
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Телеграм – популярний месенджер для спілкування.
Розробка офіційного рекламного кабінету була питанням часу. Сьогодні поговоримо про рекламу через сам Телеграм та про інші платні способи просування там же.
Додаток – 5й за кількістю завантажень із 550 млн користувачів у світі (за даними SensorTower та звітом Hootsuite).
Рис. 1 – Найпопулярніші програми у світі
Щодо України: 50,6% користувачів з усіх доступних месенджерів віддають перевагу саме Телеграм (дані AIN.ua за січень 2021р.).
Рис. 2 – Популярність месенджерів в Україні (2021)
І ще трохи статистики з tgstat.su:
Рис. 3 – Офіційна статистика Телеграм
Звичайно ж, з ним слід і навіть необхідно працювати.
Тим часом ми з вами:
Як розкрутити Телеграм канал безкоштовно, ми з’ясували, тож поговоримо про платну рекламу. Чи варто працювати з платним трафіком, на який бюджет орієнтуватися і де відстежувати результативність.
Статистика вище говорить про те, що ваша цільова аудиторія знаходиться в Телеграм.
Сам месенджер анонсував запуск платної реклами ще у жовтні:
Види реклами у Телеграм:
Поки що ми зустрічали такий формат реклами:
Рис. 4 – Рекламний пост у Телеграм
Це оплачені пости. І часто це умовно “нативне” розміщення – пост у каналі зі схожою аудиторією, де ймовірність переходу за посиланням висока.
Як розкрутити Телеграм-канал платно?
Варіанти платного просування:
А чому б не рекламувати свій ТГ-канал через контекст?
Що тут важливо врахувати – людина, яка переходитиме за посиланням в оголошенні, повинна мати месенджер Телеграм. Тобто бути дійсним користувачем, т. я. ймовірність того, що відвідувач спеціально завантажить та встановить сервіс, мала (зізнайтеся, ви хоч раз так робили?).
Більше того, налаштувати напряму контекст або таргет на Телеграм-канал через Google Ads неможливо, Google вважає такий перенапрямок дорвеєм і не пропускає оголошення з посадкової у вигляді каналу Телеграм. Так що спосіб так собі. Але.
Ми знайшли два лайфхаки, ділимося:
Рис. 5 – Заповітна кнопка із клікабельним посиланням на ТГ-канал
Другий лайфхак:
В обох випадках слід врахувати, що частина тих, хто клікнув, загубиться по дорозі:
У випадку благополучного результату крутимо оголошення та дивимося Аналітику.
У випадку неблагополучного – ну що ж, так буває. Подаємо апеляцію, спілкуємося з техпідтримкою Google й чекаємо, коли розблокують акаунт.
Пряма покупка – ви пишете власнику каналу або тому, хто займається рекламою у цьому каналі із пропозицією закупівлі. Складаєте пост та оплачуєте інтеграцію.
Біржі – підходять для масової реклами у кількох каналах одночасно. У цьому випадку рекламодавець має мінімальні гарантії безпеки угоди.
Наприклад, для України актуальна біржа реклами у Телеграм Telega.social:
Рис. 6 – Біржа Telega.social
Для розміщення реклами потрібно залишити контакти та текст посту у формі внизу сайту.
Важливо! Під час підбору каналів перегляньте їхню аналітику. Зробити це можна у https://tgstat.com/ru чи у Telemetr.me: вводьте потрібні параметри та аналізуєте видачу.
Рис. 7 – Видача з урахуванням геоприв’язки Українські канали
На які показники орієнтуватися:
Рис. 8 – Розрахунок ERR
51% й вище – підписники дуже активні;
25-50% – нормальний показник;
10-24% – нижче за норму;
менше ніж 10% – підписники неактивні (можливо, накручені).
Вартість підписника = Вартість розміщення в каналі / Кількість осіб, що підписалися
Для країн СНД актуальна та досить популярна біржа TGRM.SU – вона безкоштовна для користування. А для того, щоб розмістити свій канал у ТОПі, потрібно це розміщення оплатити, що ми бачимо внизу на рис. 8 – фільтр встановлений за спаданням аудиторії, а 1й канал налічує підписників менше, ніж канал з 2го місця.
