв заробляє таким чином на підроблених сайтах. Цей процес називається зклікуванням або клікфордом.
У будь-якому випадку, вам потрібно переконатися, що ви платите виключно за чесні кліки справжніх користувачів. Адже якщо порахувати, що з кожних 5 доларів, які ви вкладаєте в рекламу, ви втрачаєте 1 долар на клік шахрая, то з 500 доларів ви втрачаєте вже 100 доларів, а з $ 1000 — аж 200!
Якщо ви вважаєте, що стали жертвою шахрайства, ви маєте право подати запит на підтримку Google на повернення коштів. Для цього потрібно виконати кілька кроків, перш ніж його надіслати.
Сьогодні розберемося, як подати запит у Google Рекламу на повернення коштів. Стаття буде корисною всім, хто збирається з яких-небудь причин повернути кошти з облікового запису Google Ads.
Повернути гроші за рекламу Google, в принципі, має право кожен. Якщо ж вас забанили або ви просто закриваєте свій акаунт, і там залишаються гроші на рахунку, то вам потрібно лише оформити повернення і чекати на зарахування.
Повернути гроші Google через шахрайство зможе лише той, у кого вдасться це довести, адже кошти з акаунта ВЖЕ витрачені і необхідно розтлумачити Google помилку його алгоритму. Це основний фактор успішності операції.
Для початку вам необхідно зібрати всі можливі докази перед тим, як подавати запит на повернення коштів. Google дійсно поверне вам гроші, якщо переконається, що дані, які ви надали, доводять недійсний трафік.
! Недостатньо просто зібрати всі кліки з реклами та надіслати їх. Якщо ви самі не захотіли приділити час на аналіз рекламної кампанії, то чому Гугл, з його десятками тисяч кліків, повинен робити це за вас. Спростіть йому роботу.
Надсилати запит на повернення коштів можна неодноразово. Ви маєте право робити це кожні 60 днів. Тому важливо підготувати всі необхідні докази перед відправкою, інакше наступного шансу доведеться чекати 2 місяці.
Спочатку зібрати усі можливі дані. У зворотній формі вам доведеться заповнити такі поля.
Також ви повинні прикріпити дані відстеження та вказати свої контактні дані.
Зібрати всю потрібну інформацію займе у вас багато часу. Якщо ви впевнені, що готові виділити його на збір доказів, починайте.
Але не вказавши хоча б один із перерахованих пунктів, ви знижуєте шанси на повернення коштів з Google Реклами.
Щоб довести Гуглу свою правоту, вам потрібно надати IP адреси тих, хто кликав на ваші оголошення. Існують спеціальні послуги, які відстежують подібну інформацію. Наприклад, ClickCease.
На жаль, Google Аналітика та Google Реклама не збирають такі дані, оскільки вони вважаються конфіденційними. Якщо ви не використовуєте спеціальні сервіси для відстеження даних, вам доведеться потрудитися, щоб їх зібрати. А якщо конкретніше, то ви збиратимете IP-адреси користувачів вручну.
Вам доведеться перевірити журнали серверів та визначити, як користувачі заходять на ваш сайт та які потрапляють саме з реклами. Після ідентифікації користувачів ви зможете знайти повторювані IP-адреси, які потрапили на ваш сайт саме з рекламних кампаній. Причому повторюватимуться IP по кілька разів щодня.
Звичайно, набагато зручніше скористатися сервісами для відстеження IP-адрес. Вони бувають платні та безкоштовні. У будь-якому випадку інструменти заощадять час. Також вони нададуть інформацію:
Якщо адреса знаходилася в таких списках, то, швидше за все, вона пов’язана з ботом або шахраями.
Перевіривши журнали свого сервісу за період, коли було запущено рекламну кампанію, у вас буде найважливіша інформація для заповнення запиту. Без неї буде складно довести Google факт шахрайства.
Після того, як ви зібрали всі дані, вам доведеться видалити свій акаунт Google Ads. На жаль, на сьогодні це єдина можливість надіслати запит на повернення коштів.
Рис. 1 – Кабінет Google Ads
Рис. 2 – Налаштування акаунту
Рис. 3 – Анулювання акаунта
Рис. 4 – Google запропонує вам заповнити реквізити
Рис. 5 – Завантажте та заповніть таку форму
Рис. 6 – Лист від Google
Google Ads може відмовити вам у виплаті коштів з кількох причин, наприклад:
Якщо ви за власним бажанням видаляєте свій акаунт та повертаєте кошти, то вони повинні зарахуватися до вас протягом місяця. Якщо це не сталося — зв’яжіться з підтримкою Google.
Якщо ви бажаєте повернути гроші за зклікування, не чекайте так довго, через 1,5 – 2 тижні зв’яжіться з підтримкою Google.
Підтримка надішле вам посилання на докладний опис проблеми, де ви вказуєте всю зібрану раніше інформацію.
Також ви зможете прикріпити скріни та документи. Форму можна заповнити одразу та виглядатиме вона так.
Рис. 7 – Детальна форма на повернення
На жаль, кількість рекламодавців, яким вдалося повернути гроші з Google Реклами, невелика.
У будь-якому випадку, щоб подати повторний запит на повернення коштів, вам доведеться зачекати ще 2 місяці.
Також пам’ятайте про ризик блокування. Запити на повернення коштів — це дуже часта її причина. Якщо ви регулярно надсилаєте Google претензії про скликування, то не дивуйтеся, що він обмежить вас.
Звертайтеся до повернення коштів лише за необхідності!
Діліться в коментарях, у кого був досвід повернення коштів в Google Рекламі та чи вдалося вам повернути свої гроші?
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.