замовити дзвінок
+38 (044) 358-48-00
замовити дзвінок
Starting a new project?
отримати консультацію
Читайте наш Telegram 👈
238
2

Google — найбільша пошукова система у світі. Тільки уявіть, що кожен день алгоритми Google видають 3,5 мільярди результатів на запити користувачів. Крім пошуку техногігант має безліч корисних сервісів, у тому числі й найбільший майданчик для налаштування та розміщення контекстної реклами.

*Контекстна реклама це реклама, яка показується користувачам внаслідок їх пошукового запиту.

Google Ads вважається зручним та нескладним інструментом для тих, хто вміє ним користуватися. Неправильне налаштування реклами в Google Ads може коштувати тисячі доларів. Щоб уникнути такої дорогої помилки, варто пройти навчання гугл та постійно стежити за оновленнями.

Для того, щоб розібратися в складній мережі PPC Google, існує безліч сертифікацій, проте найпопулярніша належить компанії Google. Якщо ви серйозно вирішили вивчити контекстну рекламу, спочатку вам потрібно отримати сертифікат Google Реклами.

Сертифікація Google Реклами підходить усім: початківцям PPC-спеціалістам, досвідченим інтернет-маркетологам, власникам бізнесу. Пройшовши курси Google Ads від творців самого майданчика, ви гарантовано отримаєте необхідні навички для старту роботи, а також прокачаєте свої скіли.

Давно замислювалися про проходження сертифікації Google? Just do it.. цього року:) Ми знаємо, як вам допомогти пройти сертифікацію Google реклами. Читайте наші рекомендації у цій статті.


1. Сертифікація Google Реклами: що це таке?

Сертифікація Google Ads — це навчальна програма з усіх важливих та необхідних тем, які стануть у нагоді для роботи з кабінетом та налаштуваннями реклами. Навчання та сертифікат Google безкоштовні.

Кожна сертифікація складається із модулів. Вивчивши певний модуль, ви складатимете тестування в Google Academy. Після вивчення всіх модулів на вас чекає підсумковий іспит. Він триватиме 75 хвилин. Щоб його здати, потрібно правильно відповісти на 80% запитань.

При успішному проходженні підсумкового іспиту усі студенти отримують сертифікат. Його термін придатності обмежений роком. Після закінчення часу необхідно ще раз скласти іспит, щоб довести актуальність своїх знань.

Не переживайте, ви з легкістю можете перекласти іспит, якщо не наберете необхідну кількість балів. Все, що потрібно для старту — облік Google і трохи мотивації!


2. Які бувають сертифікати Реклами Google?

На сьогодні можна отримати шість сертифікатів Реклами Google. Творці відносять всі курси до початкового рівня, тому їхнє проходження не повинно зайняти багато часу.


2.1 Сертифікація Google з проведення пошукових кампаній

Ця програма навчить вас створювати та оптимізувати рекламні кампанії. Найголовніше – це коригування інтелектуальних призначень ставок та робота з аудиторіями. Освоївши ці інструменти, ви зможете підвищити ефективність запущеної кампанії.

Сертифікація Google Ads Search

Рис. 1 – Google Ads Search Certification

Дане навчання займе у вас близько 4-ї години. Почати навчання.


2.2 Сертифікація Google для проведення кампаній для застосунків

Налаштування реклами в мобільних програмах — дуже актуальна тема, тому вивченню мобільної реклами відведено окремий курс. Закінчивши навчання, ви зможете оптимізувати кампанії для досягнення цілей просування мобільного додатка.

Сертификація Google Ads Apps

Рис. 2 – Google Ads Apps Certification

Модуль розрахований лише на 3 години. Приступити до навчання.


2.3 Сертифікація з контекстно-медійної мережі Google Реклами

Запускати медійну рекламу потрібно з чітким уявленням про комплексне просування компанії. Пройшовши курс, ви навчитеся запускати рекламні оголошення в КММ Google. Сертифіковані користувачі зможуть створювати та розробляти ефективні стратегії та кампанії.

Сертификація Google Ads Display

Рис. 3 – Google Ads Display Certification

На вивчення кампаній у КМС вам потрібно виділити 2,5 години. Зареєструватися.


2.4 Сертифікація Google з проведення відеокампаній

Програма спрямована на вивчення різноманітних рекламних оголошень у YouTube та Google Video. Отримавши сертифікацію, ви зможете:

  • реалізовувати ефективні стратегії відеореклами;
  • підбирати відповідні оголошення для користувачів;
  • оптимізувати формат для привернення уваги користувачів.

Сертификація Google Ads Video

Рис. 4 – Google Ads Video Certification

Для навчання вам потрібно виділити 4 години свого часу. Стати гуру відеореклами.


2.5 Сертифікація з торгових компаній

Щоб розширити клієнтську базу та підвищити кількість конверсій, спробуйте використати торгові кампанії. Сертифіковані користувачі знають, як збільшити охоплення та конверсію інтернет-магазину від рекламних оголошень.

Сертификація Shopping ads

Рис. 5 – Shopping ads Certification

Для проходження курсу вам знадобиться трохи більше 3-х годин. Навчитися запускати торгові кампанії.


2.6 Сертифікація щодо оцінки ефективності оголошень

Рекомендуємо проходити цей курс вже після того, як пройдете решту п’яти. Ця сертифікація розрахована на вивчення аналізу рекламних кампаній Google загалом. Після навчання ви знатимете, як оцінювати та оптимізувати вже запущені кампанії для збільшення ефективності.

Сертификація Google Ads - Measurement

Рис. 6 – Google Ads – Measurement Certification

Для проходження фінального модуля вам знадобиться близько п’яти годин. Пройти фінальне навчання Google Ads.

Згадані вище сертифікати не є єдиними, які є в Google Skillshop, але, безумовно, одні з найпопулярніших. Ви самі можете в цьому переконатися, перейшовши за посиланням.

Сертификація Google Skillshop

Рис. 7 – Google Skillshop

Ви можете поставити запитання, а навіщо, власне, проходити ці програми навчання, адже сертифікати — це всього лише «бумажки». Помиляєтесь! Сертифікація Google надає ряд переваг для вашого бізнесу і вас як спеціаліста.


3. Переваги сертифікації

Сертифікат Google Ads — це офіційне підтвердження вашої експертизи в роботі з основними та спеціалізованими функціями Google Реклами.

  1. Заявіть про свої навички та досвід.

Ви можете демонструвати роботодавцю свою експертизу у галузі діджитал-маркетингу. До того ж, сертифікат буде чудовим доповненням до резюме.

  1. Гарант надійності для клієнта.

Починаючи співпрацю з новим клієнтом, розкажіть йому про свої сертифікати Google, оскільки вони є доказом вашого професіоналізму в інтернет-рекламі.

  1. Допоможіть своїй компанії стати партнером або провідним партнером.

Бути партнером Google — велике досягнення для будь-якої компанії. Для цього в ній має працювати хоча б один спеціаліст, який має сертифікат Google Ads. Але насправді, якщо компанія дійсно хоче стати партнером Google, керівник повинен переконатися, що всі його співробітники PPC сертифіковані.

  1. Отримувати безкоштовну рекламу усередині майданчика.

Після того, як ви отримали сертифікат Google Ads, ви будете знаходитись у списку сертифікованих партнерів, які згруповані за темами. Бути у добірці партнерів вже є рекламою для вас, оскільки замовник може вибрати на одному майданчику підрядника для свого проекту, при цьому кожен спеціаліст уже довів свою експертизу у певній сфері.

Google Partners поиск агентства

Рис. 8 – Клієнтам буде простіше знаходити вас за допомогою Google Partner

До речі, незабаром Каталог Google Partner оновиться й в компаній-партнерів з’явиться більше можливостей розповісти про себе. За задумом, в кожної компанії має бути своя сторінка з інформацією про URL сайту, фізичною адресою та продуктами Google Реклами, за якими співробітники пройшли сертифікацію.

За бажанням, ви можете відмовитися від розміщення в каталозі.

Google Partners в каталоге

Рис. 9 – Чекбокс з можливістю показати/приховати компанію у каталозі

Детальніше про нововведення тут.


4. Як скласти іспит з Google реклами?

Як ми вже говорили раніше, навчання Google Ads та сертифікаційний іспит розрахований на спеціалістів-початківців. Для його здачі вам потрібно зовсім небагато: приділити час на вивчення тем, трохи старанності та уважності.

