
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Один з неочевидних майданчиків для запуску реклами - це Viber. Ми звикли до того, що в месенджері відбувається в основному спілкування. Більшість користувачів навіть не помічає те, що серед чатів висять оголошення.
Але одразу списувати з рахунків рекламні можливості цього плейсменту не варто. Хоча б тому, що у світі налічується 260 млн. користувачів Вайбер.
Розберемося, що може дати вашому бізнесу реклама у Вайбері, які у месенджера переваги, де розміщуються оголошення та як взагалі налаштувати там рекламу.
Це показ текстових оголошень та банерів в різних розділах месенджера з метою заохотити покупця здійснити перехід за посиланням та купити товар чи послугу.
Як і для інших місць розміщення в КМС, при налаштуванні рекламної кампанії можна націлити об’яви на різні статеві, вікові чи гео, аудиторії:
При запуску рекламних кампаній від Вайбера зазвичай відмовляються, т. я. вважають його неприбутковим плейсментом. Але у майданчика багато переваг, про які поговоримо нижче.
Спілкування в месенджерах – найпопулярніший вид обміну особистою та робочої інформацією.
Ось топові додатки для листування в Україні:
Доля Viber серед українців, в кого є мобільний – 66%, що робить його найбільш використовуваним месенджером.
Ваша ЦА точно там є, тому що месенджер – універсальний засіб спілкування для всіх вікових категорій.
За час існування месенджера з’явилися десятки груп за інтересами. Це цілі канали не тільки про кулінарію, а й:
Реклама у Вайбері показується не тільки в списку чатів, але й в спільнотах.
На відміну від пошуку та сайтів-партнерів, на майданчику користувача не буде щохвилини завалювати оголошеннями при листуванні. Показ в нативному форматі дозволяє бути помітним, але не нав’язуватися, вискакуючи посеред листування. В особистих чатах такого й не відбувається.
Якщо цих переваг вам недостатньо й ви сумніваєтеся в успіху такої міри, наведу приклад з практики ITForce.
У нашого клієнта налаштована кампанія ремаркетингу на Viber. За останні пів року вона принесла вдвічі більше переходів, ніж така ж кампанія, але з розміщенням на сайтах-партнерах.
Рис. 1 – Вайбер ремаркетинг
Рис. 2 – Ремаркетинг на сайтах-партнерах
Варто зауважити, що для месенджера навіть вартість кліка за посиланням менше в 4 рази.
Реклама Вайбер показується в більшості розділів, але не в чатах. Перше, де її можна побачити, – в загальному списку чатів:
Рис. 3 – Креативи в списку чатів з позначкою Ad
Зазвичай використовується тільки текст, і якщо опису забагато, він обрізається. Тому важливо вмістити пропозицію коротко, щоб її повністю було видно на екрані смартфона або ПК.
Реклама в Viber виглядає як звичайний чат, тільки з кнопкою. Такий формат привертає увагу, при цьому не виділяється із загальної картини інтерфейсу.
Якщо просувається додаток, то крім тексту там ще буде значок самого додатка.
Банери можна побачити після закінчення дзвінка:
Рис. 4 – Банер після закінчення дзвінка
Крім перерахованого вище, реклама Вайбер показується в:
Рис. 5 – Приклади на вкладках Цікаве та Ще
За замовчуванням користувач бачить персоналізовані пропозиції на основі зв’язування файлів кукіз та ID мобільного пристрою. Цю опцію можна відключити, й тоді оголошення будуть показуватися випадковим чином. Врахуйте, це може зменшити ефективність креативів.
Для цього потрібно створити нову рекламну кампанію з метою або без.
Заходимо в акаунт Google Ads (якщо у вас його ще немає, скористайтеся нашою інструкцією зі створення).
Обираємо тип – КММ. Детально про створення кампанії можна прочитати в статті Налаштування кампанії в Медійній мережі Google. Від вас тільки потрібно вибрати відповідне місце розміщення оголошень в категорії Додатки.
Рис. 6 – Вибір плейсмента
Рис. 7 – Вибір плейсмента
Важливо: При виборі підтипу кампанії враховуйте, що задавати майданчики розміщення оголошень можна тільки в Стандартній медійній кампанії.
Якщо у вас вже є налаштована РК в КМС, то ви можете просто додати месенджер до списку вже наявних плейсментів.
Незалежно від сфери, запуск реклами в Вайбері доповнить існуючу PPC-стратегію та дозволить розширити рекламне охоплення. Особливо він стане в нагоді тим, хто листується з клієнтами через додаток.
Сподіваємося, в цій статті вийшло відповісти на питання – як зробити рекламу в Вайбере через Ads та чим вона буде корисна для бізнесу.
Не забувайте про те, що текст та банери оголошення повинні бути релевантні вашому продукту й бренду.
Пробуйте, тестуйте, корегуйте рекламу, й все вийде.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.