
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Конверсія – основне поняття в контекстній рекламі, тож його потрібно вміти правильно визначати.
Під конверсією розуміють співвідношення необхідних взаємодій до загальної кількості відвідувань сайту. Але в маркетингових колах конверсія найчастіше і є цільовою дією, яку маркетолог прагне отримати й відстежити. А співвідношення отримало назву – коефіцієнт конверсії.
Цільовою дією може бути:
Загалом, це будь-яка точка дотику користувача з сайтом, яка призводить до потрібного результату. Результатом може бути збільшення числа зареєстрованих клієнтів/покупців/бази контактів.
Розуміння поняття конверсії допоможе чітко викласти контекстологу свої цілі й бажання. Знати одне визначення конверсії недостатньо, при налаштуванні рекламної кампанії потрібно вибрати ще тип та цінність.
Розглянемо, які бувають конверсії та на що орієнтуватися при їх відстеженні.
Поділ конверсій грунтується виходячи з:
Конверсією вважається одним з основних показників успішності реклами. Але як зрозуміти багато їх або мало?
Хороший коефіцієнт конверсії визначити неможливо. На нього впливають такі чинники:
Навіть у різних компаній в одній галузі показник може істотно відрізнятися. Якщо ви займаєтеся продажем мобільних телефонів, то коефіцієнт конверсії у вас буде визначено вище ніж в агентства нерухомості. Хоча заробляти воно буде більше ніж бізнес з продажу мобільних.
У ніші B2B, наприклад, покупка може відбуватися після декількох сеансів взаємодії клієнта з компанією, і займати місяці. З цього випливає висновок, що оцінювати KPI потрібно по окупності реклами й прибутку від продажів, здійснених через цей канал. А орієнтуватися на середні показники по галузі не потрібно, адже ці цифри не обов’язково будуть вигідні для вас.
Ми вже сказали, що коефіцієнт конверсії – це відношення всіх, хто скоїв цільове дію, до загальної кількості відвідувачів сайту.
Наочно формула виглядає так:
Кількість конверсій / Число відвідувачів = Коефіцієнт конверсії (%)
Наприклад, ви володієте інтернет-магазином з продажу одягу. До вас на сайт зайшло 10 000 чоловік, а покупки вчинила 700.
Тоді формула виглядатиме так:
Тільки ми не вказали часовий проміжок.
За який період доцільно вважати коефіцієнт? Беріть значущий для себе проміжок. Наприклад, місяць, квартал, пів року, рік. Порівняйте отримані значення з торішніми – так ви зрозумієте, наскільки цифри покращилися, і в які відрізки часу. Врахуйте сезонність товарів, загальні економічні обставини в країні на той момент, акції та свята.
Якщо реклама працює, покупки йдуть, то ви повинні про це знати. Тому конверсії потрібно відстежувати. Якщо ви працюєте з пошукачем Google, то налаштувати відстеження можна через Google Ads або Аналітикові.
Налагодження та створення цілі в Аналітиці відбувається на вкладці Адміністратор в пункті Мети.
Рис. 1 – 1 крок налаштування мети
На першому етапі вибирається Тип. Є шаблони, в яких попередньо внесені налаштування. Можна поставити такий тип цілі:
Якщо вибрали тип, переходите до екрану, де вносяться основні подробиці мети. Якщо вибрали Кількість переглянутих сторінок, на цьому етапі потрібно вписати бажану кількість сторінок.
Рис. 2 – Останній етап налаштування мети
Для мети Подія потрібно вписати потрібні дії. А за допомогою регулярного виразу можна вписати відразу кілька подій.
Аналітика може попередньо прорахувати коефіцієнт конверсії на основі інформації за останній тиждень.
У вікні Цілі відображаються всі налаштовані цілі, й при необхідності можна їх відключати.
У менеджері реклами потрібно зайти в пункт Інструменти та Налаштування й вибрати пункт Конверсії.
Рис. 3 – Налаштування починається звідси
Конверсії можна також імпортувати з Аналітики та Salesforce. Загальний процес налаштування складається з 3-х кроків:
Розберемо на прикладі настройку дії для відстеження покупок:
Рис. 4 – Варіанти установки тега на сайт
Після налаштування мети Ads згенерує код тег, який потрібно буде додати на сторінку (-и) й заодно налаштувати подію натискання на кнопку OnClick (якщо використовуєте варіант самостійної установки коду на сайт).
Якщо ж використовуєте Менеджер тегів (GTM), то налаштування конверсій виконується за допомогою налаштування тега з типом Відстеження переходів AdWords. У його налаштуваннях потрібно вставити ідентифікатор та ярлик конверсії. Їх потрібно взяти з акаунта Ads. Перевірка тега може зайняти кілька годин. Коректність роботи тега можна перевірити в GTM. У цьому сценарії вам не доведеться звертатися до програміста. Все налаштування відстеження конверсій PPC-спеціаліст зможе зробити сам.
Без розуміння поняття конверсії ви не зможете розвиватися й стежити за роботою маркетологів, які займаються налаштуванням та веденням реклами.
Конверсія й коефіцієнт конверсії допоможуть зрозуміти, чи ефективний контекст як засіб просування бізнесу. Визначити, наскільки хороший коефіцієнт конверсії, можна шляхом окупності вкладених фінансів.
Відстежувати конверсії можна через Google Ads, GA, Метрику, або GTM. Для цього потрібно налаштувати цілі, а перед цим визначити, які дії для вас мають найбільше значення.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.