Кожен модуль — це повноцінний навчальний посібник на тему. Також у кабінеті ви матимете додаткові ресурси для комплексного вивчення теми. Повний курс на тему складається з декількох модулів. На вивчення одного модуля в середньому у вас піде 15-20 хвилин. А який час потрібний для повного проходження кожної сертифікації, ми писали вище.

Ви можете зупиняти та продовжувати вивчення у будь-який зручний час. Тільки для складання підсумкового іспиту у вас буде 75 хвилин без можливості зупинити тестування.

*Радісна новина: всього через добу ви можете перекласти іспит.

Якщо ви не знаєте відповіді на будь-яке запитання, не пошкодуйте час і поверніться до цієї теми. Адже суть отримання Сертифіката у знаннях, які ви зможете застосовувати на практиці, а не в факті наявності Сертифіката.

Пам’ятайте, що для складання іспиту вам потрібно 80% правильних відповідей!

Перед початком навчання за Google Рекламою:

  1. Переконайтеся, чи в потрібний обліковий запис Google ви зайшли. Буде дуже прикро після проходження навчання виявити, що Сертифікат надіслано на корпоративну адресу компанії або, навпаки, на особисту.
  2. Перейдіть в Google Skillshop та виберіть потрібну сертифікацію.
  3. Кожен курс має вступну інструкцію, яка допоможе вам визначитися з вибором.
  4. Далі приступайте до навчання. В особистому кабінеті вказано час проходження кожного модуля.

Модулі навчання у пошуковій рекламі

Рис. 10 – Модулі навчання на курсі пошукової реклами

  1. Після того як пройдете всі модулі й відчуватимете у собі впевненість, натискайте кнопку запуску іспиту, і пам’ятайте, що у вас є 75 хвилин.

А тепер пройдемося з питань, що виникають під час навчання.


5. ТОП найпоширеніших питань щодо сертифікації Google

Навіщо потрібні сертифікати Google?

Google — справжній техногігант, який розвиває пошукові алгоритми, хмарні послуги та створює інструменти для інтернет-маркетингу. Вивчаючи можливості Google, ви підвищуєте та розвиваєте свої навички. Сертифікати Google у найкоротші терміни перетворять вас на професіонала!

Скільки коштує сертифікація Google Реклама?

Все навчання, і, відповідно, всі сертифікати Google безплатні. Однак вони мають виняткову цінність, яка складається з вашого часу та самодисципліни.

Що робити з сертифікатами Google Реклами?

Для новачків сертифікат Google Ads необхідний як база знань та доповнення до резюме. Сертифікат демонструє, що ви витратили час на проходження навчання, і показує, що ви віддані справі й добре знаєтеся на платформі.

Для досвідчених маркетологів сертифікати відмінно підійдуть як демонстрація клієнтам своєї експертизи. Через те, що іспити необхідно складати щороку, вони допомагають тримати вас в курсі всіх останніх змін та нових функцій.

Що робити після отримання Сертифіката?

Повірте, почавши проходити навчання, ви захочете знати про пов’язані інструменти. Такі як Google Analytics, Google Digital Marketing, YouTube, та інші.

Щоб стати висококласним спеціалістом, часом недостатньо одних теоретичних знань. Добре було б попрактикуватися, знайти справжніх клієнтів, працювати з ними, оптимізувати свої власні кампанії.

Після складання іспиту та отримання сертифіката з Google Реклами ви, ймовірно, відчуєте себе абсолютно впевнено. Але не варто зваблюватися, коли йдеться про Google Ads, навчання не повинно припинятися. Google постійно вводить нові функції в платформу і мережу майже щомісяця (як приклад — вже працюючі кампанії Performance Max – частина 1 й частина 2).

Щоб ви завжди були в курсі останніх тенденцій та змін, ваше навчання ніколи не повинно зупинятися.


Як розкрутити YouTube-канал: платна реклама

Чек-лист з налаштування Google Analytics 4

GTM

Google Tag Manager для новачків

Підпишіться на наші оновлення
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Ви вже підписані на нашу розсилку!

Підтвердіть свій email для завершення підписки.

Замовити
просування
Більше корисних статей та мануалів ще попереду. Будьте в курсі

Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.