Будьте обережні! Шахраї видають себе за рекрутерів ITForce і пропонують роботу в неіснуючих офісах у Дніпрі. Актуальні вакансії: work.ua та robota.ua

Контекстна реклама- сторінка 6

Блог Google Optimize
5 хвилин
Гайд з Google Optimize: навігація, налаштування, запуск експериментів #Контекстна реклама
Кампанії PPC, націлені на залучення трафіку на сайт та конверсійні дії, не приносять користі, якщо цільова сторінка оголошень неефективна. Google Optimize допомагає спростити процес тестування цільової сторінки для підвищення коефіцієнта конверсії та залучення користувачів. Основна перевага Google Optimize – проста…
Тетяна Томенко
Тетяна Томенко
Head of PPC Department
22 вересня 2020
UKR-P1
4 хвилини
Аудит рекламних кампаній Google Ads #Контекстна реклама
Аудит контекстної реклами – перша й основна міра на початку роботи з чинними рекламними кампаніями. Для чого він потрібен? Для виявлення помилок і слабких місць з метою подальшого зростання трафіку. Аудит рекламних кампаній може зайняти як мінімум часу, так і…
ЕКАТЕРИНА АНТИПОВА
Катерина Антипова
PPC-спеціаліст
03 вересня 2020
Discovery Ads
2 хвилини
Налаштування кампанії Discovery Ads #Контекстна реклама
Discovery Ads – це графічні оголошення, адаптовані під мобільні пристрої та налаштовані для залучення нових користувачів, що не відвідували ваш сайт та яких з більшою ймовірністю зацікавить ваша послуга чи товар. Google на основі своїх алгоритмів визначає, коли користувачі відвідували…
Контекстна реклама- сторінка 6 - картинка 2
Анастасія Палій
PPC-спеціаліст
14 липня 2020
Блог доступы ФБ
2 хвилини
Як відкрити доступи до акаунтів Facebook та Instagram? #Контекстна реклама
Продовжуємо розповідати, як надати агенції доступи до ваших акаунтів. Тиждень тому ми давали докладну інструкцію про те, як надати доступ до акаунтів Google Ads, Google Analytics, GTM, Google Shopping. Сьогодні піде мова про профілі сімейства Facebook.
Контекстна реклама- сторінка 6 - картинка 3
Анна Єлісеєва
Head of SMM Department
17 червня 2020
банер доступи гугл едс
3 хвилини
Як відкрити доступ до Google Ads, Google Analytics, GTM, Google Shopping? #Контекстна реклама
Раніше ми вже писали про те, Навіщо потрібні Google Tag Manager, Call Tracking, E-commerce. Часто замовники стикаються з питанням, як правильно надати доступ до ключових рекламних та аналітичних інструментів. Для ефективної співпраці з агенцією необхідно забезпечити коректний доступ до Google Ads,…
Контекстна реклама- сторінка 6 - картинка 4
Артем Яцук
CEO
12 червня 2020
Блог источники трафика
4 хвилини
Джерела трафіку або звідки приходять відвідувачі #Контекстна реклама
Upd. 2.02.2021 – про спамний трафік bottraffic.live та trafficbot.life читайте у статті Що таке bottraffic.live та trafficbot.life у джерелах трафіку?. Для точного відображення обсягу трафіку наш CEO Максим Євсюков запропонував 2 варіанти вирішення проблеми. Що таке джерела трафіку? Це канали,…
Контекстна реклама- сторінка 6 - картинка 5
Катерина Дьоміна
Редактор
21 травня 2020
Блог контекст стоимость
2 хвилини
Чому контекстна реклама в агентстві коштує дорого? #Контекстна реклама
Доброго дня, друзі. Ми з вами вже неодноразово обговорювали таргетовану, платну та контекстну рекламу: розбиралися в тому, що це таке, як працює, як встановити Піксель Фейсбук на сайт, де краще замовити тощо. На останньому ми й зупинимося докладніше. А саме:…
05 травня 2020
Блог Google Ads
2 хвилини
Як поліпшити показник якості в Google Ads? #Контекстна реклама
Всім привіт! Що впливає на вартість рекламної кампанії Гугл? Співвідношення попиту й пропозиції? Це, безумовно, так: ціноутворення в контекстній рекламі відбувається за принципом аукціону в реальному часі. Однак, часто набагато важливіше виявляється показник якості (QS), що й грає ключову роль…
28 квітня 2020
Блог Умные ТК
4 хвилини
Що таке розумні торгові кампанії та як вони працюють #Контекстна реклама
Всім привіт. Зовсім недавно ми з вами розбирали тему контекстної реклами та обчислювали, наскільки ефективною PPC буде для конкретного бізнесу, з урахуванням витрат та чистого прибутку. Сьогодні заглибимося в тему й розглянемо такий інструмент, як smart shopping campaign або розумні…
13 квітня 2020
P
4 хвилини
Наскільки ефективною може бути контекстна реклама для вашого бізнесу #Контекстна реклама
Всім доброго дня. Питання даної статті актуальне для інтернет-маркетолога, що бажає раціонально розподілити рекламний бюджет: вкласти гроші в просування в соціальних мережах, щоб отримати швидкий результат, або приділити більше уваги SEO, щоб забезпечити компанію постійним потоком клієнтів. Між цими шляхами…
01 квітня 2020
Завантажити ще

Отримайте більше користі

Ви отримаєте від нас найкращий контент, який допоможе вашому бізнесу зростати.
Ваш запит надіслано

    Підписатись
    Слідкуйте за нами: