Якість оголошення (Ad Strength) – це інструмент, який вимірює релевантність, кількість та різноманітність вмісту адаптивних пошукових оголошень. Разом з підказками системи цей інструмент покращить якість оголошень ще до показу. А якісні оголошення приносять в середньому на 9% більше конверсій та…
Performance Max – новий тип автоматичних рекламних кампаній, що результативно показує себе при роботі для будь-якого бізнесу. І хоча формат досі тестується, партнерам розіслали посібник з оптимізації з купою порад щодо роботи з PMax. Зібрав для вас усі дієві поради,…
У жовтні 2020 року Google анонсував новий формат роботи з рекламою – кампанії з максимальною ефективністю або Performance Max. Поки що опція на стадії закритого тестування, але можна запитати доступ через спеціальну форму. У ній потрібно заповнити загальну інформацію про…
Конверсія – основне поняття в контекстній рекламі, тож його потрібно вміти правильно визначати. Під конверсією розуміють співвідношення необхідних взаємодій до загальної кількості відвідувань сайту. Але в маркетингових колах конверсія найчастіше і є цільовою дією, яку маркетолог прагне отримати й відстежити.…
У великих документах пошук певних рядків може займати значний час. Скоротити цей процес допоможуть регулярні вирази. Це формули, що складаються з метасимволов, які допоможуть відфільтрувати необхідні рядки й знайти потрібну інформацію. PPC-спеціалісти використовують регулярні вирази для роботи з такими сервісами:…
Зміна локації потрібна для перегляду пошукової видачі в різних регіонах світу. Так спеціаліст може зрозуміти, які конкуренти в ТОПі у певному регіону, на яких вони позиціях, як ранжуються, і як будуть виглядати рекламні оголошення ще до запуску контекстної реклами. На…
Джерела – thinkwithgoogle.com https://youtu.be/GA60xE3Wl30 YouTube пропонує широкі рекламні можливості, які можуть стати додатковим джерелом монетизації для бізнесу. Але далеко не кожен рекламодавець знає, як правильно спланувати й запустити рекламу на майданчику Youtube. Нижче ми зібрали корисні поради та ідеї, які…
Контекстна реклама – одна з найбільш динамічно розвиваються галузей digital-маркетингу. На 2021 рік ринок інтернет-реклами в Україні займає 52% від ринку всієї рекламної активності в країні. Тобто інтернет-реклама успішно конкурує з офлайн форматами, витісняючи останніх. Така тенденція дає перспективу розвитку…
Як налаштувати та замовити контекстну рекламу на Shopify? За даними видання Fast Company, платформа Shopify увійшла до трійки 50 найбільш інноваційних компаній 2021 року, пропустивши вперед лише Moderna та Pfizer. (Повний список можна подивитися тут). Shopify швидко зорієнтувався в період…
Один з неочевидних майданчиків для запуску реклами – це Viber. Ми звикли до того, що в месенджері відбувається в основному спілкування. Більшість користувачів навіть не помічає те, що серед чатів висять оголошення. Але одразу списувати з рахунків рекламні можливості цього…