
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Є профілі, які просуваються тільки Сторіс.
Кількість Сторіс зростає, а ось перегляди падають. Блогери борються за охоплення й намагаються зацікавити підписників. Чим? Залучають контентом. Це ідея + реалізація. Класна свіжа ідея та виконання, що викликає інтерес та бажання дивитися далі. Так і підвищуються перегляди та залученість в Сторіс.
Візуальні тренди оформлення Сторіс описані в статті Тренди візуала у 2021 в Інстаграм й частково Як налаштувати рекламу в сторіс Інстаграм.
Розповім про 5 основних та 4 додаткових трендів ідей, які я помітила в Сторіс у 2021 та які будуть актуальні й у 2022 році.
Прийом не новий, ним давно користуються, але в останні пів року зустрічається рази в 3 частіше.
Якщо раніше повідомлення «Хлопці, сьогодні у мене вихідний від Інстаграм» я бачила від 1-2 осіб на місяць, то сьогодні ця фраза з’являється у 2-3 акаунтів щотижня, й близько 5 інфлюенсеров щомісяця. Люди втомилися транслювати позитив та розважати аудиторію.
Інфлюенсер бере вихідний на 1-2 дня, а то й тиждень, тому що вигорів. І потім розповідає, як відмінно перезавантажився й відпочив. З’ясовується, що за час його відсутності кінець світу не настав й Інстаграм ще живий. «А що, так можна було?».
Рис. 1 – Анонс вихідного та повернення до Сторіс (@yuliabevzenko, @geyzerkrik, @anikoyoga)
Тренд зустрічається все частіше. Деякі блогери навіть спеціально промовляють, що неділя – день без Інстаграм. І нічого не постять у свій вихідний.
У цій темі активні не тільки тревел-блогери, а й звичайні туристи.
Сьогодні правила в’їзду/виїзду в кожну країну свої, й вони змінюються ледь не кожен день. Тому моніторити інформацію та давати потрібні та актуальні дані так важливо.
Рис. 2 – Актуальна інформація про подорожі (@stockholm_ira, @sebova, @hanna.burlaka)
Блогери розповідають:
Також вони інформують про точки вакцинації в Україні та інші супутні дані.
Цей важливий тренд в Сторіс буде актуальний і у 2022 році, тому що вакцинація та протидія COVID-19 – наша сьогоднішня реальність.
Інфлюенсери діляться своїм реальним життям. Тут є різні варіанти того, що показується: від заспаного лідера думок «я ще сплю, але всім привіт!» до «червоних доріжок» при укладці та макіяжі.
Блогер = людина. Користувач = людина.
Кожному користувачеві близьке людське ставлення, реальність та факапи такої ж звичайної людини, як він.
З іншого боку, деякі блогери показують «домашню кухню», а потім постять коменти кривдників та скаржаться, що ті порушили їх межі.
В інеті, якщо ви виклали щось надто особисте, будьте готові до будь-яких реакцій. Дуже добре, якщо ви вмієте ставитися з гумором до недоброзичливців. Або ж тримайте факапи при собі.
Тут присутній двоякість:
Наприклад:
Підтримати та взяти участь в ЛГБТ-параді – це нормально.
Запостити сторіс із засудженням секс-меншин – вас заклюють.
Як приклад нового погляду на Сторіс привожу профіль інтернет-магазину жіночої білизни @pantiesbox – хлопці показують в рекламі звичайних дівчат, а не ідеальних моделей 90-60-90.
Рис. 3 – Сторіс з продукцією на звичайних людях
І блогери втомилися від нескінченного успішного успіху, й підписникам набрид глянець.
Якщо в англомовному сегменті соцмереж орієнтир змістився на реальність, то у нас тільки деякі застосовують цю механіку.
І цим треба користатися, бо це ще один тренд найближчих років.
Відгалуження попереднього пункту. Тема здорового способу життя та його нав’язування порядком набридла. Але все ще актуальна й має попит. Тому користується популярністю й сьогодні. Особливо успішні історії тих, кому вдалося схуднути та триматися нового способу харчування.
Рис. 4 – Здоровий сніданок (@dolgorukova, @eva_fox)
Інші навпаки показують день-чітміл. Дозволяють собі раз на місяць або тиждень з’їсти заборонені продукти та постять це в Сторіс, наполягаючи на тому, що нормально – виходити за свої жорсткі харчові рамки. За умови, що таке трапляється не щодня.
Приготування їжі, тренування, процес роблення зачіски, покроковий макіяж, – працюють й у звичайному, й в прискореному прокручуванні.
Чотири або 5 сторіс дивитися стомливо, а прискорити ролик у 2+ раз й запостити – просто та цікаво.
