замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
5297
2

Телеграм – популярний месенджер для спілкування.

Розробка офіційного рекламного кабінету була питанням часу. Сьогодні поговоримо про рекламу через сам Телеграм та про інші платні способи просування там же.


1. Статистика Телеграм

Додаток – 5й за кількістю завантажень із 550 млн користувачів у світі (за даними SensorTower та звітом Hootsuite).

  • Платная реклама в Телеграм статистика
  • Платная реклама в Телеграм пользователи мессенджера

Рис. 1 – Найпопулярніші програми у світі

Щодо України: 50,6% користувачів з усіх доступних месенджерів віддають перевагу саме Телеграм (дані AIN.ua за січень 2021р.).

Платная реклама в Телеграм статистика Украина 2021

Рис. 2 – Популярність месенджерів в Україні (2021)

І ще трохи статистики з tgstat.su:

  • Платная реклама в Телеграм присутствие контактов
  • Платная реклама в Телеграм статистика порегионно
  • Платная реклама в Телеграм частота рекламы

Рис. 3 – Офіційна статистика Телеграм

Звичайно ж, з ним слід і навіть необхідно працювати.

Тим часом ми з вами:

Як розкрутити Телеграм канал безкоштовно, ми з’ясували, тож поговоримо про платну рекламу. Чи варто працювати з платним трафіком, на який бюджет орієнтуватися і де відстежувати результативність.


2. Навіщо працювати з платною рекламою в Телеграмі?

Статистика вище говорить про те, що ваша цільова аудиторія знаходиться в Телеграм.

Сам месенджер анонсував запуск платної реклами ще у жовтні:

Види реклами у Телеграм:

  • в каналах;
  • в ботах;
  • в групових чатах.

Поки що ми зустрічали такий формат реклами:

Реклама в Телеграм

Рис. 4 – Рекламний пост у Телеграм

Це оплачені пости. І часто це умовно “нативне” розміщення – пост у каналі зі схожою аудиторією, де ймовірність переходу за посиланням висока.

Як розкрутити Телеграм-канал платно?


2.1 Реклама в Телеграм-каналах

Варіанти платного просування:

  • Платна реклама (контекст чи таргет).

А чому б не рекламувати свій ТГ-канал через контекст?

Що тут важливо врахувати – людина, яка переходитиме за посиланням в оголошенні, повинна мати месенджер Телеграм. Тобто бути дійсним користувачем, т. я. ймовірність того, що відвідувач спеціально завантажить та встановить сервіс, мала (зізнайтеся, ви хоч раз так робили?).
Більше того, налаштувати напряму контекст або таргет на Телеграм-канал через Google Ads неможливо, Google вважає такий перенапрямок дорвеєм і не пропускає оголошення з посадкової у вигляді каналу Телеграм. Так що спосіб так собі. Але.

Ми знайшли два лайфхаки, ділимося:

  • знаходимо свій канал у сервісі TGStsat або будь-якому іншому, де є активне посилання на ваш канал;
  • беремо посилання на канал із самого TGStsat і вставляємо його як посадкове в оголошення (вид посилання – https://ttttt.me/***);
  • запускаємо й чекаємо на бан за обхід системи. Або не чекаємо.

Аналітика Телеграм кнопка з посиланням на канал

Рис. 5 – Заповітна кнопка із клікабельним посиланням на ТГ-канал

Другий лайфхак:

  • підключити посадкову на таплінк або прелендінг (створити окрему сторінку під рекламу каналу);
  • на них додати текст опису каналу, повідомлення, навіщо користувачу клікати та підписуватися, та прикрутити саму кнопку переходу на ваш Телеграм.

В обох випадках слід врахувати, що частина тих, хто клікнув, загубиться по дорозі:

  • хтось не клікне на оголошення;
  • хтось клікне і перейде на проміжну посадкову, а далі ні;
  • хтось дійде до кінця, перегляне ваш контент у Телеграмі та піде;
  • і лише одиниці підпишуться.

У випадку благополучного результату крутимо оголошення та дивимося Аналітику.
У випадку неблагополучного – ну що ж, так буває. Подаємо апеляцію, спілкуємося з техпідтримкою Google й чекаємо, коли розблокують акаунт.

  • Купити рекламу в Телеграм-каналах та ботах (прямо або через біржу).

Пряма покупка – ви пишете власнику каналу або тому, хто займається рекламою у цьому каналі із пропозицією закупівлі. Складаєте пост та оплачуєте інтеграцію.

Біржі – підходять для масової реклами у кількох каналах одночасно. У цьому випадку рекламодавець має мінімальні гарантії безпеки угоди.

