
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Discovery Ads - це графічні оголошення, адаптовані під мобільні пристрої та налаштовані для залучення нових користувачів, що не відвідували ваш сайт та яких з більшою ймовірністю зацікавить ваша послуга чи товар.
Google на основі своїх алгоритмів визначає, коли користувачі відвідували певні сайти, взаємодіяли з Google картами, скачували ті чи інші програми. Робиться це для того, щоб показувати персоналізовану рекламу тим, хто готовий ефективніше інших взаємодіяти з вашою рекламою.
Кампанія Discovery Ads працює на автоматичних стратегіях призначення ставок, а саме:
1) Відкриваємо вкладку кампанії та натискаємо “+”:
Рис. 1 – Вкладка “Кампанії”
2) Обираємо мету кампанії. Або можемо створити кампанію без мети.
Важливо! Кампанія Діскавері працює тільки з цілями: продаж, потенційні клієнти, трафік сайту.
Рис. 2 – Цілі кампанії Discovery
3) Натискаємо «Продовжити» та обираємо тип кампанії – Discovery:
Рис. 3 – Вибір типу кампанії
4) Вносимо назву та обираємо місце розташування, мову, ставку та бюджет:
Рис. 4 – Вибір характеристик кампанії
5) Для групи оголошень заповнюємо всі основні параметри: назву, аудиторії та демографію.
Аудиторії, з якими працює Діскавері:
Рис. 5 – Аудиторії кампанії
6) Створюємо оголошення.
У кампанії Діскавері доступні 2 види:
Рис. 6 – Типи оголошень Discovery
А тепер розглянемо та налаштуємо ці 2 види оголошень в Discovery Ads.
Рис. 7 – Оголошення-карусель Discovery
Як створити карусель:
Важливо: всі зображення повинні мати однакове співвідношення, інакше реклама показуватися не буде.
*Слід додавати тільки якісні зображення, які будуть поєднуватися з заголовками і описами.
Приклади того, як виглядає оголошення-карусель Діскавері:
Рис. 8 – Оголошення-карусель Discovery в YouTube
Рис. 9 – Оголошення-карусель Discovery в Gmail (закритий вигляд)
Рис. 10 – Оголошення-карусель Discovery в Gmail (відкритий вид)
Google Discover Feed – новинна стрічка, що відображається на головній сторінці програми Google для Android та iOS, а також на сторінці google.com для мобільних пристроїв.
Рис. 11 – Карусель Discovery в Discover
Рис. 12 – Оголошення Discovery
Рис. 13 – СТА для оголошення Discovery
Ось кілька прикладів оголошень Діскавері:
Рис. 14 – Оголошення Discovery в YouTube
Рис. 15 – Оголошення Discovery у Gmail (закрите)
Рис. 16 – Оголошення Discovery в Gmail (відкрите)
Рис. 17 – Оголошення Discovery в Discover
Все, тепер ваша рекламна кампанія Discovery Ads налаштована!
Експериментуйте, налаштовуйте та тестуйте різні креативи, стратегії та аудиторію. Отримуйте більше цільового трафіку й конверсій на вашому сайті.
А якщо ви бажаєте, щоб все було налаштоване швидко, ефективно та якісно, ви знаєте, куди звертатися 🙂
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.