Наприклад, історія одного ремонту в студії, переробленої з комуналки – репортаж зі сторіз в профілі Ольги Кравцової @kkkrem (студія озвучення «Кубик в кубе»):
Рис. 5 – Історія ремонту
Або ж процес роботи майстра (тату, вії, нігті та інша б’юті-індустрія). Звичайно, тут не кожна картинки буде коректна, та й потрібна згода клієнта.
Рис. 6 – Процес нанесення тату (@vean_tattoo_kharkov)
Подібні живі сторіс набирають більше переглядів, ніж просто фото та текст. Кожному цікаво підглянути за процесом.
Або списки справ. Пункти викреслюються по мірі їх виконання.
Тут й елемент гри присутній – чи встигне виконати блогер все, що запостив.
Рис. 7 – Списки справ (@yuliabevzenko, @geyzerkrik, @stockholm_ira)
Відповідайте чесно – вам цікаво читати чужі списки справ? Цікаво – складайте та діліться своїми. Ні – не використовуйте цю механіку в сторіс.
ІГТВ не злетів, як очікувалося. Проте став гарною платформою для лекцій.
Інстаграмери проводять ефіри 1-2 рази в тиждень/місяць. Або за потребою.
При цьому зберігати ефір необов’язково, але бажано – це додаткові огляди та контент вашому профілю.
Рис. 8 – Анонс минулого ефіру (@anitasporty, @yuliabevzenko, @eva_fox)
Часто прямий ефір служить прогрівом аудиторії перед запуском навчання: вебінарів або курсів.
Рис. 9 – Приклад прогріву аудиторії (@tekamolo_sprachschule)
А іноді це просто болталка з підписниками для зближення та відповіді на питання аудиторії.
Що дають реакції на Сторіс? Велику залученість в Сторіс Інстаграм.
Детальніше розповідала в блозі WebPromoExperts в статті «Ідеї для ігр сторіс».
Інтерактивні ігри в Сторіс. Ідеї та приклади також шукайте в статті вище.
І ось ще пара прикладів використання стікерів:
Рис. 10 – Стікер Тест (@1design_school)
Рис. 11 – Стікер Питання (@jadulaciny)
Або використання гіфок в іграх. Якщо цікаво (ідея + реалізація + впізнаваність) придумати, фідбек підписників порадує.
Наприклад, відгадайка книг по гіфкам:
Це дуже трудозатрана гра: потрібно придумати книгу, підібрати картинки під твір, зробити сторіс з питаннями, й після – сторіс з відповідями, куди приклеїти стікери підписників. Але це – залучення.
І не забувайте про:
Так ви перенаправляє людей на свій сайт та підвищуєте його відвідуваність.
Рис. 12 – Використання активного посилання в Сторіс (@oliviapalermo, @kkkrem, @victoriabeckham)
Переходи через соцмережі можна відстежити, якщо додати до послання UTM-мітку. І робити це потрібно обов’язково. Крім того, що Інстаграм – додатковий канал трафіку, ви дізнаєтеся % активної частини своїх підписників.
Робота с UGC – один з варіантів SERM.
Рис. 13 – Репост чужих Сторіс (UGC) (@prosto_mykolka, @yuliabevzenko, @iamdanielgraves)
Користувачі залишилися задоволені товаром або послугою;
Ви репостнули у свій акаунт їх історію:
Ось наскільки вигідно працювати з користувацьким контентом.
Не ті, де ви сьогодні кішечка або томлива графіня, не гламурні фільтри.
А ігри-маски по типу «Що мені спитати в Дудя» або онлайн-примірка макіяжу.
Вони розважають та дають відпочинок від перегляду Сторіс.
Маска може стати віральною, таким чином у творця додасться підписників та клієнтів. Маска доступна будь-якому користувачеві Інстаграм, без поділу на стать чи вік.
Детальніше про маски писала у «Як підняти залученість в Інстаграм Сторіс (п. 2)».
Пробуйте, тестуйте інструменти. Дивіться, як вони вписуються в концепцію вашого профілю та контент-план. Ігрові елементи корисно впровадити в кожен профіль. Дивіться, наскільки вони будуть доречні в вашому.
І давайте зворотний зв’язок підписникам. Без фідбека довіри аудиторії не добитися.
Якщо у вас є питання по роботі з Інстаграм: оформленням профілю, сторіс, запуском реклами, звертайтеся до наших спеціалістів за консультацією або замовляйте послугу SMM-просування в Інстаграм.
Так візуал вашого профілю точно буде в тренді й залучить більше цільових підписників та клієнтів.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.