Наприклад, для України актуальна біржа реклами у Телеграм Telega.social:

Telega.social Рекламна біржа

Рис. 6 – Біржа Telega.social

Для розміщення реклами потрібно залишити контакти та текст посту у формі внизу сайту.

Важливо! Під час підбору каналів перегляньте їхню аналітику. Зробити це можна у https://tgstat.com/ru чи у Telemetr.me: вводьте потрібні параметри та аналізуєте видачу.

Аналітика каналів Телеграм для реклами

Рис. 7 – Видача з урахуванням геоприв’язки Українські канали

На які показники орієнтуватися:

  • тематика каналу, чи релевантна вона вам;
  • динаміка зростання підписників та в цілому тип аудиторії;
  • кількість унікальних переглядів постів;
  • кількість ріпостів (метрику можна подивитися в Telemetr, для цього потрібна реєстрація);
  • частота публікації рекламних постів;
  • приблизну вартість підписника у каналі;
  • ER – залучення аудиторії каналу (сервіси аналітики розраховують його самостійно за охопленням).

Engagement rate Telegram расчет

Рис. 8 – Розрахунок ERR

51% й вище – підписники дуже активні;
25-50% – нормальний показник;
10-24% – нижче за норму;
менше ніж 10% – підписники неактивні (можливо, накручені).

Вартість підписника = Вартість розміщення в каналі / Кількість осіб, що підписалися

Для країн СНД актуальна та досить популярна біржа TGRM.SU – вона безкоштовна для користування. А для того, щоб розмістити свій канал у ТОПі, потрібно це розміщення оплатити, що ми бачимо внизу на рис. 8 – фільтр встановлений за спаданням аудиторії, а 1й канал налічує підписників менше, ніж канал з 2го місця.

TGRM su біржа СНД

Рис. 9 – Популярна біржа для СНД

TGRM.SU зручна тим, що ви одразу бачите вартість рекламного розміщення в каналах.
Для запуску потрібно підключитись до боту @TGRMrobot:

Бот @TGRMrobot додавання каналів до каталогу

Рис. 10 – Меню бота @TGRMrobot

Вартість розміщення на біржі:

Ціна розміщення реклами tgrm.su

Рис. 11 – Вартість розміщення в tgrm.su

Бірж для розміщення реклами в Телеграмі кілька, вибирайте відповідну вам.


2.2 Реклама в ботах

Для розміщення рекламних постів у ботах можна використовувати той самий інструмент, що й у пункті вище: біржі реклами.

Варіанти розміщення рекламної публікації в ботах:

  • в самому боті.

Реклама бота в Телеграм

Рис. 12 – Реклама бота в боті

  • через особисті повідомлення.

Скільки потрібно надіслати рекламних повідомлень скільком користувачам, щоб був результат?
Це нав’язливий тип реклами й тому неефективний. Користувачі часто приймають таку пряму рекламу в особисті повідомлення як спам. Однак ви точно знаєте, що користувач отримав меседж.

  • по чатах, де є бот.

Охоплення аудиторії велике. Незрівнянно більше, ніж при розсиланні через особисті повідомлення.
Підводний камінь у цьому виді реклами – ви точно не знаєте тематику чату, в якому з’явиться ваша публікація.


2.3 Реклама в чатах

Як правило, цей вид реклами узгоджений із власниками каналу. І по суті це той самий рекламний пост, тільки в чаті, а не каналі.

Реклама в чатах Телеграм

Рис. 13 – Розміщення у чатах

У чатах сидить залучена аудиторія, яка стежить за новинами каналу та життям спільноти. Так що тематична реклама в чатах має бути ефективною.


3. Реклама у Телеграм через рекламну платформу

Особливості розміщення реклами:

  • повідомлення довжиною до 160 символів;
  • місце розташування – низ стрічки чи каналу;
  • реклама має співвідноситися з тематикою каналу;
  • показ оголошень можливий у каналі з кількістю підписників від 1000;
  • модель СРМ – від 2 євро за 1000 показів;
  • мінімальний бюджет – від 1 млн євро + 1 млн євро залишається на депозиті у рекламному кабінеті, який повертається лише у разі закупівлі реклами на 10 млн.

У чатах Телеграм реклами не буде (джерело – канал Павла Дурова):

Які формати ми бачили до сьогодні:

  • оплачені пости у каналах (у п. 2.1 говорили про них);

Оплачена реклама у каналі

Рис. 14 – Оплачена реклама у каналі

  • офіційна реклама у Телеграм.

А ось типова оплачена реклама в каналі через оф. кабінет:

Официальная реклама Телеграм Эдс

Рис. 15 – Офіційна реклама через кабінет Телеграм Едс

І сьогодні ми там бачимо лише рекламу пабліків самого Телеграма.

