Джерело – cssshoppingin.eu Google попереджав, що автоматичний процес переходу на Performance Max повинен завершитися наприкінці вересня. Тож рекламодавці більше не зможуть використовувати Smart Shopping. Станом на 1 листопада кампанії Performance Max для переважної більшості ecommerce-проєктів уже запущені, але кампанії Smart…
YouTube — майданчик для розміщення відеоконтенту. Розмістити відео на платформі може будь-який зареєстрований користувач абсолютно безкоштовно. Особливих обмежень щодо контенту та хронометражу, формату тощо, також немає. Це відкриває додаткові можливості для бізнесу знаходити нових клієнтів та розповідати світові про власний…
Google Analytics 4 з 1 липня 2023 року — ресурс за замовчуванням. Для ресурсів Universal Analytics 360 будуть доступні додаткові 3 місяці обробки даних, які припиняться 1 жовтня 2023. Google Analytics 4 буде єдиним інструментом Google, доступним для відстеження активності…
Джерело – analyticsmania.com Google Tag Manager — інструмент з безліччю функцій. Чи потрібно відстежити поведінку користувачів на сайті? Протестувати нову форму зворотного дзвінка? Чи рахувати певні кліки? Із цим допоможе Google Tag Manager. Після впровадження Google Tag Manager на сайт…
Google – найпопулярніша пошукова система у світі, у неї найбільший трафік. Щоб побачити рекламу, користувачам не потрібно використовувати Google Shopping. Реклама в Google Покупках результативна, тому що розміщується у вкладці Покупки та вгорі на стандартній сторінці видачі результатів пошуку. Тобто…
Мобільні застосунки та ігри набувають з кожним днем все більше популярності. Незалежно від сфери діяльності, розміру та країни, компанії намагаються створити власну мобільну розробку. Можливостей для реклами мобільних додатків не так багато, і одна з них — контекстна реклама мобільних…
Кожен підприємець, який продає товари, стикався із фідами в Google Merchant Center та Facebook. Фід простими словами — це картка товару з необхідною інформацією. Від зовнішнього вигляду фідів залежить продаж товарів. Крім цього, він повинен відповідати вимогам рекламних систем. Бувають…
Facebook, як і Google Ads, має свою сертифікацію та навчальні курси. Сертифікація Facebook Blueprint позначає кваліфікацію спеціалістів з реклами у Facebook, Instagram та WhatsApp. Сертифікат показує, що спеціаліст розуміє, як працює реклама у Фейсбуці: від розробки стратегії просування до її…
Google — найбільша пошукова система у світі. Тільки уявіть, що кожен день алгоритми Google видають 3,5 мільярди результатів на запити користувачів. Крім пошуку техногігант має безліч корисних сервісів, у тому числі й найбільший майданчик для налаштування та розміщення контекстної реклами.…
Телеграм – популярний месенджер для спілкування. Розробка офіційного рекламного кабінету була питанням часу. Сьогодні поговоримо про рекламу через сам Телеграм та про інші платні способи просування там же.