
Залиште свої контактні дані, наш менеджер передзвонить вам.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.
Facebook, як і Google Ads, має свою сертифікацію та навчальні курси.
Сертифікація Facebook Blueprint позначає кваліфікацію спеціалістів з реклами у Facebook, Instagram та WhatsApp. Сертифікат показує, що спеціаліст розуміє, як працює реклама у Фейсбуці: від розробки стратегії просування до її реалізації та аналізу результатів.
Чи всім потрібен сертифікат, чи він обов'язковий для налаштування та роботи з рекламою на Фейсбук?
Розглянемо сертифікацію з реклами Facebook:
Так ви зможете визначитися, чи наявність сертифіката принесе користь вашому бізнесу чи ні.
Facebook говорить:
Сертифікаційні іспити Facebook допоможуть вам збудувати успішну кар’єру. Сертифікат Facebook підтверджує, що людина має продукти Facebook для цифрового маркетингу на професійному рівні.
Склавши один з доступних іспитів, ви зможете покращити своє резюме, заручитися довірою клієнтів і просунутися вгору кар’єрними сходами.
Рис. 1 – Сертифікація Фейсбук
Переваги сертифікування надані на рисунку вище.
Сертифікат Facebook Blueprint потрібний на підтвердження свого професіоналізму. Наявність сертифіката говорить про поглиблені знання та розуміння механізму роботи реклами у Фейсбук. Сертифікат є не в кожного спеціаліста.
Переваги наявності сертифіката:
А поки ви готуватиметеся до іспиту, відмінно підтягнете свої знання та навички в налаштуванні реклами на Фейсбук.
Видається сертифікат на спеціальній платформі та посилання на нього можна розмістити на будь-якому ресурсі. Так і перевіряється валідність документа.
Сьогодні (березень 2022) Мета пропонує 8 іспитів. Перейшовши по кнопці кожного, ви прочитаєте всі вимоги та умови складання іспитів.
Сертифікований Facebook спеціаліст з цифрового маркетингу
Оцінка компетенцій у сфері створення оголошень, управління ними та роботи зі звітами з реклами на Facebook, в Instagram та Messenger.
Сертифікований Facebook спеціаліст з маркетології
Перевірка навичок роботи з даними, статистикою та вимірами, необхідних для підготовки рекомендацій з маркетингу.
Сертифікований Facebook спеціаліст з розробки креативу
Перевірка розуміння та вміння працювати з мобільними програмами та сервісами Facebook.
Сертифікований Facebook спеціаліст з медіапланування
Оцінка компетенцій у сфері медіапланування та розробки маркетингових стратегій для досягнення бізнес-цілей.
Сертифікований Facebook спеціаліст із закупівлі медійної реклами
Оцінка компетенцій у сфері закупівлі медійної реклами на Facebook, в Instagram та Messenger та управління нею.
Сертифікований Facebook розробник маркетингових рішень
Оцінка навичок впровадження маркетингових рішень (пікселя Facebook, стандартних подій та спеціально налаштованих конверсій).
Сертифікований Facebook менеджер спільноти
Оцінка знань, необхідних для управління онлайн-спільнотами.
Сертифікований Facebook автор Spark AR
Оцінка навичок із втілення складних ідей у якісні продукти доповненої реальності за допомогою Spark AR.
Перед іспитом рекомендується пройти безкоштовні курси від Фейсбук.
Деяка інформація щодо курсів:
Рис. 2 – Каталог курсів Фейсбук
Особливості курсів від Facebook:
Рис. 3 – Вібіркові теми безкоштовних курсів Фейсбук
Рис. 4 – Прогрес проходження курсу
Також можна пройти попередній безкоштовний тест – на сторінці кожного іспиту запропоновано пробне тестування.
Рис. 5 – Підготовка до сертифікації
Рекомендації щодо проходження курсів:
Тест містить 30 питань, і час для його проходження не обмежений. За підсумками тесту з’являться результати за розділами та відповіді з коментарями. Спробуйте пройти тестовий іспит пару разів під різними акаунтами, попрактикуватися.
Після проходження тесту Фейсбук покаже питання, на які ви невірно відповіли. Прочекайте їх та визначте свої слабкі сторони. Попрактикуйтеся ще раз з теорією. Після вивчення навчальних матеріалів та складення практичного іспиту можете переходити до головного тесту.