Обмеження щодо Рекламної політики та рекомендації розписані за посиланням. Що Телеграм відносить до забороненого контенту:

  1. Графічний, шокуючий чи сексуальний контент.
  2. Ненависть, насильство, домагання.
  3. Права третіх осіб.
  4. Оманливу, що вводить в оману, або грабіжницьку рекламу.
  5. Передвиборчу чи політичну рекламу.
  6. Азартні ігри.
  7. Шахрайські чи шкідливі фінансові продукти чи послуги.
  8. Медичні послуги, ліки, добавки.
  9. Наркотики, алкоголь, тютюн, фаст-фуд.
  10. Зброя, вогнепальна зброя, вибухові речовини, боєприпаси.
  11. Спам-програми, шкідливе ПЗ, злом.
  12. Продукти сумнівної законності.

Також оголошення не пройде модерацію, якщо в ньому міститься реклама одного (товару чи послуги), а за фактом там просувається інше.

Для рекламних оголошень можна вибрати:

  • мову каналів, де крутитимуться оголошення;
  • тематику каналів (з певного готового списку);
  • завантажити конкретний список каналів, де показувати рекламу.

Як виглядає рекламний кабінет у Телеграм:

Рекламний кабінет Телеграм інтерфейс

Рис. 16 – Рекламний кабінет Телеграм

Для показу оголошення треба прописати тайтл, опис, УРЛ/канал чи пост, що промоутуватиметься.
Подивимося, можливо, з часом і середнім/дрібним каналам стане доступна офіційна реклама у Телеграм не за 2 млн євро.


4. Як просувати Телеграм канал в Інстаграм та інших соцмережах

Дедалі частіше блогери вдаються до цього формату. І причому через розміщення реклами у сторіс.
Основна перевага присутності в декількох сервісах – якщо один заблокують, ви залишитеся в іншому.

Як рекламувати в Інстаграмі свій Телеграм-канал:

  • просувати канал і перенаправляти підписників у Телеграм (так ви розширюєте свою присутність в інеті);
  • рекламувати чужий канал, надісланий на рекламу.

Реклама Телеграм у сторіс Інстаграм

Рис. 17 – Реклама ТГ-каналу в Інстаграм сторіс

Як підвищити ефективність реклами ТГ-каналу:

  • нативно вбудувати рекламу в історії (наприклад, у секс-блогерів, психотерапевтів, гінекологів та ін. лікарів часто зустрічаємо заклик СТА “Підписуйтесь на мій ТГ-канал, якщо заблокують інста-профіль, ви зможете мене знайти там”);
  • задіяти сторітелінг – так підвищите залученість аудиторії до життя акаунту;
  • включити фото або відео контент ТГ-каналу, щоб користувач одразу розумів, який формат йому пропонують за посиланням;
  • зробити заклик підписатися – він та саме посилання для свайпа повинні бути добре видно у кадрі.

І чудово, якщо ви на якийсь час повісите посилання на канал у біо профілю, щоб відстежувати переходи. Або в таплінк, якщо він оформлений. І періодично повторюватимете цю інфу в постах і сторіс, щоб розширити охоплення підписників й Інсти, й ТГ-каналу.

Заручіться інформацією про тренди історій в Інстаграм, оформіть сторіс красиво, і вперед, за новою аудиторією.
Спробуйте запустити подібний формат реклами в ТікТок та Ютуб.


5. Як розрахувати бюджет на рекламу в Телеграм

Спочатку визначтеся, яку суму ви готові витратити. Й затвердіться у знанні, що вона може не окупитися – що ви закупите рекламу, а потрібних дій вона не принесе.

Від чого залежить вартість розміщення:

  • якість каналу (активність підписників, їх залученість, охоплення і т. д. – метрики перевіряються в аналітичних сервісах, див. п. 2);
  • тематика канала (розміщення у вузькотематичних каналах за вартістю вище, тому що кількість каналів невелика);
  • умови рекламної публікації (зазвичай вони прописані на самому сайті біржі).

Умови та ціна часто подані в описі каналу. Також там є посилання на людину, яка відповідальна за платне розміщення постів.

Розміщення реклами у каналі

Рис. 18 – Умови розміщення реклами у каналі

Важливо! Перш ніж писати адмінам каналу з пропозицією рекламного поста, проведіть аналіз каналу або ресурсу, який маєте намір рекламувати. І перевірте конкурентів.

Експериментуйте, тестуйте канали та креативи для залучення нової аудиторії.

ltv cac crr csat nps банер

LTV, CAC, CRR, CSAT та NPS: ключові показники ефективності бізнесу

ecommerce банер

Електронна комерція як сфера діяльності

Мікро та макроконверсії банер

Що таке мікро та макроконверсії

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.