Рис. 9 – Популярна біржа для СНД
TGRM.SU зручна тим, що ви одразу бачите вартість рекламного розміщення в каналах.
Для запуску потрібно підключитись до боту @TGRMrobot:
Рис. 10 – Меню бота @TGRMrobot
Вартість розміщення на біржі:
Рис. 11 – Вартість розміщення в tgrm.su
Бірж для розміщення реклами в Телеграмі кілька, вибирайте відповідну вам.
Для розміщення рекламних постів у ботах можна використовувати той самий інструмент, що й у пункті вище: біржі реклами.
Варіанти розміщення рекламної публікації в ботах:
Рис. 12 – Реклама бота в боті
Скільки потрібно надіслати рекламних повідомлень скільком користувачам, щоб був результат?
Це нав’язливий тип реклами й тому неефективний. Користувачі часто приймають таку пряму рекламу в особисті повідомлення як спам. Однак ви точно знаєте, що користувач отримав меседж.
Охоплення аудиторії велике. Незрівнянно більше, ніж при розсиланні через особисті повідомлення.
Підводний камінь у цьому виді реклами – ви точно не знаєте тематику чату, в якому з’явиться ваша публікація.
Як правило, цей вид реклами узгоджений із власниками каналу. І по суті це той самий рекламний пост, тільки в чаті, а не каналі.
Рис. 13 – Розміщення у чатах
У чатах сидить залучена аудиторія, яка стежить за новинами каналу та життям спільноти. Так що тематична реклама в чатах має бути ефективною.
Особливості розміщення реклами:
У чатах Телеграм реклами не буде (джерело – канал Павла Дурова):
Які формати ми бачили до сьогодні:
Рис. 14 – Оплачена реклама у каналі
А ось типова оплачена реклама в каналі через оф. кабінет:
Рис. 15 – Офіційна реклама через кабінет Телеграм Едс
І сьогодні ми там бачимо лише рекламу пабліків самого Телеграма.
Обмеження щодо Рекламної політики та рекомендації розписані за посиланням. Що Телеграм відносить до забороненого контенту:
Також оголошення не пройде модерацію, якщо в ньому міститься реклама одного (товару чи послуги), а за фактом там просувається інше.
Для рекламних оголошень можна вибрати:
Як виглядає рекламний кабінет у Телеграм:
Рис. 16 – Рекламний кабінет Телеграм
Для показу оголошення треба прописати тайтл, опис, УРЛ/канал чи пост, що промоутуватиметься.
Подивимося, можливо, з часом і середнім/дрібним каналам стане доступна офіційна реклама у Телеграм не за 2 млн євро.
Дедалі частіше блогери вдаються до цього формату. І причому через розміщення реклами у сторіс.
Основна перевага присутності в декількох сервісах – якщо один заблокують, ви залишитеся в іншому.
Як рекламувати в Інстаграмі свій Телеграм-канал:
Рис. 17 – Реклама ТГ-каналу в Інстаграм сторіс
Як підвищити ефективність реклами ТГ-каналу:
І чудово, якщо ви на якийсь час повісите посилання на канал у біо профілю, щоб відстежувати переходи. Або в таплінк, якщо він оформлений. І періодично повторюватимете цю інфу в постах і сторіс, щоб розширити охоплення підписників й Інсти, й ТГ-каналу.
Заручіться інформацією про тренди історій в Інстаграм, оформіть сторіс красиво, і вперед, за новою аудиторією.
Спробуйте запустити подібний формат реклами в ТікТок та Ютуб.
Спочатку визначтеся, яку суму ви готові витратити. Й затвердіться у знанні, що вона може не окупитися – що ви закупите рекламу, а потрібних дій вона не принесе.
Від чого залежить вартість розміщення:
Умови та ціна часто подані в описі каналу. Також там є посилання на людину, яка відповідальна за платне розміщення постів.
Рис. 18 – Умови розміщення реклами у каналі
Важливо! Перш ніж писати адмінам каналу з пропозицією рекламного поста, проведіть аналіз каналу або ресурсу, який маєте намір рекламувати. І перевірте конкурентів.
Експериментуйте, тестуйте канали та креативи для залучення нової аудиторії.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.