Ми підійшли до головного питання – чи варто сертифікація Facebook Ad всіх цих клопотів?
Іспити варто складати тільки в тому випадку, якщо ви хочете отримати роботу у сфері цифрового маркетингу або зробити кар’єру у рекламі й бажаєте отримати деякі сертифікати, щоб додати їх до свого резюме.
Отже, якщо ви подивитеся на курси, то більшість із них – це “як робити”. І ви можете навчитися робити це безкоштовно, просто погугливши або подивившись безкоштовне відео на YouTube.
Так що якщо ви вирішили пройти ці курси, тому що хочете дізнатися більше про рекламу на Facebook для підприємців або розвитку свого бізнесу,
Так, вивчення основ важливо, але ці курси не вдаються до тонкощів критичного мислення в маркетингу і не розповідають про реальні сценарії або про те, що робити в дійсно конкретних ситуаціях.
Так що якщо ви власник бізнесу, який просто хоче вчитися заради розвитку свого бізнесу, то ліпше скористатись безкоштовними навчальними матеріалами сервісу.
Ось чому наявність сертифіката дійсно корисна лише в тому випадку, якщо ви хочете розпочати кар’єру в галузі цифрового маркетингу.
В іншому випадку існує безліч безкоштовних способів отримати базовий рівень знань з реклами Facebook. До них відносяться їхні власні навчальні матеріали, які знову ж таки безкоштовні.
І що ще важливо, є й інші платні навчальні курси, які поглиблюють рекламу Facebook.
Через те, що іспити відбуваються англійською мовою, то спеціаліст повинен володіти мовою на рівні не нижче Intermediate. Складність питань – висока.
Рис. 6 – Підготовка перед екзаменом
Умови складання екзамену:
В іспиті Blueprint питання лише практичні – ви отримуєте змодельовану ситуацію, для якої потрібно знайти рішення. Наприклад, дано:
Ваше завдання – запропонувати рекомендації щодо покращення роботи.
По завершенню іспиту ви також отримаєте електронний лист від Acclaim (партнера Meta з видачі дипломів), що містить ваш офіційний сертифікований цифровий значок з інструкціями про те, як прийняти та рекламувати ваше досягнення на таких платформах, як LinkedIn, Facebook та Twitter.
Кнопка реєстрації на іспит знаходиться на сторінці з матеріалами для навчання.
Рис. 7 – Реєстрація на іспит
Вказуєте свої персональні дані в Сertmetrics точно так, як вони написані в паспорті або правах. Якщо припустилися помилки, її можна виправити лише через техпідтримку.
Екзаменатор також перевірятиме ваші дані перед іспитом. І якщо вони вказані неправильно, має право не допустити вас до здачі.
Після реєстрації в розділі Exam виберіть потрібний іспит та забронюйте час складання. Після цього сплатіть його. Вам відразу запропонують протестувати програму, в якій складатимете тест.
Реєстрація на іспит розпочинається за 30 хвилин. 15 хвилин дають на перевірку документів, роботу камери та мікрофона, фото. Програма, в якій складається іспит, блокує всі інші програми на комп’ютері. І з її допомогою проктор слідкує за вашими діями.
Як виглядає програма, де проходить тестування:
Перекладачем, шпаргалками, телефоном користуватися заборонено. На кожне запитання дає близько двох хвилин.
Відразу після завершення тесту із 60 питань перевірте відповіді. В кінці вас попросять залишити фідбек за курсом і через короткий час покажуть результати. Відповіді на пошту надійдуть протягом 24 годин після іспиту.
Після успішної здачі іспиту спеціалісту надається значок сертифікації.
На значку вказано:
При натисканні на піктограму користувач буде перенаправлятися на сторінку підтвердження.
Ви також можете приєднатися до групи сертифікованих професіоналів Facebook Blueprint, щоб спілкуватися з іншими сертифікованими експертами, ділитися знаннями та торгувати стратегіями для успішних кампаній.
Просто пам’ятайте, що один раз на рік (або два для асоційованого іспиту) вам потрібно буде повторно скласти сертифікаційний іспит, щоб зберегти свій статус. Ви можете продовжити сертифікацію за шість місяців до дати закінчення терміну її дії.
Ви вже підписані на нашу розсилку!
Підтвердіть свій email для завершення підписки.
Дякуємо! Скоро з вами зв'яжеться наш менеджер.