Кампанії PPC, націлені на залучення трафіку на сайт та конверсійні дії, не приносять користі, якщо цільова сторінка оголошень неефективна. Google Optimize допомагає спростити процес тестування цільової сторінки для підвищення коефіцієнта конверсії та залучення користувачів. Основна перевага Google Optimize – проста…
Аудит контекстної реклами – перша й основна міра на початку роботи з чинними рекламними кампаніями. Для чого він потрібен? Для виявлення помилок і слабких місць з метою подальшого зростання трафіку. Аудит рекламних кампаній може зайняти як мінімум часу, так і…
Discovery Ads – це графічні оголошення, адаптовані під мобільні пристрої та налаштовані для залучення нових користувачів, що не відвідували ваш сайт та яких з більшою ймовірністю зацікавить ваша послуга чи товар. Google на основі своїх алгоритмів визначає, коли користувачі відвідували…
Продовжуємо розповідати, як надати агенції доступи до ваших акаунтів. Тиждень тому ми давали докладну інструкцію про те, як надати доступ до акаунтів Google Ads, Google Analytics, GTM, Google Shopping. Сьогодні піде мова про профілі сімейства Facebook.
Раніше ми вже писали про те, Навіщо потрібні Google Tag Manager, Call Tracking, E-commerce. Часто замовники стикаються з питанням, як правильно надати доступ до ключових рекламних та аналітичних інструментів. Для ефективної співпраці з агенцією необхідно забезпечити коректний доступ до Google Ads,…
Upd. 2.02.2021 – про спамний трафік bottraffic.live та trafficbot.life читайте у статті Що таке bottraffic.live та trafficbot.life у джерелах трафіку?. Для точного відображення обсягу трафіку наш CEO Максим Євсюков запропонував 2 варіанти вирішення проблеми. Що таке джерела трафіку? Це канали,…
Доброго дня, друзі. Ми з вами вже неодноразово обговорювали таргетовану, платну та контекстну рекламу: розбиралися в тому, що це таке, як працює, як встановити Піксель Фейсбук на сайт, де краще замовити тощо. На останньому ми й зупинимося докладніше. А саме:…
Всім привіт! Що впливає на вартість рекламної кампанії Гугл? Співвідношення попиту й пропозиції? Це, безумовно, так: ціноутворення в контекстній рекламі відбувається за принципом аукціону в реальному часі. Однак, часто набагато важливіше виявляється показник якості (QS), що й грає ключову роль…
Всім привіт. Зовсім недавно ми з вами розбирали тему контекстної реклами та обчислювали, наскільки ефективною PPC буде для конкретного бізнесу, з урахуванням витрат та чистого прибутку. Сьогодні заглибимося в тему й розглянемо такий інструмент, як smart shopping campaign або розумні…
Всім доброго дня. Питання даної статті актуальне для інтернет-маркетолога, що бажає раціонально розподілити рекламний бюджет: вкласти гроші в просування в соціальних мережах, щоб отримати швидкий результат, або приділити більше уваги SEO, щоб забезпечити компанію постійним потоком клієнтів. Між цими шляхами…