замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
1279
1

Зміна локації потрібна для перегляду пошукової видачі в різних регіонах світу. Так спеціаліст може зрозуміти, які конкуренти в ТОПі у певному регіону, на яких вони позиціях, як ранжуються, і як будуть виглядати рекламні оголошення ще до запуску контекстної реклами.

На липень 2021 року відомий інструмент для спуфінга – GeoClever, не працює. Тому ми нижче зібрали альтернативні інструменти для підміни геолокації. Для зручності розділили їх на такі групи:

  • зміна кода сайту вручну;
  • розширення в браузері;
  • сайти;
  • попередній перегляд в Google Ads.

Давайте розглянемо кожен детально.


1. Змінюємо локацію вручну

Для цього заходимо в код будь-якої відкритої сторінки через:

  • Ctrl+Shift+I (Windows);
  • Cmd+Option+I (Mac);
  • або контекстне меню через праву клавішу миші й обираємо Переглянути код.

Подмена геолокации

Рис. 1 – Вихідний код сторінки

При відкритті інструментів розробника натискаємо Esc, тоді відкривається консоль:

Геолокация подмена

Рис. 2 – Консоль

У вікні тиснемо на Sensors. Якщо такої вкладки немає, то натискаємо на вертикальні три крапки біля вкладки Console та у випадаючому списку натискаємо Sensors:

Окно изменения геолокации

Рис. 3 – В цьому вікні можна поміняти локацію

У полі Location при натисканні вилазить список міст (доступно 9). Можна вибрати одне з них або ввести вручну координати й тимчасову зону, або додати нову локацію самостійно:

Подмена геолокации вручную

Рис. 4 – Доступні локації

Заради експерименту ми вибрали місто Токіо, але на сервіс Google Карт це не вплинуло:

Выдача после подмены геолокации

Рис. 5 – У картах за запитом вивелися харківські агентства просування

Далі ми спробували змінити локацію як із запропонованих міст, так і вписавши координати вручну. Видача абсолютно не змінюється.
Загалом, метод не робочий.


2. Розширення в браузері

Найпопулярніший метод перевірки пошукової видачі в інших регіонах – встановлення розширення в Chrome. 


2.1 CleverGeo

Можна сказати, це повна заміна колишнього GeoClever.

Подмена геолокации CleverGeo

Рис. 6 – Розширення CleverGeo

При установці плагіна виводиться повідомлення з тим, що буде робити розширення з даними. З популярних пошукових систем замінити гео можна тільки в Гуглі.

Працює CleverGeo так:

  • в пошуку вводимо запит;
  • натискаємо на іконку з назвою плагіна під рядком пошуку;
  • вводимо або вибираємо місто.

Пошук моментально перезавантажується й видає результати згідно з заміною. Працездатність розширення можна перевірити через SERP по картах – адреси там прив’язані до зміненої геолокації.

Подмена геолокации результат CleverGeo

Рис. 7 – Результат пошуку по гео – Москва, Росія

Розширення працює швидко, справно, підміна відбувається за секунду. Через пошук можна знайти регіони, міста, області, окремі будівлі й навіть місцевість (напр., Лондонський аеропорт Лутон).

Крім CleverGeo, ми зіткнулися з таким плагіном – Geo Clever Fixed. Він працює аналогічно CleverGeo, результати дає коректні.


2.2 SEO Search Simulator

SEO Search Simulator працює тільки з Google.

SEO Search Simulator

Рис. 8 – Розширення SEO Search Simulator

При натисканні відкривається панель в тому ж вікні, де потрібно ввести запит, країну й вибрати мову. Місто вибрати не можна.

Через можливість вибору тільки країни ми отримали пошукову видачу, узагальнену для всієї країни. Працює швидко, показує перші 100 результатів, внизу пише, що є всього 3 сторінки результатів. Але на другу ми не змогли зайти.


2.3 Location Guard

У Location Guard є власне навчальне демо. Але фактично він використовує просто фейкове положення (тобто додає шум до того положення, який видає сайтам браузер).

Подмена гео Location Guard

Рис. 9 – Location Guard

Це розширення самостійно генерує підміну розташування. Можна зафіксувати гео (в будь-якій точці світу) й використовувати один й той самий зумовлений фейк. При цьому сайти, які використовують IP-адреса, все одно зможуть знайти реальне місце розташування користувача.

Поміняти фейковий геолокацію можна через Privacy Levels.


2.4 Підміна через VPN

Віртуальна приватна мережа підміняє IP-адреса й здатна шифрувати інформацію. VPN захищає конфіденційність користувача та виступає в якості посередника між ним та кінцевим сайтом.

Сервіс може бути платним та безкоштовним. Безпечними вважаються платні VPN, які надають великий вибір доступних регіонів геолокації, шифрують вхідні та вихідні дані.

Для seo та ppc-спеціалістів VPN потрібен для:

  • перевірки геозалежні видачі;
  • перегляду налаштованої реклами в пошуку;
  • тестувати нові підходи в інших регіонах та аналізувати результати.

Подмена гео бесплатный VPN

Рис. 10 – Безкоштовний VPN (гео – Британія)

Подмена гео платный VPN

Рис. 11 – Платний VPN (гео – Британія)

Найбільш поширена проблема безкоштовного VPN – працює він не завжди коректно, й часто зливає конфіденційну інформацію третім особам.

При використанні платної версії умови застосування у звичайних випадках набагато краще, а політика користування спрямована на захист користувача.


3. Підміна геолокації через сайт

Перевірити видачу можна не тільки через розширення, але й без будь-яких установок взагалі. Наприклад, через спеціальні сайти.


3.1 Google Location Changer

Сервіс Google Location Changer швидко працює й дозволяє вибрати країну та місто запиту (місто можна знайти не тільки за назвою, а й за індексом).

Подмена геолокации Location Changer

Рис. 12 – Інтерфейс Location Changer

Можна перевірити видачу на екрані декстопів, планшету або мобільного телефону. Зручний інструмент для перевірки показу ваших власних сніпетів й конкурентів на всіх пристроях.

Інформація заснована на функції Попереднього перегляду в Google Ads.


3.2 Bright Local

Зручний сайт для проверки SERP. Запросы можно вводить на любом языке. Для поиска выбираем страну, город, и нажимаем Search.

Подмена геолокации Bright Local

Рис. 14 – Bright Local пропонує відразу вибрати потрібну сторінку видачі й перейти до результатів пошуку

Bright Local дозволяє перевірити перші 10 сторінок пошуку та вибрати пошукову систему Google Search или Google Maps.

Результат Bright Local

Рис. 13 – Пошукова видача для Токіо, Японія

При заповненні форми можна вибрати країну та місто, мова автоматично підлаштовується. Підміна геолокації працює коректно, дозволяє перевірити й рекламні креативи, й органічну видачу. 


4. Google Ads

В налаштуваннях облікового запису Ads є функція попереднього перегляду. Користуючись нею можна подивитися, чи показується оголошення за ключовим словом, й побачити, як виглядатиме пошукова видача при введенні запиту, що містить ключові слова.

Подмена локации Google Ads

Рис. 14 – Вкладка Планування в Google Ads

Спеціаліст може перевірити показ оголошення за бажаною геопозіцією, вибрати пристрій, мову та аудиторію.


Висновок

Підміна гео – корисна функція в роботі спеціалістів з пошукового просування й контекстної реклами.

Перевірка сторінок результатів пошуку з бажаного регіону дає можливість зрозуміти, з яким вибором стикається користувач по певним запитам, допоможе знайти конкурентів й переконатися, що просування приносить належні результати.

На вибір є різні способи, які допоможуть перевірити видачу. Найлегший – встановити розширення з магазина Chrome.
Є й інші методи. Впевнені, в цій статті ви знайдете інструмент собі до душі.


Ремаркетинг банер

Посібник з ремаркетингу Google Ads

Списки ремаркетингу банер

Списки ремаркетингу для пошукової реклами

Smart Shopping - Performance Max

Як перейти зі Smart Shopping до Performance Max. Досвід та результати ITForce

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.